|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
+65Simo1971 AeroX cristi ar traian nenuandrei Spartan1948 kristi kkk deconectat CristyanC Maddox TER200 ldh80 Valentin Sava florin94 LanceR NicuS Luca tgv qew00 bubu KQQ ALEXCFR alex.barac.5 alliens AndiCFR DUAL DB Robert Atty Katalin4653 marius_catalin84 cortexedge user dezactivat... ATM cfr500 Dionis Andrey_tm Adirmvl cardinal cristi CFR Jurnal Feroviar dan tm alinx3330 lifetec didinul Jhonyla alex1987 alex.alexus.tm mureseanu_976 Vitosa adytm cristy79 decward marius664 Norbi Vale bobi razvan - trenuri 92Dragos Katalyn baiazid Adrian78 Dr2005 Nesebar TonyGFR mielutu zburator IonutCFR2009 69 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 29 Aug 2015, 21:28 | |
| Apoi daca nici cu 5 ore si 10 minute pe Bucuresti-Brasov-Sibiu nu-i mai atragi pe călători atunci duca-se de pustiu Cfr-Calatori... Nici varianta asta nu i-ar atrage macar in sezonul estival ? Sibiu 23.50 (prin Brașov) București 5-5.30 Constanta 8 Mangalia 9.45 Iar trenul ala al tineretului cum ii spuneți sa rămână eventual Constanta-Pitesti. Fiind vorba de vagoane etajate le-ar putea roti cu trenurile Bucuresti-Pitesti, includ si atașarea/detasarea de la Bucuresti. Sau limitat la Râmnicu Valcea. Problema mea e ca eu nu ma mulțumesc in viață doar cu ce mi se oferă. Eu vreau mai mult si nu stau cu mâinile in san, altfel... Mersul sezonierelor ar trebuii reorganizat din temelii cum se spune, sau macar indrepta parte din greselile acestei veri. Nu cred ca ar fi rău ceva de genu': Pitesti 0.30 București 2-2.30 Constanta 5.45-6 Mangalia 7.30 Iași 22 (prin Braila) Constanta 6.30 Mangalia 8 Satu Mare 13.30 Constanta 7 Mangalia 8.30 desi in practica am observat cu ajutorul irisului ca poate sa plece din Satu Mare o ora mai târziu si sa recupereze pana la Dej Călători ori Beclean pe Someș. Suceava Nord 22 Constanta 7.30 Mangalia 9 Sibiu 23.30/23.50 (prin Brașov) București 5-5.30 Constanta 8 Mangalia 9.45/10 Arad 19 Constanta 9 Mangalia 10.45 București 7.30 Constanta 10 Mangalia 11.30 Craiova 4.30 București 7.30-8 Constanta 10.30 Mangalia 12 Timisoara 23 Constanta 11.30 Mangalia 13 Oradea 19 Constanta 12 Mangalia 14. Orice i-am face acestui tren pana nu sunt gata lucrările la coridor nu-i găsim soluția. S-a tot văzut in ultimii cel puțin doi ani ca tot a ajuns si după orele 14 la Mangalia. Si să-l pui mai devreme ca sa ce? Sa încurce alte sezoniere? Evident suntem la stadiul de propuneri, soluții. Oricare altele sunt binevenite in discuții. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 29 Aug 2015, 21:42 | |
| Si Slatina ar ramane fara tren spre mare ori o grupa pana la Pitesti ori atasata in Piatra Olt la trenul tineretului si ala sa mearga pe Caracal si in Bucuresti sa cupleze partea de la Pitesti |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 29 Aug 2015, 21:47 | |
| Am specificat acolo eventual limitat la Ramnicu Valcea. Deci s-ar rezolva si problema Slatinei. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 29 Aug 2015, 21:51 | |
| Trenul tineretului sa circule doar pe Pitesti-Mangalia in felul asta mai face economie de cateva etajate si nu se mai vaita nimeni ca merge ocol si peste 12 ore in etajate iar Sibiul sa circule cu vagoane normale de IR prin Brasov si Buc.Nord. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 30 Aug 2015, 04:33 | |
| - Mario 076 a scris:
- Credeți ca ar avea succes CFR-Calatori cu 3 vagoane pe ruta Bucuresti-Sibiu in următoarele trase ?
București Nord plecare 0.30 Ploiești Vest 1.10-1.12 Sinaia 1.59-2.00 Predeal 2.21-2.23 Brașov 3.00-3.15 Făgăraș 4.23-4.25 Sibiu sosire 5.43 Sau București plecare 23.55 Sibiu sosire 5.08
Sibiu plecare 23.50 Făgăraș 1.08-1.10 Brașov 2.20-2.35 Predeal 3.06-3.08 Sinaia 3.28-3.29 Ploiești Vest 4.18-4.20 București Nord sosire 5.00 Sau Sibiu plecare 0.20 Bucuresti sosire 5.30
Aceste vagoane sa fie rotite prin trenurile 1621 si 1622 sau cu 1527 si 1526 dar aducerea lor cu 1526 implica plecarea trenului din București ori la 22.00 ori la 22.50
Da, normal ca trebuie acest tren, e la mintea cocosului doar ca in CFR sunt persoane mai proaste ca un cocos. In prezent nu exista NIMIC pe timp de noapte pe aceasta ruta, daca vrei sa ajungi dimineata in Sibiu trebuie sa mergi cu masina personala ca altfel in baza CFR-ului implicit a statului roman sa iti ofere ceva bun, mori cu zile. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 30 Aug 2015, 09:01 | |
| Propun grupa de vagoane 1695-78-1 / 79-2 - 1696 Bucuresti-Timisoara - München si retur 71-70,40-70,21-90,21-90,21-90, 472-1 / 473-2 la Constanta, IR Iasi-Pascani-Siculeni-Tg Mures-DEVA-Petrosani-Craiova s-ar rezolva doua relatii importante, Muresul cu Iasiul si legatura Petrosani/Tg Jiu cu Moldova, un nou sezonier Curtici-Mangalia via Sibiu,Brasov pe trasa lui Transsylvania 75-2 cu cuseta si vagoane clasa potrivite rangului IR de la Sibiu, iar pe international ori 21-90 ori nimic, vagoanele de la Budapesta sa le opreasca-n nord atunci. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 30 Aug 2015, 09:28 | |
| Acum vreo câteva luni am participat la o şedinţă la Ministerul Transporturilor din Austria (mă rog, are altă denumire ministerul, dar se ocupă de transporturi), alături de colegii din mai multe ţări europene. În pauză am mai făcut ceva conversaţie, nimerind să stau la masă chiar cu reprezentanţii Austriei, Cehiei şi Ungariei. Evident, discuţia a ajuns şi la ,,Cu ce vă întoarceţi acasă după şedinţă?". Când au auzit de Dacia, părerea generală a fost ,,doar dacă nu e altceva", vagoanele 21-90 sunt jeguri pe lângă Railjet, care-ţi oferă şi prize şi Wi-Fi, ca să nu mai vorbim de curăţenie. Aşa că, fie că ne place, fie că nu, pe viitor s-ar putea ca trenurile noastre să nu mai treacă de Budapesta. Şi aşa OBB nu prea mai vrea Dacia, îi cam strică imaginea, e o chestiune de timp până nu vor mai accepta vagoanele 21-90. De aceea nici nu e inclus în ofertele comerciale Budapesta - Viena. _________________ :TTT:
|
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 30 Aug 2015, 09:38 | |
| Austriecii ar fi bine sa taca din gura si sa vada de treaba lor, cu tot cu imigranti la fel si mavistii care de la noul mers sunt dati afara din Germania cu Bvmz-urile din cauza comfortului scazut. Nu stiu ce le deranjeaza cat merge trenul ala pe teritorul lor, 60 de kilometri. Nu are cum sa anuleze Dacia cel putin acuma in timp ce MAV va ramane fara railjeturi ( nu mai poate plati pretul ridicat pe care il cere Öbb-ul) deci revin trenurile standarde EC cu vagoane MÁV Budapesta-Viena si retur. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 30 Aug 2015, 10:44 | |
| Dacia este cel mai jaf tren posibil chiar ca e rusinea Romaniei. Cum sa trimiti pe un tren international vagoane fara prize la un drum de aproape 19 ore cand acum si cel mai amarat roman are un jaf de telefon nu mai zic de calatori care isi permit sa calatoreasca cu acest tren. Pai nu e vorba sa stea aia non-stop pe net sau sa se joace CandyCrushSaga e vorba ca sunt ore prea multe si cel putin pana treci granita mai vorbesti la telefon ca dupa granita e mai scump sau macar sa ai baterie sa faci cateva poze unde ai nevoie. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 30 Aug 2015, 11:29 | |
| - Dr2005 a scris:
- Acum vreo câteva luni am participat la o şedinţă la Ministerul Transporturilor din Austria (mă rog, are altă denumire ministerul, dar se ocupă de transporturi), alăturari de colegii din mai multe ţări europene. În pauză am mai făcut ceva conversaţie, nimerind să stau la masă chiar cu reprezentanţii Austriei, Cehiei şi Ungariei. Evident, discuţia a ajuns şi la ,,Cu ce vă întoarceţi acasă după şedinţă?". Când au auzit de Dacia, părerea generală a fost ,,doar dacă nu e altceva", vagoanele 21-90 sunt jeguri pe lângă Railjet, care-ţi oferă şi prize şi Wi-Fi, ca să nu mai vorbim de curăţenie. Aşa că, fie că ne place, fie că nu, pe viitor s-ar putea ca trenurile noastre să nu mai treacă de Budapesta. Şi aşa OBB nu prea mai vrea Dacia, îi cam strică imaginea, e o chestiune de timp până nu vor mai accepta vagoanele 21-90. De aceea nici nu e inclus în ofertele comerciale Budapesta - Viena.
Macar aia stiau de trenuri spre deosebire de noi unde secretarul de stat de la MT merge numai cu avionu ce habar sa aiba de trenuri Dacia e o rusine de tren scump si conditii mizerabile as prefera sa merg prin Praga la Viena cu EN pana la Praga dupa cu alt tren pana la Viena |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 35 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7109 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 30 Aug 2015, 12:46 | |
| - Dr2005 a scris:
- Şi aşa OBB nu prea mai vrea Dacia, îi cam strică imaginea, e o chestiune de timp până nu vor mai accepta vagoanele 21-90.
De acord cu tine, dar atunci de ce nu baga ei vagoanele lor (OBB) pe Dacia? Sau vagoane MAV (ca vad ca pe Belgrad-Viena se poate - pentru EC 344 AVALA compus exclusiv din vagoane MAV) |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4854 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 30 Aug 2015, 13:46 | |
| Inclusiv de la casa de bilete ,pentru un drum Brasov Salzburg, ti se recomanda Ister + Rail Jet.E si mai bine dar si mai ieftin, daca vrei sa ai o cuseta pana la Budapesta. Chiar e mai comod sa stai la cuseta doar pe timpul noptii si dupaia la vagon clasa. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 30 Aug 2015, 14:09 | |
| Mi se pare necesar un tren Brașov - București (și retur) de noapte, fie R sau IR. După 1538 nu mai există niciun tren care să te poată duce la București, și cu problema asta m-am confruntat eu în noaptea de joi spre vineri, după o excursie la Ghimeș. Am ajuns la 21 30 în Brașov, și dacă nu era 1944, trebuia să stau fix 6 ore ca să prind un tren spre Capitală. Ar fi bun un R cu plecare la ora 23:00 sau 23:30, care să ajungă la București cândva după ora 03:00, și invers, plecare din București după ora 23:30 și sosire la Brașov cândva spre ora 04:00, înainte să plece multele trenuri R spre diferite zone din Ardeal... |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 30 Aug 2015, 14:15 | |
| - alex.alexus.tm a scris:
- Dr2005 a scris:
- Şi aşa OBB nu prea mai vrea Dacia, îi cam strică imaginea, e o chestiune de timp până nu vor mai accepta vagoanele 21-90.
De acord cu tine, dar atunci de ce nu baga ei vagoanele lor (OBB) pe Dacia? Sau vagoane MAV (ca vad ca pe Belgrad-Viena se poate - pentru EC 344 AVALA compus exclusiv din vagoane MAV) Avala este compus din vagoane MÁV din doua motive : 1, Austriecii nu accept vagoane ZS cred ca se stie de ce. 2, Öbb nu ofera vagoane prin salbaticiunea aia de Serbia. Teoretic trebuia sa-l dea ori unul ori altul, in Ungaria trece doar in tranzit deci nu ar avea treaba cu vagoanele lor. Eu prefer sa faca ISTER cu Bvmz MÁV, iar Dacia full CFR, obligatoriu cu prize. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 30 Aug 2015, 14:33 | |
| Pai eu asta am intrebat. Ce tip de vagon de la CFR poate lua locul lui 21-90 care sa corespunda standardelor cerute de unguri si austrieci dar sa fie obligatoriu cu prize. Ca discuti dastea au tot fost si au spus baieti aici pe forum ca ala nu poate trece granita, celalalt poate dar nu are viteza suficienta etc. Ce serie/tip de vagon poate sa inlocuiasca 21-90 ?
@mielutzul din 2015 nu mai e la moda trenurile ieftine mai ales sa bagi Regio pe timp de noapte acum cu normele de 70% opriri. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |