| Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015 | |
|
+4Dr2005 bubu mureseanu_976 Nesebar 8 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015 Mar 18 Noi 2014, 14:32 | |
| Pentru noul mers sunt prevazute vagoane de dormit si cuseta la grupa de noapte pentru Tirgu Mures-Bucuresti dar si pentru Botosani-Bucuresti, pe retur nu apar, oare sa fie o greseala ? |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015 Mar 18 Noi 2014, 14:38 | |
| Cuseta pentru Tirgu Mures s-ar putea. Vagonul de dormit n-a avut succesul mult asteptat datorita pretului mare. O ipoteza ar fi rocada intre WLABmee 71-31 si AcBcmee 40-31 intre grupele de Bistrita si Tirgu Mures. Adica sa circule alternativ pe fiecare grupa intr-o zi cuseta, intr-o zi dormitorul. Si MI S-AR PAREA NORMAL, ca nu imi rup spatele in 20-49 200 atata vreme cat am cupoane si la cuseta ies cu o idee mai ieftin fata de banalul 25% oferit pe baza legitimatiei de student... Se ia in calcul si o eroare in baza de date, fiindca anul trecut figura si clasa 1 la noi dar n-a circulat niciodata, NICI MACAR PROBE... _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015 Mar 18 Noi 2014, 15:02 | |
| Anul trecut la Targu Mures a circulat un WLABC (vag. 71-31 transformat 4 cabine cu 2 paturi clasa1 si 6 cabine cu 3 paturi la pret de cuseta cu 4 paturi) intr-o luna au fost 20-30 de calatori, normal ca la-au scos! |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015 Mar 18 Noi 2014, 15:28 | |
| Bubu, ne poti spune te rog ce prag trebuie atins la numar de calatori pentru a tine in circulatie un vagon de dormit / cuseta ?
Legat de cuseta, sezonierul Tirgu Mures - Mangalia a dat lovitura asta-vara cu vagonul cuseta 40-31 AcBcmee. Daca la inceput pana prin 14-15 iulie erau de-abia 2-3 compartimente ocupate din Tirgu Mures, dupa 15 iulie aproape toate compartimentele erau ocupate pana la Deda, avand in vedere ca si reghinenii contribuiau la gradul de ocupare. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015 Mar 18 Noi 2014, 16:17 | |
| Bubu spune că au fost 20 - 30 călători în toată luna.... Cu 15 - 20 călători/noapte cred că ar putea rezista vagonul ăla. _________________ :TTT:
|
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015 Mier 19 Noi 2014, 10:43 | |
| Acelasi tip de vagon circula la Bistrita sau la Suceava si sunt cat de cat utilazate, dar anul trecut au fost zile la rand cu utilizare 0 calatori la Targu Mures. Apropo de sezonier cuseta de Targu Mures a avut cel mai mic grad de utilizare dintre toate cusetele ce au circulat de sezon, nici o zi nu a avut utilizare 100%! |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015 Mier 19 Noi 2014, 10:57 | |
| @bubu sau dl bubu vad ca stai bine la capitolul statistici si valabil si pentru Dr_2005 nu puteti sa faceti rost sau sa ne spuneti ceva legat si de numarul de bilete de bicicleta vandute la CFR intr-o luna, pe o ruta sau pe cateva luni tot asa pe o ruta sau pentru toata tara ori la comun IR+R ori separat. E interesanta o astfel de statistica sa stim si noi cati bani au intrat intr-un an de zile in conturile CFR din urma biletelor de bicicleta caci vagoane stim cu toti ca sunt doar 15 la IR si doar 3 la R, bine ca la R se poate calatori merge cu bicla in tren si daca nu are vagon de biciclete.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015 Mier 19 Noi 2014, 11:10 | |
| Dacă nu a avut utilizare, să o scoată şi să o pună la 1821. Că acolo sigur se umple, pentru că o minte creaţă refuză de ani de zile să îl prelungească pe 1695/6 la Arad. _________________ :TTT:
|
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015 Mier 19 Noi 2014, 12:49 | |
| Sunt lucrari, dar nu vad de ce nu se combina 1695 cu 78-1 si 79-2 cu 1696 si sa il faca Budapesta - Bucuresti, oricum se asteapta la legatura. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015 Mier 19 Noi 2014, 12:51 | |
| - kerpeten ali a scris:
- @bubu sau dl bubu vad ca stai bine la capitolul statistici si valabil si pentru Dr_2005 nu puteti sa faceti rost sau sa ne spuneti ceva legat si de numarul de bilete de bicicleta vandute la CFR intr-o luna, pe o ruta sau pe cateva luni tot asa pe o ruta sau pentru toata tara ori la comun IR+R ori separat. E interesanta o astfel de statistica sa stim si noi cati bani au intrat intr-un an de zile in conturile CFR din urma biletelor de bicicleta caci vagoane stim cu toti ca sunt doar 15 la IR si doar 3 la R, bine ca la R se poate calatori merge cu bicla in tren si daca nu are vagon de biciclete.
Prietene daca nu-ti convine ca cfr-ul percepe tarif pentru transportul bicicletelor nu ai decat sa folosesti alt operator de transport (regiotrans, rtfc), poate la la astia mergi moca cu bicicleta! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015 Mier 19 Noi 2014, 12:56 | |
| Poate o să mă înjuraţi, dar având în vedere modernizările ce se fac la Arad, faptul că există un depou la Arad şi că liniile neinteroperabile din Timişoara sunt deja toate închiriate (practic, au mai rămas doar M900 şi linia de Buziaş), nu înţeleg de ce trenurile care vin dinspre Craiova se limitează la Timişoara şi nu merg până la Arad şi care mai e rostul Depoului Timişoara Nord. Mai ales că cerere de transport e între Timişoara şi Arad, deci lumea ar fi fericită dacă toate regio-urile ce sosesc dinspre sud ar circula prelungit până la Arad. În Timişoara ar trebui să fie cap de linie doar pentru Budapesta - Timişoara (făcut cu locomotive MAV) şi să staţioneze între curse automotoarele care fac Timişoara - Buziaş - Lugoj (şi care seara să plece şi ele la Arad la alimentat) şi Desastro-urile Timişoara - Sibiu. Eventual să fie cap de linie pentru 1621/2, care să fie făcut cu locomotivă de Sibiu. Dacă s-ar amenaja şi o revizie de vagoane la Arad (că am impresia că a fost) ar fi perfect. _________________ :TTT:
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015 Mier 19 Noi 2014, 12:58 | |
| - bubu a scris:
- kerpeten ali a scris:
- @bubu sau dl bubu vad ca stai bine la capitolul statistici si valabil si pentru Dr_2005 nu puteti sa faceti rost sau sa ne spuneti ceva legat si de numarul de bilete de bicicleta vandute la CFR intr-o luna, pe o ruta sau pe cateva luni tot asa pe o ruta sau pentru toata tara ori la comun IR+R ori separat. E interesanta o astfel de statistica sa stim si noi cati bani au intrat intr-un an de zile in conturile CFR din urma biletelor de bicicleta caci vagoane stim cu toti ca sunt doar 15 la IR si doar 3 la R, bine ca la R se poate calatori merge cu bicla in tren si daca nu are vagon de biciclete.
Prietene daca nu-ti convine ca cfr-ul percepe tarif pentru transportul bicicletelor nu ai decat sa folosesti alt operator de transport (regiotrans, rtfc), poate la la astia mergi moca cu bicicleta! Tuturor ne convine faptul că CFR Călători percepe tarif de bicicletă... problema e că, de multe ori, refuză să îl perceapă şi se ajunge la certuri cu naşii, şpăgi, ameninţări ş.a.. _________________ :TTT:
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015 Mier 19 Noi 2014, 15:29 | |
| - bubu a scris:
- kerpeten ali a scris:
- @bubu sau dl bubu vad ca stai bine la capitolul statistici si valabil si pentru Dr_2005 nu puteti sa faceti rost sau sa ne spuneti ceva legat si de numarul de bilete de bicicleta vandute la CFR intr-o luna, pe o ruta sau pe cateva luni tot asa pe o ruta sau pentru toata tara ori la comun IR+R ori separat. E interesanta o astfel de statistica sa stim si noi cati bani au intrat intr-un an de zile in conturile CFR din urma biletelor de bicicleta caci vagoane stim cu toti ca sunt doar 15 la IR si doar 3 la R, bine ca la R se poate calatori merge cu bicla in tren si daca nu are vagon de biciclete.
Prietene daca nu-ti convine ca cfr-ul percepe tarif pentru transportul bicicletelor nu ai decat sa folosesti alt operator de transport (regiotrans, rtfc), poate la la astia mergi moca cu bicicleta! Prietene nu-ti inteleg reactia si nu inteleg ce urmaresti cu postarea asta. Te-am intrebat cu frumosul daca ai posibilitatea sa ne spui ceva despre niste statistici legate de biletele de bicicleta de la CFR, dar mi-am pierdut timpul degeaba caci m-am convins din raspunsul tau de "sus" sau "raspuns postat la comanda" caci sunt obisnuit cu astfel de situati mai ales in ultima perioada. Nu cred ca sti ce se intampla prin trenuri intre biciclisti cu bilete de bicicleta la ei si nasi suparati si corupti care sunt la CFR si daca erai pe subiect stiai ca la Regiotrans biletul costa 3 sau 5 lei depinde cat de mult mergi cu trenul respectiv si la TFC 4,5 lei deci la nicio companie nu e mocca cu bicicleta in tren !!! Mi-am luat bicicleta care o am acum pe 9 august si pana in prezent am bagat vreo 100 lei numai in biletele de bicicleta la CFR, la TFC doar 4,5 lei adica un bilet iar la Regiotrans vreo 5 bilete dar nu cred ca sti ce taraboi am avut pe R 11031 la PL.Vest cand m-am urcat cu bicicleta in tren, ca dupa mintea si gandirea proasta a nasului, daca era dupa el anula dispozitia de vanzare a biletelor de bicicleta la toate trenurile mai putin la cele cu vagoane etajate seria 84/36/26-16 desi trenul era gol si nu deranja pe nimeni bicicleta mea. In fine dupa 5 minute de "rafuieli" cu nasul s-a dat batut si a plecat in treaba lui speriat sa nu-i fac vreo reclamatie ca s-a bagat in seama aiurea si mai ales ca nu cunoaste anumite prevederi sau legislati care fac parte din fisa postului. Cu bicicleta gratis am mers doar o singura data pe 11 octombrie la R 11051 dar nici nasul nu m-a intrebat nimic de ea ca altfel cumparam bilet din tren sau i dadeam de o cafea, si am mers gratis cu ea ca m-am dat cu altele si am uitat sa mai iau bilet si la bicicleta, eu avand bilet "Cartea VSD'' nu am mai dat pe la casa de bilete asa ca am uitat sa iau bilet pentru bicicleta. Dar cum spuneam e mai usor sa stam in fata monitorului si sa raspundem de sus fara sa avem cunostinte exacte din teren. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015 Mier 19 Noi 2014, 17:42 | |
| - bubu a scris:
- Acelasi tip de vagon circula la Bistrita sau la Suceava si sunt cat de cat utilazate, dar anul trecut au fost zile la rand cu utilizare 0 calatori la Targu Mures. Apropo de sezonier cuseta de Targu Mures a avut cel mai mic grad de utilizare dintre toate cusetele ce au circulat de sezon, nici o zi nu a avut utilizare 100%!
Da, da si ar trebui sa cred eu asta... din Deda am plecat plin. De mentionat ca si returul avea lume prin vagon, a mai luat vreo 8 oameni din Eforie Nord cu bilet pana la Tg Mures de asemenea din Constanta, iar erau zile cand s-a urcat din Ploiesti sud ptr Tg Mures. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015 Vin 28 Noi 2014, 10:30 | |
| Compunerea trenului 480/481:
H-START Wlab, Bdz Bc, Bdz B. http://www.mav-start.hu/res/481_480_serdica_15.pdf
Observati ca dormitorul nu va circula tot anul.... in sezon nu are mav atatea dormitoare si cusete chiar si daca inchiriaza de la ZSSK anul aceasta dispune cu mai multe trenuri sezoniere Bar,Split/Rijeka,Koper,Thessaloniki,Varna/Burgas.
Trag concluzia ca international de 2 vagoane nu va circula pe la noi, sper sa ataseze 1-2vagoane 21-80 in intern. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015 | |
|