Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016

In jos 
+65
Simo1971
AeroX
cristi ar
traian
nenuandrei
Spartan1948
kristi kkk
deconectat
CristyanC
Maddox
TER200
ldh80
Valentin Sava
florin94
LanceR
NicuS
Luca tgv
qew00
bubu
KQQ
ALEXCFR
alex.barac.5
alliens
AndiCFR
DUAL
DB Robert
Atty
Katalin4653
marius_catalin84
cortexedge
user dezactivat...
ATM
cfr500
Dionis
Andrey_tm
Adirmvl
cardinal
cristi CFR
Jurnal Feroviar
dan tm
alinx3330
lifetec
didinul
Jhonyla
alex1987
alex.alexus.tm
mureseanu_976
Vitosa
adytm
cristy79
decward
marius664
Norbi
Vale
bobi
razvan - trenuri
92Dragos
Katalyn
baiazid
Adrian78
Dr2005
Nesebar
TonyGFR
mielutu zburator
IonutCFR2009
69 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 52 ... 60  Urmatorul
AutorMesaj
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5868
Data de inscriere : 27/02/2013

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Icon_minitimeSam 06 Feb 2016, 21:39

Se permite calatoria posesorilor de abonamente Regio la calatoria cu acest tren intre Brasov si Baile Tusnad si retur. Dar la orele alea chiar nu stiu ce navetisti ar putea fi... Eu stiam chiar ca e tarifat Regio intre Brasov si Baile Tusnad dar se pare ca nu e.

Oricum ruta propusa cu prelungire la/de la Craiova mi se pare o idee de analizat. In acest caz cred insa ca ar fi mai nimerita oferta tarife Regio pe intreaga distanta. In ultimul comunicat postat pe site-ul CFR Calatori privitor la trenurile IR tarifate R se spune clar:

IMPORTANT: La aceste trenuri studenții pot efectua un număr nelimitat de călătorii plătind doar 50% din tarif tren Regio la clasa a 2-a, numai în baza legitimației de student.


Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Icon_minitimeSam 06 Feb 2016, 22:30

1540/1 nu e tren IR tarifat ca R, e cu ofertă specială, deci studenţii nu beneficiază de nimic.

Până la Craiova nu umpli nici măcar un Desiro. Plus că drumul durează o eternitate.

Later edit: a fost un automotor de Craiova la R2103. Nu a rezistat prea mult.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5868
Data de inscriere : 27/02/2013

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Icon_minitimeSam 06 Feb 2016, 23:15

Pai exact asta voiam sa spun si eu, daca ar fi tarifat R ar beneficia studentii de reducere.

E si normal ca nu avea calatori, cum sa pui Desiro atatea ore pe tren de lung parcurs si cu tarife aberante de IR? Oricat ar fi unii de usor de dus de nas... e prea de tot mai ales ca intr-adevar durata calatoriei tinde catre infinit. Ideea ar fi tocmai in ideea prelungirii la Craiova sa NU aiba Dezastro sub nicio forma.

Brasov-Craiova este deservita foarte bine de Hyperion ca pret, conditii, ruta si durata a calatoriei. Desiro e din alt film, numai pe rute scurte, sa zicem medii cum e Campulung si obligatoriu tarifat Regio.

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Icon_minitimeSam 06 Feb 2016, 23:19

Doctore, trenurile sint puse si pentru statiile de pe traseu. Fara sa fiu ironic, nu ziceai tu ca IR-urile de Pitesti si Targoviste isi scoteau banii cu 35 de calatori si ca de-asta erau tinute asa? De ce nu ar incerca sa repuna Iasi-Podu Olt - Craiova? Si de ce nu ar incerca sa pune si un IR Cluj - Valcea - Bucuresti?

PS: Nu a rezistat prea mult AM-ul ala ca circula Craiova - Brasov cam asa: IR pana la Podu Olt, R Podu Olt Brasov si oprea in toate statiile intre Craiova si Piatra Olt. Plus ca era format din Desiro, deci confort aproape de nema. Nu mai stiu ce opriri avea intre Podu Olt si Brasov.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Icon_minitimeDum 07 Feb 2016, 00:57

Circula ca tren RE între Podu Olt și Brașov, am mers eu cu el și oprea în toate stațiile și în vreo 3-4 puncte oprire în linie curentă. Era destul de folosit de navetiși dar și de turiști, însă călători pe distanță mare erau relativ puțini. Ca fapt divers, când am mers eu cu el a decedat din cauza căldurii (29-30 de grade Celsius) la Brădet Hm. unde au coborât câțiva călători. Era totuși un tren rentabil, dacă e să considerăm consumul unui Desiro ca fiind de 50 l/100 km.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Icon_minitimeDum 07 Feb 2016, 01:05

50 de litri? Sigur? Eu stiam de 100. E drept ca nu e unul fix, depinde de multe lucruri, dar oprind des si avand calatori nu cred ca papa doar 50 de litri de motorina la suta de kilometri.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Icon_minitimeDum 07 Feb 2016, 01:08

Nu sunt chiar 50 litri, sunt vreo 70.

Ştiu că trenurile sunt puse pentru călătorii din parcurs, dar gândeşte-te cât consumă un GM cu 2 vagoane. Plus că trebuie mai multe garnituri, vagoanele ar merge mai mult... practic, cei urcaţi de la Vâlcea deja ar găsi budele dând pe afară şi tonele de seminţe prin compartimente.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Icon_minitimeDum 07 Feb 2016, 01:09

Dr 2005 susținea că un Desiro mâncă aproximativ 30 de l/motor (x2 motoare) în regim Regio. Am luat cazul cel mai fericit în care șobolanul e în stare perfectă și merge ca RE, deci are mai puține opriri, și am aproximat la 50l/100 km ca să fie și rotund la calcul.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Icon_minitimeDum 07 Feb 2016, 01:33

Parca zicea de 30 si ceva de litri scosi cu viteza constanta. Deci cumva in "conditii de laborator". Dar ne lamureste el.

Consuma GM-ul, nu zic nu. Da' cate trenuri cu DA/EA ai cu unul sau doua vagoane?

Legat de faza cu semintele nu as fi atat de sigur. Desi CFR-ul sta relativ prost cu curatenia, dar vedem ce o sa fie, ca bossul de la Calatori zicea ca vrea sa internalizeze serviciul. Ca fapt divers, acum o luna si ceva aduna nasul o parte din ambalajele lasate de calatori in 1736 inainte sa Porneasca AM-ul inapoi spre Cluj.

Iar la faza cu budele e iar discutabil. Pe principiul asta ar trebui anulate si fomile sau trenuri ca Satu Mare - Bucuresti. Iasi - Podu Olt - Craiova ar parcurge 805 km, celelalte mer vreo 800 +/- 40. Deci singurul argument care mi se pare ca tine, din ce zici tu, ar fi cel cu garniturile.

Eventual sa circule cuplat cu alt tren pe anumite distante.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Icon_minitimeDum 07 Feb 2016, 01:53

Degeaba internalizezi curăţenia, că nu poţi să dai cu mătura în traseu printre călători.

Se făcea ,,curăţenie" la 1822 pe vremuri în Bucureşti Nord... asta însemna schimbat sacii de gunoi şi pus săpun şi hârtie la budă. Atât.

Apropo de sacii de gunoi, în ultima vreme, în multe situaţii, sacii de gunoi erau puşi doar de formă. Adică nu erau desfăcuţi, pur şi simplu erau lăsaţi în coş aşa. Evident, călătorii nu stăteau să îi desfacă şi să îi pună corect.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Icon_minitimeDum 07 Feb 2016, 02:11

Pe principiul asta poate ajunge si un tren de trei ore murdar la destinatie, deci argumentul nu mi se pare ca tine. Aici e vorba de cum sint calatorii.

Am vazut in poze faza asta si la Hyperion. N-am fost atent daca erau pusi sacii asa cand am mers cu el, dar sigur se pun la fel si in Desiro, langa usi.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Icon_minitimeDum 07 Feb 2016, 07:41

cristy79 a scris:
Se permite calatoria posesorilor de abonamente Regio la calatoria cu acest tren intre Brasov si Baile Tusnad si retur. Dar la orele alea chiar nu stiu ce navetisti ar putea fi... Eu stiam chiar ca e tarifat Regio intre Brasov si Baile Tusnad dar se pare ca nu e.

IMPORTANT: La aceste trenuri studenții pot efectua un număr nelimitat de călătorii plătind doar 50% din tarif tren Regio la clasa a 2-a, numai în baza legitimației de student.  



Dr2005 a scris:
1540/1 nu e tren IR tarifat ca R, e cu ofertă specială, deci studenţii nu beneficiază de nimic.


La IR 1540/1541 e permisa calatoria pe relatia Brasov-Baile.Tusnad-Brasov a posesorilor de abonamente Regio, practic la dus ofera sansa celor din Bodoc, Malnas Bai si Bicsadu Oltului ultimul tren R e la 12:24 din Brasov iar urmatorul la 16:17. La intoarcere e sansa celor din Bicsadu Oltului, Malnas Bai, Malnas h, Bodoc si Arcus sa vina la Brasov cu acest IR. Orele de circulatie nu prea ajuta pe nimeni la ce programe de lucru au romanii in zilele noastre. La dus ajuta doar elevi iar la intoarcere probabil 4-5 insi care vin sa intre la schimbul 2 dar cu ce se intorc cand ies la 23 de la schimbul 2 ? Ca nu e decat IR 1641 si le da dreptul cu abonamente la Regio doar pe Brasov-Sfantu.Gheorghe la 1641.

Anul trecut pe 3 ianuarie am mers cu un R de la Brasov pana la Prejmer si m-am intors cu IR Iasi-Brasov mi-a dat IDM-ul bilet la tarif de Regio 4 lei pentru zona kilometrica 11-20.  


Daca s-ar aplica oferta tarif-Regio studenti ar da navala la acest tren caci nu ar mai fi restrictionati de numarul de cupoane limitat. De asta am spus pe pagina anterioara ca ar putea reveni la 3 vagoane si ar circula 90-95%. Iar in perioada sarbatorilor ar mai avea nevoie de inca un vagon.

Cum IR 1836 merge 621 km cu vagoane de IR dar tarif de Regio asa ar putea sa-i bage si lui IR 1540/1541 aceasta oferta pentru cei 469 km care i parcurge ar face rost de multi calatori pe bucati scurte exact stilul prezentat de Dr2005 schimbul de calatori pe distante foarte mici aduc incasari mai mari decat daca se merge cap-coada unde biletul e mult mai ieftin.

In plus IR 1836 are doar 19 opriri in plus fata de un IR normal, iar IR 1541 are 5 opriri in plus fata de un IR normal.

Si pentru ca mai nou avem hipsteri si hateri care vor probe la orice pun 4 poze din 3 ianuarie 2015 :

R 450X Brasov-Gheroghieni in Prejmer.

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 P1030748
gif upload

IR 1540
Pavilioane


Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 P1030752
image hosting

Si la destinatie

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 P1030753
upload pic


Ultima editare efectuata de catre Andrey_tm in Dum 07 Feb 2016, 15:42, editata de 2 ori
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Icon_minitimeMar 09 Feb 2016, 11:57

Ce bine ar fi fost un IR 1685 Buc.Nord-Constanta-Mangalia plecare din Bucuresti ora 10:40 cu opriri in Lehliu, Ciulnita, Fetesti, Cernavoda Pod, Medgidia, Constanta pe CT-Mangalia sa intre pe trasa lui 8387 14:20-15:39 format din 3 etajate cu oferta tarif-Regio.

Returul IR 1686 Mangalia-CT-Buc.Nord plecare din Mangalia 17:50, din Constanta 19:32 opriri in Medgidia, Cernavoda Pod, Fetesti, Ciulnita, Lehliu, Buc.Baneasa, Buc.Nord in jurul orei 22:30.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Icon_minitimeMier 10 Feb 2016, 10:41

Propuneri privind circulatia trenurilor de calatori pe M600, tinand cont si de urmatoarele aspecte

-Sa fie redeschise traficului de calatori liniile 603 si 604, iar pentru asigurarea legaturilor bune de pe aceste linii la trenurile IR  si R de pe M600, introduse  5 perechi trenuri/zi Falciu Nord HM- Bârlad (necesar doua garnituri sau doua automotoare cu statia de domiciliul si revizia Bârlad), iar pentru 604, introduse

-3 perechi trenuri/zi Husi-Crasna-Vaslui

-Doua perechi trenuri/zi Husi-Crasna

-O pereche/zi tren Husi-Crasna- Bârlad

Dar si doua perechi/zi vagon direct Husi-Iasi si o pereche/zi vagon direct Husi-Bucuresti Nord.

Necesar pentru aceasta doua garnituri sau doua automotoare (cu statia de domiciliul Husi si Bârlad), si in plus 4 vagoane (folosite ca si vagoane directe Husi-Iasi si Husi-Bucuresti Nord, cu statiile de domiciliul Iasi si Bucuresti-Grivita).


Pe M600 la trenurile IR asigurate astfel

-4 perechi/zi trenuri IR Iasi-Bucuresti Nord
  *Una din ele cu vagon de dormit
   *Dupa refacerea caii ferate Tecuci-Faurei, una din ele (cea de noapte) sa circule via Faurei

-Doua si a treia propusa perechi/zi trenuri IR Iasi-Galati

-O pereche/zi tren IR Iasi-Mangalia
  *Pana la refacerea liniei Tecuci-Faurei sa circule in tot cursul anului prin Tecuci- Barbosi Calatori- Braila- Racord Faurei

-O pereche propusa IR Iasi- Brasov
  *Se va introduce in circulatie (prin Tecuci Nord hc- Adjud, ca si grupa la un IR Suceava- Adjud- Brasov) numai daca vor fi solicitari din partea calatorilor.

-Dupa refacerea liniei Tecuci-Faurei si constructia liniei Podgoriile Husului HM- Visterniceni (Chisinau), IR Prietenia va circula pe acest traseu.


Si acum prezint orarul propus al trenurilor pe M600, tinand cont de aspectele de mai sus

A. Sensul Tecuci- Iasi

1. IR 1667 Bucuresti Nord- Iasi
    Clase 1, 2, vagon de dormit
    Bucuresti Nord plecare 23.00,  Tecuci 2.53/3.05, Berheci HM 3.26, Bârlad 3.48/3.50, Crasna 4.16/4.17,  Vaslui 4.31/4.33, Buhaiesti 4.51/4.52, Barnova HM 5.17, Nicolina 5.31/5.33, Iasi sosire 5.41

2. R Bârlad- Crasna- Husi
   Clase 1, 2.
   Compunere- 5 vagoane (4*20-31, 1*10-31 sau automotor SA-139)
   Nu circula in perioada închiderilor de linie Crasna-Husi.
   Bârlad plecare 3.00, Zorleni 3.08/3.09, Banca HM 3.18, Dodesti hc 3.24, Rosiesti hc 3.31, Crasna 3.39/5.41, Husi sosire 6.44

3. RM Husi-Crasna-Vaslui-Iasi
    Clase 2
    Circula facultativ. Nu circula in perioada închiderilor de linie Crasna-Husi.
    Compunere- un automotor SA-105.
    Husi plecare 2.12, Crasna 3.07/3.12, Bulboaca h 3.21, Munteni HM 3.26/3.27, Vaslui sosire 3.33
    Din statia Vaslui circula atasat la urma trenului R 6411

4. R 6411 Vaslui-Iasi
    Clase 2 (sau 1 2)
    Vaslui plecare 3.55, Balteni HM 4.05/4.06, Brahasoaia h 4.12, Barzesti 4.17, Buhaiesti 4.24/4.25, Ratesu Cuzei h 4.31, Rebricea HM 4.36/4.37, Scanteia HM 4.43/4.44, Grajduri 4.52/4.53, Barnova HM 5.02, Piciorul Lupului 5.09, Ciurea HM 5.16, Nicolina 5.22/5.23, Iasi sosire 5.31

5. IR 1540 Brasov- Iasi
    Clase 1 2
     Tecuci Nord hc 3.59/4.01, Bârlad 4.43/4.45, Crasna 5.11/5.12, Vaslui 5.26/5.30, Buhaiesti 5.48/5.49, Barnova HM 6.14, Nicolina 6.29/6.30, Iasi sosire 6.38

6. R 6311 Tecuci- Iasi
    Clase 2 (sau 1 2)
    Tecuci plecare 4.37, Tecuci Nord hc 4.44/4.45, Frunzeasca HM 4.50/4.51, Rates Munteni h 4.57, Berheci HM 5.03/5.04, Nichiseni (Iacomi) 5.12/5.13, Ghidigeni HM 5.18/5.19, Tutova 5.27/5.28, Dragalina h 5.36, Bârlad 5.50/5.53, Zorleni 6.01/6.02, Banca HM 6.11, Dodesti hc 6.17, Rosiesti hc 6.24, Crasna 6.31/7.00, Bulboaca h 7.09, Munteni HM 7.14/7.15, Vaslui 7.21/7.23, Balteni HM 7.33/7.34, Brahasoaia h 7.40, Barzesti h 7.45, Buhaiesti 7.52/7.53, Ratesu Cuzei h 7.59, Rebricea HM 8.04/8.05, Scanteia HM 8.11/8.12, Grajduri 8.20/8.21, Barnova HM 8.30, Piciorul Lupului h 8.37, Ciurea HM 8.44, Nicolina 8.50/8.51, Iasi sosire 8.59
   *Din statia Crasna ataseaza un vagon direct Husi-Iasi

7. Trasa tren de marfa Bârlad- Husi
   Bârlad plecare 5.00, Crasna 5.30/6.50, Husi sosire 7.39

8. Tren R Bârlad- Falciu Nord HM
   Clase 1 2
   Compunere - 5 vagoane (4*20-31, 1*10-31) sau automotor SA-139.
   Bârlad plecare  5.55, Zorleni 6.05/6.06, Falciu Nord HM sosire 7.43

9. Trasa tren marfa Bârlad- Epureni
    Bârlad plecare 6.44, Zorleni 6.55, Epureni sosire 7.52

10. RM 14.843 Roman- Buhaiesti-Iasi
    Clase 2
    Compunere automotor
    Tren a operatorului privat Regiotrans
    Roman plecare 5.45, Buhaiesti 7.42/7.45, Ratesu Cuzei h 7.50, Rebricea HM 7.55/7.56, Scanteia HM 8.01/8.02, Grajduri 8.08/8.09, Barnova HM 8.18, Piciorul Lupului h 8.24, Ciurea HM 8.30, Nicolina 8.35/8.36, Iasi sosire 8.44

11. IR 1831 Galati-Iasi
    Clase 1 2
    Galati plecare 6.00, Tecuci 7.42/7.58, Berheci HM 8.21, Nichiseni 8.32/8.50, Bârlad 9.03/9.05, Crasna 9.31/9.32, Vaslui 9.46/9.48, Buhaiesti 10.06/10.07, Barnova HM 10.32, Nicolina 10.46/10.47, Iasi sosire 10.55

12. IR 1661 Bucuresti Nord- Iasi
    Clase 1 2
    Bucuresti Nord plecare 5.35, Tecuci 9.28/9.40, Tutova 10.16,  Bârlad 10.23/10.25, Crasna 10.51/10.52, Vaslui 11.06/11.08, Buhaiesti 11.26/11.27, Barnova HM 11.52, Nicolina 12.07/12.08, Iasi sosire 12.16

13. R Bârlad-Falciu Nord HM
   Clase 1 2
   Compunere - 5 vagoane (4*20-31, 1*10-31) sau automotor SA-139
   Bârlad plecare 10.45, Zorleni 10.55/10.56, Falciu Nord HM sosire 12.33

14. R Husi-Crasna- Vaslui
    Clase 1 2
   Compunere - 5 vagoane (4*20-31, 1*10-31) sau automotor SA-139
    Husi plecare 9.54, Crasna 10.56/11.11, Bulboaca h 11.20, Munteni HM 11.25/11.26, Vaslui sosire 11.32

15. R 6401 Bârlad- Iasi
     Clase 2 (sau 1 2)
     Bârlad plecare 11.13, Zorleni 11.21/11.22, Banca HM 11.31, Dodesti hc 11.37, Rosiesti hc 11.44, Crasna 11.52/11.53, Bulboaca h 12.02, Munteni HM 12.07/12.08, Vaslui 12.14/12.16, Balteni HM 12.26/12.27, Brahasoaia h 12.33, Barzesti h 12.38, Buhaiesti  12.45/12.46, Ratesu Cuzei h 12.52, Rebricea HM 12.57/12.58, Scanteia HM 13.04/13.05, Grajduri 13.13/13.14, Barnova HM 13.23, Piciorul Lupului h 13.30, Ciurea HM 13.37, Nicolina 13.43/13.44, Iasi sosire 13.52

16. Trasa tren de marfa Bârlad-Husi
    Bârlad plecare 12.00, Crasna 12.30/13.00, Husi sosire 14.14

17. Trasa tren de marfa Bârlad- Murgeni
     Bârlad plecare 12.05, Zorleni 12.15, Murgeni sosire 13.08

18. Tren propus IR Galati- Iasi
     Clase 1 2
     Galati plecare 10.52, Tecuci  12.34/12.36, Bârlad 13.29/13.30, Crasna 13.56/13.57, Vaslui 14.11/14.12, Buhaiesti 14.30/14.31, Barnova HM 14.56, Nicolina 15.12/15.13, Iasi sosire 15.20

19. R Bârlad- Falciu Nord HM
    Clase 1 2
    Compunere - 5 vagoane (4*20-31, 1*10-31) sau automotor SA-139
    Bârlad plecare 13.40, Zorleni 13.50/13.51, Falciu Nord HM sosire 15.28

20. R Husi- Crasna- Vaslui
    Clase 1 2
   Compunere - 5 vagoane (4*20-31, 1*10-31) sau automotor SA-139
    Husi plecare 13.39, Crasna 14.34/14.49, Bulboaca h 14.58, Munteni HM 15.03/15.04, Vaslui sosire 15.10

21. R 6415 Vaslui- Iasi
    Clase 2 (sau 1 2)
    Vaslui plecare 14.38, Balteni HM 14.53/14.54, Brahasoaia h 15.00, Barzesti h 15.05, Buhaiesti 15.12/15.13, Ratesu Cuzei h 15.19, Rebricea HM 15.24/15.25, Scanteia HM 15.31/15.32, Grajduri 15.40/15.41, Barnova HM 15.50, Piciorul Lupului h 15.57, Ciurea HM 16.04, Nicolina 16.10/16.11, Iasi sosire 16.19

22. R 6313 Tecuci- Iasi
   Clase 2 (sau 1 2)
    Tecuci plecare 13.38, Tecuci Nord hc 13.45/13.46, Frunzeasca HM 13.51/13.52, Rates Munteni h 13.58, Berheci HM 14.04/14.05, Nichiseni 14.13/14.14, Ghidigeni HM 14.19/14.20, Tutova 14.28/14.29, Dragalina h 14.37, Bârlad 14.51/14.54, Zorleni 15.02/15.03, Banca HM 15.12, Dodesti hc 15.18, Rosiesti hc  15.25, Crasna 15.33/15.34, Bulboaca h 15.43, Munteni HM 15.48/16.00, Vaslui 16.06/16.08, Balteni HM 16.18/16.18, Brahasoaia h 16.25, Barzesti h 16.30, Buhaiesti 16.37/16.39, Ratesu Cuzei h 16.45, Rebricea HM 16.56/16.57, Scanteia HM 17.03/17.04, Grajduri 17.12/17.13, Barnova HM 17.22, Piciorul Lupului h 17.29, Ciurea HM 17.36, Nicolina 17.42/17.43, Iasi sosire 17.51

23. IR 1663 Bucuresti Nord- Iasi
   Clase 1 2
   Bucuresti Nord plecare 12.00, Tecuci 15.52/16.04, Bârlad 16.53/16.55, Crasna 17.21/17.22, Vaslui 17.36/17.38, Balteni HM 17.48, Buhaiesti  17.56/17.57, Barnova HM 18.22, Nicolina 18.37/18.38, Iasi sosire 18.46

24. Trasa tren marfa Bârlad- Cretesti
    Bârlad plecare 17.29, Crasna 17.59/18.10, Cretesti sosire 18.33

25. R Husi- Crasna- Vaslui
    Clase 1 2
   Compunere - 6 vagoane (4*20-31, 1*10-31, 1*20-76 direct Husi- Iasi) sau automotor SA-139 si un vagon.
    Husi plecare 16.41, Crasna 17.43/17.58, Bulboaca h 18.07, Munteni HM 18.12/18.13, Vaslui sosire 18.19
    *Din statia Vaslui vagonul direct circula atasat la urma trenului R 6417.

26. R Bârlad- Falciu Nord HM
     Clase 1 2
    Compunere - 5 vagoane (4*20-31, 1*10-31) sau automotor SA-139
     Bârlad plecare 18.00, Zorleni 18.10/18.11, Falciu Nord HM sosire 19.48

27. IR 1866 Galati- Iasi
     Clase 1 2
     Galati plecare 16.42, Tecuci 18.23/18.26, Frunzeasca 18.38, Bârlad 19.15/19.18, Crasna 19.44/19.45, Vaslui 19.59/20.03, Buhaiesti 20.21/20.22, Barnova HM 20.47, Nicolina 21.01/21.02, Iasi sosire 21.10
    *Intre statiile Barbosi Calatori si Iasi circula combinat cu tren IR 1961 Mangalia- Iasi  (pana la refacerea caii ferate Tecuci-Faurei).

28. RM 14.849 Roman- Buhaiesti- Iasi
     cLASE 2
     Compunere- automotor
     Tren a operatorului privat Regiotrans
     Roman plecare 16.35, Buhaiesti 18.28/18.29, Ratesu Cuzei h 18.36, Rebricea HM 18.42/18.43, Scanteia HM 18.48/18.49, Grajduri 18.55/18.56, Barnova HM 19.05, Piciorul Lupului h 19.11, Ciurea HM 19.17, Nicolina 19.23/19.24, Iasi sosire 19.32

29. R 6315 Tecuci- Iasi
     Clase 2 (sau 1 2)
      Tecuci plecare 18.30, Tecuci Nord hc 18.37/18.38, Frunzeasca HM 18.43/18.44, Rates Munteni h 18.50, Berheci HM 18.56/18.57, Nichiseni 19.08/19.09, Ghidigeni HM 19.14/19.15, Tutova 19.23/19.34, Dragalina h 19.42, Bârlad 19.56/19.57, Zorleni 20.05/20.06, Banca HM 20.15, Dodesti hc 20.21, Rosiesti hc  20.28, Crasna 20.36/20.37, Bulboaca h 20.46, Munteni HM 20.51/20.52, Vaslui 20.58/20.59, Balteni HM 21.09/21.10, Brahasoaia h 21.16, Barzesti h 21.21, Buhaiesti 21.28/21.29, Ratesu Cuzei h 21.35, Rebricea HM 21.40/21.41, Scanteia HM 21.47/21.48, Grajduri 21.56/21.57, Barnova HM 22.06, Piciorul Lupului h 22.13, Ciurea HM 22.20, Nicolina 22.26/22.27, Iasi sosire 22.35

30. R 6417 Vaslui- Iasi
    Clase 2 (sau 1 2)
    *Din statia Vaslui ataseaza un vagon direct Husi-Iasi
     Vaslui plecare 19.00, Balteni HM 19.10/19.11, Brahasoaia h 19.17, Barzesti h 19.22, Buhaiesti 19.29/19.30, Ratesu Cuzei h 19.36, Rebricea HM 19.41/19.42, Scanteia HM 19.47/19.48, Grajduri 19.54/19.55, Barnova HM 20,04, Piciorul Lupului h 20.10, Ciurea HM 20.16, Nicolina 20.22/20.23, Iasi sosire 20.31

31. Trasa tren marfa Bârlad- Falciu
     Bârlad plecare 19.00, Zorleni 19.11, Falciu sosire 20.45

32. IR-M 14.069 (Brasov)- Ploiesti Vest- Iasi
     Clase 2
     Compunere- automotor
     Tren a operatorului privat Regiotrans
     Ploiesti Vest plecare 16.06, Tecuci Nord hc 19.31/19.32, Bârlad 20.22/20.29, Crasna 20.56/20.57, Vaslui 21.11/21.17, Buhaiesti 21.36/21.41, Barnova HM 22.07, Nicolina 22.24/22.25, Iasi sosire 22.32

33. IR 1665 Bucuresti Nord- Iasi
    Clase 1 2
    *Intre statiile Bucuresti Nord si Crasna are atasat un vagon direct Bucuresti Nord- Husi
     Bucuresti Nord plecare 16.00, Tecuci 19.55/20.15, Nichiseni 20.40/20.50,  Bârlad 21.16/21.18, Crasna 21.36/21.41, Vaslui 21.55/21.57, Buhaiesti 22.15/22.16, Barnova HM 22.41, Nicolina 22.56/22.57, Iasi sosire 23.05

34. R Bârlad- Falciu Nord HM
     Clase 1 2
     Compunere- 5 vagoane (4*20-31, 1*10-31) sau automotor SA-139
     Bârlad plecare 21.33, Zorleni 21.43/21.44, Falciu Nord HM sosire 23.21

35. Trasa tren marfa Bârlad- Podgoriile Husului HM
     Bârlad plecare 22.45, Crasna 23.15/23.30, Podgoriile Husului HM sosire 0.10

36. Trasa tren marfa Bârlad- Falciu Nord HM
     Bârlad plecare 23.30, Zorleni 23.40, Falciu Nord sosire 2.22

37. IR 402 Bucuresti Nord- Chisinau
      Bucuresti Nord plecare 19.33, Tecuci 22.44/22.46, Bârlad 23.36/23.38, Crasna 0.08/0.09, Albita CFR 1.10
      *Va circula pe acest traseu dupa refacerea caii ferate Tecuci- Faurei si dupa constructia caii ferate Podgoriile Husului HM- Chisinau.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Icon_minitimeMier 10 Feb 2016, 13:02

Interesant cit timp liber ai sa studiezi liniile, garile, liniile industriale, chiar si din tarile vecine.

Dar de ce te intorci in timp? statia de domiciliu Husi, Birlad? vagon direct de Bucuresti? dar cu ce consum de resurse te-ai intrebat? cum o sa scoata acel vagon cheltuielile ?

Vad ca te-ai ocupat inclusiv de tren de marfa la Falciu, dar nu spui ce sa care.
De asemena au un fetis cu linia Birlad-Albita -Chisinau.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 - Pagina 44 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
Sus 
Pagina 44 din 60Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 52 ... 60  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2021-2022
» Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: