| Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
|
+54alex1987 billy752-istu Theijs mureseanu_976 adytm bubu NicuS traian marius_catalin84 COSTACHE MIHAIL Mihay mariuscfrbucuresti Luna ldh.ro Jhonyla Teodor riciu gabrielcr florin.lifticariu cristy79 DUAL qew00 Katalyn Norbi cristi CFR alex.alexus.tm lifetec ATM baiazid Sabik Adrian78 alliens decward marius664 alex.barac.5 florin29sv Razvan Tudor user dezactivat... Dr2005 bobi razvan - trenuri dan tm j o a n t a mielutu zburator Adirmvl Vitosa cfr500 92Dragos Nesebar cardinal AndiCFR ALEXCFR IonutCFR2009 Andrey_tm 58 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6758 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Mersul Trenurilor 2014-2015 Lun 25 Mai 2015, 21:46 | |
| IR 15980/15981 Craiova-Bucuresti Nord Constanta/Constanta-Bucuresti Nord-Craiova cand intra in circulatie ,a operatorului Softrans |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 25 Mai 2015, 23:11 | |
| |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 26 Mai 2015, 11:37 | |
| Din cauza marfarului deraiat la Vanatori, trenurile 1745 si 1746 sunt deviate pe Sibiu si circula cu numerele 12591/12590. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 26 Mai 2015, 11:44 | |
| Corect Andi. La asta mai adaugam: -1538/1539 deviate prin Gherla-Deda-Siculeni-Brasov Se preconizeaza ca si 1741/1742 vor fi deviate prin Gherla-Deda-Siculeni-Brasov Din partea mea Brasov-Sighisoara sa ramana inchisa pe veci si trenurile sa circule pe 200 si 400. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 26 Mai 2015, 12:03 | |
| Exagerezi cu Brasov-Sighisoara inchisa, dar nu inteleg de ce Coridorul IV nu trece prin Sibiu. E mai scurt, ar fi fost dublata si electrificata linia pe Vintu-Brasov, oricum Coslariu-Brasov e refacuta de la 0...
Apoi privesc lucrurile si altfel. Industrie nu prea mai avem, ambele zone ar cam fi de tranzit. Iar in privinta calatorilor Medias, Sighisoara pot fi deservite pentru Bucuresti de trenurile de Cluj iar pentru Arad puse grupe. Alba e cam la mijloc, deci cu legaturi bune ar putea fi deservit excelent orasul in ambele sensuri de mers. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 26 Mai 2015, 12:10 | |
| Tu nu sti istoria liniei Brasov-Sighisoara, cand a fost construita a fost pe motive de interese ale baronilor locali in defavoarea liniei Brasov-Sibiu, deci totul a fost la nivel de interes la vremea aceea si de asta s-a facut Brasov-Sighisoara, sa aibe x si y tren la ei in zona, in schimb intre Brasov si Sibiu exista mare schimb de marfa si linia de tren a fost facuta ulterior de Sighisoara, deci de cand e tara asta totul a fost facut pe interese nu pe nevoile populatiei!
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 26 Mai 2015, 12:22 | |
| Asta nu inseamna ca acuma ar trebui inchisa. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 26 Mai 2015, 12:32 | |
| Stiu. Tot din interesele celor din epoca s-a facut linia prin Campia nu prin Turda, la vremea aia resedinta de comitat (!!!). Ca nu avea chef nu stiu ce mahar al vremii sa ia trasura 10 kilometri pana in oras (C. Turzii e oras de prin '32, daca nu ma insel, rezultat din unirea a doua localitati, acolo fiind ISCT-ul). |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 26 Mai 2015, 14:09 | |
| CFR Călători informează că din cauza deraierii în această dimineaţă a unor vagoane de marfă la iesirea din staţia Vânători (pe secţia de circulaţie Braşov – Sighişoara), vor interveni modificări în circulaţia unor trenuri, astfel: În zilele de 26 şi 27 mai Trenul IR 1745 Bucureşti Nord - Satu Mare va fi anulat pe ruta Braşov- Sighişoara- Copşa Mică - Satu Mare şi va circula pe ruta deviată Braşov – Podu Olt- Sibiu- Copşa Mică- Cluj Napoca- Dej- Satu Mare. Trenul IR 1746 Satu Mare - Bucureşti Nord va fi anulat pe ruta Copşa Mică - Bucureşti Nord şi va circula pe ruta deviată Copşa Mică – Sibiu- Podu Olt – Braşov – Bucureşti Nord. Trenul IR 1538 Cluj-Napoca - Bucureşti Nord va fi anulat pe ruta Cluj-Napoca - Sighişoara - Bucureşti Nord şi va circula pe ruta deviată Cluj Napoca - Deda – Braşov - Bucureşti Nord. Trenul IR 1539 Braşov - Cluj-Napoca va fi anulat pe ruta Braşov – Sighişoara - Cluj Napoca şi va circula pe ruta deviată Braşov – Deda- Cluj Napoca. În zilele de 26/27 mai şi 27/28 mai Trenul IR 1741 Bucureşti Nord – Sighişoara- Cluj Napoca - Oradea- Satu Mare va fi anulat pe această rută şi va circula pe ruta deviată Bucureşti Nord - Braşov – Deda- Cluj Napoca- Oradea- Satu Mare. Trenul IR 1742 Satu Mare -Oradea- Cluj Napoca -Sighişoara- Bucureşti Nord va fi anulat pe această rută şi va circula pe ruta deviată Satu Mare- Oradea- Cluj Napoca – Deda - Braşov – Bucureşti Nord. Până la reluarea circulaţiei trenurile de călători care tranzitau zona afectată vor circula pe rute deviate spre destinaţia finală. Legătura cu staţiile din zona afectată va fi asigurată cu trenuri suplimentare între staţiile Copşa Mică - Sighişoara şi Braşov – Mureni. Între staţiile Sighişoara-Mureni se va asigura transbordarea călătorilor cu mijloace auto. CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru neplăcerile cauzate de acest incident și informează că depune toate eforturile pentru ca pasagerii să ajungă în siguranță la destinație. Pasagerii care nu mai doresc să continue călătoria vor primi, la cerere, contravaloarea biletelor pentru parcursul neefectuat, conform Regulamentului de transport pe calea ferată în vigoare. Mai multe detalii despre condiţiile de restituire a tarifelor de transport sunt disponibile pe www.cfrcalatori.ro. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 26 Mai 2015, 14:36 | |
| Iarasi o sa aiba si trenurile deviate opriri in toate birturile in stilul CFR. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 26 Mai 2015, 19:51 | |
| - dan tm a scris:
- Iarasi o sa aiba si trenurile deviate opriri in toate birturile in stilul CFR.
Graficul de circulatie la trenurile care circula deviat este acelasi ca inainte , sigura exceptie fiind 1538 care are sosirea 40 minute mai tarziu-oricum asta era intarzierea lui |
|
| |
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7997 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Joi 28 Mai 2015, 23:08 | |
| Ca să mă mai aflu și eu prin treabă și să-mi mai dau cu părerea pe unde apuc; Ieri, 27.05.2015 am dat o fugă cu celebrele FO-uri București-Constanța și retur și am rămas complet dezamăgit față de perioada din vara trecută când am făcut 116 minute pe ceas cu 7-8 vagoane. 1581 a plecat la 7:30 din București dar a ajuns în Constanța după 131 minute, având și o ONI la Mircea Vodă. 1582 a plecat la 13:00 din Constanța și a ajuns la timp în București , la 15:01 dupa 121 minute, plus o ONI drăguță la Medgidia pe directă și cu locuri date aiurea la 22-96, ținând cont că erau date ca pentru un vagon compartimentat de 8 locuri. Bravo CFR Călători! Ține-o tot așa |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Joi 28 Mai 2015, 23:45 | |
| Acele ONI nu sunt vina CFR, ci a magneților cu picioare care umblă pe la dulapuri sau cabluri. Mulțumește-le lor și idioților care tot dau înainte cu drepturile și integrarea lor. Că dac-ar fi după mine, furtul de elemente de infrastructură feroviară ar fi încadrat direct ca sabotaj/atentat la securitatea statului, și s-ar pedepsi cu 2-3 ani de muncă. Mare parte din oameni nu stau efectiv cu ceasul să vadă cele 10 minute sau 5 de întârziere. Bubele apar la 30-40 de minute! |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Vin 29 Mai 2015, 00:54 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Mulțumește-le lor și idioților care tot dau înainte cu drepturile și integrarea lor.
Un like ca India de mare! |
|
| |
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7997 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Vin 29 Mai 2015, 20:03 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Acele ONI nu sunt vina CFR, ci a magneților cu picioare care umblă pe la dulapuri sau cabluri. Mulțumește-le lor și idioților care tot dau înainte cu drepturile și integrarea lor. Că dac-ar fi după mine, furtul de elemente de infrastructură feroviară ar fi încadrat direct ca sabotaj/atentat la securitatea statului, și s-ar pedepsi cu 2-3 ani de muncă.
Mare parte din oameni nu stau efectiv cu ceasul să vadă cele 10 minute sau 5 de întârziere. Bubele apar la 30-40 de minute! Bubele apar la primul minut de intarziere in conditiile in care tu trebuie sa prinzi un tren de legatura... Eu de exemplu mi-am pierdut regioul de Mangalia ca n-am mai avut timp sa-mi iau bilet legal... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
| |
|
| |
| Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
|