|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
+65Simo1971 AeroX cristi ar traian nenuandrei Spartan1948 kristi kkk deconectat CristyanC Maddox TER200 ldh80 Valentin Sava florin94 LanceR NicuS Luca tgv qew00 bubu KQQ ALEXCFR alex.barac.5 alliens AndiCFR DUAL DB Robert Atty Katalin4653 marius_catalin84 cortexedge user dezactivat... ATM cfr500 Dionis Andrey_tm Adirmvl cardinal cristi CFR Jurnal Feroviar dan tm alinx3330 lifetec didinul Jhonyla alex1987 alex.alexus.tm mureseanu_976 Vitosa adytm cristy79 decward marius664 Norbi Vale bobi razvan - trenuri 92Dragos Katalyn baiazid Adrian78 Dr2005 Nesebar TonyGFR mielutu zburator IonutCFR2009 69 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
CristyanC
Numarul mesajelor : 153 Varsta : 36 Localizare : Hunedoara Reputatie : 3415 Data de inscriere : 01/01/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mar 16 Feb 2016, 23:25 | |
| Salutare tuturor! Eu as schimba mersul IR 1836 actual cu urmatoarele opriri: Cluj Napoca-Cimpia Turzii-Razboieni-Unirea Hc-Aiud-Teius-Alba Iulia-Vintu De Jos-Sibot-Orastie-Simeria-Hunedoara-Simeria-Bucuresti Nord(cu toate opririle actuale incluse) iar IR 1835 Bucuresti Nord-Simeria-Hunedoara-Cluj Napoca. Din Hunedoara ar fi studentii pentru Cluj Napoca,si eventual persoane care merg la medicii din Cluj Napoca plus calatori pentru Tg-Jiu,Craiova,Bucuresti Nord.... Voi ce parere aveti? |
| | | deconectat
Numarul mesajelor : 584 Reputatie : 4118 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 17 Feb 2016, 00:03 | |
| Se pierde ceva timp cu rebrusarea in Hunedoara... |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 17 Feb 2016, 08:04 | |
| @ldh80 tu chiar crezi ca va mai circula vreodata tren de calatori la Husi si Falciu ? Ar trebui sa iei exemplu de pe rutele unde trenul a revenit dupa 2-3 ani sa vezi ca aproape nimeni nu s-a mai intors la tren. Se plimba niste automotoare doar de dragul de a avea trenuri se aigura loc de munca sefilor de tren si mecanicilor si se traieste pe spatele subventiei cat o mai merge si asta in ritmul asta pagubos.
Sunt secti gen Ploiesti-Slanic sau Ploiesti-Maneciu unde lumea s-a intors la tren datorita programului de circulatie, mersul trenurilor si conditilor cat de cat decent altfel ar fi circulat si acolo goale.
Avem secti gen Targoviste-Pietrosita unde se circula dupa 5 luni de zile cu o medie de 20 calatori/tren sau Ploiesti-Targoviste unde un singur tren R 15110 strange calatori cat strang 4 trenuri jumatate de pe aceeasi ruta intr-o singura zi, culmea mai vor sa mai bage o pereche tot pe PL.Sud-I.L.Caragiale si retur.
Si vorbiti de Desiro, pai nu cunoasteti cu toti situatia dezastruoasa prin care trece CFR cu aceste automotoare ? Apoi daca le-am avea pe toate cele 120 apte de drum cu siguranta s-ar face o reorganizare a mersul trenurilor si a compunerilor si s-ar schimba trenurile cu Loc + 1-2 vagoane cu Desiro nicidecum nu ar mai intra CFR pe sectia ca Husi sau Falciu. Si daca ar intra stiti ca mersul ar fi la fel ca in Sud un singur automotor care sa faca cate 2 curse pe zi atat pe Husi cat si pe Falciu, la 2 curse pe zi cine se mai intoarce la tren ?
Hai sa ne trezim din somn si sa nu mai postam romane cu turnusuri, livrete propuneri cu zeci de trenuri pe zi pe 2 rute care nu au niciun viitor. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 17 Feb 2016, 09:42 | |
| - CristyanC a scris:
- IR 1835 Bucuresti Nord-Simeria-Hunedoara-Cluj Napoca.
E inutil drumul până la Hunedoara. Se pierde prea mult timp. Cel mai bun este un tren de legătură din Simeria. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 17 Feb 2016, 10:07 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Mai sunt folosite toate Hm si hc de pe M201 ca s-a justifice atatea opriri?Eu zic demult ca CNCFR SA trebuie sa faca un recensamant sa vada care mai aduc calatori si care trebuie inchise si CFR Calatori s-a mai sara peste unele opriri din HM care sunt folosite doar ca puncte de sectionare
Pe CFR S.A. nu o interesează numărul de călători. HM-urile şi staţiile (precum şi hcv.-urile şi P.Aj.M./P.M.Ram.-urile) au doar scop tehnic pentru CFR S.A., nu îi interesează dacă şi câţi călători trec pe acolo. Pentru călători nu ai nevoie de IDM şi de macazuri... cel mai bun exemplu e Vatra Dornei Băi hc..
Costă în jur de 100.000 RON să desfiinţezi semnalizarea dintr-o staţie şi să faci ,,integrare BLA" + modificarea luminoschemelor staţiilor vecine. Şi, mai ales, urlă domnii ,,spcialişti în relaţii publice" de la sindicate că dai oamenii afară (chiar dacă multe staţii au personal incomplet, de stă IDM să facă şi macazurile şi semnalele şi bariera de mână şi după aia face şi ore suplimentare - evident neplătite şi necompensate -, deci personalul existent se poate redistribui uşor). Nu cred că cineva îşi permite o grevă la CFR S.A. în an electoral. Mai ales că legislaţia (proastă, dar, deh, altfel dai cu subsemnatu' pe la DNA) e făcută de aşa natură încât operatorii de călători sunt penalizaţi pentru anularea unor trenuri, indiferent de motiv (deci dacă CFR S.A. face grevă, CFR Călători - de exemplu - pierde o căruţă de bani, iar dacă CFR S.A. face grevă o săptămână probabil Softrans şi CFR Călători dau faliment). Vorbeam de niste amarate de halte unde nu ai personal sau statiile de pe defileu jiului unde in afara de Lainici nu au sens opririle si seara dupa 18.30 daca trece un tren de marfa spre TG JIu toti Idmistii merg cu el sa nu mai stea dupa 2086 Si am mai auzit una Impegat de la Craiova face naveta la Strambuta la 150 de km dar aici mai e si o smecherie cu carti de calatorie cumparate de la CFR Calatori cu bani care nu se mai vireaza cine stie ce increngaturi mai is acolo |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 17 Feb 2016, 10:20 | |
| Nu doar acolo, e plina reteaua de opriri care nu mai au rostul.
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 17 Feb 2016, 10:46 | |
| ldh80 tu chiar crezi ca va mai circula vreodata tren de calatori la Husi si Falciu ? Ar trebui sa iei exemplu de pe rutele unde trenul a revenit dupa 2-3 ani sa vezi ca aproape nimeni nu s-a mai intors la tren. Se plimba niste automotoare doar de dragul de a avea trenuri se aigura loc de munca sefilor de tren si mecanicilor si se traieste pe spatele subventiei cat o mai merge si asta in ritmul asta pagubos.
Sunt secti gen Ploiesti-Slanic sau Ploiesti-Maneciu unde lumea s-a intors la tren datorita programului de circulatie, mersul trenurilor si conditilor cat de cat decent altfel ar fi circulat si acolo goale.
Avem secti gen Targoviste-Pietrosita unde se circula dupa 5 luni de zile cu o medie de 20 calatori/tren sau Ploiesti-Targoviste unde un singur tren R 15110 strange calatori cat strang 4 trenuri jumatate de pe aceeasi ruta intr-o singura zi, culmea mai vor sa mai bage o pereche tot pe PL.Sud-I.L.Caragiale si retur.
Si vorbiti de Desiro, pai nu cunoasteti cu toti situatia dezastruoasa prin care trece CFR cu aceste automotoare ? Apoi daca le-am avea pe toate cele 120 apte de drum cu siguranta s-ar face o reorganizare a mersul trenurilor si a compunerilor si s-ar schimba trenurile cu Loc + 1-2 vagoane cu Desiro nicidecum nu ar mai intra CFR pe sectia ca Husi sau Falciu. Si daca ar intra stiti ca mersul ar fi la fel ca in Sud un singur automotor care sa faca cate 2 curse pe zi atat pe Husi cat si pe Falciu, la 2 curse pe zi cine se mai intoarce la tren ?
Hai sa ne trezim din somn si sa nu mai postam romane cu turnusuri, livrete propuneri cu zeci de trenuri pe zi pe 2 rute care nu au niciun viitor.
Sunt convins ca lumea ar reveni la tren si pe liniile 603 si 604 daca
-S-ar reabilita sau reconstrui liniile respective, pentru a le readuce la parametri tehnici a infrastructurii feroviare de pe acele linii din 1990 (in cazul liniei 604- si cu anumite imbunatatiri posibile fata de situatia din 1990)
-S-ar introduce trenuri dese (dupa orarul propus anterior), formate din material rulant adecvat (si dpdv al confortului, si in privinta consumului de combustibil)
-In cazul liniei 603, cu o infrastructura readusa la parametri din 1990 , si cu 5 perechi trenuri R/zi Falciu Nord HM- Falciu- Bârlad, cu 3 perechi/zi trenuri R Falciu CFR- Prut 2 CFM (facute cu automotoare modernizate de cale larga a CFM), cu siguranta ar fi calatori.
Toata lumea se plange ca nu sunt calatori la CFR, dar fara sa se gandeasca la masuri concrete privind atragerea calatorilor spre transportul feroviar. Ori aici principala problema este starea infrastructurii feroviare. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 17 Feb 2016, 11:21 | |
| - Andrey_tm a scris:
- CristyanC a scris:
- IR 1835 Bucuresti Nord-Simeria-Hunedoara-Cluj Napoca.
E inutil drumul până la Hunedoara. Se pierde prea mult timp. Cel mai bun este un tren de legătură din Simeria. Nu are rost rebrusarea la Deva ce s-a mai vorbim de Hunedoara De la Hunedoara ar fi bun un tren la 10.50 care s-a ajunga la 11.15 si ar fi legaturi si pentru Arad cu 74 si la Brasov cu 1622 si la Alba Iulia si Bucuresti la 1836 si la Tg Mures |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 17 Feb 2016, 11:58 | |
| Poate ar avea "mai mult sens" rebrusarea la Hunedoara, Deva avand mai multe legaturi de trenuri. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 17 Feb 2016, 12:09 | |
| Pentru Hunedoara doar eventual doua grupe directe (compuse din vagoane) poate ar fi utile- o grupa de Bucuresti si alta de Iasi (ultima atasata in Simeria la/de la unul din IR Timisoara-Iasi), asa cum de altfel au existat la un moment dat.
In rest, pentru Hunedoara, trenuri R mai dese pana la Simeria sau Deva (exista depou si revizie de vagoane la Simeria, asa ca nu vad rostul de a mai trambala o garnitura sau o rama electrica de la Simeria la Teius. Si nu vad ce treaba ar aveea asa multi cetateni din Hunedoara la Teius- oras mic, situat si intr-un alt judet. Majoritatea celor din Hunedoara in mod logic au treaba la judet la Deva sau intr-un oras mare cat mai apropiat- Timisoara sau Cluj-Napoca).
Dar si aici ne lovim de starea precara a infrastructurii feroviare. Nu stiu care este VS acum pe linia de Hunedoara, dar in 1990 era de 80 km/h dupa spusele colegilor de forum, iar daca s-ar repara linia s-ar putea aduce VS la 100 km/h. Insa CFR-Infrastructura nu a fost in stare macar sa mentina functionala semnalizarea mecanica din statia Hunedoara (e absolut ridicol sa piarda trenul minute bune, ca nu poate fi mentinut in functiune un semafor de intrare in statie). |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 17 Feb 2016, 12:25 | |
| - ldh80 a scris:
- Pentru Hunedoara doar eventual doua grupe directe (compuse din vagoane) poate ar fi utile- o grupa de Bucuresti si alta de Iasi (ultima atasata in Simeria la/de la unul din IR Timisoara-Iasi), asa cum de altfel au existat la un moment dat.
In rest, pentru Hunedoara, trenuri R mai dese pana la Simeria sau Deva (exista depou si revizie de vagoane la Simeria, asa ca nu vad rostul de a mai trambala o garnitura sau o rama electrica de la Simeria la Teius. Si nu vad ce treaba ar aveea asa multi cetateni din Hunedoara la Teius- oras mic, situat si intr-un alt judet. Majoritatea celor din Hunedoara in mod logic au treaba la judet la Deva sau intr-un oras mare cat mai apropiat- Timisoara sau Cluj-Napoca).
Dar si aici ne lovim de starea precara a infrastructurii feroviare. Nu stiu care este VS acum pe linia de Hunedoara, dar in 1990 era de 80 km/h dupa spusele colegilor de forum, iar daca s-ar repara linia s-ar putea aduce VS la 100 km/h. Insa CFR-Infrastructura nu a fost in stare macar sa mentina functionala semnalizarea mecanica din statia Hunedoara (e absolut ridicol sa piarda trenul minute bune, ca nu poate fi mentinut in functiune un semafor de intrare in statie). Nu v-a mai agitati degeaba cu grupe de Hunedoara nu isi au rostul intre Hunedoara si Simeria trebuie doar o rama Z pentru legaturi la trenurile IR din Simeria Viteza pe 214 linia de marfa care asigura legatura acuma intre Simeria si Barcea este de 60 km\h apoi 80 pana la Pestis dupa e 40 linia ocoleste inutil combinatul si nu mai are nici un sens pe acolo Primaria si consilul judetean puteau sustine un proiect nou cu linia mutata din Pestisu Mare pe vechea linie industriala paralele cu drumu Hunedoara Deva si de la intrare in Hunedoara direct spre gara Ldh80 legatura cu Teiusu e necesara oricum trenul de Teius sta aiurea in Simeria o ora si ceva si trenul mai deserveste si Orastie unde nu e decat o legatura auto dimineata la ora 8 microbuzul de Bistrita Ai fi surprins cand inca mai circula 2311-2312 Teius Hunedoara chiar cu rama TE erau destui calatori de la Alba Orastie Pricaz Turdas pentru Hunedoara la fel si la intors
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mier 17 Feb 2016, 12:53, editata de 1 ori |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 17 Feb 2016, 12:47 | |
| E tare ca cineva de la mai bine de jumatate de tara distanta sustine ca ar trebui o grupa de Hunedoara pentru Iasi si una pentru Bucuresti. Nu zic, e chiar corect. Grupele ar sta degeaba toata ziua si locul pe care era combinatul e avum neted ca-n palma, deci e mai complicat cu calatorii, iar de marfa nu stiu daca mai e vorba da' e importanta cresterea investitiei in linie, asa cum trebuie sa bage CFR-ul vagoane de bani si in alte linii care dau calatori cati pentru un microbuz. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 17 Feb 2016, 21:10 | |
| Pe vremea lui Ceauşescu au fost aduşi mulţi moldoveni pe Valea Jiului şi cam prin toate zonele industriale mari... pentru că Moldova era şi atunci o regiune săracă. Problema e că industria şi minele s-au cam dus, iar lumea ori s-a întors înapoi de unde a venit, ori nu îşi mai permite să taie ţara în 2 şi, eventual, rudele rămase prin Moldova au decedat de mult. Cred că e mai simplu să se asigure legături la ,,fomi" în Simeria, decât să târâi o mie de grupuleţe directe cu un vagon, care oricum îţi încetinesc şi trenul principal (manevre de cuplare/decuplare, proba frânei ş.a., minim 12 minute de staţionare la fiecare cuplare/decuplare). _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 17 Feb 2016, 21:34 | |
| Doctore, astea sint trairi locale, vezi ca daca spui ceva contra trenurilor directe esti acuzat de 100 de chestii. Unii vor trenuri directe de la Berlin la Taskent via Slobozia Noua doar ca sa fie tren direct. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 18 Feb 2016, 02:41 | |
| - Dr2005 a scris:
- Pe vremea lui Ceauşescu au fost aduşi mulţi moldoveni pe Valea Jiului şi cam prin toate zonele industriale mari... pentru că Moldova era şi atunci o regiune săracă. Problema e că industria şi minele s-au cam dus, iar lumea ori s-a întors înapoi de unde a venit, ori nu îşi mai permite să taie ţara în 2 şi, eventual, rudele rămase prin Moldova au decedat de mult. Cred că e mai simplu să se asigure legături la ,,fomi" în Simeria, decât să târâi o mie de grupuleţe directe cu un vagon, care oricum îţi încetinesc şi trenul principal (manevre de cuplare/decuplare, proba frânei ş.a., minim 12 minute de staţionare la fiecare cuplare/decuplare).
Moldoveni in zona Valea Jiului si Hunedoara au ramas putini si aia sunt batrani si au rupt de tot legatura cu Moldova iar tineretul a migrat spre occident Timisoara si Cluj Iar cei care s-au mutat in Moldova majoritatea merg la Timisoara unde au nepoti |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |