|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
+65Simo1971 AeroX cristi ar traian nenuandrei Spartan1948 kristi kkk deconectat CristyanC Maddox TER200 ldh80 Valentin Sava florin94 LanceR NicuS Luca tgv qew00 bubu KQQ ALEXCFR alex.barac.5 alliens AndiCFR DUAL DB Robert Atty Katalin4653 marius_catalin84 cortexedge user dezactivat... ATM cfr500 Dionis Andrey_tm Adirmvl cardinal cristi CFR Jurnal Feroviar dan tm alinx3330 lifetec didinul Jhonyla alex1987 alex.alexus.tm mureseanu_976 Vitosa adytm cristy79 decward marius664 Norbi Vale bobi razvan - trenuri 92Dragos Katalyn baiazid Adrian78 Dr2005 Nesebar TonyGFR mielutu zburator IonutCFR2009 69 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 30 Aug 2015, 15:13 | |
| Austriecii si-au vandut Eurofimele / SGP-urile 21-90 celor de la RegioJet, respectiv CD. Era mult mai rentabil decat sa le exploateze in continuare si sa ofere ei acele vagoane pe DACIA (pentru care nu era nevoie sa platesti insotitorii cum era in cazul celor de la WLABmz / Bcmz care ramaneau 22-23 ore in Romania aiurea).
21-90 poate fi inlocuit de 21-70 Bmee, dar ala n-are usi 100% automate si le-ar fi frica sa cada oamenii din tren daca le-ar forta in mers. Dar mai mult cred ca inchiderea centralizata e de vina, daca seful de tren nu poate comanda de la 1 vagon inchiderea usilor de acces in tot trenul si raman astea blocate pe "deschis"...
Combinatia Ister - Railjet pentru Brasov - Salzburg renteaza daca iti iei la pat cuseta 40-31 / 40-70 pana la Budapesta. Nu-i nimeni maso-sado sa se screme pentru suplimentul ala de pat si sa circule in salon peste 12 ore...de fapt ba da, capsunarii si coloratii. Pana si eu am refuzat sa circul cu Dacia acum 2 ani cand casiera mi-a prezentat oferta Trip Tickets sau care era pentru Viena. Nu multumesc.
Ungurii si-au luat-o in freza vazand "tendintele de globalizare" ale OBB. Au incercat si ei ceva similar sa faca cu EC Avala dar nu le-a reusit, fiindca multe luni a circulat in amestec OBB-MAV START. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 30 Aug 2015, 18:06 | |
| - 92Dragos a scris:
- Avala este compus din vagoane MÁV din doua motive : 1, Austriecii nu accept vagoane ZS cred ca se stie de ce.Teoretic trebuia sa-l dea ori unul ori altul
Atunci inseamna ca 21-90 ale noastre nu sunt vazute chiar atat de rau de catre austricei, ca altfel ar fii procedat cum a procedat cu Avala (nu ne mai lasau sa le trimitem sau ne obligau sa mergem cu 21-86 care oricum au mai circulat la Viena in cazuri speciale). |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 30 Aug 2015, 18:10 | |
| - kerpeten ali a scris:
- Pai eu asta am intrebat. Ce tip de vagon de la CFR poate lua locul lui 21-90 care sa corespunda standardelor cerute de unguri si austrieci dar sa fie obligatoriu cu prize. Ca discuti dastea au tot fost si au spus baieti aici pe forum ca ala nu poate trece granita, celalalt poate dar nu are viteza suficienta etc. Ce serie/tip de vagon poate sa inlocuiasca 21-90 ?
In momentul de fata CFR nu are alte vagoane care sa inlocuiasca zdrentele 21-90. CFR ar fi bine sa faca un acord cu OBB pentru ca vagoanele clasa de pe DACIA sa fie puse de OBB, alta solutie in prezent chiar nu exista, iar vagoanele 21-90 OBB sunt lux fata de 21-90 CFR, acum multi ani au venit ca vagoane suplimentare in perioada sarbatorilor de iarna pe DACIA, am fost cu ele si ce frumos a fost in asemenea conditii prin Romania dar noi inca suntem departe de acel grad de civilizatie. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 30 Aug 2015, 18:13 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Mi se pare necesar un tren Brașov - București (și retur) de noapte, fie R sau IR. După 1538 nu mai există niciun tren care să te poată duce la București, și cu problema asta m-am confruntat eu în noaptea de joi spre vineri, după o excursie la Ghimeș. Am ajuns la 21 30 în Brașov, și dacă nu era 1944, trebuia să stau fix 6 ore ca să prind un tren spre Capitală.
Ar fi bun un R cu plecare la ora 23:00 sau 23:30, care să ajungă la București cândva după ora 03:00, și invers, plecare din București după ora 23:30 și sosire la Brașov cândva spre ora 04:00, înainte să plece multele trenuri R spre diferite zone din Ardeal... Si eu am cerut de multi ani acest tren, inainte era din Bucuresti spre Brasov la 23:50 Rapid 625 mergea la Sibiu-Arad, inaintea lui in anii '80 era un international la 0:20, deci aveai cu ce merge pe relatia Bucuresti-Brasov si dupa ora 21 nu ca acum cand ultimul e la 21 si urmatorul dimineata la 6, o mare prostie. Pe retur la fel, ar fi bine un tren pe la 0:30, eventual cu mai multe opriri, doar in gari nu si in halte iar pe la 4 si ceva sa fie in Bucuresti. |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 30 Aug 2015, 18:16 | |
| Trenul Muntenia sa plece din Bucuresti pe la ora 0 sau nu are rost inca un tren spre Budapesta ? |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 30 Aug 2015, 18:21 | |
| 3 trenuri cate sunt in prezent din Bucuresti catre Budapesta cred ca sunt suficiente. Eventual Dacia sa plece putin mai devreme ca sa nu mai ajunga cu noaptea in cap la Arad (totusi Dacia este destul de folosit si pe parcurs intern) |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 30 Aug 2015, 18:32 | |
| - Mario 076 a scris:
- Credeți ca ar avea succes CFR-Calatori cu 3 vagoane pe ruta Bucuresti-Sibiu in următoarele trase ?
București Nord plecare 0.30 Ploiești Vest 1.10-1.12 Sinaia 1.59-2.00 Predeal 2.21-2.23 Brașov 3.00-3.15 Făgăraș 4.23-4.25 Sibiu sosire 5.43 Sau București plecare 23.55 Sibiu sosire 5.08
Sibiu plecare 23.50 Făgăraș 1.08-1.10 Brașov 2.20-2.35 Predeal 3.06-3.08 Sinaia 3.28-3.29 Ploiești Vest 4.18-4.20 București Nord sosire 5.00 Sau Sibiu plecare 0.20 Bucuresti sosire 5.30
Aceste vagoane sa fie rotite prin trenurile 1621 si 1622 sau cu 1527 si 1526 dar aducerea lor cu 1526 implica plecarea trenului din București ori la 22.00 ori la 22.50
Ar merge, dar nu limitat la Sibiu ci versiune de noapte a perechii 1621/1622. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 30 Aug 2015, 21:55 | |
| - alex.alexus.tm a scris:
- (nu ne mai lasau sa le trimitem sau ne obligau sa mergem cu 21-86 care oricum au mai circulat la Viena in cazuri speciale).
În cazuri speciale, adică o singură dată, că le-au încurcat ungurii la manevră în Keleti. Şi la graniţă austriecii au sigilat vagonul şi nu l-au alimentat electric... a mers aşa până la Viena, apoi înapoi la Budapesta. _________________ :TTT:
|
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 31 Aug 2015, 12:26 | |
| IR 1735 București 19.10 - Titu 19.50 - Golești 20.46 - Pitești 21.12 - Costești 21.35 - Slatina 22.32 - Piatra Olt 23.08 - Dragasani 23.42 - Babeni 00.12 - Govora 00.22 - Râmnicu Vâlcea 00.40 - Calimanesti 01.00 - Sibiu 2.56 Copșa Mică 03.58 - Blaj 04.22 - Teiuș 04.42 - Câmpia Turzii 05.27 - Cluj Napoca 06.39 - Huedin 07:29 - Oradea 08.59
IR 1736 Oradea 08.17 - Huedin 09.47 - Cluj Napoca 11.15 - Câmpia Turzii 12.14 - Teiuș 13.02 - Blaj 13.23 Copșa Mică 14.03 - Sibiu 15.12 - Râmnicu Vâlcea - 17.20 - Dragasani 18.12 - Piatra Olt 18.57 - Slatina 19.31 Pitești 21.20 - Titu 22.19 - București 23.03 |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 31 Aug 2015, 12:33 | |
| - Jhonyla a scris:
- IR 1735 București 19.10 - Titu 19.50 - Golești 20.46 - Pitești 21.12 - Costești 21.35 - Slatina 22.32 - Piatra Olt
23.08 - Dragasani 23.42 - Babeni 00.12 - Govora 00.22 - Râmnicu Vâlcea 00.40 - Calimanesti 01.00 - Sibiu 2.56 Copșa Mică 03.58 - Blaj 04.22 - Teiuș 04.42 - Câmpia Turzii 05.27 - Cluj Napoca 06.39 - Huedin 07:29 - Oradea 08.59
IR 1736 Oradea 08.17 - Huedin 09.47 - Cluj Napoca 11.15 - Câmpia Turzii 12.14 - Teiuș 13.02 - Blaj 13.23 Copșa Mică 14.03 - Sibiu 15.12 - Râmnicu Vâlcea - 17.20 - Dragasani 18.12 - Piatra Olt 18.57 - Slatina 19.31 Pitești 21.20 - Titu 22.19 - București 23.03 Și 1736 din ce tren s-ar forma? Cum ai asigura turnusul? În plus, ești conștient că dacă îl faci tren de zi n-o să-l folosească nimeni cap-coadă, mai ales cu întârzierile uriașe care ar apărea atât pe 901 cât și pe 300 și Copșa Mică - Sibiu? Ce spui tu ar fi foarte ok dacă s-ar face Vâlcele - Rm. Vâlcea, atunci ar merita un tren de zi București - Oradea. |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 31 Aug 2015, 12:39 | |
| Ai o idee pentru tren de noapte ? Ma gândeam pe 201 sa fie doar Bucuresti - Oradea, Timisoara - Iasi si Sibiu - Mangalia (iarna Sibiu - Bucuresti) |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4735 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 31 Aug 2015, 12:43 | |
| - Karpaty a scris:
- mielutu zburator a scris:
- Mi se pare necesar un tren Brașov - București (și retur) de noapte, fie R sau IR. După 1538 nu mai există niciun tren care să te poată duce la București, și cu problema asta m-am confruntat eu în noaptea de joi spre vineri, după o excursie la Ghimeș. Am ajuns la 21 30 în Brașov, și dacă nu era 1944, trebuia să stau fix 6 ore ca să prind un tren spre Capitală.
Ar fi bun un R cu plecare la ora 23:00 sau 23:30, care să ajungă la București cândva după ora 03:00, și invers, plecare din București după ora 23:30 și sosire la Brașov cândva spre ora 04:00, înainte să plece multele trenuri R spre diferite zone din Ardeal... Si eu am cerut de multi ani acest tren, inainte era din Bucuresti spre Brasov la 23:50 Rapid 625 mergea la Sibiu-Arad, inaintea lui in anii '80 era un international la 0:20, deci aveai cu ce merge pe relatia Bucuresti-Brasov si dupa ora 21 nu ca acum cand ultimul e la 21 si urmatorul dimineata la 6, o mare prostie. Pe retur la fel, ar fi bine un tren pe la 0:30, eventual cu mai multe opriri, doar in gari nu si in halte iar pe la 4 si ceva sa fie in Bucuresti. Tren de noapte Bucuresti-Brasov? Cine merge cu el? Tronsonul asta e bine acoperit seara. Pe retur un IR care sa ajunga mai devreme in Bucuresti ar fi suficient. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 31 Aug 2015, 12:46 | |
| Timpii pe care îi dai tu acolo sunt oarecum fantasmagorici, pentru că dacă îl faci tren de noapte pe 1735 îi bagi 3 dormitoare, 2 cușete, 2-3 clasa a 2-a și 1 clasa 1. Minim 7-8 vagoane, și GM cu 7-8 vagoane nu e chiar așa sprinten. N-ar ține timpii. Odată ce iese din trasă e jale pe 300 și pe Copșa - Sibiu. Apoi 1735 ar trebui să formeze alt tren, ai putea eventual doar să îl prelungești la Satu Mare, de acolo să formeze 1742 (1934 actual) care să formeze apoi 1735. Pe 1736 cu ce vagoane îl faci? De unde îi iei vagoanele? Îi bagi căzături de 20-49.0 sau 20-54/55? |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 31 Aug 2015, 12:48 | |
| - lifetec a scris:
- Karpaty a scris:
Si eu am cerut de multi ani acest tren, inainte era din Bucuresti spre Brasov la 23:50 Rapid 625 mergea la Sibiu-Arad, inaintea lui in anii '80 era un international la 0:20, deci aveai cu ce merge pe relatia Bucuresti-Brasov si dupa ora 21 nu ca acum cand ultimul e la 21 si urmatorul dimineata la 6, o mare prostie. Pe retur la fel, ar fi bine un tren pe la 0:30, eventual cu mai multe opriri, doar in gari nu si in halte iar pe la 4 si ceva sa fie in Bucuresti.
Tren de noapte Bucuresti-Brasov? Cine merge cu el? Tronsonul asta e bine acoperit seara. Pe retur un IR care sa ajunga mai devreme in Bucuresti ar fi suficient. E prea mare pauza între trenuri, de la 8 30 nu mai ai nimic până la 4 a doua zi. Nu e normal pentru orașul cu cel mai mare trafic feroviar după București. Acum, de bine de rău ai pe 1944 care te lasă la -n praznic la Băneasa, dar iarna? Un tren care să plece la 00:30 din Brașov nu omoară pe nimeni. Și-așa dacă ar circula gol 5-6 luni l-ar tăia dar nu cred că ar fi cazul. |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 31 Aug 2015, 12:53 | |
| 7-8 vagoane ? asa multi calatori ar fi pe aceasta ruta? as fi bucuros sa fie dar nu stiu... inapoi nu imi dau seama . chiar asa de rau e pe Sibiu - Copsa Mica? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |