|
| Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
|
+54alex1987 billy752-istu Theijs mureseanu_976 adytm bubu NicuS traian marius_catalin84 COSTACHE MIHAIL Mihay mariuscfrbucuresti Luna ldh.ro Jhonyla Teodor riciu gabrielcr florin.lifticariu cristy79 DUAL qew00 Katalyn Norbi cristi CFR alex.alexus.tm lifetec ATM baiazid Sabik Adrian78 alliens decward marius664 alex.barac.5 florin29sv Razvan Tudor user dezactivat... Dr2005 bobi razvan - trenuri dan tm j o a n t a mielutu zburator Adirmvl Vitosa cfr500 92Dragos Nesebar cardinal AndiCFR ALEXCFR IonutCFR2009 Andrey_tm 58 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 18 Mai 2015, 15:50 | |
| Dar Ciulnita - Calarasi, ce trafic de marfa/calatori are? Si este electrificata si dublata (un fir sta degeaba). Sa demonteze firul acela si sa-l remonteze pe distanta Agigea Ecluza - Mangalia sau cat s-o ajunge, eventual sa mai demonteze si unul din firele liniei Mogosoaia - Otopeni - Pasarea, care la fel sta si rugineste. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 18 Mai 2015, 15:54 | |
| Ciulniţa - Călăraşi a făcut parte din proiectul Combinatului Siderca... tot pentru combinat s-a făcut şi canal spre Dunăre şi portul de rigoare (ambele colmatate undeva la 80% în prezent), s-a construit şi infrastructură rutieră, s-au făcut blocuri de locuinţe pentru muncitori ş.a.. Cum combinatul nu a fost niciodată terminat (am impresia că trebuia să fie mai mare şi decât Sidex), linia dublă nu e necesar a fi folosită. Tot pentru combinat se făcuse şi triaj la Ciulniţa şi racord direct Bucureşti - Călăraşi, ambele desfiinţate la modernizarea liniei Bucureşti - Constanţa. _________________ :TTT:
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 18 Mai 2015, 16:13 | |
| Atata vreme cat nu vor fi legaturi directe intre capitala si marile orase ale tarii( la intervale orare 2-4 ore),intre diverse orase mari ale tarii, precum si grupe de vagoane directe intre capitala si toate resedintele de judet,precum si intre litoral si toate orasele importante ale tarii, nu vor fi calatori la tren.Nimanui nu-i convine sa se trambaleze cu bagajele de la un tren la altul! De exemplu: Bucuresti -Timisoara la interval de 3-4 ore Bucuresti -Cluj-la interval de 3-4 ore Bucuresti -Iasi-la interval de 3-4 ore Bucuresti-Constanta la interval de 2-3 ore Bucuresti-Brasov la interval de 2-3 ore De asemenea sa fie legaturi permanente, intre diferite orase mari: Constanta-Cluj cu grupa de Oradea Constanta-Timisoara cu grupa de Arad Constanta-Iasi Timisoara -Iasi Timisoara-Tg Mures-Galati cu grupa de Iasi Iasi-Satu Mare Galati-Cluj Iasi-Craiova prin Ciceu Iasi-Brasov prin Ploiesti Sud cu grupa de la Suceava si Botosani |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5900 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 18 Mai 2015, 16:35 | |
| Linia asta, Constanta - Mangalia trebuia dublata macar pe unde e cel mai usor, modernizata si electrificata de mult timp. E rusinos acum sa stai sa schimbi locomotiva, unde pierzi 15-20-30 min depinde de tren, apoi sa te tarai 40 km ba cu 30, ba cu 50, ba cu 80 km/h (cam rar). Daca se asigura o viteza maxima de 100 km/h acolo unde se poate si faceam 40-45 min maxim pana la Mangalia sunt sigur ca erau mult mai multi oameni la tren si cei de la santierul naval s-ar mai fi gandit o data la varianta trenului. Dar cum e acum linia, simpla si plina de restrictii, cine sa circule pe ea? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 18 Mai 2015, 16:37 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Dar Ciulnita - Calarasi, ce trafic de marfa/calatori are? Si este electrificata si dublata (un fir sta degeaba). Sa demonteze firul acela si sa-l remonteze pe distanta Agigea Ecluza - Mangalia sau cat s-o ajunge, eventual sa mai demonteze si unul din firele liniei Mogosoaia - Otopeni - Pasarea, care la fel sta si rugineste.
Cu cate materiale au scos de pe Bucuresti-Constanta si Bucuresti-Predeal puteau electrifica Agigea-Mangalia fara probleme, se puteau refolosi materialele dar cine sa faca? Nu se mai face nimic in domeniul feroviar. |
| | | florin29sv
Numarul mesajelor : 102 Reputatie : 4428 Data de inscriere : 28/01/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 18 Mai 2015, 18:13 | |
| In cazul Botosaniului daca nu se schimba nimic e bataie de joc mersul spre Litoral..... în primul rând toată lumea aştepta grupă directă dacă tot Suceava nu mai merge cu Iasiul.... Dacă nu e grupă directă măcar un tren de legătură să fie..... dar unul de Doamne Ajută nu cu 2 ore de stat în Suceava cum se întrevede acum (Botoşani-Suceava, grupa pentru 1766 ajunge la 16.48 iar sezonierul pleacă la 18.55.
Adică pleacă omul de la Botoşani pe la 15.00,..... face un "secol" până la Suceava.... stă acolo 2 ceasuri cu bagajele pe jos..... apoi dranga-dranga până la Constanţa unde ajungi pe la 4, când abia se trezesc câinii vagabonzi. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 18 Mai 2015, 18:51 | |
| Mai e până vor începe să circule sezonierele. Schimbări se vor mai face, în funcţie de materialul rulant şi personalul disponibil (la personal e jale mare, mai ales la Constanţa). S-o găsi un AM900, un mecanic şi un naş pentru un tren de legătură. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 19 Mai 2015, 12:12 | |
| - Karpaty a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- Dar Ciulnita - Calarasi, ce trafic de marfa/calatori are? Si este electrificata si dublata (un fir sta degeaba). Sa demonteze firul acela si sa-l remonteze pe distanta Agigea Ecluza - Mangalia sau cat s-o ajunge, eventual sa mai demonteze si unul din firele liniei Mogosoaia - Otopeni - Pasarea, care la fel sta si rugineste.
Cu cate materiale au scos de pe Bucuresti-Constanta si Bucuresti-Predeal puteau electrifica Agigea-Mangalia fara probleme, se puteau refolosi materialele dar cine sa faca? Nu se mai face nimic in domeniul feroviar. Hehee sigur ca da, dar de exemplu stilpii ce i-au scos pe la Arad i-au tocat in Glogovat si acuma e fierul beton acolo. Nu stiu ce planuri erau in comunism cu linia sta de a ramas simpla neelectrificata sau poate nu era la rind, investitiile s-au dus spre Calarasi de exemplu. Ramin la idea ca la CFR e dezorganizare, poate chiar voita. Daca se elimina restrictiile si se asigura o viteza constanta in functie de relief si tonaj atunci in mod cert se poate asigura un flux mai mare de trenuri pe linie.Dar asa cu restrictie la macaz, cu restrictie la podet, pina se urneste trenul in urcare, pina se tirie cu vagoanele. Nu e chiar atit de rea nici trambalarea, eu anul trecut am venit cu Sibiul 2801 apoi din Constanta cu celalalt de viteza nu ii stiu numarul apoi cu 1695, cel mai greu cu trambalatul a fost prin Constanta pe la subsoluri ca na asa e pe la noi. Dar nu trambalatul e atit de greu cit stresul ca intirzie si pierzi legatura in rest e cit de cit bine daca legatura e la timp.daca te-ai baza pe legaturi , n-ar fi restrictii atunci schimbatul chiar ca nu ar fi o problema. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 19 Mai 2015, 18:57 | |
| Azi, Medgidia - Babadag si retur in cazul trenurilor 8653/8654. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mar 19 Mai 2015, 19:13 | |
| Probabil şi mâine. Se va monta un pod provizoriu undeva după Babadag, apoi urmează a fi construit un pod nou. Probabil e cel cu restricţia de 5 km/h, unde sărea lumea din tren să meargă la Zebil, că nu a dus pe nimeni capul să facă o haltă acolo.
Se asigură transbordare cu mijloace auto pe relaţia Babadag - Tulcea şi retur. _________________ :TTT:
|
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4527 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 20 Mai 2015, 11:23 | |
| Karpaty, de unde ai info ca Dacia si Ister vor circula Sibiu-Copsa-Vintu intre 1 si 15 iunie, si apoi revin pe Sebes? Infoferu zice ca merg prin Sighisoara dupa 1, si si dupa 15... |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 20 Mai 2015, 11:39 | |
| Doar 1621/1622 va circula pe Sibiu-Copsa Mica, celelalte vor fi pe Sighisoara. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 20 Mai 2015, 11:46 | |
| - alex.barac.5 a scris:
- Karpaty, de unde ai info ca Dacia si Ister vor circula Sibiu-Copsa-Vintu intre 1 si 15 iunie, si apoi revin pe Sebes? Infoferu zice ca merg prin Sighisoara dupa 1, si si dupa 15...
Ia cauta mai bine si ai sa vezi ca asa e. Dacia-Ister deviate Sighisoara, Transilvania anulat, 1621/1622 prin Ocnna Sibiului, intre 1 si 15 iunie. |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4527 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Joi 21 Mai 2015, 11:55 | |
| Asa este. Ma bucur ca nu le muta de tot la loc pe Sighisoara. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Sam 23 Mai 2015, 21:16 | |
| - Dr2005 a scris:
- Mai e până vor începe să circule sezonierele. Schimbări se vor mai face, în funcţie de materialul rulant şi personalul disponibil (la personal e jale mare, mai ales la Constanţa). S-o găsi un AM900, un mecanic şi un naş pentru un tren de legătură.
Unde, spre Mangalia ? Nici vorba. 2801 asteapta, daca este cazul, sezonierul iesean. Ceva sanse ar avea pe sectia Veresti-Botosani trimisa o malaxa atasata la 5562 ca tren de legatura la sezonierul IR 1953 Mangalia pl 21.14, Veresti 8.34-8.36, Suceava Nord sos 8.58 cu un posibil mers Veresti pl 9.20, Bucecea 9.43, Leorda 9.59, Botosani sos 10.22 Returul ca tren de legatura la IR 1952 Suceava Nord pl 18.48, Veresti 19.09-19.11, Mangalia sos 5.50 Botosani pl 17.30, Leorda 17.43, Bucecea 18.21 (cruce cu 5583), Veresti sos 18.45 iar seara s-o trimeata la depou atasata la 5565 Si poate fac un efort si Revizia de Vagoane Iasi respectiv Depoul Iasi si trimit 1-2 vag (supliment la 5404 sau 5406) respectiv un diesel care din Bacau spre Piatra Neamt se vor atasa la 5465 si care pe retur vor asigura o mai buna legatura in Bacau la sezonierul Suceava Nord-Mangalia. Varianta 1 cu opriri peste tot, Piatra Neamt pl 18.41, Buhusi 19.37 (cruce cu 5481), Bacau sos 20.14. Varianta 2 Piatra Neamt pl 19.18, cu opriri doar in Roznov 19.35, Podoleni 19.56 (cruce cu 5481), Buhusi 20.11, Bacau sos 20.38. Nu stiu ce efect ar avea si 6441 pe relatia Iasi-Pascani daca ar fi trasat ceva mai devreme ca tren de legatura la IR 1952 ?! PS trasele sunt imaginare, inainte de plecarea in calatorie consultati site-ul oficial http://www.cfrcalatori.ro/ |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |