|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
+65Simo1971 AeroX cristi ar traian nenuandrei Spartan1948 kristi kkk deconectat CristyanC Maddox TER200 ldh80 Valentin Sava florin94 LanceR NicuS Luca tgv qew00 bubu KQQ ALEXCFR alex.barac.5 alliens AndiCFR DUAL DB Robert Atty Katalin4653 marius_catalin84 cortexedge user dezactivat... ATM cfr500 Dionis Andrey_tm Adirmvl cardinal cristi CFR Jurnal Feroviar dan tm alinx3330 lifetec didinul Jhonyla alex1987 alex.alexus.tm mureseanu_976 Vitosa adytm cristy79 decward marius664 Norbi Vale bobi razvan - trenuri 92Dragos Katalyn baiazid Adrian78 Dr2005 Nesebar TonyGFR mielutu zburator IonutCFR2009 69 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 25 Oct 2015, 09:08 | |
| - Vorbesti de Rapidul ARDEAL, asta era Cluj-Mangalia cu grupa de la Sibiu ce venea pe 208 si se atasa in Copsa Mica, a scris:
Trenul in formatul asta a (re) aparut ca suplimentar-fantoma in 1994 (A397 si perechea) dar doar in 1995 a fost oficializat ca 356/845, el fiind de fapt o mixtura a ideii de "tren clujean spre mare" aplicata pe trasa orara aproximativa a targmureseanului 446/845. Trenul clujean spre mare, insa, are radacini mult mai vechi, el existand de prin 1975; in principal el a fost reprezentat de A368/849, disparut din 1991- tren care, insa, avea un orar cu totul diferit fata de Ardeal. Dupa cum se vede, evolutia in timp a sezonierelor inseamna aproape intotdeauna imbinarea de idei deja existente. Se pot gasi idei si pentru clujean (ramura de Sibiu si Targu Mures, grupa de Brasov spre exemplu). Intrebarea este insa alta: noi tot oferim variante, dar cati calatori vor alerga la ele? IR1941 si 1931 e adevarat ca au mers uneori cu tonaj maxim, insa introducerea a mai mult de un tren in plus pe trasa asta t rebuie sustinuta si de promovare, oferte etc. Sa nu uitam ca nici 2801 nu si-a castigat faima asa, peste noapte. Si, daca ramanea IR, asa cum incercasera unii acum cativa ani, probabil ca nu ajungea nici pe departe la compunerea asta gigantica atunci cand pleaca din Bucuresti. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 25 Oct 2015, 09:38 | |
| - decward a scris:
- IR12193/1796 NICOLAE ROMANESCU București Nord-Craiova
Ce te face sa crezi ca garnitura lui 12193 se intoarce cu 1796 ? Ca eu vad dimineata ca 1796 ramane la peronul liniei 1 (de obicei) si formeaza 13101 si ca aceleasi vagoane sunt si pe 1596/1597. Ce pleaca cu 12193 vad ca se intorc cu 1594 care e destul de lung cu cele 8 vagoane ale sale (4 de la 12193 si 4 de la 1593). Dar in fine suntem la topicul despre propuneri... @KQQ Sa speram ca dupa finalizarea coridorului 4 cand timpii de mers vor scadea considerabil vor reaparea si aceste trenuri, vagoane sa fie disponibile... |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6053 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 25 Oct 2015, 13:07 | |
| - Citat :
- Trenul clujean spre mare, insa, are radacini mult mai vechi, el existand de prin 1975; in principal el a fost reprezentat de A368/849, disparut din 1991- tren care, insa, avea un orar cu totul diferit fata de Ardeal.
Dacă ţin bine minte, acesta pleca seara de pe litoral iar la Cluj ajungea cam pe la 9?? Nu ştiu de ce, eu îl ţin minte ca 850... Însă şi atunci, părinţii mei ziceau de un tren care "pleca ziua şi ajungea seara" (ca să-i citez), dar nu ştiu dacă acel tren era Mangalia-Cluj sau Cluj-Mangalia. De ce zic asta? Deoarece: -Cluj-Mangalia pleca în jurul orei 16:30 şi ştiu sigur că la 4:40 era în Constanţa iar de acolo mai făcea cel puţin o oră până la Mangalia -Mangalia-Cluj pleca din Eforie Nord înainte de 11, în jurul orei 12 pleca din Constanţa, înainte de 17 era la Ploieşti iar la Cluj, parcă, era la 23:36. Şi - foarte important - în staţiile situate între Sighişoara şi Blaj, ajungea mai repede => staţionări mai lungi, ca să fie în trasă. Putea face eventuale întârzieri pe tronsonul Câmpia Turzii - Cluj care, de când mă ştiu, a fost unul dificil. Acum, iau 1746 şi - fără să exagerez prea mult, există porţiuni lungi unde şina pare să aibă brocuri. Pur şi simplu, impresia este că merge pe roţi dinţate, aşa urât face. Evident, acolo nu poate merge repede, că vibrațiile sun atât de puternice de numa'. Dau ca exemplu zona Bod, unde, de ani de zile, trenul sună mizerabil. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 25 Oct 2015, 13:22 | |
| Cam asa este, cert este ca erau 2 din Cluj la Mangalia si retur, Ardeal care era din Cluj si Bihor care venea din Oradea. Foarte bine era sa fi ramas tot timpul anului 1931/1932 cum a fost multi ani, dar se pare ca nici anul asta nu vor si pace. |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4527 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 26 Oct 2015, 17:20 | |
| Sunt convins ca nu se va reduce mai mult viteza peste podurile dunarene, deci cele 10 minute extra puse pe vitezomane nu se vor simti, poate ajunge fara nicio problema timpuriu la capat, dat fiind faptul ca nu are opriri intermediare. Eu personal nu cred insa ca cele 10 minute in plus sunt datorate lucrarilor la poduri, ci mai degraba reducerii vitezei de tranzit prin Ciulnita si Fetesti ca urmare a lucrarilor de ridicare a restrictiilor. Si poate niste marje pentru efectele negative ale interventiilor discriminatilor... |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 26 Oct 2015, 18:03 | |
| 10 minute chiar nu mai conteaza, daca ne aducem aminte pe perioada lucrarilor s-a facut si peste 4h20 iar tarifele erau aceleasi, acum cu 10 minute in plus chiar nu mai conteaza.
Cand am fost eu cu vitezomanul pe cronometru a scos 1h52 la dus desi IRIS il raportase cu 1h57 iar pe retur am scos 1h57 iar IRIS il raportase cu 2h01.
O sa fie destule zile cand pe ceas va scoate 2h04-2h10. Sunt destule trenuri care ajung timpuriu peste tot si sunt tinute ca sa plece la ora satabilita la Regio in stati mici ( nu halte ci doar stati mici ) nici nu se mai tine cont ca e venit timpuriu 2-3 minute si le da drumul doar din statile importante pleaca la timp.
|
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4850 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 26 Oct 2015, 22:56 | |
| - alex.barac.5 a scris:
- Sunt convins ca nu se va reduce mai mult viteza peste podurile dunarene, deci cele 10 minute extra puse pe vitezomane nu se vor simti, poate ajunge fara nicio problema timpuriu la capat, dat fiind faptul ca nu are opriri intermediare.
Eu personal nu cred insa ca cele 10 minute in plus sunt datorate lucrarilor la poduri, ci mai degraba reducerii vitezei de tranzit prin Ciulnita si Fetesti ca urmare a lucrarilor de ridicare a restrictiilor. Si poate niste marje pentru efectele negative ale interventiilor discriminatilor... sunt in lucru aceste lucrari de ridicare a restrictiilor? De finalizare practic a garilor?Active in lucru ma refer, nu incepute si lasate de izbeliste de ani de zile. |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4527 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mar 27 Oct 2015, 08:49 | |
| E doar o speculatie din partea mea, tinand cont ca de podurile dunarene s-au apucat de lucrat si nu au redus viteza, de unde concluzia mea ca nu lucrarile astea vor genera cele 10 minute in plus, ci altele. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mar 27 Oct 2015, 09:49 | |
| Circulaţia pe podul vechi de la Cernavodă a cam redus viteza, pentru că ai nevoie să treci pe 2 abateri dacă vii dinspre Bucureşti, plus că linia 1 din Cernavodă pod e de 30 km/h toată (parcă 30, sper să nu mă înşel şi să fie de 15) ... de aici vin timpii suplimentari, iar mersul e făcut pentru cazul cel mai nefavorabil. _________________ :TTT:
|
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4850 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mar 27 Oct 2015, 20:32 | |
| Ma speriasem ca a dat harnicia in ei.Lasati ca "merge si asa".Nu trebuie sa avem un lucru facut cap-coada , sa nu mai zic de ermts-u lde pe Buc- Ploiesti... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mar 27 Oct 2015, 21:34 | |
| ERTMS-ul a fost testat, e deja funcţional, oficial o să fie funcţional în decembrie, probabil de la noul mers. Însă nu ştiu cine o să îl folosească. Şi pe Bucureşti - Constanţa e ETCS nivel 1... şi nu îl foloseşte nimeni. _________________ :TTT:
|
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4850 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mar 27 Oct 2015, 22:32 | |
| - Dr2005 a scris:
- Însă nu ştiu cine o să îl folosească. Şi pe Bucureşti - Constanţa e ETCS nivel 1... şi nu îl foloseşte nimeni.
La asta ma refeream. Ca nu o sa fie un beneficiu direct pentru calator sau marfa, fara sa fie un plan coerent aplicat, chiar daca se cheltuie miliardele de euro ale europenilor. Intre timp, in Polonia avem Varsovia Gdansk cu Pendolino ultima versiune in sub 3 ore pentru 340 km la pret de 115 lei clasa 2 cu suc/cafea inclusa... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 28 Oct 2015, 01:20 | |
| Până nu se finalizează tot Coridorul, nu o să folosească nimeni ETCS-ul. Dar când vor putea merge cu aceeaşi locomotivă din Slovacia/Ungaria până în Constanţa (şi chiar mai de departe dacă vin cu locomotive multisistem), atunci va deveni utilizat şi ETCS. Mare parte din manevrele care se fac acum în Curtici vor dispărea, multe trenuri nu vor mai schimba locomotiva la graniţă. _________________ :TTT:
|
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 28 Oct 2015, 09:32 | |
| Dupa o discutie avuta aseara cu un "coleg de suferinta" propun si eu ca toate trenurile de la Bucuresti la Targoviste/Pitesti/Urziceni/Slobozia/Rosiori/Ploiesti sa circule taxate ca R inclusiv trenurile IR. Rangul IR ar trebui folosit pe distante mai mari de 100km. Pana in 100km pe bilet sa fie tarif de R indiferent cu ce tren mergi. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 28 Oct 2015, 09:38 | |
| Eu le-am trimis si petitie pe aceasta tema de anul trecut am inclus acolo si Buzau |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |