Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum Aug 28, 2016 3:36 pm | |
| Tocmai, ar trebui să existe o legătură la şi de la trenurile care trec prin Vereşti. Şi să tragă acolo la peron comun, să nu alergi cu bagajele prin toată gara. Asta s-ar putea face foarte uşor. _________________ :TTT:
|
|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14501 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum Aug 28, 2016 5:04 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Problema lui 1961 s-a discutat şi anul trecut. Ca să meargă la Mangalia ar fi dat peste cap toată circulaţia. Aşa că s-a ales soluţia cu transbordarea. Anul trecut se făcea la 1921-2, acum la 1991.
Praf ai facut numerele si tu dar observ ca si predecesorii comentariilor pe aceasta tema. 1962/1962-1 circula Iasi-Constanta iar 1961-2/1961 circula Constanta-Iasi. Anul trecut 1962/1962-1 gara in Constanta la peron comun cu 2801-2/2801 unde se asigura transbordarea calatorilor spre Mangalia. De la 1 august cand s-a emis acel ordin 723/2015 a fost numerotat 1687. Iar numarul 1921 l-a primit abia in mersul actual si probabil ca acesta ii va ramane de acum incolo. Anul acesta transbordarea calatorilor se face de la 1962/1962-1 la 1944/1944-1 garate la peron si nicidecum la 1992 sau 1991 cum s-a tot tastat. Poate vrei sa spui ca de la 1991-2 se face transbordarea calatorilor veniti dinspre Mangalia cu destinatia spre respectiv Iasi tren IR 1961-2/1961. In fine, sper ca s-a lamurit situatia. - karpaty a scris:
- NU ESTE AEVARAT, cum adica 1961/1962 e limitat la CT ca nu are loc, ba are, pe vremuri la Mangalia ajungea tren direct de la Iasi/Suceava/Satu Mare/Oradea/Arad/Timisoara si cateva de la Bucuresti plus intr-un an sau doi si Galatiul ajungea in Mangalia, loc este si ar putea sa mearga si 1961/1962 problema e alta, materialul rulant, tractiunea ca daca erau locomotive sigur ajungea si asta de la Iasi, tot inainte era un tren de la Cluj, practic din Cluj la Mangalia erau 2, rapidul Ardeal si Bihor, Ardeal se forma din Cluj si Bihor de la Oradea, ambele ajungeau in Mangalia si era loc pentru toate.
Tu ai dreptate dar ma repet a nu stiu cate oara, in forma actuala a traselor stabilite nu e loc pentru multe trenuri la Mangalia, si nici sa le aduci la Constanta ca garnituri goale. Cauta in arhiva mers tren sa vezi de-a lungul anilor la ce ore circulau trenurile pe sectia asta. Alea de lung parcurs dupa 4 ore de stationare faceau cale intoarsa, erau si mai multi angajati la depoul Palas respectiv Revizia de Vagoane Constanta, erau si mai multe diesele, ce mare parte din ele n-au prins modernizare si au fost retrase din circuit iar cele ce au prins dupa un timp de exploatare zac defecte prin depouri datorita mentenantei aproape inexistenta. Acum dumnezeu cu mila, traim alte vremuri dar si alti oameni sunt la butoane, alte gandiri, alte interese... Si asa cum am mai spus si in alte postari ca sa-l duca pe 1962 la Mangalia in graficul actual era loc desi il cam inghesuiau intre 1944 respectiv 1992, afecta putin si circulatia celorlalte trenuri dinaintea lor si stim bine cum se face circulatie intre Eforie Sud - Neptun respectiv Post Constanta Vii - Agigea Nord unde firul 2 este inchis permanent cat si posibilitatile de garare la Mangalia, disponibilitate locuri personal la dormitor, necesitatea inca unui diesel in plus fata de cele existente la ora actuala, mecanic(i), etc, dar poate si lipsa de vointa din partea specialistilor de la CFR SA de a gasi solutii in a duce acest tren la Mangalia sau de dublare a liniei chiar daca unul de pe aici anti-cfr imi va raspunde ca pentru trei luni pe an nu renteaza o astfel de investitie. Dar nici sa parcurgi 43 km uneori si in 2 ore, chiar si o ora jumate mi se pare mult sau sa vrei sa aduci bani la buget doar doar s-or marii salariile angajatilor cu functii mici sau poate o da domnul sa le jugraveasca si lor Palatul ori incaperile mucegaite. |
|