|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
+65Simo1971 AeroX cristi ar traian nenuandrei Spartan1948 kristi kkk deconectat CristyanC Maddox TER200 ldh80 Valentin Sava florin94 LanceR NicuS Luca tgv qew00 bubu KQQ ALEXCFR alex.barac.5 alliens AndiCFR DUAL DB Robert Atty Katalin4653 marius_catalin84 cortexedge user dezactivat... ATM cfr500 Dionis Andrey_tm Adirmvl cardinal cristi CFR Jurnal Feroviar dan tm alinx3330 lifetec didinul Jhonyla alex1987 alex.alexus.tm mureseanu_976 Vitosa adytm cristy79 decward marius664 Norbi Vale bobi razvan - trenuri 92Dragos Katalyn baiazid Adrian78 Dr2005 Nesebar TonyGFR mielutu zburator IonutCFR2009 69 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 03 Aug 2015, 08:36 | |
| Poate fi considerat IR până la Medgidia şi R mai departe, că au mai fost cazuri din astea. În sezon şi V-S-D în rest să fie automotor direct, în rest legătură la 1821/2 cum era până în mai. Ca să nu mai zic că actualul sezonier e băgat fix pe trasa unui R foarte folosit (40 - 50 locuri ocupate, deci un AM700 aproape plin). Dumnezeu ştie cum o fi acum, ori ăia merg cu naşul, ori au ceva dispensă de pe undeva să folosească abonamentele de R. _________________ :TTT:
|
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4654 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Cfr, putrigai avand in vedere reducerea subventiei,e impartita cu priv Joi 20 Aug 2015, 13:52 | |
| Pe schema lui 1821 sa existe legatura tot anul intre Timisoara-Constanta: IR 70 plecare Timisoara- 07:00-Craiova:11:50- Bucuresti Nord:14:30- Constanta:16:30 si o pereche cu plecare din Constanta 06:30, opriri Herculane, Drobeta Turnu Severin, Craiova, Bucuresti-Constanta(deci fara opriri aberante in Caracal, Videle ca au destule alte trenuri navetistii unde pot urca si sta inclusiv la clasa a I A cu plasele si sacosele dupa ei) |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 20 Aug 2015, 19:38 | |
| Pentru sezonul estival 2016.
IR 11934 Satu.Mare-Oradea-Cluj.Napoca-Brasov-Buc.Nord-Constanta IR 12741 Constanta-Buc.Nord-Brasov-Cluj.Napoca-Oradea-Satu.Mare
Satu Mare = 18:00 Brasov = 06:50-07:30 Buc.Nord = 10:17-10:40 Constanta = 13:00
Constanta = 16:00 Buc.Nord = 18:20-18:40 Brasov = 21:23-21:35 Satu Mare = 09:40
11934 sa intre pe actuala trasa a trenului 10804 care pleaca la 07:35 din Brasov spre Constanta si 10804 mutat mai devreme inaintea lui 1932 ca sa ia toti brasoveni, statiuti si ploiesteni care merg pana la Constana-statiuni-Mangalia.
IR 10804 Brasov-Buc.Nord-Constana prelungit pana la Mangalia si sa plece cu 30 minute inainte de ora sosiri lui 1932 in Brasov care oricum va veni intarziat si sezonul viitor.
IR 1644 prelungit pana la Constanta ca IR 11644. 1643 prelungit de la Constanta ca 11643 si combinat cu 11741 pe relatia Constanta-Buc.Nord-Brasov.
Compuneri :
11934 : Do, Cu, Cu, + Do, Cu, 20-49, 20-49, 19-55, 20-49, 20-49. 11644 : 22-96, 22-96 + Do, Cu 20-49, 19-76, 20-49.
11741+11643 :
La plecarea din Constanta : Do, Cu 20-49, 19-76, 20-49 + 20-49, 20-49, 19-55, 20-49, 20-49, Cu, Do La plecarea din Buc.Nord : Do, Cu, Do + Do, Cu, 20-49, 20-49, 19-55, 20-49, 20-49 + 20-49, 19-76, 20-49, Cu, Do.
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4629 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 21 Aug 2015, 09:23 | |
| Pe langa ce-ai spus mai sus, pentru sezonul estival urmator ar trebui sa nu mai fie nici o bataie de joc de tren spre mare gen 1961/1962. Au tot timpul sa gandeasca trasa lui astfel incat sa nu mai fie buluceala de trenuri dimineata pe tronsonul Constanta-Mangalia. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 28 Aug 2015, 12:33 | |
| Credeți ca ar avea succes CFR-Calatori cu 3 vagoane pe ruta Bucuresti-Sibiu in următoarele trase ? București Nord plecare 0.30 Ploiești Vest 1.10-1.12 Sinaia 1.59-2.00 Predeal 2.21-2.23 Brașov 3.00-3.15 Făgăraș 4.23-4.25 Sibiu sosire 5.43 Sau București plecare 23.55 Sibiu sosire 5.08
Sibiu plecare 23.50 Făgăraș 1.08-1.10 Brașov 2.20-2.35 Predeal 3.06-3.08 Sinaia 3.28-3.29 Ploiești Vest 4.18-4.20 București Nord sosire 5.00 Sau Sibiu plecare 0.20 Bucuresti sosire 5.30
Aceste vagoane sa fie rotite prin trenurile 1621 si 1622 sau cu 1527 si 1526 dar aducerea lor cu 1526 implica plecarea trenului din București ori la 22.00 ori la 22.50
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 29 Aug 2015, 00:12 | |
| Ar avea succes aceste trenuri deoarece este riscant drumul cu autocarul/microbuzul noaptea chiar daca drumurile sunt foarte bune pe aceasta directie. La sfarsit de saptamana ar fii necesare chiar 6 vagoane. Ar fii pasageri pentru Fagaras, Ucea etc. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 29 Aug 2015, 07:45 | |
| Eu sunt de parere din contra ca CFR nu mai are nicio sansa pe Bucuresti-Sibiu. Am fost recent de cateva ori la Sibiu si am vazut cum toata lumea se inghesuia la autocare iar gara era goala si trista, populata de cativa pensionari - singurii care mai merg cu asa-zisele IR-uri de la CFR, devenite trenuri sociale rezervate persoanelor cu handicap, batranilor, elevilor etc Ca si tren de noapte ar putea fi lasat experimental actualul IR 1687/8 pe Sibiu-Bucuresti si retur (tarifat evident Regio ca si acum)... desi sincer sa va spun nici asa nu cred sa aibe prea mare succes. Poate doar pt cei ce trebuie sa ajunga la prima ora in Bucuresti sau Sibiu. In rest din pacate autocarele fac legea aici la preturi fara concurenta si conditii as zice aproape de lux. Sa platesti 45 de lei pret intreg luat direct in autocar si sa ajungi in 4 ore jumatate acasa de la Sibiu la Bucuresti - iata ceea ce CFR nu va fi niciodata in stare sa ofere. Iar pe ruta prin Brasov ma indoiesc ca Fagaras si Ucea ar genera atatia calatori... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 29 Aug 2015, 09:11 | |
| Sunt 6h15min de mers Bucuresti-Sibiu cu 1621, 50 km/h. O viteza ca la trenurile de persoane din vremea lui nea Nicu. Si cam asa e peste tot, CFR Calatori cere pret de accelerat(IR) pe conditii de mers al unui tren de persoane (Regio) si asta cu concursul organelor de decizie care le favorizeaza asta prin incadrarea trenurilor IR la o viteza comerciala de minim 45 km/h. In aceste conditii jecmaneala calatorilor este acoperita cu succes de legislatie. Bine ca au impus AC la regio (din 2017) dar cu viteza ridicol de mica la IR cum ramane? Suntem de rasul lumii. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 29 Aug 2015, 09:43 | |
| @IonutCFR2009 sunt destule oferte la CFR Calatori chiar si pentru IR, de bine de rau 90% din trenurile IR de la noi ofera cat de cat niste conditi cum ar fi masute, prize, aer conditionat etc... Exista CardulTrenPlus cu 25% reducere pentru cei care calatoresc des cine vrea plimbare sau tarife mici poate incerca Regio ( acolo pe unde mai exista ) si de multe ori va gasiu aceleasi conditi ca la IR doar ca la tarife mult mai mici si cu timpi de parcurs putini mai mari. @Mario076 si eu m-am jucat mult inclusiv in aceasta dimineata cu acest tren de noapte care sa plece din Buc.Nord spre Brasov-Sibiu si imi da cu virgula. Am incercat sa-l bag la 23:55 din Buc.Nord pentru a nu ajunge prea devreme in Sibiu si i-am facut ora sosiri 05:17 ca nu poti sa-l opresti in toate catunele la orele alea. Trenuri de legatura pentru acest tren ar fi : 21:37 - R 9310 Rosiori.Nord-Buc.Basarab 22:17 - R 9348 Giurgiu.Nord-Buc.Nord 22:47 - R 13774 Urziceni-Buc.Nord 22:50 - IR 73 Budapesta-Craiova-Buc.Nord 23:24 - IR 1821 Constanta-Buc.Nord Am incercat si returul sa-l faca sa plece la o ora rezonabila din Sibiu adica aproape de 23:55 si sa ajunga primul in Buc.Nord dimienata dar trenul asta nu cred ca ar avea vreun succes nici cu 3 vagoane daca nu ar circula de la/pana la Constanta dar aici atat la dus cat si la intors e o problema ca se suprapune cu IR 1821/1822 pe M800. Cred ca cel mai bine ar fi sa se anuleze IR 1688/1687 pe distanta Pitesti-Piatra.Olt-Sibiu datorita ocolului mare si pentru ca acest tren e facut cu etajate si pastrat doar pe ruta Pitesti-Buc.Nord-CT-Mangalia si retur iar in perioada sezonului estival sa circule Sibiu-Mangalia prin Fagaras-Brasov-Buc.Nord cu plecare din Buc.Nord dimineata devreme undeva pe la 05:30. - razvan - trenuri a scris:
- La sfarsit de saptamana ar fii necesare chiar 6 vagoane. Ar fii pasageri pentru Fagaras, Ucea etc.
De unde sti tu ca la un tren care nu exista ar fi fost necesare 6 vagoane la sfarsit de saptamana pentru stati gen Fagaras, Ucea care ar ajunge la 3-4 dimineata. In plus cele 6 vagoane cu cate locuri ar fi cu 60 sau cu 80-84 ? Daca ar fi fost cerere pentru 6 vagoane fie ele si cu 60 locuri ar fi circulat acest tren. Problema e ca ultimul tren din Buc.Nord spre Brasov pleaca devreme rau la 21:05 in vreme ce spre PL.Sud-Moldova mai sunt trenuri si la 21:30, 23:00 sau 23:55, la fel si pentru Videle-Oltenia la 21:45 si 23:45. Mai e unul pe aici care face analize a compuneri trenurilor nu a traficului care cam face pe poetul dar nu stie ce inseamna bussines de transport caci nu poti pune un tren daca sti sigur ca nu vei avea calatori. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 29 Aug 2015, 14:37 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Sunt 6h15min de mers Bucuresti-Sibiu cu 1621, 50 km/h. O viteza ca la trenurile de persoane din vremea lui nea Nicu. Si cam asa e peste tot, CFR Calatori cere pret de accelerat(IR) pe conditii de mers al unui tren de persoane (Regio) si asta cu concursul organelor de decizie care le favorizeaza asta prin incadrarea trenurilor IR la o viteza comerciala de minim 45 km/h. In aceste conditii jecmaneala calatorilor este acoperita cu succes de legislatie. Bine ca au impus AC la regio (din 2017) dar cu viteza ridicol de mica la IR cum ramane? Suntem de rasul lumii.
Exact! Dupa viteza comerciala penibila 90% din trenurile botezate IR sunt niste Regio de toata jena menite a jumuli publicul calator, iar unii sunt atata de fraieri ca pun botul inca la vrajelile astea si nu pe bani putini (ba aflu ca mai sunt si bizoni care isi cumpara bilet la clasa I si apoi sufera un soc nervos cand vad despre ce e vorba). In locul CFR-ului as analiza serios extinderea tarifarii Regio la si mai multe din actualele IR, mai ales cele formate din tramvaie Desiro sau compuse din 2-3 vagoane. CFR are viteze de secol XIX dar preturile sunt desprinse parca din filmele SF, si asta intr-o tara in care milioane de oameni castiga salariul minim pe economie. Si se mai si mira de ce le scade mereu nr de calatori. Au trecut vremurile cand statea lumea dupa fundul lor, acum fiecare cauta sa ajunga cat mai repede unde are nevoie si trenul de 45 km/h si pret de avion e ultimul pe lista. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 29 Aug 2015, 18:23 | |
| Bucureşti - Sibiu pe cale rutieră: 278 km, din care 110 km pe autostradă Bucureşti - Sibiu prin Braşov: 315 km Bucureşti - Sibiu cu IR 1688-1: 392 km, cu 2 rebrusări
Vedeţi problema? Până nu se va finaliza linia Vâlcele - Rm. Vâlcea, oricât de ieftine ar fi biletele şi oricâte instalaţii de climatizare şi prize pui, n-o să poţi concura cu rutierul la timpul de parcurs şi nici la preţ. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 29 Aug 2015, 18:31 | |
| Pai daca M200 ar fi macar de 100km/h iar Bucuresti Brasov s-ar face in 2h30 deci maxim 4 ore si niste oferte la preturile de IR lumea poate ar veni la tren Si pe auto se pierde mult timp de la Pitesti la Sibiu sa nu mai spunem de aglomeratia pana la intrarea pe autostrada La Cfr ar trebui cel putin 50 de rame hybride cu capacitate undeva la 210 -300 locuri care sa inlocuiasca automotoarele Desiro si compunerile Loc- 2\3 vagoane |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8094 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 29 Aug 2015, 19:21 | |
| - Adrian78 a scris:
La Cfr ar trebui cel putin 50 de rame hybride cu capacitate undeva la 210 -300 locuri care sa inlocuiasca automotoarele Desiro si compunerile Loc- 2\3 vagoane Taci ca le dai idei proaste si cumpara uratenii de Regiolis hybrid de pe care sa traga comisioane. Oricum Alstom si-a "rezervat" C IV pentru teste de 160 si fix idiotenile alea o sa le aduca, neavand altceva la indemana de 160 km/h si nivel 2 ETCS (Prima II ar fi prea "scump" si neatractiv pentru piata de est). Chiar si BB-urile 36000 "Astride" operate de SNCF ar fi mai bune pe coridor la noi dar na, orice e de calitate costa. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 29 Aug 2015, 19:53 | |
| @Dr2005 daca spre Sibiu nu poti baga tren nou mai ales de noapte atunci ce e de facut ? Nu ti se pare ca 21:05 e o ora prea devreme pentru ultimul tren ce pleaca spre Brasov ? Macar vara sa fie ceva sezonier care sa plece la 23:55 sau mai devreme sa prinzi Harghita.
Moldova are ultimul tren la 23:30, Oltenia, Banat are la 21:45 si 23:45, Titu, Urziceni nu se pune, Constanta la fel nu se pune.
Nici pe retur situatia nu e mai roz primul tren de la Brasov ajunge la 06:50 in Buc.Nord nu prinzi Traianus, nu prinzi Drobeta nici Constanta. Moldova, Oltenia au trenuri care ajung pana in ora 6 in Buc.Nord. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 29 Aug 2015, 20:17 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- Adrian78 a scris:
La Cfr ar trebui cel putin 50 de rame hybride cu capacitate undeva la 210 -300 locuri care sa inlocuiasca automotoarele Desiro si compunerile Loc- 2\3 vagoane Taci ca le dai idei proaste si cumpara uratenii de Regiolis hybrid de pe care sa traga comisioane. Oricum Alstom si-a "rezervat" C IV pentru teste de 160 si fix idiotenile alea o sa le aduca, neavand altceva la indemana de 160 km/h si nivel 2 ETCS (Prima II ar fi prea "scump" si neatractiv pentru piata de est). Chiar si BB-urile 36000 "Astride" operate de SNCF ar fi mai bune pe coridor la noi dar na, orice e de calitate costa. Atunci sa cumpere AGC Hybrid sau Flirt3 Hybrid Kerpeten dimineata garnitura care vine de la Galati ar trebui sa plece la Craiova sau sa formeze Traianus mai departe sau un tren ce vine de la Brasov sa plece la Craiova dar dupa ora 6 dupa ce sosesc si trenurile dinspre Moldova |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |