Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016

In jos 
+65
Simo1971
AeroX
cristi ar
traian
nenuandrei
Spartan1948
kristi kkk
deconectat
CristyanC
Maddox
TER200
ldh80
Valentin Sava
florin94
LanceR
NicuS
Luca tgv
qew00
bubu
KQQ
ALEXCFR
alex.barac.5
alliens
AndiCFR
DUAL
DB Robert
Atty
Katalin4653
marius_catalin84
cortexedge
user dezactivat...
ATM
cfr500
Dionis
Andrey_tm
Adirmvl
cardinal
cristi CFR
Jurnal Feroviar
dan tm
alinx3330
lifetec
didinul
Jhonyla
alex1987
alex.alexus.tm
mureseanu_976
Vitosa
adytm
cristy79
decward
marius664
Norbi
Vale
bobi
razvan - trenuri
92Dragos
Katalyn
baiazid
Adrian78
Dr2005
Nesebar
TonyGFR
mielutu zburator
IonutCFR2009
69 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 56 ... 60  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Icon_minitimeLun 04 Apr 2016, 21:42

Propuneri pentru un Mers de tren pe linia 603, cu urmatoarele conditii prealabile

-Readucerea liniei in parametri tehnici si de exploadare existenti la nivelul anului 1990

-Reinfiintarea (cu dispozitivele de linii din 1990) a 3 statii (Epureni, Murgeni si Falciu) si a doua HM-uri (Horga si Falciu Nord), inclusiv cu instalatii SBW si semnalizare mecanica repuse in functiune

-Necesar doua garnituri (fiecare compusa din 4 vagoane de clasa a doua si unul de clasa intaia, tractate cu locomotiva clasa 82) sau doua automotoare (prin reinfiintarea depoului si a reviziei de vagoane Barlad).

A. Sens Zorleni- Falciu Nord HM

-Tren R: Barlad plecare 5.55, Zorleni 6.05/6.06, Bujoreni hc 6.18, Horga HM 6.32/6.33, Bursuci hc 6.44, Suletea hc 6.49, Epureni 6.57/6.58, Murgeni 7.04/7.05, Ranzesti h 7.20, Falciu 7.33/7.34, Falciu Nord HM sosire 7.43

-Tren R: Barlad plecare 10.45, Zorleni 10.55/10.56, Bujoreni hc 11.08, Horga HM 11.22/11.23, Bursuci hc 11.34, Suletea hc 11.39, Epureni 11.47/11.48, Murgeni 11.54/11.55, Ranzesti h 12.10, Falciu 12.23/12.24, Falciu Nord HM sosire 12.33

-Tren R: Barlad plecare 13.40, Zorleni 13.50/13.51, Bujoreni hc 14.03, Horga HM 14.17/14.18, Bursuci hc 14.29, Suletea hc 14.34, Epureni 14.42/14.43, Murgeni 14.49/14.50, Ranzesti h 15.05, Falciu 15.18/15.19, Falciu Nord HM sosire 15.28

-Tren R: Barlad plecare 18.00, Zorleni 18.10/18.11, Bujoreni hc 18.23, Horga HM 18.37/18.38, Bursuci hc 18.49, Suletea hc 18.54, Epureni 19.02/19.03, Murgeni 19.09/19.10, Ranzesti h 19.25, Falciu 19.38/19.39, Falciu Nord HM sosire 19.48

-Tren R: Barlad plecare 21.33, Zorleni 21.43/21.44, Bujoreni hc 21.56, Horga HM 22.10/22.11, Bursuci hc 22.22, suletea hc 22.27, Epureni 22.35/22.36, Murgeni 22.42/22.43, Ranzesti h 22.58, Falciu 23.11/23.12, Falciu Nord HM sosire 23.21.

B. Sens Falciu Nord HM- Zorleni

-Tren R: Falciu Nord HM plecare 6.03, Falciu 6.13/6.14, Ranzesti h 6.28, Murgeni 6.42/6.43, Epureni 6.50/7.00 (incrucisare) , Suletea hc 7.09, Bursuci hc 7.14, Horga HM 7.26/7.27, Bujoreni hc 7.38, Zorleni 7.49/7.50, Barlad sosire 8.01

-Tren R: Falciu Nord HM plecare 8.31, Falciu 8.41/8.42, Ranzesti h 8.56, Murgeni 9.10/9.11, Epureni 9.18/9.19 , Suletea hc 9.28, Bursuci hc 9.33, Horga HM 9.45/9.46, Bujoreni hc 9.57, Zorleni 10.08/10.09, Barlad sosire 10.20

-Tren R: Falciu Nord HM plecare 13.50, Falciu 14.00/14.01, Ranzesti h 14.15, Murgeni 14.29/14.30, Epureni 14.37/14.48 (incrucisare) , Suletea hc 14.57, Bursuci hc 15.02, Horga HM 15.14/15.15, Bujoreni hc 15.26, Zorleni 15.37/15.38, Barlad sosire 15.48

-Tren R: Falciu Nord HM plecare 19.23, Falciu 19.33/19.43 (Incrucisare), Ranzesti h 19.57, Murgeni 20.11/20.12, Epureni 20.19/20.20 , Suletea hc 20.29, Bursuci hc 20.34, Horga HM 20.46/20.47, Bujoreni hc 20.58, Zorleni 21.09/21.10, Barlad sosire 21.21

-Tren R: Falciu Nord HM plecare 21.42, Falciu 21.52/21.53 , Ranzesti h 22.07, Murgeni 22.21/22.22, Epureni 22.29/22.39 (incrucisare) , Suletea hc 22.48, Bursuci hc 22.53, Horga HM 23.05/23.06, Bujoreni hc 23.17, Zorleni 23.28/23.29, Barlad sosire 23.40

Astfel, ar exista 5 perechi trenuri R/zi Barlad- Falciu Nord HM, cu asigurarea unor legaturi bune in Barlad la si de la trenurile R si IR care circula pe M600 (aceste propuneri au fost intocmite tinand cont si de propunerile anterioare pentru trenurile R si IR de pe M600).


C. Propuneri trenuri de calatori Falciu CFR- Prut 2 CFM (3 perechi trenuri/zi, cu legatura in Falciu la si de la trenurile propuse anterior).

Necesar un automotor de cale larga a CFM.

-Prut 2 plecare 4.30, Punct Control KPP 4.45/4.50, Falciu sosire 5.00

-Falciu plecare 5.30, Punct Control KPP 5.40/5.45, Prut 2 sosire 6.00

-Prut 2 plecare 12.30, Punct Control KPP 12.45/12.50, Falciu sosire 13.00

-Falciu plecare 16.30, Punct Control KPP 16.40/16.45, Prut-2 sosire 17.00

-Prut 2 plecare 20.30, Punct Control KPP 20.45/20.50, Falciu sosire 21.00

-Falciu plecare 00.30, Punct Control KPP 00.40/00.45, Prut 2 sosire 1.00

Unul din aceste trenuri ar trebui sa circule in relatia Falciu CFR- Prut 2 CFM- Abaclia- Basarabeasca, iar din Basarabeasca sa fie atasat la trenul Basarabeasca- Zloti- Cainari- Revaca- Chisinau (astfel s-ar putea ajunge cu trenul de la Barlad la Chisinau cu o singura schimbare a trenului in Falciu).

Astfel, prin linia 603, s-ar asigura legatura cu Basarabia prin 3 perechi de trenuri/zi (ar fi suficiente).


D. Trase trenuri de marfa propuse pe linia 603

-Barlad plecare 6.44, Zorleni trecere 6.55, Horga HM 7.20/7.30 (Incrucisare), Epureni sosire 7.52

-Barlad plecare 12.05, Zorleni trecere 12.15, Horga HM trecere 12.40, Epureni trecere 13.02, Murgeni sosire 13.08

-Barlad plecare 19.00, Zorleni trecere 19.10, Horga HM trecere 19.35, Epureni trecere 19.57, Murgeni 20.03/20.18 (incrucisare), Falciu sosire 20.45

-Barlad plecare 23.30, Zorleni trecere 23.40, Horga HM trecere 0.05, Epureni 0.27/0.40 (incrucisare), Murgeni trecere 0.46, Falciu 1.13/2.13, eventual Falciu Nord HM sosire 2.22


-Falciu plecare 0.00, Murgeni trecere 0.27, Epureni trecere 0.34, Horga HM trecere 1.05, Zorleni trecere 1.26, Barlad sosire 1.37

-Eventual Falciu Nord HM plecare 3.30, Falciu 3.40/4.40, Murgeni trecere 5.07, Epureni trecere 5.14, Horga HM trecere 5.38, Zorleni trecere 5.59, Barlad sosire 6.10

-Epureni plecare 10.00, Horga HM trecere 10.24, Zorleni trecere 10.45, Barlad sosire 10.56

-Murgeni plecare 15.17, Epureni trecere 15.24, Horga HM trecere 15.48, Zorleni trecere 16.09, Barlad sosire 16.20


D. trase propuse trenuri de marfa Falciu CFR- Prut 2 CFM

-Prut 2 plecare 1.30, Punct Control KPP 1.45/1.50, Falciu sosire 2.00

-Falciu plecare 5.30, Punct Control KPP 5.40/5.45, Prut 2 sosire 6.00

-Prut 2 plecare 19.30, Punct Control KPP 19.45/19.50, Falciu sosire 20.00

-Falciu plecare 23.30, Punct Control KPP 00.40/00.45, Prut 2 sosire 1.00




Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Icon_minitimeMar 05 Apr 2016, 09:05

Propuneri pentru trenuri de calatori pe sectorul Nicolina- Ungheni a M600

A. Sens Nicolina- Ungheni Moldova

1. Tren IR 402 Bucuresti Nord- Chisinau

Bucuresti Nord plecare 19.15, via Pascani Triaj, Iasi 2.49/3.09, Nicolina 3.16/3.17, Ungheni Prut HM 3.45/4.37, Ungheni 5.02/6.49, Chisinau sosire 8.54 (pe site-ul CFM apare 9.06)

*Sau pana la construirea liniei ferate Podgoriile Husului HM- Chisinau- Bucuresti Nord plecare 19.33, via Faurei- Bârlad, Crasna 0.08/0.09, Vaslui 0.23/0.30 (incrucisare), Balteni HM 0.40/0.55 (incrucisare), Buhaiesti 1.11/1.24, Rebricea HM trecere 1.34, Grajduri trecere 1.48, Ramificatie Nicolina 2.14, Socola 2.19/2.24, Ungheni-Prut HM 2.52/3.44, Punct control KPP, Ungheni 4.09/5.56, Chisinau sosire 8.01.

2. Tren R 6502

Iasi plecare 4.06, Nicolina 4.11/4.12, Socola 4.17/4.18, Remiza Triaj socola h 4.23, Holboca HM 4.29/4.30, Cristesti-Jijia 4.36/4.37, Ungheni-Prut HM sosire 4.47
*Nu circula sambata, duminica si in zilele de sarbatori legale

3. Tren R 1062 (International)

Iasi plecare 5.57, Nicolina 6.04/6.05, Ungheni-Prut HM 6.37/7.35, Ungheni sosire 8.01

4. Tren R 6504

Iasi plecare 7.00, Nicolina 7.05/7.06, Socola 7.11/7.12, Remiza Triaj socola h 7.17, Holboca HM 7.23/7.24, Cristesti-Jijia 7.30/7.35, Ungheni-Prut HM sosire 7.45

5. Tren R 1064 (International)

Iasi plecare 9.30, Nicolina 9.37/9.38, Holboca HM trecere 9.53, Cristesti-Jijia trecere 9.59, Ungheni-Prut HM 10.10/11.08, Ungheni sosire 11.34

6. Tren R 1066 (International)

Iasi plecare 12.45, Nicolina 12.52/12.53, Ungheni-Prut HM 13.25/14.23, Ungheni sosire 14.49

7. Tren R 6506

Iasi plecare 14.22, Nicolina 14.27/14.28, Socola 14.33/14.34, Remiza Triaj socola h 14.39, Holboca HM 14.45/14.46, Cristesti-Jijia 14.52/14.53, Ungheni-Prut HM sosire 15.03
*Nu circula sambata, duminica, in zilele de sarbatori legale si in timpul vacantelor scolare.

8. Tren R 6508

Iasi plecare 16.23, Nicolina 16.28/16.29, Socola 16.34/16.35, Remiza Triaj socola h 16.40, Holboca HM 16.46/16.47, Cristesti-Jijia 16.53/17.00, Ungheni-Prut HM sosire 17.10

9. Tren R 1052 (International, circula pe cale larga)

Socola plecare 17.28, Cristesti-Jijia trecere 17.44, Ungheni-Prut HM 17.56/18.40, Ungheni 19.07/19.30, Chisinau sosire 21.27

10. Tren R 6510

Iasi plecare 19.00, Nicolina 19.05/19.06, Socola 19.11/19.12, Remiza Triaj socola h 19.17, Holboca HM 19.23/19.24, Cristesti-Jijia 19.30/19.31, Ungheni-Prut HM sosire 19.41


B. Sens Ungheni- Moldova- Nicolina

1. Tren R 6501

Ungheni Prut HM plecare 5.00, Cristesti-Jijia 5.09/5.10, Holboca HM 5.16/5.17, Remiza Triaj Socola h 5.24, Socola 5.30/5.31, Nicolina 5.37/5.38, Iasi sosire 5.43
*Nu circula sambata, duminica si in zilele de sarbatori legale

2. Tren R 6503

Ungheni Prut HM plecare 8.17, Cristesti-Jijia 8.26/8.27, Holboca HM 8.33/8.34, Remiza Triaj Socola h 8.41, Socola 8.47/8.48, Nicolina 8.54/8.55, Iasi sosire 9.00

3. Tren R 1051 (International, circula pe cale larga)

Chisinau plecare 5.33, Ungheni 7.34/8.14, Ungheni-Prut HM 8.23/9.33, Cristesti-Jijia trecere 9.42, Holboca HM 9.48/9.57, Socola sosire 10.09

4. Tren R 1061 (International)

Ungheni plecare 8.40, Ungheni-Prut HM 8.49/9.45, Cristesti-Jijia 9.54/10.09, Holboca HM trecere 10.15, Nicolina 10.33/10.34, Iasi sosire 10.39

5. Tren R 1063 (International)

Ungheni plecare 12.40, Ungheni-Prut HM 12.49/13.45, Nicolina 14.21/14.22, Iasi sosire 14.27

6. Tren R 6505

Ungheni Prut HM plecare 15.20, Cristesti-Jijia 15.29/15.30, Holboca HM 15.36/15.37, Remiza Triaj Socola h 15.44, Socola 15.50/15.51, Nicolina 15.57/15.58, Iasi sosire 16.03
*Nu circula sambata, duminica, in zilele de sarbatori legale si in timpul vacantelor scolare

7. Tren R 1065 (International)

Ungheni plecare 15.36, Ungheni-Prut HM 15.45/16.49, Cristesti-Jijia trecere 16.58, Nicolina 17.25/17.26, Iasi sosire 17.31

8. Tren R 6507

Ungheni Prut HM plecare 17.30, Cristesti-Jijia 17.39/17.46, Holboca HM 17.52/17.53, Remiza Triaj Socola h 18.00, Socola 18.06/18.07, Nicolina 18.13/18.14, Iasi sosire 18.19

9. Tren R 6509

Ungheni Prut HM plecare 20.00, Cristesti-Jijia 20.09/20.10, Holboca HM 20.16/20.17, Remiza Triaj Socola h 20.24, Socola 20.30/20.31, Nicolina 20.37/20.38, Iasi sosire 20.43

10. Tren IR 401 Chisinau- Bucuresti Nord

Chisinau plecare 17.00 (pe site-ul CFM apare ora 16.45), Ungheni 19.15/20.35, Ungheni Prut HM 20.44/21.44, Nicolina 22.12/22.13, Iasi 22.18/22.38, via Pascani-Triaj, Bucuresti Nord sosire 6.04

*Sau, pana la constructia caii ferate Podgoriile Husului HM- Chisinau-
Chisinau plecare 18.40, Ungheni 20.55/22.42 , Punct Control KPP, Ungheni-Prut HM 23.07/23.59, Socola 0.27/0.32, Ramificatia Nicolina 0.37, Grajduri trecere 1.11, Rebricea HM trecere 1.23, Buhaiesti trecere 1.33, Balteni HM trecere 1.48, Vaslui 1.59/2.01, Crasna 2.14/2.15, via Bârlad, Faurei, Bucuresti Nord sosire 6.58.


Necesar

-Un singur automotor sau o singura garnitura (compusa din 3 vagoane, tractate cu locomotiva clasa 82) pentru trenurile R Iasi- Ungheni Prut HM (5 perechi/zi)

-Doua automotoare pentru trenurile R Iasi- Ungheni Moldova (3 perechi/zi)

-Un automotor de cale larga a CFM pentru trenul R Socola- Chisinau (una pereche/zi)

-Doua garnituri a CFM pentru trenul IR Bucuresti Nord- Chisinau.


In acest fel, pe acest sector de cale ferata, legatura cu Basarabia s-ar asigura prin 5 perechi trenuri/zi (iar dupa constructia caii ferate Podgoriile Husului HM- Chisinau, prin 4 perechi trenuri/zi).









Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Icon_minitimeMar 05 Apr 2016, 09:59

Pentru asigurarea unor legaturi bune la aceste trenuri, pe distantele Ungheni- Chisinau si Ungheni- Balti Slobozia circula si ar trebui sa circule urmatoarele trenuri

-Pe sectorul Ungheni- Chisinau

-Trenuri curse locale (regio) propuse

-Plecari din Ungheni- 9.00, 12.30, 16.00, 19.30 (tren Socola- Chisinau)
-Sosiri in Chisinau- 11.17, 14.47, 18.17, 21.27 (tren Socola- Chisinau)
-Plecari din Chisinau- 5.33 (tren Chisinau- Socola), 5.00, 9.00, 12.00
-Sosiri in Ungheni- 7.34 (tren Chisinau- Socola), 7.30, 11.30, 14.30

Necesar doua automotoare, cu urmatorul turnus:

-Primul automotor (depoul Chisinau)

Chisinau plecare 5.00, Ungheni sosire 7.30

Ungheni plecare 9.00, Chisinau sosire 11.17

Chisinau plecare 12.00, Ungheni sosire 14.30

Ungheni plecare 16.00, Chisinau sosire 18.17


-Al doilea automotor (depoul Chisinau)

Chisinau plecare 9.00, Ungheni sosire 11.30

Ungheni plecare 12.30, Chisinau sosire 14.47


-Trenuri internationale de cursa lunga (existente)


1. Tren international CFM Chisinau- Ungheni- Moscova
-Chisinau plecare 21.32, Ungheni 0.07/00.42, Balti-Slobozia 2.50/3.18, Ocnita 5.26/5.45, Moscova Kievskaia sosire 5.18 (circula zilnic, timp de mers 31 ore si 46 minute. Compunere: vagoane de dormit compartimentate, vagoane de dormit necompartimentate, vagon restaurant).
-Moscova Kievskaia plecare 12.43, Ocnita 12.39/13.06, Balti-Slobozia 15.11/15.35, Ungheni 17.39/18.04, Chisinau sosire 20.39 (circula zilnic, timp de mers 31 ore si 46 minute. Compunere: vagoane de dormit compartimentate, vagoane de dormit necompartimentate, vagon restaurant).


2. Tren international CFM Chisinau- Untesti/Nutesti- Beresti (pe racordare)- Balti Oras- Ocnita- Moscova
-Chisinau plecare 11.37 , Balti-Oras 15.20/15.24, Ocnita 17.23/17.40 , Moscova Kievskaia sosire 16.59 (circula zilnic, timp de mers 28 ore si 22 minute. Compunere: vagoane de dormit compartimentate, vagoane de dormit necompartimentate, vagon restaurant).
-Moscova Kievskaia plecare 19.57, Ocnita 18.13/18.30, Balti-Oras 20.30/20.33 , Chisinau sosire 00.13 (circula zilnic, timp de mers 28 ore si 16 minute. Compunere: vagoane de dormit compartimentate, vagoane de dormit necompartimentate, vagon restaurant).


3.Tren international CFM Chisinau- Untesti/Nutesti- Beresti (pe racordare)- Balti Oras- Ocnita- Sankt Petersburg- Vitebsk
-Chisinau plecare 22.26, Balti-Oras 2.19/2.22 , Ocnita 4.26/4.43, Vitebsk sosire 11.43 ( circula in zile impare, timp de mers 36 ore si 17 minute. Compunere: vagoane de dormit compartimentate, vagoane de dormit necompartimentate, vagon restaurant).
-Vitebsk plecare 20.40 , Ocnita 2.31/2.48, Balti-Oras 4.54/4.57, Chisinau sosire 8.31 ( circula in zile impare, timp de mers 35 ore si 51 minute. Compunere: vagoane de dormit compartimentate, vagoane de dormit necompartimentate, vagon restaurant).


4. Tren international CFM Chisinau- Bucuresti Nord (via Pascani Triaj)
-Chisinau plecare 17.00 (pe site-ul “Mersul trenurilor CFM” apare ora 16.45), Ungheni 19.15/20.35, Bucuresti Nord sosire 6.04 (circula zilnic, timp de mers 13 ore si 19 minute. Compunere: vagoane-clasa, vagon compartimentat de dormit, vagon compartimentat café-bar).
-Bucuresti Nord plecare 19.15, Ungheni 5.02/6.49, Chisinau sosire 8.54 (pe site-ul “Mersul trenurilor CFM” apare ora 9.06) (circula zilnic, timp de mers 13 ore si 51 minute. Compunere: vagoane-clasa, vagon compartimentat de dormit, vagon compartimentat café-bar).

*Sau Chisinau plecare 18.40, Ungheni 20.55/22.42, via Vaslui- Faurei, Bucuresti Nord sosire 6.58.
*Sau Bucuresti Nord plecare 19.33, via Faurei-Vaslui, Ungheni 4.09/5.56, Chisinau sosire 8.01.


-Pe sectorul Ungheni- Balti Slobozia

-Trenuri curse locale (regio) propuse

-Plecari din Ungheni- 8.30, 12.40, 20.30
-Sosiri in Balti Slobozia- 11.59, 15.58, 23.48
-Plecari din Balti Slobozia- 4.56, 8.41, 16.30
-Sosiri in Ungheni- 7.52, 11.40, 20.00

Necesar doua automotoare, cu urmatorul turnus:

-Primul automotor (depoul Balti-Slobozia)
-Balti Slobozia plecare 4.56, Ungheni sosire 7.52
-Ungheni plecare 8.50, Balti Slobozia sosire 11.59

-Al doilea automotor (depoul Balti-Slobozia)
-Balti Slobozia plecare 8.41, Ungheni sosire 11.40
-Ungheni plecare 12.40, Balti Slobozia sosire 15.58
-Balti Slobozia plecare 16.30, Ungheni sosire 20.00
-Ungheni plecare 20.30, Balti Slobozia sosire 23.48

In acest fel, s-ar asigura legaturi bune in Ungheni, intre trenurile CFR Iasi-Ungheni si trenurile CFM Ungheni-Chisinau si Ungheni-Balti Slobozia, si inclusiv cu unul din trenurile internationale Chisinau- Moscova.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Icon_minitimeMar 05 Apr 2016, 10:14

Dar propuneri pentru situatia actuala nu ai? sa nu ne intoarcem in 1990 si mai ales sa nu infiintam nu stiu ce gari aiurea.

tu ai fost pe linia asta, cuneosti cite ceva despre ea?
este o linie de coasta foarte serpuita, foarte foarte serpuita, o linie grea care pentru a invinge diferentele de nivel serpuieste ca o sosea.

Plus ca propui statii fanteziste cu instalatii SBW, pentru ce?

Bujoreni? este in padure departe de orice asezare, ma indoiesc de faptul ca cineva din Bujoreni ar mai merge kilometri intregi pe drum de pamint si prin padure pina la trenurile propuse de tine.

Horga? este in padure chiar fara nici o noima, la ce ar avea nevoie de SBW si mai ales la ce ar fi nevoie de ea?

Dar pina sa scriu cam tot ce voiam vad ca iar o iei cu legaturi cu Podgoriile Husului, am mai citit astea, se observa ca Podgoriile Husului dau productii bune, nu stiu cine le lucreaza, dar ar trebui inceput un canal Iasi -Dridu, se observa ca nimeni nu lucreaza in estul tarii.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Icon_minitimeMar 05 Apr 2016, 11:21

In 1990 statiile Epureni, Murgeni si Falciu si haltele de miscare Horga si Falciu Nord aveau instalatii SBW si semnalizare mecanica, circulandu-se la cale libera.

Halta Bujoreni deserveste manastirea cu accelasi nume- si in plus acolo exista o frumoasa padure, care poate fi valorificata din punct de vedere turistic. Halta Bujoreni este situata intr-un cadru natural foarte frumos.

Rolul HM Horga era de a permite incrucisari de trenuri, si daca ar fi reinfiintata s-ar spori capacitatea liniei.

Statia Epureni (cu 4 linii) deservea o baza de receptie a cerealelor, statia Murgeni (cu 3 linii) deservea o baza de receptie a cerealelor dar si permitea incarcarea in vagoane a unor produse realizate in Murgeni (era o filatura de bumbac, iar astazi in Murgeni exista o sectie de prelucrarea laptelui, de prelucrarea lemnului, dar si sediul unei firme de constructii rutiere- Transmir Murgeni. Toate aceste unitati din Murgeni ar putea fi determinate sa utilizeze transportul feroviar de marfa).


Propuneri pentru introducerea unor trenuri de calatori in relatia Galati Calatori- Giurgiulesti- Reni Vest (pe cale larga, cu material rulant a CFM).

-Reni Vest plecare 3.20, Galati Calatori sosire 3.50
*Trenul ar putea circula in relatia Chisinau- Revaca- Cainari- Zloti- Basarabeasca- Etulia- Reni Est- Galati Calatori
*Legatura la tren IR 1772 (Galati Calatori plecare 4.50, Bucuresti Nord sosire 8.50)

-Galati Calatori plecare 23.30, Reni Vest sosire 0.00
*Trenul ar putea circula in relatia Reni Est- Etulia- Basarabeasca- Zloti- Cainari- Revaca- Chisinau
*Legatura de la tren IR 1775 (Bucuresti Nord plecare 18.08, Galati Calatori sosire 22.14)

Necesar doua garnituri a CFM.


-Reni Vest plecare 7.30, Galati Calatori sosire 8.00
(legatura la tren IR 1774 Galati Calatori plecare 9.00, Bucuresti Nord sosire 13.00)

-Galati Calatori plecare 12.00, Reni Vest sosire 12.30
(legatura de la tren IR 1771 Bucuresti Nord plecare 6.40, Galati Calatori sosire 11.05)

-Reni Vest plecare 16.00, Galati Calatori sosire 16.30
(legatura la tren IR 1776 Galati Calatori plecare 17.30, Bucuresti Nord sosire 21.40)

-Galati Calatori plecare 18.30, Reni Vest sosire 19.00
(legatura de la tren IR 1773 Bucuresti Nord plecare 13.37, Galati Calatori sosire 17.26)

Necesar un automotor de cale larga.

Timpii de mers intre statiile Galati Calatori si Reni Est i-am calculat estimativ, tinand cont de distanta intre aceste statii (masurata cu wikimapia este de cca 17 km).

Timpul de asteptare de cca o ora in statia Galati Calatori ar fi necesar pentru îndeplinirea formalitatilor vamale.


Prin aceste trenuri propuse, s-ar asigura legatura feroviara cu Basarabia , prin urmatoarele puncte de frontiera

-Galati Calatori- Giurgiulesti- (Reni Vest), prin 3 perechi de trenuri/zi

-Falciu- Prut 2, prin 3 perechi de trenuri/zi

-In perspectiva, Albita- Leuseni, printr-o singura pereche de tren/zi

-Ungheni Prut HM- Ungheni, prin 5 (iar in perspectiva prin 4) perechi trenuri/zi.

Pe langa celelalte lucrari de infrastructura energetica (continuuarea gazoductului Iasi-Ungheni spre Chisinau, Balti, etc, interconectarea retelelor de transport a energiei electrice), si realizarea unor conexiuni feroviare mai dese , poate contribui la usurarea si intensificarea traficului inspre si dinspre Basarabia, si la apropierea celor doua state romanesti.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Icon_minitimeMar 05 Apr 2016, 14:31

Propuneri pentru trenuri R Suceava- Vadu Siret, cu asigurarea unor legaturi bune in Suceava la si de la trenurile IR Bucuresti Nord- Suceava, si respectiv cu asigurarea unor legaturi bune in Vadu Siret la trenurile UZ De scurt parcurs Vadu Siret- Cernauti.

Necesar un automotor cu depoul Suceava Nord.


1. Suceava plecare 7.29 , Suceava Nord , 7.34/7.35, Darmanesti 7.45/7.46, Milisauti HM 7.57, Dornesti 8.11/8.12, Vicsani CFR 8.27/9.09, Vadu Siret UZ sosire 9.29.

-Legatura de la – tren IR 1755 Bucuresti Nord- Suceava (Bucuresti Nord plecare 23.25, Suceava sosire 6.21), tren IR 1857 Constanta- Suceava (Suceava sosire 6.38) si de la tren R 5561 Botosani-Suceava (Botosani plecare 5.08, Suceava sosire 7.01)


2. Vadu Siret UZ plecare 12.09, Vicsani CFR 12.35/13.20, Dornesti 13.33/13.34, Milisauti HM 13.49/13.56 (incrucisare cu IR 380), Darmanesti 14.06/14.07, Suceava Nord 14.17/14.18, Suceava sosire 14.24

-Legatura la- tren R 5606 Suceava- Iasi (Suceava plecare 15.10, Iasi sosire 18.17)


3. Suceava plecare 18.30, Suceava Nord 18.35/18.36, Darmanesti 18.46/18.47, Milisauti HM 18.58, Dornesti 19.12/19.13, Vicsani CFR 19.28/20.10, Vadu Siret UZ sosire 20.20

-Legatura de la tren IR 1753 Bucuresti Nord- Suceava (Bucuresti Nord plecare 11.00, Suceava sosire 17.53) si de la tren IR 1765 Iasi- Timisoara Nord (Iasi plecare 15.03, Suceava sosire 17.02)


4. Vadu Siret UZ plecare 21.30, Vicsani CFR 21.56/22.41, Dornesti 22.54/22.55, Milisauti HM 23.11, Darmanesti 23.21/23.22, Suceava Nord 23.32/23.33, Suceava sosire 23.39.

*Se poate aveea in vedere (pentru asigurarea unei legaturi bune) modificarea orarului trenului IR 1754 Suceava- Bucuresti Nord, cu plecare Suceava 0.00, sosire Bucuresti Nord 7.22).

Orarul trenului IR 380/381 ar trebui sa ramana aproximativ accelasi, dar pe teritoriul actual al Romaniei sa opreasca numai in Ploiesti Sud, Buzau, Focsani, Bacau, Roman, Pascani, Suceava, Suceava Nord, Dornesti, Vicsani .
Pentru un tren IR de lung parcurs nu vad rostul opririlor si in Darmanesti sau Milisauti HM!
Evident ca ar fi de dorit ca acest tren IR 380/381 sa circule de la Bucuresti la Moscova, si eventual sa poarte denumirea de Romania Express.

Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Icon_minitimeMar 05 Apr 2016, 14:34

Propuneri turnus garniturile trenurilor Regio de pe Bucuresti-Brasov.

Ce avem in prezent :

R  3001 Buc.Nord-Brasov ( 06:23 - 10:08 ) 8 etajate are vagoane pentru 3008 si 3010.
R  3003 Buc.Basa-Brasov ( 07:43 - 11:43 ) 5 vagoane 20-55.
R  3005 Buc.Nord-Brasov ( 14:15 - 17:51 ) 4 etajate.
R  3007 Buc.Nord-Brasov ( 16:36 - 20:27 ) 3 etajate.
R  3009 Buc.Basa-Brasov ( 18:10 - 22:00 ) 3 etajate.
R 11033 Buc.Nord-Brasov ( 20:16 - 23:57 ) 3 vagoane 19/21-80.

Returul

R 3002 Brasov-Buc.Nord ( 04:05 - 07:47 ) 7 etajate de la 3005 si 3009.
R 3004 Brasov-Buc.Nord ( 06:15 - 10:00 ) 3 etajate de la 3004.
R 11034 Brasov-Buc.Nord ( 13:05 - 16:28 ) 3 vagoane 19/21-80.
R 3006 Brasov-Buc.Nord ( 14:47 - 18:21 ) 4 etajate
R 3008 Brasov-Buc.Nord ( 16:35 - 20:41 ) 4 etajate
R 3012 Brasov-Buc.Nord ( 18:20 - 21:55 ) 5 vagoane 20-55.

Cum ar trebui sa fie turnusul vagoanelor/garniturilor neafectand turnusul locomotivelor al depoului Ploiesti.

R 3001 : 84-16, 84-16, 26-16, 26-16, 26-16, 19-80.
R 3003 : 20-55, 20-55, 20-55, 20-55, 20-55.
R 3005 : 84-16, 26-16, 26-16, 36-16.  
R 3007 : 26-16, 36-16, 26-16.
R 3009 : 26-16, 26-16, 26-16.
R 11033 : 21-80, 21-80, 21-80.

R 3002 : 26-16, 26-16, 26-16, 21-80, 21-80, 21-80. Se formeaza din 3009 si 11033.
R 3004 : 26-16, 36-16, 26-16. Acelasi turnus cu 3007.
R 11034 : 21-80, 19-80, 21-80 vagoane aduse la Brasov cu IR 1745 sau IR 1631.
R 3008 : 84-16, 20-55, 20-55, 20-55, 20-55, 20-55. Se formeaza din 3003, e timp de salurizare 4 ore la Brasov + etajat 84-16 pentru serviciul bicicleta.
R 3010 : 19-80, 26-16, 26-16, 26-16, 84-16. Se formeaza din 3001.
R 3012 : 36-16, 26-16, 26-16, 84-16. Se formeaza la peron din R 3005. 29 minute sunt la mijloc e timp pentru stransul pet-urilor si resturilor de la Mc Donalds desi daca ma gandesc mai bine ar merge mutat vreo 20 minute mai tarziu neafectand mersul celorlalte trenuri IR 1646 ar putea sa-l depaseasca si la Sinaia, Valea Larga sau chiar Comarnic.

S-ar face economie de 3 etajate si asa e nevoie de ele pentru Sibiu-Mangalia plus ca s-ar rezolva cu bicicletele si ar avea in plus vagon de biciclete si 3005 si 3012 fata de ce este in prezent. In week-end-uri 3012 vine aglomerat de la munte cele 5 vagoane 20-55 din vara trecuta s-a dovedit a fi insuficiente pentru numarul de calatori si biciclete.

In plus de asta nu s-ar mai plimba aiurea 2 etajate la 3002 si alte 2 la 3001 caci l-am tot vazut pe 3001 si in week-end-uri nu e cazul sa plimbe 8 etajate pentru calatori de maxim 3 in cursul saptamani si 5-6 in week-end. Iar la 3002 nu sunt atat de multi navetisti nici macar de pe M1000 nu reuseste sa umple cele 7 etajate.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Icon_minitimeMar 05 Apr 2016, 15:10

Tot pentru la vara propun ca IR 1644 Sighetul Marmatiei - Brasov - Buc.Nord sa fie prelungit la Constanta astfel :

08:32 sosire Buc.Nord
09:00 Plecare din Buc.Nord in trasa lui 1983 Buc.Nord-Constanta.
11:15-11:20 Sosire la Constanta.

Returul la 15:30 din Constanta
17:40 sosire la Buc.Nord
18:00 Plecare conform grafic spre Brasov - Sighetul Marmatiei

4 ore sunt suficiente pentru salubrizare.

Am si varianta 2 pentru prelungirea pana la Mangalia

08:32 sosire Buc.Nord
09:00 Plecare din Buc.Nord in trasa lui 1983 Buc.Nord-Constanta.
11:15-11:20 Sosire la Constanta.
11:45 plecare din Constanta
13:15 sosire Mangalia.

Vagoanele sa se intoarca cu un tren Mangalia-Buc.Nord inclusiv dormitorul "inchis" eventual cu IR 1821 Mangalia-Buc.Nord.

Alte vagoane sa vina dimineata cu 1822 la Mangalia grupa Buc.Nord-Mangalia care sa compuna la prinz IR 1943 Mangalia-Buc.Nord-Brasov-Sighetul Marmatiei dar in cazul asta ar trebui 3 garnituri pentru trenul de Sighet cel mai bine ramane prima varianta.


IR 1958 PL.Sud - Buc.Nord EA + TE Acvila, oferta tarif-Regio.

PL.Sud ( 01:40 ) - Buc.Nord ( 02:30 ) ar putea opri la Crivina.

Ar asigura legatura ploiestenilor pentru trenul IR 1921 Sibiu-Buc.Nord-Mangalia.

Acvila s-ar intoarce in DG cu R 5001 pana la PL.Sud apoi sa reintre in trafic la 07:35 cu IR 1554.

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Icon_minitimeMar 05 Apr 2016, 19:44

Propuneri trenuri UZ de scurt parcurs Vadu Siret- Cernauti (circula pe cale larga)

1.Vadu Siret plecare 10.30, Cernauti sosire 12.13

2.Cernauti plecare 18.47, Vadu Siret sosire 20.30

3.Cernauti plecare 9.25, Vadu Siret sosire 11.08 (daca trenul IR 381 va circula in relatia Moscova- Kiev- Cernauti- Vadu Siret- Bucuresti Nord, acest tren se va anula)

4. Vadu Siret plecare 21.20, Cernauti sosire 23.03 (daca trenul IR 380 va circula in relatia Bucuresti Nord- Vadu Siret- Cernauti- Kiev- Moscova, acest tren se va anula).


-Orar propus pentru trenul IR 380

Bucuresti Nord plecare 6.15, Ploiesti Sud 6.58/7.01, Buzau 8.12/8.15, Focsani 9.26/9.28, Bacau 10.58/11.08, Roman 11.39/11.41, Pascani 12.10/12.12, Suceava 13.01/13.21 (schimbarea locomotivei), Suceava Nord 13.30/13.31, Dornesti 14.07/14.11, Vicsani CFR 14.26/15.20, Punct Control KPP, Vadu Siret UZ 15.40/17.43, Cernauti 19.10/19.55, via Luzhany (Lujeni) , via Verenchanka (Vranceni), via Kostryzhivka (Schit, se trece peste raul Nistru), via Chortkiv, via Kopychyntsi, Ternopil 2.50/2.55, Hmelnickii 4.55/5.00, Zhmerynka 6.15/6.16, Vnnytsia 7.00/7.03, via Kalynivka, Kazatin Pass 8.03/8.05, via Fastiv, Kiev Pass 10.19/10.30, via Nizhyn, via Bakhmach, Konotop 13.57/14.00, via Voronizh, Zernovo UZ 15.09/16.00 Suzemka RZD , via Navla, Briansk 18.43/18.45, Suhinici 20.47/20.50, via Kaluga, via Naro-Fominsk, Moscova Kievskaya sosire 0.51.



-Orar propus pentru trenul IR 381

Moscova Kievskaya plecare 9.26, via Naro-Fominsk, via Kaluga, Suhinici 13.40/13.42, Briansk 15.45/15.48, via Navla, Suzemka RZD, Zernovo UZ 17.00/17.40, via Voronizh, Konotop 18.40/18.45, via Bakhmach, via Nizhyn, Kiev Pass /22.05, Fastiv 22.58/23.00, Kazantin Pass 00.08/00.10, Kalynivka 00.42/00.44, Vnnytsia 01.01/01.03, Zhmerynka 01.49/01.50, Hmelnickii 02.45/02.49, Yarmolyntsi 02.59/3.14, Dunaivtsi 4.32/4.34, Kamianets-Podilsky 5.27/5.32, via Lencauti (se trece peste raul Nistru), Larga 6.44/7.04, Noua-Sulita 8.31/8.33, Cernauti 9.10/9.25, Vadu Siret UZ 11.08/13.40, Punct Control KPP, Vicsani CFR 14.02/14.52, Dornesti 15.05/15.06, Suceava Nord 15.42/15.43, Suceava 15.48/16.01 (schimbarea locomotive), Pascani 16.56/16.57, Roman 17.24/17.25, Bacau 17.57/18.04, Focsani 19.41/19.42, Buzau 20.51/20.53, Ploiesti Sud 22.04/22.06, Bucuresti Nord sosire 22.50.


Pentru asigurarea unei legaturi de la Husi spre Kiev si Moscova, se pot aveea in vedere doua posibilitati:

A. Constructia unei cai ferate (de ecartament normal) Podgoriile Husului HM- Albita CFR- Leuseni CFM- Visterniceni- Chisinau

In acest caz, trenul international "Prietenia" ar circula pe aceasta linie (via Faurei), cu plecare din Bucuresti Nord la 19.33, Crasna 0.08/0.09, Cretesti trecere 0.33, Podgoriile Husului HM 0.49/0.55, Albita CFR 1.10/2.10, Leuseni CFM 2.20/3.00, Chisinau sosire 3.50.

Din Chisinau , conform site-ului CFM, exista tren spre Kiev-Moscova la 11.37.

La intoarcere, trenul "Prietenia" ar pleca din Chisinau la 22.35, Leuseni CFM 23.25/0.05, Albita CFR 0.15/1.15, Podgoriile Husului HM 1.30/1.35, Cretesti trecere 1.50, Crasna 2.14/2.15, via Faurei, Bucuresti Nord sosire 6.58

In Chisinau tren din directia Moscova-Kiev soseste la 19.57.


B. In situatia actuala, pana la constructia cai ferate sus-amintite, ar trebui sa existe un autobuz Husi-Chisinau , cu un orar corelat cu a unui tren spre si dinspre Kiev-Moscova, cu plecare si sosire in si din Chisinau.

Acest autobuz ar trebui sa plece si sa soseasca astfel:

-In Husi din autogara situata pe strada Dobrina nr. 15-19.

-In Chisinau din autogara centrala.

-Cu urmatorul orar:

-Husi plecare 6.41, Rasesti Vama 7.15, Albita Frontiera 7.20, Leuseni Frontiera 8.30, Chisinau sosire 10.30
*Din Chisinau exista tren CFM in directia Kiev-Moscova cu plecare la 11.37

-Chisinau plecare 22.00, Leuseni Frontiera 1.00, Albita Frontiera 2.10, Rasesti Vama 2.15, Husi 2.49.
*In Chisinau soseste tren CFM din directia Moscova-Kiev la 20.39.

Necesar un autobuz interurban nou.

Cam astea ar fi propunerile pentru asigurarea unor legaturi feroviare bune cu Basarabia si nordul Bucovinei, dar si cu Ucraina si Rusia.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Icon_minitimeMar 05 Apr 2016, 20:49

ldh80 tu repeti pe unde apuci fanteziile tale? chiar peste tot gasim ideeile tale despre liniile alea?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Icon_minitimeMar 05 Apr 2016, 21:29

Am amintit de aceea linie intr-un anumit context! Am adus unele argumente pentru utilitatea constructiei ei- si ca sa incheiem subiectul asta mai zic doar ca sper ca vreodata aceasta linie sa fie construita!

Pentru Husi ca oras, doua proiecte de infrastructura de mare anvergura ar scoate orasul din izolare si ar creea premisele dezvoltarii sale economice si sociale reale si anume:

-Reabilitarea sau reconstructia liniei ferate Crasna- Cretesti- Podgoriile Husului HM- Husi si constructia acelei cai ferate

-Amenajarea raului Prut pentru navigatie si creearea unui port "fluvial" la Dranceni
Sus In jos
florin94

florin94


Numarul mesajelor : 362
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 3611
Data de inscriere : 02/01/2016

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Icon_minitimeLun 11 Apr 2016, 17:28

Eram la coada la bilete la Braila si cat am stat la coada am auzit de 4 persoane care intrebau de tren direct spre Constanta, Fetesti si respectiv Scarlatesti. Au luat cu schimbare ca alta solutie nu aveau: 7362+8203. Imi amintesc foarte bine ca a circulat pana pe 22 aprilie 2013 a circulat perechea 8214/8213. De atunci circula 7373/4 de/pana la Faurei. Sincer sa fiu de cate ori am vazut acest tren la Faurei era cu grad de ocupare foarte mare si cu 3 vagoane. Chiar nu inteleg de ce l-au scos. Era foarte bun seara 8214 -le seara pentru navetisti si 8213 -le dimineata la fel...
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Icon_minitimeLun 11 Apr 2016, 17:52

S-a emis un ordin la Ministerul Transporturilor care nu mai permite trenuri regio pe distante mai mari de 230 km. De la Galati pana la Constanta sunt 259 km... deci nu se incadreaza. Doar tren IR dar la ce tarife sunt, calatorii prefera dubele. Very Happy
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Icon_minitimeLun 11 Apr 2016, 18:26

Ordinul ăla nu dă o distanţă fixă, ci spune ,,Asigură condiţii de transport pentru arii geografice restrânse, distanţa maximă de circulaţie fiind de 230 km +/- 10%, sau prima staţie de cale ferată dacă se depăşeşte această distanţă."
În plus, există suficiente metode de a se ,,fenta" prevederea respectivă, adică trenul se poate declara ca grupă a altuia. De aia există tren regio Bucureşti - Mărăşeşti, de exemplu.
Probabil acolo a fost ceva legat de compunere, poate un tren îl face Constanţa şi altul Buzăul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
florin94

florin94


Numarul mesajelor : 362
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 3611
Data de inscriere : 02/01/2016

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Icon_minitimeLun 11 Apr 2016, 19:10

Dar se circula foarte bine pe aceste sectii: viteze bune, navetisti multi. Macar pana la Fetesti daca circula si tot isi scotea banii...Nici nu exista maxi taxi Faurei - Fetesti. Si pentru elevi/studenti e foarte ieftin... Imi amintesc ca il astepta pe 7369 la peron odinioara pt. ca cereau calatorii. O data ce s-a scos nu cred ca le mai vedem vreodata...
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 53 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
Sus 
Pagina 53 din 60Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 56 ... 60  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023
» Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: