Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016

In jos 
+65
Simo1971
AeroX
cristi ar
traian
nenuandrei
Spartan1948
kristi kkk
deconectat
CristyanC
Maddox
TER200
ldh80
Valentin Sava
florin94
LanceR
NicuS
Luca tgv
qew00
bubu
KQQ
ALEXCFR
alex.barac.5
alliens
AndiCFR
DUAL
DB Robert
Atty
Katalin4653
marius_catalin84
cortexedge
user dezactivat...
ATM
cfr500
Dionis
Andrey_tm
Adirmvl
cardinal
cristi CFR
Jurnal Feroviar
dan tm
alinx3330
lifetec
didinul
Jhonyla
alex1987
alex.alexus.tm
mureseanu_976
Vitosa
adytm
cristy79
decward
marius664
Norbi
Vale
bobi
razvan - trenuri
92Dragos
Katalyn
baiazid
Adrian78
Dr2005
Nesebar
TonyGFR
mielutu zburator
IonutCFR2009
69 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 53 ... 60  Urmatorul
AutorMesaj
CristyanC




Numarul mesajelor : 153
Varsta : 36
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 3415
Data de inscriere : 01/01/2016

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Icon_minitimeMar 16 Feb 2016, 23:25

Salutare tuturor!
Eu as schimba mersul IR 1836 actual cu urmatoarele opriri:
Cluj Napoca-Cimpia Turzii-Razboieni-Unirea Hc-Aiud-Teius-Alba Iulia-Vintu De Jos-Sibot-Orastie-Simeria-Hunedoara-Simeria-Bucuresti Nord(cu toate opririle actuale incluse) iar IR 1835 Bucuresti Nord-Simeria-Hunedoara-Cluj Napoca.

Din Hunedoara ar fi studentii pentru Cluj Napoca,si eventual persoane care merg la medicii din Cluj Napoca plus calatori pentru Tg-Jiu,Craiova,Bucuresti Nord....

Voi ce parere aveti?Smile
Sus In jos
deconectat




Numarul mesajelor : 584
Reputatie : 4118
Data de inscriere : 27/05/2015

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Icon_minitimeMier 17 Feb 2016, 00:03

Se pierde ceva timp cu rebrusarea in Hunedoara...
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Icon_minitimeMier 17 Feb 2016, 08:04

@ldh80 tu chiar crezi ca va mai circula vreodata tren de calatori la Husi si Falciu ? Ar trebui sa iei exemplu de pe rutele unde trenul a revenit dupa 2-3 ani sa vezi ca aproape nimeni nu s-a mai intors la tren. Se plimba niste automotoare doar de dragul de a avea trenuri se aigura loc de munca sefilor de tren si mecanicilor si se traieste pe spatele subventiei cat o mai merge si asta in ritmul asta pagubos.

Sunt secti gen Ploiesti-Slanic sau Ploiesti-Maneciu unde lumea s-a intors la tren datorita programului de circulatie, mersul trenurilor si conditilor cat de cat decent altfel ar fi circulat si acolo goale.

Avem secti gen Targoviste-Pietrosita unde se circula dupa 5 luni de zile cu o medie de 20 calatori/tren sau Ploiesti-Targoviste unde un singur tren R 15110 strange calatori cat strang 4 trenuri jumatate de pe aceeasi ruta intr-o singura zi, culmea mai vor sa mai bage o pereche tot pe PL.Sud-I.L.Caragiale si retur.

Si vorbiti de Desiro, pai nu cunoasteti cu toti situatia dezastruoasa prin care trece CFR cu aceste automotoare ? Apoi daca le-am avea pe toate cele 120 apte de drum cu siguranta s-ar face o reorganizare a mersul trenurilor si a compunerilor si s-ar schimba trenurile cu Loc + 1-2 vagoane cu Desiro nicidecum nu ar mai intra CFR pe sectia ca Husi sau Falciu. Si daca ar intra stiti ca mersul ar fi la fel ca in Sud un singur automotor care sa faca cate 2 curse pe zi atat pe Husi cat si pe Falciu, la 2 curse pe zi cine se mai intoarce la tren ?

Hai sa ne trezim din somn si sa nu mai postam romane cu turnusuri, livrete propuneri cu zeci de trenuri pe zi pe 2 rute care nu au niciun viitor.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11655
Data de inscriere : 08/09/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Icon_minitimeMier 17 Feb 2016, 09:42

CristyanC a scris:
IR 1835 Bucuresti Nord-Simeria-Hunedoara-Cluj Napoca.

E inutil drumul până la Hunedoara. Se pierde prea mult timp. Cel mai bun este un tren de legătură din Simeria.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Icon_minitimeMier 17 Feb 2016, 10:07

Dr2005 a scris:
Adrian78 a scris:
Mai sunt folosite toate Hm si hc de pe M201 ca s-a justifice atatea opriri?Eu zic demult ca CNCFR SA trebuie sa faca un recensamant sa vada care mai aduc calatori si care trebuie inchise si CFR Calatori s-a mai sara peste unele opriri din HM care sunt folosite doar ca puncte de sectionare

Pe CFR S.A. nu o interesează numărul de călători. HM-urile şi staţiile (precum şi hcv.-urile şi P.Aj.M./P.M.Ram.-urile) au doar scop tehnic pentru CFR S.A., nu îi interesează dacă şi câţi călători trec pe acolo. Pentru călători nu ai nevoie de IDM şi de macazuri... cel mai bun exemplu e Vatra Dornei Băi hc..

Costă în jur de 100.000 RON să desfiinţezi semnalizarea dintr-o staţie şi să faci ,,integrare BLA" + modificarea luminoschemelor staţiilor vecine. Şi, mai ales, urlă domnii ,,spcialişti în relaţii publice" de la sindicate că dai oamenii afară (chiar dacă multe staţii au personal incomplet, de stă IDM să facă şi macazurile şi semnalele şi bariera de mână şi după aia face şi ore suplimentare - evident neplătite şi necompensate -, deci personalul existent se poate redistribui uşor). Nu cred că cineva îşi permite o grevă la CFR S.A. în an electoral. Mai ales că legislaţia (proastă, dar, deh, altfel dai cu subsemnatu' pe la DNA) e făcută de aşa natură încât operatorii de călători sunt penalizaţi pentru anularea unor trenuri, indiferent de motiv (deci dacă CFR S.A. face grevă, CFR Călători - de exemplu - pierde o căruţă de bani, iar dacă CFR S.A. face grevă o săptămână probabil Softrans şi CFR Călători dau faliment).

Vorbeam de niste amarate de halte unde nu ai personal sau statiile de pe defileu jiului unde in afara de Lainici nu au sens opririle si seara dupa 18.30 daca trece un tren de marfa spre TG JIu toti Idmistii merg cu el sa nu mai stea dupa 2086
Si am mai auzit una Impegat de la Craiova face naveta la Strambuta la 150 de km dar aici mai e si o smecherie cu carti de calatorie cumparate de la CFR Calatori cu bani care nu se mai vireaza cine stie ce increngaturi mai is acolo
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Icon_minitimeMier 17 Feb 2016, 10:20

Nu doar acolo, e plina reteaua de opriri care nu mai au rostul.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Icon_minitimeMier 17 Feb 2016, 10:46

ldh80 tu chiar crezi ca va mai circula vreodata tren de calatori la Husi si Falciu ? Ar trebui sa iei exemplu de pe rutele unde trenul a revenit dupa 2-3 ani sa vezi ca aproape nimeni nu s-a mai intors la tren. Se plimba niste automotoare doar de dragul de a avea trenuri se aigura loc de munca sefilor de tren si mecanicilor si se traieste pe spatele subventiei cat o mai merge si asta in ritmul asta pagubos.

Sunt secti gen Ploiesti-Slanic sau Ploiesti-Maneciu unde lumea s-a intors la tren datorita programului de circulatie, mersul trenurilor si conditilor cat de cat decent altfel ar fi circulat si acolo goale.

Avem secti gen Targoviste-Pietrosita unde se circula dupa 5 luni de zile cu o medie de 20 calatori/tren sau Ploiesti-Targoviste unde un singur tren R 15110 strange calatori cat strang 4 trenuri jumatate de pe aceeasi ruta intr-o singura zi, culmea mai vor sa mai bage o pereche tot pe PL.Sud-I.L.Caragiale si retur.

Si vorbiti de Desiro, pai nu cunoasteti cu toti situatia dezastruoasa prin care trece CFR cu aceste automotoare ? Apoi daca le-am avea pe toate cele 120 apte de drum cu siguranta s-ar face o reorganizare a mersul trenurilor si a compunerilor si s-ar schimba trenurile cu Loc + 1-2 vagoane cu Desiro nicidecum nu ar mai intra CFR pe sectia ca Husi sau Falciu. Si daca ar intra stiti ca mersul ar fi la fel ca in Sud un singur automotor care sa faca cate 2 curse pe zi atat pe Husi cat si pe Falciu, la 2 curse pe zi cine se mai intoarce la tren ?

Hai sa ne trezim din somn si sa nu mai postam romane cu turnusuri, livrete propuneri cu zeci de trenuri pe zi pe 2 rute care nu au niciun viitor.


Sunt convins ca lumea ar reveni la tren si pe liniile 603 si 604 daca

-S-ar reabilita sau reconstrui liniile respective, pentru a le readuce la parametri tehnici a infrastructurii feroviare de pe acele linii din 1990 (in cazul liniei 604- si cu anumite imbunatatiri posibile fata de situatia din 1990)

-S-ar introduce trenuri dese (dupa orarul propus anterior), formate din material rulant adecvat (si dpdv al confortului, si in privinta consumului de combustibil)

-In cazul liniei 603, cu o infrastructura readusa la parametri din 1990 , si cu 5 perechi trenuri R/zi Falciu Nord HM- Falciu- Bârlad, cu 3 perechi/zi trenuri R Falciu CFR- Prut 2 CFM (facute cu automotoare modernizate de cale larga a CFM), cu siguranta ar fi calatori.

Toata lumea se plange ca nu sunt calatori la CFR, dar fara sa se gandeasca la masuri concrete privind atragerea calatorilor spre transportul feroviar.
Ori aici principala problema este starea infrastructurii feroviare.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Icon_minitimeMier 17 Feb 2016, 11:21

Andrey_tm a scris:
CristyanC a scris:
IR 1835 Bucuresti Nord-Simeria-Hunedoara-Cluj Napoca.

E inutil drumul până la Hunedoara. Se pierde prea mult timp. Cel mai bun este un tren de legătură din Simeria.

Nu are rost rebrusarea la Deva ce s-a mai vorbim de Hunedoara
De la Hunedoara ar fi bun un tren la 10.50 care s-a ajunga la 11.15 si ar fi legaturi si pentru Arad cu 74 si la Brasov cu 1622 si la Alba Iulia si Bucuresti la 1836 si la Tg Mures
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Icon_minitimeMier 17 Feb 2016, 11:58

Poate ar avea "mai mult sens" rebrusarea la Hunedoara, Deva avand mai multe legaturi de trenuri.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Icon_minitimeMier 17 Feb 2016, 12:09

Pentru Hunedoara doar eventual doua grupe directe (compuse din vagoane) poate ar fi utile- o grupa de Bucuresti si alta de Iasi (ultima atasata in Simeria la/de la unul din IR Timisoara-Iasi), asa cum de altfel au existat la un moment dat.

In rest, pentru Hunedoara, trenuri R mai dese pana la Simeria sau Deva (exista depou si revizie de vagoane la Simeria, asa ca nu vad rostul de a mai trambala o garnitura sau o rama electrica de la Simeria la Teius. Si nu vad ce treaba ar aveea asa multi cetateni din Hunedoara la Teius- oras mic, situat si intr-un alt judet. Majoritatea celor din Hunedoara in mod logic au treaba la judet la Deva sau intr-un oras mare cat mai apropiat- Timisoara sau Cluj-Napoca).

Dar si aici ne lovim de starea precara a infrastructurii feroviare. Nu stiu care este VS acum pe linia de Hunedoara, dar in 1990 era de 80 km/h dupa spusele colegilor de forum, iar daca s-ar repara linia s-ar putea aduce VS la 100 km/h.
Insa CFR-Infrastructura nu a fost in stare macar sa mentina functionala semnalizarea mecanica din statia Hunedoara (e absolut ridicol sa piarda trenul minute bune, ca nu poate fi mentinut in functiune un semafor de intrare in statie).
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Icon_minitimeMier 17 Feb 2016, 12:25

ldh80 a scris:
Pentru Hunedoara doar eventual doua grupe directe (compuse din vagoane) poate ar fi utile- o grupa de Bucuresti si alta de Iasi  (ultima atasata in Simeria la/de la unul din IR Timisoara-Iasi), asa cum de altfel au existat la un moment dat.

In rest, pentru Hunedoara, trenuri R mai dese pana la Simeria sau Deva (exista depou si revizie de vagoane la Simeria, asa ca nu vad rostul de a mai trambala o garnitura sau o rama electrica de la Simeria la Teius.  Si nu vad ce treaba ar aveea asa multi cetateni din Hunedoara la Teius- oras mic, situat si intr-un alt judet.  Majoritatea celor din Hunedoara in mod logic au treaba la judet la Deva sau intr-un oras mare cat mai apropiat- Timisoara sau Cluj-Napoca).

Dar si aici ne lovim de starea precara a infrastructurii feroviare. Nu stiu care este VS acum pe linia de Hunedoara, dar in 1990 era de 80 km/h dupa spusele colegilor de forum, iar daca s-ar repara linia s-ar putea aduce VS la 100 km/h.
Insa CFR-Infrastructura nu a fost in stare macar sa mentina functionala semnalizarea mecanica din statia Hunedoara (e absolut ridicol sa piarda trenul minute bune, ca nu poate fi mentinut in functiune un semafor de intrare in statie).

Nu v-a mai agitati degeaba cu grupe de Hunedoara nu isi au rostul intre Hunedoara si Simeria trebuie doar o rama Z pentru legaturi la trenurile IR din Simeria
Viteza pe 214 linia de marfa care asigura legatura acuma intre Simeria si Barcea este de 60 km\h apoi 80 pana la Pestis dupa e 40 linia ocoleste inutil combinatul si nu mai are nici un sens pe acolo
Primaria si consilul judetean puteau sustine un proiect nou cu linia mutata din Pestisu Mare pe vechea linie industriala paralele cu drumu Hunedoara Deva si de la intrare in Hunedoara direct spre gara
Ldh80 legatura cu Teiusu e necesara oricum trenul de Teius sta aiurea in Simeria o ora si ceva si trenul mai deserveste si Orastie unde nu  e decat o legatura auto dimineata la ora 8 microbuzul de Bistrita
Ai fi surprins cand inca mai circula 2311-2312 Teius Hunedoara chiar cu rama TE erau destui calatori de la Alba Orastie Pricaz Turdas pentru Hunedoara la fel si la intors


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mier 17 Feb 2016, 12:53, editata de 1 ori
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Icon_minitimeMier 17 Feb 2016, 12:47

E tare ca cineva de la mai bine de jumatate de tara distanta sustine ca ar trebui o grupa de Hunedoara pentru Iasi si una pentru Bucuresti. Nu zic, e chiar corect. Grupele ar sta degeaba toata ziua si locul pe care era combinatul e avum neted ca-n palma, deci e mai complicat cu calatorii, iar de marfa nu stiu daca mai e vorba da' e importanta cresterea investitiei in linie, asa cum trebuie sa bage CFR-ul vagoane de bani si in alte linii care dau calatori cati pentru un microbuz.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Icon_minitimeMier 17 Feb 2016, 21:10

Pe vremea lui Ceauşescu au fost aduşi mulţi moldoveni pe Valea Jiului şi cam prin toate zonele industriale mari... pentru că Moldova era şi atunci o regiune săracă. Problema e că industria şi minele s-au cam dus, iar lumea ori s-a întors înapoi de unde a venit, ori nu îşi mai permite să taie ţara în 2 şi, eventual, rudele rămase prin Moldova au decedat de mult. Cred că e mai simplu să se asigure legături la ,,fomi" în Simeria, decât să târâi o mie de grupuleţe directe cu un vagon, care oricum îţi încetinesc şi trenul principal (manevre de cuplare/decuplare, proba frânei ş.a., minim 12 minute de staţionare la fiecare cuplare/decuplare).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Icon_minitimeMier 17 Feb 2016, 21:34

Doctore, astea sint trairi locale, vezi ca daca spui ceva contra trenurilor directe esti acuzat de 100 de chestii.
Unii vor trenuri directe de la Berlin la Taskent via Slobozia Noua doar ca sa fie tren direct.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 18 Feb 2016, 02:41

Dr2005 a scris:
Pe vremea lui Ceauşescu au fost aduşi mulţi moldoveni pe Valea Jiului şi cam prin toate zonele industriale mari... pentru că Moldova era şi atunci o regiune săracă. Problema e că industria şi minele s-au cam dus, iar lumea ori s-a întors înapoi de unde a venit, ori nu îşi mai permite să taie ţara în 2 şi, eventual, rudele rămase prin Moldova au decedat de mult. Cred că e mai simplu să se asigure legături la ,,fomi" în Simeria, decât să târâi o mie de grupuleţe directe cu un vagon, care oricum îţi încetinesc şi trenul principal (manevre de cuplare/decuplare, proba frânei ş.a., minim 12 minute de staţionare la fiecare cuplare/decuplare).

Moldoveni in zona Valea Jiului si Hunedoara au ramas putini si aia sunt batrani si au rupt de tot legatura cu Moldova iar tineretul a migrat spre occident Timisoara si Cluj
Iar cei care s-au mutat in Moldova majoritatea merg la Timisoara unde au nepoti
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 47 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
Sus 
Pagina 47 din 60Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 53 ... 60  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2019-2020
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023
» Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: