|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
+65Simo1971 AeroX cristi ar traian nenuandrei Spartan1948 kristi kkk deconectat CristyanC Maddox TER200 ldh80 Valentin Sava florin94 LanceR NicuS Luca tgv qew00 bubu KQQ ALEXCFR alex.barac.5 alliens AndiCFR DUAL DB Robert Atty Katalin4653 marius_catalin84 cortexedge user dezactivat... ATM cfr500 Dionis Andrey_tm Adirmvl cardinal cristi CFR Jurnal Feroviar dan tm alinx3330 lifetec didinul Jhonyla alex1987 alex.alexus.tm mureseanu_976 Vitosa adytm cristy79 decward marius664 Norbi Vale bobi razvan - trenuri 92Dragos Katalyn baiazid Adrian78 Dr2005 Nesebar TonyGFR mielutu zburator IonutCFR2009 69 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 20 Sept 2015, 23:42 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Revenim la topic, m-am tot întrebat dacă nu ar merita un tren IC București - Suceava, care să oprească doar în Ploiești, Buzău, Adjud, Bacău, Roman, și care să scoată sub 6 ore până la destinație, punând astfel probleme mari firmelor de dube. RTT la Bacău, în 5 minute e gata...
10651/2 dacă nu ar mai avea trasă de tren transpus cred că s-ar încadra măcar în 6h30min. Să sperăm că va rămâne în circulaţie de la noul mers, că cel puţin 10652 merge plin. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 20 Sept 2015, 23:59 | |
| Trebuie urmarit 10652 duminicile acum ca incep studenti s-ar putea sa aibe supliment 1-2 vagoane |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 23 Sept 2015, 17:38 | |
| Am mai propus acest tren acum 2 ani. Cam asa : Exista doua variante dar tot 3 ore face atat pe Bacau cat si Vaslui pana la urma l-am pus pe Vaslui, cu Bacaul ai legatura datorita IR-ului Brasov-Iasi. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 23 Sept 2015, 23:12 | |
| Și varianta asta e foarte ok, pentru cel de noapte, iar cel de zi l-am prezentat acum câteva pagini la acest topic, la cel de zi trebuie MUSAI incluse opriri la Târgu Ocna și Saline hc.. Cel de zi să fie prin Beclean (legături la Vișeu, Ilva, Vatra Dornei) iar cel de noapte precum l-ai trasat. Cândva Galațiul avea trenuri către Oradea, Cluj, Timișoara... către toate orașele mari din țară unde lucrează mulți moldoveni sau există mulți studenți de-aici. Acum, cel mai lung parcurs îl are 1732, 310 km până la Brașov... Atât, legăm Galațiul de Brașov, București și Iași, în sezon de Constanța dar la anul cred că ne luăm adio de la 1870/1.
Ruta de zi este neapărat să fie trasată prin Beclean!!! Altfel, trenul va face prea mult și nu va mai face concurență sicriului pe roți ca timpi de mers! Pentru cel de noapte nu e problemă, că dormi, dar la cel de zi durata trebuie să fie de maxim 11,5 ore, realizabilă și permite marjă de întârziere |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 24 Sept 2015, 08:32 | |
| Galati-Cluj de zi poate sa ramana asta care e acum de circula doar V/S/D. Adica 1864/1831 care este aceeasi garnitura si se considera tren direct Galati-Iasi-Cluj plus ca trebuie dus la Oradea asa cum era inainte, Galati-Iasi-Cluj-Oradea cu legatura sau grupa de Satu Mare. Deci 1864+1831+1535 Galati-Iasi-Cluj-Oradea TREBUIE sa fie tren direct, se foloseste aceeasi garnitura si se face economie de material rulant, pe retur vine 1532+1832+1865. Capul ala sec si patrat din CFR oare nu stie ca asa era inainte aceste 3 trenuri erau legate si era direct sub acelasi numar(1931/1932), acum le-a rupt in 3 bucatele sa chinuie oamenii, noroc ca in ultimile 3 luni dupa multe insistente din partea populatiei s-au hoatarat sa lase 1864+1831 ; 1832+1865 tren direct, au realizat si ei ca se face economie de material rulant si se foloseste o singura garnitura dar nu e de ajuns, trebuie dus la Oradea si cu circulatie zilnica!!!!!!!
Trenul de dimineata pe 501 din Galati, fostul de Timisoara iar ar fi bun, ai avea cu ce sa mergi direct la Alba Iulia de exemplu sau la Deva ori Arad(acum iar apare "specialistul" si spune ca Galati-Timisoara poti sa schimbi in Bucuresti dar nu are treaba ca aia e alta ruta, stiu e greu sa inteleaga "specialistul")plus grupa de la Iasi, era destul de solicitat acest tren. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 24 Sept 2015, 09:08 | |
| 1864/1831 circulă cum circulă din lipsă de vagoane şi de automotoare. Călătorii care merg de la Galaţi mai departe de Iaşi îi numeri pe degete, dar mai scapă vreo 2 - 3 pe rute gen Vatra Dornei - Vaslui sau Tecuci. În schimb, circulă foarte plin între Ilva Mică şi Suceava, deci cel puţin Ilva Mică - Suceava (deşi ideal ar fi măcar Cluj - Iaşi) ar trebui să circule zilnic, mai ales că e taxat ca regio (dar doar pentru biletele întregi şi abonamente).
Să luăm trenul de mâine. Pentru Galaţi - Cluj avem un total de 54 locuri la clasa I şi 152 locuri la clasa II (din 160, 8 locuri sunt compartiment de serviciu). Acum mai sunt disponibile 51 locuri la clasa I şi 128 locuri la clasa II, deci sunt vândute 3 bilete la clasa I şi 24 la clasa a IIa. Să ne uităm acum la Galaţi - Iaşi. Sunt vândute 1 (unu) bilet la clasa I şi 15 bilete la clasa a IIa. Practic, trenul ăsta şi perechea sa trăiesc din navetiştii de pe 502. Şi ar putea trăi din ei toată săptămâna, ba chiar ar mai merge pus un vagon în plus, îndrăznesc să zic chiar 2 între Ilva şi Suceava, cu condiţia taxării ca R pentru toate categoriile de călători.
Fostul tren Galaţi - Timişoara fost anulat exact din lipsa călătorilor care preferau să schimbe la Bucureşti (suspect, nu?). _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 24 Sept 2015, 10:45 | |
| - Dr2005 a scris:
Fostul tren Galaţi - Timişoara fost anulat exact din lipsa călătorilor care preferau să schimbe la Bucureşti (suspect, nu?). Probabil ca te referi strict la calatori care se urcau din Galati si coborau in Timisoara altfel afirmatia ta este doar la bataie de joc la adresa celor care ti-o citesc. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 24 Sept 2015, 11:11 | |
| Galati-Timisoara avea urmatorele opriri: Barbosi, Tecuci, Marasesti, Adjud, Onesti, Saline, Comanesti, Ghimes, Livezi Ciuc, Siculeni,(o vreme a intrat si in Miercurea Ciuc), Izvorul Oltului, Izvorul Muresului, Gheorghieni, Toplita, Deda, Reghin, Tg Mures, Iernut, Ludus, Razboieni, Aiud, Teius, Alba Iulia, Vintu de Jos, Sibot, Orastie, Simeria, Deva, Ilia, originea lui era prin Margina, Faget, Lugoj, Buzias, Timisoara, in ultimii ani de circulatie a mers Savarsin, Radna, Arad, Timisoara.
Deci observam cate statii, de aici se pot urca si cobori potentiali calatori, poate azi avem 20 de oameni Timisoara-Galati dar pe langa astia avem 40 Timisoara-Tg Mures, avem 10 Arad-Tg mures, avem 10 Deva-Galati, avem 10 Alba-Galati, avem 2-3 Arad-Reghin de exemplu sau poate Timisoara-Comanesti sa tot fie si aici ca alta legatura directa nu este, deci clar nu trebuie gandit ca din Timisoara trebuie sa plece 100% si toti sa mearga la Galati, asta nu e gandire logica si normala, trenul are opriri in parcurs pentru urcare si coborare, schimb de calatori pentru diferite distante de asta e logic si normal sa existe acest tren. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 24 Sept 2015, 11:28 | |
| Asa este Karpaty,plus grupa de la Iasi in care existau calatori pentru Saline,Comanesti,M.Ciuc,Reghin,Tg Mures fie ca se urcau de la Iasi, fie ca se urcau de la Roman,Bacau, chiar intr-un timp circula prin Pascani -gara mare unde rebrusa si de unde mai lua calatori. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 24 Sept 2015, 12:01 | |
| - Karpaty a scris:
- Galati-Timisoara avea urmatorele opriri:
Barbosi, Tecuci, Marasesti, Adjud, Onesti, Saline, Comanesti, Ghimes, Livezi Ciuc, Siculeni,(o vreme a intrat si in Miercurea Ciuc), Izvorul Oltului, Izvorul Muresului, Gheorghieni, Toplita, Deda, Reghin, Tg Mures, Iernut, Ludus, Razboieni, Aiud, Teius, Alba Iulia, Vintu de Jos, Sibot, Orastie, Simeria, Deva, Ilia, originea lui era prin Margina, Faget, Lugoj, Buzias, Timisoara, in ultimii ani de circulatie a mers Savarsin, Radna, Arad, Timisoara.
Deci observam cate statii, de aici se pot urca si cobori potentiali calatori, poate azi avem 20 de oameni Timisoara-Galati dar pe langa astia avem 40 Timisoara-Tg Mures, avem 10 Arad-Tg mures, avem 10 Deva-Galati, avem 10 Alba-Galati, avem 2-3 Arad-Reghin de exemplu sau poate Timisoara-Comanesti sa tot fie si aici ca alta legatura directa nu este, deci clar nu trebuie gandit ca din Timisoara trebuie sa plece 100% si toti sa mearga la Galati, asta nu e gandire logica si normala, trenul are opriri in parcurs pentru urcare si coborare, schimb de calatori pentru diferite distante de asta e logic si normal sa existe acest tren. In anii 97-98 nu ajungeau zece vagoane cati studenti plecau din Deva si Hunedoara |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 24 Sept 2015, 13:38 | |
| - Dr2005 a scris:
- 1864/1831 circulă cum circulă din lipsă de vagoane şi de automotoare. Călătorii care merg de la Galaţi mai departe de Iaşi îi numeri pe degete, dar mai scapă vreo 2 - 3 pe rute gen Vatra Dornei - Vaslui sau Tecuci. În schimb, circulă foarte plin între Ilva Mică şi Suceava, deci cel puţin Ilva Mică - Suceava (deşi ideal ar fi măcar Cluj - Iaşi) ar trebui să circule zilnic, mai ales că e taxat ca regio (dar doar pentru biletele întregi şi abonamente).
Fostul tren Galaţi - Timişoara fost anulat exact din lipsa călătorilor care preferau să schimbe la Bucureşti (suspect, nu?). Oare de ce preferau? Să ne amintim cu ce vagoane circula acel tren? Nu le igienizau cu lunile, multe aveau canapelele devastate, garniturile rupte de bătea viscolul în ele (și nu cred că știi cum e viscolul prin zona noastră) și nici becurile nu mergeau toate? Am să-ți spun fix ce zice un prieten de-al meu, aflat la Cluj: mulțumește tuturor zeilor că măcar VSD are tren direct, că înnebunește dacă s-ar căra cu geanta, rucsac laptop, rucsac mâncare și servietă cu cărți, documente, etc. (e la drept) și că ar PREFERA să dea 120 de lei, să stea chinuit (are 2 metri) la dubele infecte care fac traseul, decât să schimbe la Brașov. Mai spune că n-ar alege trenul, dar diferența de preț e de 45 de lei, și are nevoie mare de banii ăia, 90 de lei la dus-întors. Întotdeauna îmi amintește că face o durată rușinoasă de 14 ore, în vagoane cam distruse, când duba face 10. Mă tot întreabă când am să trimit petiții și când am să încerc să mă implic cât pot ca să aibă un tren NORMAL, care să circule PERMANENT în afară de sărbători, și să facă o durată decentă de 11 ore (cum ar face pe 501+400 - Beclean - Dej - Cluj). Maică-mea ar fi avut o conferință la Cluj toamna asta. Vine la mine, băi, ce tren am ca să ajung la Cluj în ziua de joi? Îi explic, iei 1732 + 12639, stai 2 ore la Brașov. Următorul lucru pe care l-a făcut a fost să-l întrebe pe tata dacă are cum să meargă cu ea cu mașina Nu ți se pare deloc cam de r***t că Galațiul are trenuri IR, directe, doar către București, Iași și Brașov? În timp ce Iași are către Cluj, Oradea, Timișoara, Arad? Craiova are către Timișoara, Constanța, Sibiu, Brașov, Cluj? Suntem regionala cu cele mai bune vagoane dar cele mai mici viteze comerciale și cele mai scurte trenuri. Asta în condițiile în care atât Galați cât și Brăila sunt praf economic, industrial, iar mulți locuitori aleg exilul către zone mai dezvoltate: Banat, Ardeal. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 24 Sept 2015, 13:44 | |
| Mielutu, trebuie sa rezolvam situatia asta, Galati-Cluj pe 501, pentru asta trebuie sa trimiti tu dar si altii din zona ta petitii cu aceasta cerere, vezi ca in gara este registrul calatorului, mergi si scrie si in cartea aia ca vrei acest tren, trebuie rezolvata problema cumva. Mai iei si inca 2-3 prieteni sa se vada ca sunt nume diferite si mai multa lume cere acest tren. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 24 Sept 2015, 14:23 | |
| Trenurile Galati-Bucuresti, ar trebui sa circule cam asa: IR 1572 Galati(05:00)-Faurei(06:15)-Buzau(07:10)-Bucuresti Nord(09:00) IR 12772 Galati(06:00)-Urziceni(08:30)-Bucuresti(09:45)-Videle-Craiova(13:00)-Timisoara Nord(19:00) IR 12774 Galati(09:00)-Urziceni(11:30)-Bucuresti(12:45)-Videle-Craiova(16:00)-Targu Jiu(17:30) IR 12776 Galati(12:00)-Urziceni(14:30)-Bucuresti(15:45)-Videle-Craiova(19:00)-Timisoara Nord (00:00) IR 12778 Galati(15:00)-Urziceni(17:30)-Bucuresti(18:45)-Pitesti(20:30) (Desiro) IR 12780 Galati(18:00)-Urziceni(20:30)-Bucuresti(21:45)-Targoviste(23:15) (Desiro) IR 1574 Galati(19:00)-Faurei(20:15)-Buzau(21:10)-Bucuresti Nord(23:00)
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Joi 24 Sept 2015, 14:33, editata de 1 ori |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 24 Sept 2015, 14:31 | |
| Trasei de Târgu Jiu nu prea îi văd rostul, nu prea mai e nimeni acolo din Moldova, plus că strici și turnusul pentru IR-urile de Brașov care se formează din 12774. 12776 ar putea fi atașat la 1695, sau măcar 2 vagoane, deși ai schimb ușor iar ca preț ieși la fel. Mai degrabă aș vedea o combinație la 1732 precum am zis că prinzi în plus Sibiu și Deva, Sebeș, Arad. 12772 prelungit la Craiova, așa ar fi normal. Are timp să se întoarcă la 18:00 să formeze 12775.
IR care să facă atâtea ore cu Desiro? Îl condamni din start! Dezastrul nu e pentru 6 ore de tren, e pentru 2-3 maxim. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 24 Sept 2015, 18:16 | |
| Galaţi - Târgovişte şi Piteşti? Cine ar merge cu un astfel de tren?
Galaţi - Cluj se va remedia după finalizarea lucrărilor de pe Coridorul IV. În condiţiile astea, drumul ar putea dura vreo 10 ore jumate, faţă de 14 ore jumate prin Suceava. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |