| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
+65Simo1971 AeroX cristi ar traian nenuandrei Spartan1948 kristi kkk deconectat CristyanC Maddox TER200 ldh80 Valentin Sava florin94 LanceR NicuS Luca tgv qew00 bubu KQQ ALEXCFR alex.barac.5 alliens AndiCFR DUAL DB Robert Atty Katalin4653 marius_catalin84 cortexedge user dezactivat... ATM cfr500 Dionis Andrey_tm Adirmvl cardinal cristi CFR Jurnal Feroviar dan tm alinx3330 lifetec didinul Jhonyla alex1987 alex.alexus.tm mureseanu_976 Vitosa adytm cristy79 decward marius664 Norbi Vale bobi razvan - trenuri 92Dragos Katalyn baiazid Adrian78 Dr2005 Nesebar TonyGFR mielutu zburator IonutCFR2009 69 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 26 Sept 2015, 13:21 | |
| Si cine va merge cu Intercity asta la preturi de avion?
Rangul IC nu mai exista in Romania, deoarece 1. nu mai este subventionat si 2. starea actuala a infrastructurii nu justifica un astfel de tren la viteze medii de maxim 60 km/h...
Disparitia acestui rang este singurul lucru bun care s-a intamplat in ultima vreme. Daca ar fi dupa mine si rangul IR ar trebui drastic revizuit, multe din actualele IR sunt de fapt niste Regio de toata jena la viteze medii de 45-50 km/h.
Va rog nu mai propuneti trenuri IC pentru ca acest rang nu are nicio legatura cu infrastructura din Romania. Nu cred ca vom mai vedea asa ceva mult timp de acum incolo. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 26 Sept 2015, 14:20 | |
| Exista o singura ruta pe care la ora asta ar putea circula IC la noi in tara. Brasov-Buc.Nord-Constanta cu oprire la Predeal, Busteni, Sinaia, Pl.Vest, Buc.Nord si una din statile Fetesti, Cernavoda sau Medgidia cea care raporteaza cele mai multe bilete vandute cu destinatia Bucuresti, viteza de 140 Campina/Floresti-Buc si 160 pe M800 cu vagoane 10-70/90/91 pe post de clasa a 2-a dar daca ziceti ca nu e subventionat asta este. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 26 Sept 2015, 16:12 | |
| Niste propuneri de trenuri :
IR Craiova - Pitesti - Targoviste - Ploiesti Sud si retur;
IR Bucuresti - Tulcea si retur care sa circule tot anul;
IR Bucuresti - Mangalia si retur care sa circule tot anul deoarece s-a intors lumea la tren pe magistrala 800;
IR Galati - Siculeni - Dej - Cluj Napoca si retur;
IR Brasov - Podu Olt - Craiova si retur;
IR Constanta - Buzau - Ploiesti Sud cu doua vagoane si Constanta - Galati cu doua vagoane, si retur;
IR Galati - Bacau - Suceava sau Piatra Neamt si retur sa circule ziua;
IR Bucuresti (23.30) - Sibiu via Brasov;
IR Iasi - Bacau - Piatra Neamt si retur cu reduceri;
Aceste interregionale sa aibe reduceri pe unele portiuni.
REGIO Bucuresti Obor (in jur de ora 18) - Fetesti; REGIO Fetesti - Bucuresti Obor sa soseasca la destinatie in jur de ora 22;
De asemenea din localitatile urbane cu peste 100.000 locuitori sa fie puse mai multe trenuri REGIO catre localitatile vecine pt. navetisti si persoanele cu mai putini bani. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 27 Sept 2015, 08:55 | |
| Daca mai postati mult tampenii pe aici IonutCFR2009, razvan-trenuri si alti, dl catalin2014 va incepe sa posteze zilnic la topicul liniei 511 si va garantez eu ca pana la Paste va mai face 100 pagini.
Ce trenuri visati voi pe rute pe care nu au circulat niciodata cum e Pitesti-Titu-Tgv-PL ? Pentru cine pentru ce ? Exista 3 dube pe zi pe ruta asta si nici alea nu merg pline iar pe ruta Pitesti-Tgv mai sunt vreo 3 curse in plus si voi vreti tren cu 120 locuri pe o ruta noua cand nu sunt nici calatori si nici automotoare.
Alta tampenie IR Brasov-Craiova, pai nu exista o pereche prin Podu Olt-201-Piatra.Olt ? Nu exista Hyperion si cele cateva curse de microbuz plus trenuri cate vrei cu schimbare in Buc.Nord care fac cam la fel cat face microbuzele.
Si cea mai mare tampenie IR Constanta-Buzau-Pl.Sud cu 2 vagoane. Iar intreb pentru cine ? Buzoieni au 2 Regio directe si un IR pe timpul nopti, iar ploiesteni au trenuri de legatura catre toate trenurile care pleaca din Buc spre CT si invers unde se face si mai putin si se merge pe linie modernizata cu viteza mare pe langa 80 Pl-Buzau si 30 Buzau-Faurei.
Asteptam si eu sa vad propuneri adevarate cu trenuri adevarate nu glume si postari doar de dragul de a posta. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 27 Sept 2015, 09:25 | |
| Bine dar dubele fac concurenta trenului peste tot, nu inseamna ca pe o ruta unde deja circula 3 dube pe zi, trenul sa nu existe, concurenta trebuie sa faca diferenta calitatii transportului, daca e monopol/exclusivitate atunci nu e bine. Pe ruta Pitesti-Titu-Targoviste-Ploiesti Sud au existat in trecut trenuri de calatori, mersurile postate pe arhiva transira stau marturie. Parerea mea ca ar trebui sa existe si trenuri Intercity cu opriri putine si vagoane business, sunt categorii de calatori mai avuti sau care calatoresc in interes de serviciu cu decontarea transportului care nu au timp sa astepte pana preia CFR Calatori toti navetistii din toate haltele si care nu s-ar uita la pret daca CFR Calatori/alt operator le-ar pune la dispozitie trenuri Intercity. Prima ruta pe care s-ar putea incerca cateva trenuri IC ar fi Brasov-Bucuresti Baneasa-Constanta, cu opriri intermediare in Predeal, Sinaia, Ploiesti Vest si Bucuresti Baneasa (4 ore de mers) |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 27 Sept 2015, 10:40 | |
| Dubele fac concurenta peste tot, dar despre ce vorbim aici ? Despre Pitesti-Ploiesti prin Titu-Targoviste. Dumnezeule, dar cati ani ai tu de spui ca au fost astfel de trenuri ca eu din clasa a 4-a am tot mers singur cu trenul pe ruta Pl-Tgv-Pietrosita si nici vorba de asa ceva. Daca vorbim de ani pana in revolutie mai bine ne oprim ca in anii aia erau alte timpuri nu erau dube/autocare cum sunt acum, erau fabrici si toata lumea avea de munca. Acum ce avem ? Someri grupa mare, masini cu milioanele, autocare/dube pe aproape toate rutele din tara nu se merita comparatia dinainte de 89 cu anul 2015 sub nicio forma. Ce trenuri dese si lungi cu vagoane cu 80 locuri erau atunci si ce trenuri rare, scurte si cu vagoane de 60 locuri avem acum ? Plus ca asta ar fi o ruta noua, daca dubele alea 3 nu au calatori de ce crezi ca Desiro la rang de IR ar avea calatori pe o astfel de ruta ? V-am mai tot spus vorbiti unde cunoasteti situatia din teren nu va mai bagati pe 302 si 904 ca nu are nimeni de pe tot forumul drumuri cu trenul, masina, rechini, duba si autocarul cate am eu pe rutele astea 2, ca nu am poze asta e realitatea tel cu VGA, 1.3, 2 si 3.2MP am tot avut pana sa iau aparatul foto in vara lui 2011 dar multe din pozele alea au ramas pe jaful de clc care l-am avut pana in iarna lui 2011 si nu s-au mai putu recupera. Eu nu sunt ca Dr2005 sa raspund la toate topicele ci raspund doar unde ma pricep eu si cunosc situatia reala din teren. Puteti sa aveti acces si la conturile NASA degeaba daca nu vedeti realitatea din teren.
La fel si cu Ploiestiul vine cate un zmeu sa-mi dea lectii pe forum despre transportul in comun din Ploiesti ca a fost toata viata lui maxim de 7 ori iar eu folosesc mijloacele de transport din Ploiesti de cand m-am nascut, uneori merg si cu 7 autobuze/troleibuze intr-o singura zi, cand vreodata intr-o lume de oameni normali va avea baietasul ala dreptate in fata mea privind functionarea transportului in comun din orasul in care eu traiesc de cand m-am nascut iar el are la activ doar 7 vizite in 25 ani. Rusine ca postati doar ca sa va aflati in treaba. Reveniti la topic si lasati jucariile pentru copii ca nu mai aveti 12 ani. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 27 Sept 2015, 10:57 | |
| @IonutCFR2009 la firma unde am lucrat pana de curand sunt in jur de 110 agenti de securitate care sunt plecati prin tara in interes de serviciu, toti primesc sau au primit la angajare Card Tren Plus ca erau unii smecheri si faceau manarii cu biletele. Asa li se deconteaza drumul la biletele folosite la IR si R numai la clasa a 2-a, bilete de transport in comun si la dube doar in cazuri speciale acolo unde exista tren odata la 6 ore dar cu aprobare telefonica. In schimb au interzis la trenurile IC ( desi nu mai avem acest rang ) sau vagoane de cuseta/dormit sau cls 1-a precum si la trenurile private. Daca mergi de la depozit pana la gara mergi cu transportul in comun dupa ora 22 poti lua taxiul la care faci raport si spui pentru ce ai folosit taxiul etc... Pe ruta Iasi-Ploiesti aveau verde la trenul Regiotrans daca pierdeau IR 1664 dar de 2 ani exista si IR 1666.
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 27 Sept 2015, 11:29 | |
| Catalin Ionut se referea la alti oameni care ar merge cu trenurile IC cu toate ca stiu si oameni care au salar in jur de 80 de milioane si alegeau 2026 in defavoarea autocarelor pe ruta TG Jiu Bucuresti
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Dum 27 Sept 2015, 12:01, editata de 1 ori |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 27 Sept 2015, 11:47 | |
| Adriane cine are 80 mil salariu are o masina iar daca nu are permis sau nu vrea sa conduca are un sofer cu el. Am un coleg la munca tacsu are o functie destul de mare la Ploiesti Sud cu salariu de peste 3.300 lei in mana au un logan dar nu are cine sa-l conduca ca nimeni din familia lui nu are permis. Tacsu face naveta la Ploiesti cu RT tocmai de la Halta Ialomita iar el vine tot cu trenul iar seara cu masina o conducea un alt coleg dar acum o sa vina doar cu trenul ca ala si-a dat demisia si nu mai are cine so conduca.
La mine in tot anturajul meu, vecini, rude, prieteni sau colegi doar 20% merg cu trenul indiferent de ruta dar 15% din ei sunt studenti, elevi sau cei care merg de 3 ori pe an la munte restul toti cu masina iar cu duba/autocarul nimeni nu merge. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 27 Sept 2015, 12:06 | |
| Mai sunt si oameni care nu suporta mersul cu autocarele mai sunt si oameni comozi care ar merge oriunde cu masina nu s-ar mai da jos din ea si oameni la care timpul e pe primul loc si nu conteaza cu ce merg doar sa ajunga mai repede Ca o paranteza am vazut femeie in jur de 40 de ani care a mers cu Normandia Bucuresti-Timisoara eu nu as alege niciodata asa ceva |
|
| |
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6193 Data de inscriere : 23/08/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 27 Sept 2015, 12:48 | |
| IR 1757 Bucuresti-Marasesti si retur R 5xxx Marasesti-Ploiesti Sud cu plecare la ora 22:00 Comasarea trenurilor IR 10651 si IR 1661 intr-o singura trasa pana la Marasesti
|
|
| |
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: CFR un putrigai Dum 27 Sept 2015, 13:03 | |
| Trenurile internationale 72/73 sa aiba opriri doar in Craiova, Tr Severin, Baile Herculane avand in vedere ca celelalte de pe M900 pot asigura fluxul de calatori din Videle, Rosiori, Caracal, Orsova, Lugoj. In felul asta se evita si supraaglomerarea vagonulului de clasa a I a de catre navetistii fara bilet, exact pentru acest vagon; se reduc timpii de mers(8-9 minute in medie).
Introducerea unei perechi Timisoara-Severin-Craiova--Bucuresti-Constanta pe tot parcursul anului: cu o durata totala de 8-9 ore si cu plecare din statiile de formare dimineata 06.00AM.
Pentru trenurile in regim international revenirea la durata de mers de 2h:30 intre Bucuresti-Craiova |
|
| |
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: CFR un putrigai Dum 27 Sept 2015, 13:15 | |
| - kerpeten ali a scris:
- Daca mai postati mult tampenii pe aici IonutCFR2009, razvan-trenuri si alti, dl catalin2014 va incepe sa posteze zilnic la topicul liniei 511 si va garantez eu ca pana la Paste va mai face 100 pagini.
Ce trenuri visati voi pe rute pe care nu au circulat niciodata cum e Pitesti-Titu-Tgv-PL ? Pentru cine pentru ce ? Exista 3 dube pe zi pe ruta asta si nici alea nu merg pline iar pe ruta Pitesti-Tgv mai sunt vreo 3 curse in plus si voi vreti tren cu 120 locuri pe o ruta noua cand nu sunt nici calatori si nici automotoare.
Alta tampenie IR Brasov-Craiova, pai nu exista o pereche prin Podu Olt-201-Piatra.Olt ? Nu exista Hyperion si cele cateva curse de microbuz plus trenuri cate vrei cu schimbare in Buc.Nord care fac cam la fel cat face microbuzele.
Si cea mai mare tampenie IR Constanta-Buzau-Pl.Sud cu 2 vagoane. Iar intreb pentru cine ? Buzoieni au 2 Regio directe si un IR pe timpul nopti, iar ploiesteni au trenuri de legatura catre toate trenurile care pleaca din Buc spre CT si invers unde se face si mai putin si se merge pe linie modernizata cu viteza mare pe langa 80 Pl-Buzau si 30 Buzau-Faurei.
Asteptam si eu sa vad propuneri adevarate cu trenuri adevarate nu glume si postari doar de dragul de a posta. Perfect de acord cu tine, propuneri aberante pe linii secundare- Cfr a fost divizat in companii distinctive si capusit, acum incapabili sa intretina magistrala 900 ale carei sectoare au cazut multe sub 120 km/h si ei propun aiureli de trasee cu ocolisuri si intre orase amarate. Adica noi nu avem legatura directa intre Timisoara- Constanta pe tot parcursul anului sau intre Severin si Galati. Eu zic ca mai prioritar ar fi sa se asigure diferenta neta intre ranguri IR/ IR international atat in privinta compunerii trenurilor cat si a stationarilor/duratei de timp: a se vedea 346/347 si 72/73. Decat sa se fi apucat de renovarea liniei la Valcele- Valcea mai bine puneau la punct M900 ca e jalnic parcursul intre Buc si Craiova si ajungem curand la un parcurs de 4 ore |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 27 Sept 2015, 13:18 | |
| - adytm a scris:
Introducerea unei perechi Timisoara-Severin-Craiova--Bucuresti-Constanta pe tot parcursul anului: cu o durata totala de 8-9 ore si cu plecare din statiile de formare dimineata 06.00AM. Pentru trenurile in regim international revenirea la durata de mers de 2h:30 intre Bucuresti-Craiova Durată totală de 8-9 ore în condițiile în care pe Timișoara - București nu scoți sub 9 ore 30 cu cel mai rapid tren, fără întârzieri? )) |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 27 Sept 2015, 13:58 | |
| @marius_catalin84 Regio-ul ala ar merge gol-golutz non-stop. 1661+10651 combinate pana la Marasesti ca tot e criza de locomotive dar mecanici avem destui si mai bine circulam cu parcul la capacitate maxima decat sa reducem 1 post de mecanici si sa scutim 1 locomotiva. E o rusine sa vezi in Romania trenuri cu 3 vagoane ocupate doar 30%.
@adytm crezi ca la un drum de peste 9 ore conteaza daca ajungi cu 30 min mai tarziu sau cu 10 min mai devreme daca anulezi 4 opriri intre Buc si TM ? Pierzi eventuali calatori de Videle/Caracal care merg mai departe de DTS pana la Caransebes, Lugoj si ce stati or mai fi. Plus ca 72 intra primul pe Buc-Tm iar urmatorul mai e la 10:45, la fel si pe retur. Sa gaseasca solutii pentru blatisti de Videle ca au facut din ruta Buc.Nord-Videle cea mai blatista ruta din tara, sa gaseasca soluti nu sa anulam opriri in orase cu potential de calatori. Cum spune si Dr2005 5 calatori Videle-Craiova cu 3 Videle-DTS si 3 Caracal-TM iti aduc mai multi bani in vistierie decat 7 insi pe Buc-TM. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|