|
| IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
+24bobi Luna marius664 alex.barac.5 Adrian78 cristi ar Jurnal Feroviar COSTACHE MIHAIL dan tm decward Amiralul laurentzu mielutu zburator Vitosa riciu AeroX ets2oltromânia Katalyn cardinal baiazid Dr2005 cristy79 Adirmvl Nesebar 28 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 04 Mai 2017, 19:56 | |
| Incerc sa inteleg si eu de ce ai plati 60 de lei (sau 70 pana la Mangalia) pentru o calatorie in creierii noptii cu etajatul, in conditiile deplorabile din acesta - cand erau trenuri care pleaca dimineata la primele ore spre litoral, unul de 2 ore LA ACELASI PRET si conditii net superioare. Da, ajungi la 9.30 in loc de 7... dar chiar e asa de important incat sa arunci cu banii la acele jeguri de etajate, murdare de toate fluidele corporale posibile? Anul trecut a fost ultima data cand am mers cu acel tren, mirosul de urina m-a doborat pur si simplu, a trebuit sa cobor in Gara Constanta la aer sa imi revin ca sa pot continua calatoria. Asadar - nu imi mai trebuie acel tren chiar si la tarife Regio, sunt prea batran pentru asa ceva. Incerc sa imi dau seama ce cauta o familie, eventual si cu copii in acel tren. Deci cei care au platit bani din buzunar pe asa ceva - sa le fie de bine, au primit exact ce au cautat.
Trenul 1986/7 a fost plin doar la dus in 29.04 si la intors in 01.05. In rest tare ma indoiesc a fost asa de plin, cu 12 ore inainte ramasesera sute de locuri nevandute in celelalte zile. Or mai fi venit pe ultima suta de metri, dar pline in niciun caz nu au fost. Ba chiar a fost filmat la retur intr-o zi la Fetesti si era aproape gol. Oricum trenul acesta pentru publicul transportat si pentru tarifele ZERO a avut exact compunerea care trebuia.
Personal am mers cu IR 1581, mai ales ca luand biletele cu maxima anticipatie -25% si vouchere -45% le-am scos practic la 25 de lei. Dar si 45 de lei, pretul redus cu -25% merita acest tren, mai ales cel de doua ore - cel putin acesta merita chiar si 60 de lei, cat e pretul intreg. De ce as da acelasi pret la etajat sa ma sufoce mirosul de urina???
Iar daca vreau mai departe de Constanta - sunt dube si autocare marisoare care pleaca foarte des de langa gara si cu 5 lei esti la Eforie Nord in 20 de minute. Si spre surpriza unora chiar au conditii foarte civilizate. Nu mai zic de Mangalia, ca un drum cu trenul pana acolo pare o calatorie catre o galaxie indepartata...
Raspunsul la intrebarea lui Katalyn este: da, tot noi suntem discriminati, fraierii care mai platim biletele. Caci nu iti platesti doar calatoria ta, ci si pe a plimbaretilor amatori de pomeni. Plimbarile lor se deconteaza de la bugetul de stat, adica tot din contributiile noastre ale fraierilor care muncim. Deci - ghici cine au devenit primii asistati social din Romania?
Mai intreb o data ca nu mi-a raspuns nimeni: cum e sa latri toata ziua contra ciumei rosii si apoi sa te calci in picioare la pomenile ei? La pomeni se pare ca nu au mai #rezistat.... |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 04 Mai 2017, 21:11 | |
| Pai răspunsul e simplu tariful în primul rând și faptul ca merge noaptea pe răcoare. Sunt zile caniculare vara când la ora 8 ești deja satul de soare.
Una e sa pleci cu IR 1538 la 22:30 ( practic 23:30 ) din Ploiești.Vest ca vine întârziat stai în GDN pana la 02:30 când vine IR 1921 și ajungi primul în stațiuni, la 07:53 ești deja la Mangalia pentru cei care merg pana la ultima.
Prețul te face sa alegi trenul ăsta fiind tarif de Regio plus ca sunt 2 trenuri mai primești 10% reducere iar dacă îl iei cu anticipație scoți cel mai bun tarif ever.
Varianta de rezerva e IR 1944 direct Ploiești.Vest - Litoral dar plătești taxiul pana la Gară plus că e tarif întreg de IR și ajungi pe litoral cu 70 minute mai târziu decât IR 1921 dar scoți din buzunar dublu fata de varianta cu 1921.
Deci eu sunt curios dacă la vara IR 1921 va mai fi tarifat ca Regio și IR 1994 Craiova-Mangalia dacă va mai avea oferta de 45% reducere dacă urci dintr-o statie de pe Craiova-Videle și cobori pe litoral.
@cristy79 IR 1581 de care vorbești la vară va fi 1981 și va face cu 25 minute mai mult din cauza ca va opri pe Buc-CTA iar pe litoral ajungi la 11:08 cu 3 ore și 10 minute mai târziu decât IR 1921.
Eu am ajuns anul trecut cu 1921 la Costinești, ai mei dormeau toți la hotel, i-am trezit am lăsat rucsacul și la 08:00 eram deja pe plajă iar de la ora 09:00 deja nu mai erau locuri aproape de apă nici măcar șezlonguri nu se mai găseau deși erau 10-15-20 lei.
Și la vară tot cu 1538+1921 aleg sa ma duc la mare sau dacă nu 1550 Ploiești.Vest-Buc.Nord și bilet separat IR 1994 Videle-Litoral în cazul în care 1921 va avea oferta tarif-Regio sau 1994 oferta de 45% reducere dar în niciun caz nu voi folosi IR 1944 direct sau altceva pana la Capitală și de acolo alt IR.
Dar în cazul în care se radiază cele 2 oferte de la 1921 si 1994 doar atunci voi lua 1944 sau privatul Regiotrans căci eu muncesc pentru bani nu îmi da nimeni de pomana și știu ce înseamnă să ajungi mai ieftin și sa îți rămână câteva zeci de lei decât sa facă CFR burta mare pe spatele meu când alți au pomeni electorale.
Slava Domnului eu nu mă vait am o grămadă de variante sa ajung și rapid și ieftin la mare pe când cei de departe au doar o singura varianta gen IR 1944, IR 1932 și altele depinde de zonele geografice de aia o familie din Transilvania sau mai rău Moldova nu se duce în fiecare an la mare pe când eu as putea sa ma duc și de 4 ori pe sezon ca stau la 4-5 ore de litoral. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 05 Mai 2017, 00:07 | |
| - Katalyn a scris:
- mai rău Moldova nu se duce în fiecare an la mare
Hai mă, chiar așa ? Ce groaznic |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 05 Mai 2017, 02:09 | |
| Pentru litoral sa pui oferta nu prea e rentabil asupra firmei de transport, se considera ca cine merge la mare are ceva banuti in buzunar si nu sta dupa oferte. Cu trenul faci 2:30 iar pentru asta 60 de lei la C-ta si 70 la Mangalia e ok atat ca 1921/1922 trebuie sa aibe vagoane normale de la Sibiu si doar grupa de la Bucuresti poate sa fie cu etajate. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 05 Mai 2017, 06:07 | |
| Da, pt cei ce merg doar pt o zi si strict la tarife Regio acest tren era o optiune. La tarife IR nu cred ca va mai fi. Cine va plati tarife IR de la Sibiu la Mangalia 14 ore in etajat? Cand si cu tarife Regio nu dadea pe afara pe portiunea pana in Bucuresti...Oricum publicul acestui tren nu sunt platitorii ci cei ce se plimba pe spinarea altora si pt care tariful IR este irelevant, ar putea sa aiba si tarif IC pt ei ca nu le pasa.
Ca parere personala - nu cred ca vom mai vedea vreo oferta la vreun tren spre Litoral in acest sezon. Treaba lor ce calcule isi fac. Dar ca si principiu general: acum se bucura de navala studentilor, renunta la ofertele tarifare generale iar intr-o buna zi cand nu va mai fi mocangeala le vor pleca si studentii si vor fi plecat si cei care plateau pret intreg. Ca doar nu isi imagineaza cineva ca cei ce revenisera la tren odata cu tarifele Regio vor ramane si vor plati dublu la IR pt Desiro cu 50 de km/h. Si atunci vor ramane fix in fundul gol. Calatorii odata pierduti e foarte foarte greu sa ii mai readuci la tren. Eu abia cu voucherele am convins cu greu lumea sa mearga, erau foarte reticenti cand auzeau de tren: scump si prost, merge incet etc. Cam asta e faima trenului.
Dar repet, e fix problema lor. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 05 Mai 2017, 17:00 | |
| Ce te face sa crezi ca si aia cu ,,mocangeala” cum le zici tu vor mai merge cu trenul asta? Ar fi mers daca doar la asta era gratuit, dar cum e gratuit si la cele de zi si la private oare de ce cred eu ca nu o sa mai aiba asa multe vagoane ca anul trecut, o sa fie mult mai gol daca nu i se pune tarif de regio? Eu atat in calitate de platitor de bilete cat si punandu-ma in locul unui student nu as calatori cu asta, as lua alt tren mai confortabil si la care sa nu fie nevoie sa ajung la 3 noaptea la gara. Eu cred ca ori va pierde mare parte din calatori ori i se va baga tarif regio. Oricum cel putin jumatate din calatorii de anul trecut clar ca nu vor mai merge cu el indiferent de tarif, sezonul trecut mergeau ca era mai ieftin, acum e gratis si asta si cele de zi pentru studenti, pentru platitori tarif egal, nu prea mai are vreun avantaj. doar dezavantaje, sa mergi cu etajate plus ora.
Eu personal, daca nu apare oferta la el o sa merg cu regiotrans sau softrans. Sau mai e varianta sa merg cu regio prin Obor. In cel mai rau caz cu interregio ziua. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 05 Mai 2017, 17:06 | |
| Cred ca o sa-i puna tarif Regio pt cei care se urca pana in Pitesti, daca nu eu zic ca n-are rost sa fie prelungit pana la Mangalia...si uite asa statia Mangalia mai poate primi un sezonier |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 05 Mai 2017, 17:11 | |
| - Luna a scris:
Eu personal, daca nu apare oferta la el o sa merg cu regiotrans sau softrans. Sau mai e varianta sa merg cu regio prin Obor. In cel mai rau caz cu interregio ziua. Nu-ti recomand regiourile din Obor, Softransul e cel mai bun raportat la confort , pret si durata.Nu uita ca o sa apara si Astra in peisaj... |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 05 Mai 2017, 18:54 | |
| Dar ce au trenurile de Obor ? Eu acum câțiva ani eram dispus sa merg și cu trenurile din Obor pentru tariful minim în caz ca programul nu îmi permitea sa ajung la IR 1921. Sau varianta cu Regio pana la Buzău și de acolo R Buzau-CTA. Sunt trenuri ale aceleiasi companii cu bune și cu rele cu același tip de material rulant doar fauna diferă de la caz la caz dar toate aceste lucruri negative se întâmplă tot din vina CFR și a politiei TF.
Pentru mâine un IR din Buc.Nord la CTA costa 59.60 lei și face 2h05-2h30 iar R 8001 din Buc.Obor face 4h22 și costa 29.30 lei întreg sau 14.65 lei redus pai de bani aia sa mergi 4h22 cu trenul la vagon etajat sau 20-55 pe linie modernizată e direct pomană. Dar au trecut vremurile când pentru românii erau o problema bani și mergeau și cu Personalul ca sa mai economisească ceva bani.
Cat despre privați pot sa spun ca am mers cu Regiotrans în august 2015 cu RIO 09 a fost mai bine decât ma asteptam, Softrans are același confort care îl găsim la RT sau etajate doar ca are aerul ala de tren nou atât și nimic mai mult, ca automat de cafea și ronțăieli se pot pune și la stat și la RT, defapt când avea Regiotrans mini-bar pe RIO 08 la unul din capetele ramei Softrans abia se apuca de proiectul pentru tramvaiul Hyperion.
Astra va ajunge practic ultimul pe litoral chiar dacă se spune ca va avea cel mai bun confort mersul de 2h30 cu 120 km/h plus tariful de 54.60 lei pe Buc-CTA te face sa te gândești de 2 ori dacă e ok sa mergi cu ATC la pranz sau mai devreme cu statul pe aproape aceeași bani.
Eu mi-am scos deja de ieri mersul pentru sezoniere, tarifele și cele mai bune oferte în funcție de ce răspuns vom primi în legătură cu ofertele de la 1921, 1994 și RT am și luat biletele pentru sfârșitul lunii iulie. Va spun sincer ca la cat s-a lăudat ATC și la cat l-au lăudat copii gări dacă mergea cu 160 km/h pe M800 cu el ma duceam asa a trebuit sa ma reorientez și sa țin la bani asa ca voi alege 1538+1921, 1550+1994 sau RT. Am și variantele ieftine cu schimbare la Buzău sau Făurei dar prefer totuși sa merg pe M800 sa simt putina viteza și linie fina nu tranca-tranca de la Ploiești.Sud pana la Făurei. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 05 Mai 2017, 19:18 | |
| Sincer prefer sa dau 10 lei in plus si sa ajung o ora mai tarziu, dar plec ca boierul la 10 dimineata, nu la 6 jumatate.Plus ca nu compar fauna din Softrans cu cea din etajatele murdare din Obor, plus ca daca vin din alt oras mi-e greu sa ajung foarte de dimineata in Obor. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 05 Mai 2017, 21:04 | |
| Cataline, nu e cinstit sa compari rama Softransului cu un etajat. Am inteles ca ai o problema cu Hyperion, dar pur si simplu nu le poti compara. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 05 Mai 2017, 21:39 | |
| Sunt 4 scaune pe rând exact ca la etajat. Am mers cu Hyperion 1 și 2 nu e tren SF decât 10%. Una la mână că are botul aerodinamic și vagoanele 1 si 4 cu locurile alea față în față care sunt cele mai bune despărțite de acea măsuță în rest poate fi catalogat direct ca tren Regio. Merge cu aceeași viteza ca și Regio excepție M800 și bucata Buc.Nord-Ploiești.Vest, are 4 scaune pe rand iar spațiul nu e tocmai ok pentru cine e mai înalt de 1.80.
Am tot repetat eu nu am nimic cu aceste tramvaie dar ele sunt prost concepute uitați-vă cat de mici și urât arată vagoanele 2 și 3 pe lângă 1 și 4. Eu am ce am cu cei care au văzut aceste tramvaie ca pe niște trenuri SF ca pe niște Wow nu mai văzuse nici în poze sau în filme trenuri adevărate pana la Hyperion.
Ca sa nu mai zic de producția lor de un tramvai odată la 20 luni, când o sa ajungă la al 20-Lea deja primul e la fier vechi.
Dacă Hyperion e tren SF atunci trenurile adevărate din Europa sau din restul lumii ce sunt, extratereștri, nave spatiale, avioane pe șine???
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 06 Mai 2017, 01:27 | |
| Pentru cei din Bucuresti cel mai bun tren pentru litoral e IR 1981, se formeaza de aici, e curat, ok iar ca si pret pentru cei ce merg in concediu iar e ok. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 06 Mai 2017, 03:39 | |
| O fi, dar mie nu prea imi convine sa dau la tren mai mult ca la cazare sau egal. Asa ca merg cu ce e mai ieftin, nu imi pasa ca fac mult, intarzie, e vagon etajat si deastea. Hai sa zic, poate ma bag la hiperyon ca e doar cu 10 lei mai scump adica 80 dus-intors, dar 120 de lei la tren, dus-intors nu dau. Nu imi place transportul auto, dar cand diferenta de pret e atat de mare ma gandesc chiar si la memento bus daca iau bilet la 2 euro dus/intors asta e. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 06 Mai 2017, 23:11 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Pentru cei din Bucuresti cel mai bun tren pentru litoral e IR 1981, se formeaza de aici, e curat, ok iar ca si pret pentru cei ce merg in concediu iar e ok.
Depinde unde mergi ca dacă te duci la Mamaia atunci cel mai bun tren e 1983 și nu te mai trezești cu noaptea în cap sa ajungi la Gară de Nord. 1981 e pentru stațiuni, 1983 e pentru cei ce merg în Mamaia sau continua cu rutiera de la Gara Constanța. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
| |
| | | | IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |