|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
+65Simo1971 AeroX cristi ar traian nenuandrei Spartan1948 kristi kkk deconectat CristyanC Maddox TER200 ldh80 Valentin Sava florin94 LanceR NicuS Luca tgv qew00 bubu KQQ ALEXCFR alex.barac.5 alliens AndiCFR DUAL DB Robert Atty Katalin4653 marius_catalin84 cortexedge user dezactivat... ATM cfr500 Dionis Andrey_tm Adirmvl cardinal cristi CFR Jurnal Feroviar dan tm alinx3330 lifetec didinul Jhonyla alex1987 alex.alexus.tm mureseanu_976 Vitosa adytm cristy79 decward marius664 Norbi Vale bobi razvan - trenuri 92Dragos Katalyn baiazid Adrian78 Dr2005 Nesebar TonyGFR mielutu zburator IonutCFR2009 69 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 15 Feb 2016, 14:53 | |
| Podgoriile Husului nu a fost gara, ci HM, intre anii 1976- 1995 (pana la Mersul trenurilor 1995/1996). Aveea doua linii (+inca alte doua linii pentru fosta rampa de descarcare a prefabricatelor din beton), si instalatie SBW cu semnalizare mecanica. Daca pe locul fostei rampe de descarcare a prefabricatelor din beton si implicit a celor doua linii infundate de manevra de la fosta rampa de prefabricate (terenul pe care erau situate acestea nu apartinea de CFR, ci de Șantierul Constructorul/Recon Husi) se construiesc astazi 3 blocuri ANL, in schimb, HM propriu-zisa Podgoriile Husului se poate reconstrui (cladirea arata bine, iar cealalta linie de langa cladire si eventual o instalatie CED se pot monta acolo).
In privinta compunerilor, deoarece majoritatea husenilor au treaba la judet la Vaslui , si intr-o anumita masura la Iasi (si mult mai putin la Bârlad), nu are rost sa trambalezi un tren de la Husi tocmai la Iasi (cel mult un vagon direct Husi-Iasi), ci este mult mai util sa mearga trenuri mai dese Husi-Crasna-Vaslui (si din Crasna sau Vaslui sa aibă legaturi bune la trenurile de pe M600). De aceea ar fi necesara si utila o statie de domiciliul/revizie de vagoane la Husi, care se poate amenaja in statia Husi eventual prin reconstructia liniilor 6 si 7 (si amenajarea unei hale cu canal de vizitare si utilaje pentru intretinerea/verificarea/reparatii sumare/ si salubrizarea a vagoanelor de calatori).
In functie de numarul de calatori, trenurile ar putea fi compuse fie din cate 5 vagoane (4*20-31, 1*10-31, plus la anumite trenuri vagoane directe Husi-Iasi si Husi-Bucuresti-Nord) si locomotiva clasa 82, fie din automotor 222-M nou (nu stiu exact cat poate fi pretul de achizitie a doua astfel de automotoare noi). |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 15 Feb 2016, 15:25 | |
| Nu are Botosaniu asa compunere miramas sa genereze Husiul atsatia calatori Ar trebui facut un mers Husi-Vaslui cu Desiro care sa asigure legaturile la trenurile IR si dimineata si dupamasa pentru Iasi |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 15 Feb 2016, 16:00 | |
| Legaturi bune (ca sa atragi calatori) trebuie asigurate la toate trenurile R si IR de pe M600, nu numai dimineata si dupa-amiaza.
De asta e nevoie de 6 perechi trenuri R/zi pe linia 604 ( 3 perechi/zi Husi- Crasna- Vaslui, doua perechi/zi Husi-Crasna si o pereche/zi Husi-Crasna- Bârlad).
Acum ca si compunere, se poate utiliza si automotor Desiro, insa daca se are in vedere vagoanele directe propuse Iasi- Husi (doua perechi/zi) si Bucuresti Nord-Husi (o pereche/zi), atunci trebuie achizitionate doua automotoare capabile sa tracteze si unul sau (numai la un singur tren, cu plecare din Husi dimineata la prima ora) doua vagoane 21-70 (sa fie suficient de puternice si sa aibă cupla manuala). Mai apare si problema asigurarii remizarii pentru aceste doua automotoare (sau doua locomotive clasa 82 daca numarul de calatori ar impune in viitor utilizarea de garnituri compuse din cate 5 vagoane). Pentru aceasta ar trebui reconstruita si modernizata remiza Husi (care are doua linii de garare cu canal de vizitare). |
| | | florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3611 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 15 Feb 2016, 19:23 | |
| Am mai zis asta si cred ca ar fi mai bine ca sageata IR 1725 Sibiu- Craiova sa circule cu aprox. 2 ore mai devreme. Mai am inca un argument: colegii mei de facultate au ramas cu o impresie foarte rea in ceea ce priveste legaturile de amiaza dinspre Sibiu cu sudul tarii. Cu un regio care parcurge 230 km in 7h si 2 min la pretul de 15 lei si sageata care pleaca tarziu si ajunge cau zprox. 2h inaintea persoanlului si fara nici un fel de legatura cu alte trenuri( Filiasi, Golenti, Caracal), NICI UNUL din aceste trenuri nu sunt avantajoase pt. studenti. Am colegi care mi-au spus ca in viata lor nu vor mai merge niciodata cu "personalul ala infect. Cu toate ca pleaca la o ora foarte buna din Sibiu (16.10), dar ajunge tarziu in Craiova". De asemenea vor alege numai Transmixtul. Costa cat sageata. Alt coleg mi-a zis ca "dau 15 lei la personal si inca 15 lei pe pachetul de tigari pe care il fumez in astea 7 ore si tot acolo ajung cu banii". Putem gasi solutii, numai sa fie materializate corespunzator. |
| | | TER200
Numarul mesajelor : 412 Varsta : 45 Reputatie : 3650 Data de inscriere : 13/01/2016
| Subiect: n Lun 15 Feb 2016, 19:55 | |
| [quote="dan tm"]La CFR ai trimis propunerile astea? sa cumpere ei automotoare SA ca de multa vreme ne dai cu ele in sus si injos, apoi statia de domiciliu Husi si ce mai propui tu, linia Husi-Chisinau prin gara Podgoria Husi. Vad ca doar stai si cugeti, nu e rau toti ne dorim sa circule trenuri pe toate liniile, dar mai pune o poza ceva, uite iti pun eu o poza din fosta gara Podgoriile Husi, ca trenul nu mai oprea acolo de cind lumea, nici cind circula CFR.Tu doar ne scrii ce gindesti inclusiv pentru Ucraina si Moldova. Cind ai timp? nu lucrezi? Si a circulat Desiro pina vine SA 3 de la polonezi. [/quote Si care e problema daca doar sta si cugeta? Mie chiar imi plac propunerile lui. Fara sa ne jignim un pic vad ca nu se poate! |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mar 16 Feb 2016, 01:30 | |
| - florin94 a scris:
- Am mai zis asta si cred ca ar fi mai bine ca sageata IR 1725 Sibiu- Craiova sa circule cu aprox. 2 ore mai devreme. Mai am inca un argument: colegii mei de facultate au ramas cu o impresie foarte rea in ceea ce priveste legaturile de amiaza dinspre Sibiu cu sudul tarii. Cu un regio care parcurge 230 km in 7h si 2 min la pretul de 15 lei si sageata care pleaca tarziu si ajunge cau zprox. 2h inaintea persoanlului si fara nici un fel de legatura cu alte trenuri( Filiasi, Golenti, Caracal), NICI UNUL din aceste trenuri nu sunt avantajoase pt. studenti. Am colegi care mi-au spus ca in viata lor nu vor mai merge niciodata cu "personalul ala infect. Cu toate ca pleaca la o ora foarte buna din Sibiu (16.10), dar ajunge tarziu in Craiova". De asemenea vor alege numai Transmixtul. Costa cat sageata. Alt coleg mi-a zis ca "dau 15 lei la personal si inca 15 lei pe pachetul de tigari pe care il fumez in astea 7 ore si tot acolo ajung cu banii". Putem gasi solutii, numai sa fie materializate corespunzator.
Probabil CFR-ul merge pe ideea ca la ora aia ar avea clienti dintre angajati. Te mai invoiesti o ora de la lucru, daca ai program pana la 5, de exemplu, si mergi la gara. Asa, daca ar pleca la 3 sau la 3 si jumatate ar pierde si clientii aia. Ma rog, nu stiu cati sint, dar sa zicem... Dar perechea de R-uri Craiova - Sibiu - Craiova are, intr-adevar, un mers facut in bataie de joc: 9 minute in Caineni, 12 in Cornet, 30 in R. Valcea (!!!), 11 in Raureni (practic, daca vrei sa mergi de la Calimanesti la Govora, de exemplu, mai mult stai), 9 in Zlatarei si 8 in Piatra. Inteleg ca e linie simpla si bla-bla, dar nu se poate asa ceva! |
| | | florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3611 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mar 16 Feb 2016, 09:25 | |
| Transmixtul(15.30-20.30) face 5 ore, IR-ul maxim 4 ore si 10 minute(15.30-19.40). 50 minute diferenta. Cu toate ca e Desiro dar ajunge repede. Si pentru muncitorii/ angajatii de care mentionezi sa circule un alt IR mai tarziu. Sa zic la 18.00 plecare din Sibiu 22-22.10 in Craiova. Astfel ar putea fi optimizat si trasa lui R 2070, sa faca cruce la Piatra Olt cu IR de 18.00 din SB si cu IR 1723 de Caracal la Govora maxim 10 minute. 6 ore si 15 min- 6 ore si 30 parca iti mai vine curajul sa mai calatoresti cu un astfel de regio pe distanta lunga si la low-cost. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mar 16 Feb 2016, 09:57 | |
| Asta inseamna sa ai inca un AM. Pentru ala ai nevoie de mecanic, controlor, AM-ul in sine, motorina, plata TUI, etc. Deocamdata sint disponibile 50 din 120 de Desiro. Plus turnusul. E mult mai complicat decat pare, din pacate. |
| | | florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3611 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mar 16 Feb 2016, 12:33 | |
| Atunci macar se se umble putin la trasa R 2070. Am mers cu el de cateva ori pana la Ramnicu Valcea. De la Sibiu pana la Turnu Rosu hc am stat in picioare. Era doar un 36-16. In timpul saptamanii e plin de navetisti inclusiv de la CFR. In weekend abia daca sunt de un vagon si din aia 50% tigani scandalagii care duhnesc a alcool si care merg cu nasul. Nu stiu care este situatia dincolo de Valcea, dar sa mergi 7 ore ti se termina si bateria de la telefon. Un mers optimizat ar arata cam asa:16.00 (Sibiu), 18.58-19.00 (Ramnicu Valcea), 21.28-21.30 (Piatra Olt), 22.30 (Craiova). |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mar 16 Feb 2016, 12:48 | |
| Da, e o varianta buna. Mai ales ca ajungi in Craiova si de la gara acasa cu ce mai ajungi? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mar 16 Feb 2016, 13:15 | |
| Mai sunt folosite toate Hm si hc de pe M201 ca s-a justifice atatea opriri?Eu zic demult ca CNCFR SA trebuie sa faca un recensamant sa vada care mai aduc calatori si care trebuie inchise si CFR Calatori s-a mai sara peste unele opriri din HM care sunt folosite doar ca puncte de sectionare |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mar 16 Feb 2016, 13:26 | |
| 100% in cateva statii dintre R. Valcea si Podu Olt opresc trenurile fara sens. Chiar ar trebui trimise sesizari in sensul asta catre CFR. Sau macar fie suprimate unele opriri pentru anumite trenuri. Daca o halta e folosita de elevii din schimbul de dupa-masa, de exemplu, sa opreasca acolo doar trenurile care ii duc la scoala si ii aduc acasa, nu toate. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mar 16 Feb 2016, 15:12 | |
| Doar acolo? ) Pe M700, avem câteva halte în care unele trenuri opresc complet degeaba, pentru că nu există deloc clienți: Zagna Vădeni hc. (7001, 7363, 5105), Baldovinești (7001), Lacu Sărat (cam toate opresc degeaba aici, este extrem de departe de sat - doar 7002 și cele de seară au câțiva clienți), Rușețu (foarte departe de orice localitate, 11071, 7001 foarte rar și 1776 mai preiau clienți, în rest 0 barat), Mănăsia (nimeni n-a urcat sau coborât vreodată, din cele peste 30 de dăți când am oprit acolo), Odăile (nimeni n-a coborât vreodată), Bărbulești (când se urcă sau coboară cineva, sunt 99,9% țigani fără bilet, care merg o stație). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mar 16 Feb 2016, 21:57 | |
| - Adrian78 a scris:
- Mai sunt folosite toate Hm si hc de pe M201 ca s-a justifice atatea opriri?Eu zic demult ca CNCFR SA trebuie sa faca un recensamant sa vada care mai aduc calatori si care trebuie inchise si CFR Calatori s-a mai sara peste unele opriri din HM care sunt folosite doar ca puncte de sectionare
Pe CFR S.A. nu o interesează numărul de călători. HM-urile şi staţiile (precum şi hcv.-urile şi P.Aj.M./P.M.Ram.-urile) au doar scop tehnic pentru CFR S.A., nu îi interesează dacă şi câţi călători trec pe acolo. Pentru călători nu ai nevoie de IDM şi de macazuri... cel mai bun exemplu e Vatra Dornei Băi hc.. Costă în jur de 100.000 RON să desfiinţezi semnalizarea dintr-o staţie şi să faci ,,integrare BLA" + modificarea luminoschemelor staţiilor vecine. Şi, mai ales, urlă domnii ,,spcialişti în relaţii publice" de la sindicate că dai oamenii afară (chiar dacă multe staţii au personal incomplet, de stă IDM să facă şi macazurile şi semnalele şi bariera de mână şi după aia face şi ore suplimentare - evident neplătite şi necompensate -, deci personalul existent se poate redistribui uşor). Nu cred că cineva îşi permite o grevă la CFR S.A. în an electoral. Mai ales că legislaţia (proastă, dar, deh, altfel dai cu subsemnatu' pe la DNA) e făcută de aşa natură încât operatorii de călători sunt penalizaţi pentru anularea unor trenuri, indiferent de motiv (deci dacă CFR S.A. face grevă, CFR Călători - de exemplu - pierde o căruţă de bani, iar dacă CFR S.A. face grevă o săptămână probabil Softrans şi CFR Călători dau faliment). _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mar 16 Feb 2016, 22:19 | |
| Doctore, atunci CFR Calatori ar trebui sa faca toate deersurile necesare ca sa schimbe ordinul ala cu oprirea nu stiu unde si, de vreme ce statiile au importanta pentru CFR SA, sa suprime opririle acolo, adica ceva de genul: bai frate voua va trebuie Odaile h? noua nu ne aduce nici un profit ba dimpotriva ne creeaza costuri prin oprire si pornire. Simplu nu mai oprim acolo. Si nici nu mai bagam trenuri pentru oamenii vostrii, sa va bagati voi trenurile voastre.
Eu cred ca ar fi bun un topic sau poate mai multe unde sa scriem cam ce opriri credem noi ca ar trebui desfiintate complet si care ar fi bine sa fie mutate mai aproape de oameni etc. Poate ca ar fi bine sa fie pe fiecare linie sau le putem discuta la topicele liniilor asa cum sint acum? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |