|
| Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
|
+54alex1987 billy752-istu Theijs mureseanu_976 adytm bubu NicuS traian marius_catalin84 COSTACHE MIHAIL Mihay mariuscfrbucuresti Luna ldh.ro Jhonyla Teodor riciu gabrielcr florin.lifticariu cristy79 DUAL qew00 Katalyn Norbi cristi CFR alex.alexus.tm lifetec ATM baiazid Sabik Adrian78 alliens decward marius664 alex.barac.5 florin29sv Razvan Tudor user dezactivat... Dr2005 bobi razvan - trenuri dan tm j o a n t a mielutu zburator Adirmvl Vitosa cfr500 92Dragos Nesebar cardinal AndiCFR ALEXCFR IonutCFR2009 Andrey_tm 58 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 17 Mai 2015, 13:50 | |
| |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 17 Mai 2015, 13:57 | |
| |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 17 Mai 2015, 14:08 | |
| De vagoanele alea cu spatii pentru biciclete e nevoie mai mare pentru Valea Prahovei. Nu cred ca o sa aiba sezonierul asta nici acum astfel de vagoane, desi am vazut in anii trecuti cum cautau vreo 10 biciclisti fara succes respectivul vagon. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 17 Mai 2015, 14:15 | |
| In etajate e spatiu destul pentru biciclete, nu e nevoie neaparat sa ai vagon special pentru biciclete ca se gaseste loc sa bagi 5 biciclete in fiecare vagon de asta e pus si semnul cu bicla la acest tren ca e cu etajate si e loc de asa ceva, nu e spatiu destinat special de bicla dar e loc. |
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4458 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 17 Mai 2015, 15:05 | |
| - Karpaty a scris:
- Resita are pentru ca e resedinta de judet si e normal sa aibe tren direct Resita-Mangalia, va fi doar cu 1-2 vagoane clasa 2.
Botosani nu are pentru ca in CFR lucreaza doar "specialisti" de 2 bani, normal era ca 1952/1953 sa aibe grupa de Botosani! Sighet, nu prea se renteaza sa pui ca si atunci cand a circulat era mai mult gol, pentru 10 calatori nu se merita plus ca nu este resedinta de judet, deci grupa de Sighet nu merge, mult mai importanta ar fi fost grupa de Botosani si eventual una de Piatra Neamt.
Probabil ca "argumentul forte" pentru lipsa unei grupe Botosani - Mangalia este inexistenta posibilitatilor de a efectua revizia si igienizarea vagoanelor la acest capat de traseu, multumita masurilor intelepte luate cu putin timp in urma. Ma intreb daca, asa, macar de amorul artei, cineva a facut socoteala necesara pentru a evalua "economiile" realizate prin efectuarea operatiilor respective in Suceava. Din ce se vede, n curse Botosani - Suceava (59 km) si retur sunt astfel efectuate cu unul, doi calatori, lipsa grupelor directe alunga eventualii doritori spre varianta auto, iar mandretea de gara reabilitata si modernizata e sublima, doar ca nu prea are utilitate. Managementul performant sa traiasca! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 17 Mai 2015, 15:39 | |
| NU poate fi asta argumentul, vagoanele ar putea fi atasate altor trenuri si duse/aduse de la salubrizat.Daca ai vazut poza mea de la linia 511 chiar se practica in zona combinarea a doua trenuri.
Asa se face si la Resita, grupa de Bucuresti si trenul ceferistilor 1698 sint retrase la Caransebes pentru salubrizat. Idem si grupa de Mangalia, daca nu cumva grupa o sa fie de fapt formata din grupa directa de Bucuresti, a mai fost asa, cind a circulat Mangalia nu a fost grupa Resita -Bucuresti.
Asadar nu ar fi greu sa existe o grupa Botosani -Mangalia. Dar ar fi clienti? |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7374 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 17 Mai 2015, 16:24 | |
| In urma reclamatiei de acum cateva zile:
Textul petitiei: Buna ziua, Mi se pare aiurea trasa la sezonierul 1952/1953 Suceava N.-Mangalia. Legatura in Veresti pentru Botosani e in 5 ore iar cea de la Botosani in 2 ore jumatate. In schimb legatura de la / pentru Botosani in Veresti pentru 1856/1857 Suceava-Marasesti-Constanta (care nu circula in sezonul estival) e foarte buna 15 minute, respectiv 50. Se vor introduce vagoane directe Botosani-Mangalia ca in anii anteriori? Subiectul petitiei: Orarii;Durata;
Raspunsul:
Stimate domn,
CFR Călători răspunde petenţilor în conformitate cu prevederile Legii 233/2002 şi ale Ordonanţei nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare.
Trenul IR 1952/1953 va circula pe relaţia Suceava Nord – Mangalia şi retur, în perioada 12/13.06.2015 – 13/14.09.2015. Compunerea trenului va fi stabilită în funcţie de materialul rulant disponibil. În cazul în care la acest tren se vor întroduce vagoane directe în relaţia Botoşani – Mangalia şi retur, avizarea publicului călător se va realiza prin afişare, în staţii şi agenţii de voiaj CFR şi prin comunicate de presă, în timp util, pentru ca pasagerii interesaţi să-şi poată achiziţiona legitimaţii de călătorie.
În speranţa că veţi înţelege punctul nostru de vedere, vă asigurăm de toată consideraţia noastră.
Cu stimă,
SNTFC CFR CĂLĂTORI SA
Compartimentul Relaţii cu Public
|
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7374 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 17 Mai 2015, 16:27 | |
| De luni pana joi singura varianta de a merge de la Timisoara la Botosani e IR 1766 cu vagoanele directe, IR1832 Cluj_Iasi circula in week-end iar 12838 si 1834 Timisoara-Iasi rateaza legatura in Suceava sau Veresti . Problema asta e din 2013 decand s-a desfiintat revizia de vagoan din Botosani. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8369 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 17 Mai 2015, 16:39 | |
| Dar de ce sa aducem oameni la tren (Botosani - litoral) cand pot ramane la AUTOCARE, adica sa piarda CFR CALATORI bani? Oricum Resita NU are autocare cu litoralul. |
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4458 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 17 Mai 2015, 19:37 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Dar de ce sa aducem oameni la tren (Botosani - litoral) cand pot ramane la AUTOCARE, adica sa piarda CFR CALATORI bani? Oricum Resita NU are autocare cu litoralul.
Din cate stiu eu, nu exista vreun autocar care sa circule de la Botosani spre litoral. In schimb, exista (cel putin anul trecut) un microbuz care deservea relatia Botosani - Iasi - Braila - Constanta. Numai gandul la o asemenea calatorie (de peste 500 km), intr-un spatiu atat de meschin si eventual aglomerat succesiv de cei care se deplaseaza pe distante (mai) scurte, m-ar determina sa renunt categoric la orice sejur pe malul marii. In vagoane mai mult sau mai putin confortabile, cu trenul se poate calatori totusi omeneste. Chiar ma intreb daca, in Germania, spre exemplu, e legal ca un operator de transport auto sa efectueze curse regulate de 4-500 km cu microbuzul. - dan tm a scris:
- NU poate fi asta argumentul, vagoanele ar putea fi atasate altor trenuri si duse/aduse de la salubrizat.Daca ai vazut poza mea de la linia 511 chiar se practica in zona combinarea a doua trenuri.
Asa se face si la Resita, grupa de Bucuresti si trenul ceferistilor 1698 sint retrase la Caransebes pentru salubrizat. Idem si grupa de Mangalia, daca nu cumva grupa o sa fie de fapt formata din grupa directa de Bucuresti, a mai fost asa, cind a circulat Mangalia nu a fost grupa Resita -Bucuresti.
Asadar nu ar fi greu sa existe o grupa Botosani -Mangalia. Dar ar fi clienti? Revenind la chestiunea grupei directe Botosani - Mangalia, sper totusi ca intrebarea daca ar fi clienti este pusa doar asa, de amuzament. In schimb, insist intrebandu-ma (retoric, dar sobru) daca masura desfiintarii reviziei de vagoane de la Botosani si-a dovedit eficienta economica. Iar daca nu, sunt doar curios a afla ce urmeaza, ca nu ne jucam cu banul public.
Ultima editare efectuata de catre j o a n t a in Dum 17 Mai 2015, 19:59, editata de 1 ori |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 17 Mai 2015, 19:54 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Dar de ce sa aducem oameni la tren (Botosani - litoral) cand pot ramane la AUTOCARE, adica sa piarda CFR CALATORI bani? Oricum Resita NU are autocare cu litoralul.
Intrebare, in afara de babe cine o sa-ti urca in asa ceva? Pana si daca as fi maso-sado alegeam cate un 20-68 de la Iasi pana-n Timisoara decat acel ghinoin numit autocar. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 17 Mai 2015, 21:32 | |
| Marile minusuri din vara asta la capitolul trenuri sezoniere sunt cele de Suceava si Iasi. Suceveanul pentru sosirea in Constanta respectiv Mangalia muult prea matinala iar ieseanul pentru limitarea sa la Constanta ! Acord totusi un dislike conducerii CFR-Calatori cat si celor ce au facut mersul lor desi au incercat corelarea lor cat de cat cu alte trenuri de legatura de pe liniile secundare. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 17 Mai 2015, 22:08 | |
| In privinta ieseanului eu le acord minusul pentru ocolirea nejustificata prin Barbosi (+60 km) in loc sa fie utilizata ruta via Ciorasti-Faurei, unde se putea cupla eventual cu grupa Galati-Constanta. Dar mai bine plimbam separat doua trenuri din care unul de 3 vagoane (1870). Cata eficienta... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 17 Mai 2015, 23:40 | |
| Nu stiu daca 1870/1871 va mai circula, eu unu nu ii vad rostul. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 18 Mai 2015, 00:08 | |
| Dă-mi voie să te contrazic, am mers cu 1870 și era plin cel puțin 65% după Ianca/Făurei în zilele lucrătoare. Am evitat să călătoresc vineri și în weekend pentru că erau prea pline vagoanele, să zic 80% grad de ocupare. Crede-mă pe cuvânt că am văzut trenul de multe ori venind în Galați, atât când eram în gară (din varii motive) cât și când eram la filmat/pozat.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |