|
| Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
|
+54alex1987 billy752-istu Theijs mureseanu_976 adytm bubu NicuS traian marius_catalin84 COSTACHE MIHAIL Mihay mariuscfrbucuresti Luna ldh.ro Jhonyla Teodor riciu gabrielcr florin.lifticariu cristy79 DUAL qew00 Katalyn Norbi cristi CFR alex.alexus.tm lifetec ATM baiazid Sabik Adrian78 alliens decward marius664 alex.barac.5 florin29sv Razvan Tudor user dezactivat... Dr2005 bobi razvan - trenuri dan tm j o a n t a mielutu zburator Adirmvl Vitosa cfr500 92Dragos Nesebar cardinal AndiCFR ALEXCFR IonutCFR2009 Andrey_tm 58 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun Mai 18, 2015 12:12 am | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- In privinta ieseanului eu le acord minusul pentru ocolirea nejustificata prin Barbosi (+60 km) in loc sa fie utilizata ruta via Ciorasti-Faurei, unde se putea cupla eventual cu grupa Galati-Constanta. Dar mai bine plimbam separat doua trenuri din care unul de 3 vagoane (1870). Cata eficienta...
Care 1870 ?! Ieșeanul poate să ia și brăilenii |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun Mai 18, 2015 12:16 am | |
| Acum 1 sau 2 ani a circulat cu nr 1870 trenul Galați - Constanța. Atunci când circula pe racord și evita Făureiul. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun Mai 18, 2015 7:53 am | |
| Ba a circulat si anul asta, 1870, tot pe racordare Ciresu. Intrebarea mea era retorica, adica la noul mers nu l-am mai vazut. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun Mai 18, 2015 9:31 am | |
| - Karpaty a scris:
- cardinal a scris:
- Deci Iasi Barbosi circula doar la Constanta, nu la Mangalia.
Ce fac oamenii aia, se duc la dube ?, Bine, de la 6:26 dimineata ai tot timpul sa ajungi la cazare
Fiecare face ce vrea, dar din CT la Mangalia sunt alte trenuri deci cu schimbare, normal nu este, trebuia si Iasi sa mearga la Mangalia ca asa a fost mereu, dar ca la noi la nimeni.................
Va circula pana la Mangalia(din surse de la birouri) dar pana se corlacaie ei sa modifice trasa ,mai dureaza nitel.Au apucat sa faca trasa in iarna pana la Constanta iar acum pana se trezesc din somnul letargic mai trebuie sa curga nitica Dunare in Marea Neagra. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun Mai 18, 2015 11:16 am | |
| Sunt probleme mari acolo... dacă întârzie un tren, dă peste cap toată circulaţia. Nu mai vorbim de lipsa de personal, sunt şefi de tren care lucrează şi 300 de ore pe lună, care au o zi liberă o dată la 17 zile lucrate şi care îşi mai iau concediu doar prin decembrie, asta dacă nu intră vreun coleg în medical. Şi şefii ăştia de tren trebuie să facă şi cuplare/decuplare de vagoane, ba chiar trebuie să facă şi curăţenie la cap de secţie (!), apoi să păzească materialu' rulant care stă în gări (Tulcea, Obor, Constanţa - pentru automotoare). Asta şi la - 15 grade şi la + 45. La automotor, dacă dai de un mecanic de treabă, te mai ajută, dar dacă nu... mecanicul zice că el nu are atribuţii din astea şi se duce la dormitor, în timp ce şeful de tren rămâne în automotor.
Se insistă - pe bună dreptate - la nivel de regională că nu există personal. Pentru că chiar nu există.
Am auzit că s-ar fi închis 3 linii în staţia Constanţa, dacă e adevărat o să fie cam nasol la vară. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun Mai 18, 2015 11:21 am | |
| Liniile 1-2-3 nu mai au iesire spre Mangalia, se lucreaza acolo, doar pe 4-5 se gareaza trenurile ce merg spre Mangalia dar pe 1-2-3 se folosesc pentru trenurile ce pleaca sau sosesc si raman in CT.
Nu e vorba ca daca intarzie un tren da circulatia peste cap, ca se rezolva pe loc, asa e zilnic pe CT-Mangalia in perioada sezonului si cu toate astea trenurile circula asa cum se poate, important e sa mearga si Iasi la Mangalia ca asa e normal. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun Mai 18, 2015 12:27 pm | |
| Dacă face 3 ore pe Mangalia - Constanţa, nu am făcut nimic.
Oare care ar fi intervalul minim între trenuri pe care îl permite linia Constanţa - Mangalia? Că aşa mai bine am limita toate trenurile de lung parcurs la Constanţa şi să circule trenuri la 30 de minute de la Constanţa la Mangalia şi retur, dar măcar să circule bine. Automotoare la prânz, iar în restul zilei garnituri cu 5 - 6 etajate. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun Mai 18, 2015 12:46 pm | |
| Nu e bine asa ceva, trenurile din tara TREBUIE sa ajunga la Mangalia nu sa schimbi trenuri cu bagaje dupa tine din tren in tren. De ce sa complicam lucrurile cand e simplu cu tren direct? Nici poveste de schimbat si limitat, trenurile trebuie sa fie din toata tara la Mangalia!!! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun Mai 18, 2015 1:28 pm | |
| Pe principiul ăsta ar trebui şi prin Elveţia să urce toate trenurile până în vârf de munte...
Ideea e că linia Constanţa - Mangalia nu face faţă atâtor trenuri, iar pentru 3 luni pe an nu se merită modernizarea ei. Aici e buba. De la Eforie Sud spre Mangalia se merge la cale liberă, prin staţii TM/TS cu semafoare de grup. Asta înseamnă agenţi autorizaţi la ambele capete, IDM, alergătură cu cheile de la o cabină la alta, registre, hârţogărie... un sistem bun pentru o linie cu 4 - 5 trenuri pe zi, dar nu pentru una ca Constanţa - Mangalia în sezon.
Am fi discutat altfel dacă mai era trafic de marfă, dar se pare că şantierul naval preferă calea rutieră. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun Mai 18, 2015 1:32 pm | |
| Acuma intreb si eu aiurea, cum circulau frate pe vremea lui Ceausescu? Si marfa si calatori si naveta si toata lumea?
aaaa acuma n-au personal?
sa scoata malaxele, matisele , remorcile de malaxa si alte ,,utilaje" de prin birouri, asa cum le scot sa verifice biletele la urcarea in tren si apoi merg la alt tren dar nici nu stiu unde merge treenul ala. daca asculti in urma lor n-au habar de calea ferata.
S-au ,,echipele complete,, de 8-12-15 privitori din care 4-5 cu telefonul la ureche cind pleaca din indrumare cite un IR, astia ce problema au?
Intr-un an reviziile de vagoane au avut deplasata echipa de lacatusi la Mangalia ca sa faca revizia trenului Mangalia -Timisoara. Cazare, diurna tot ce trebuie, mai un sef cu ei. Mi se pare ca au fost 6 odata si stateau cite o saptamina. O aberatie, la fel cum la un moment dat revizia Timisoara avea deplasat un vagon in Aradul Nou pentru lacatusii de revizie ca vezi doamne in celelalte capete de linie face cineva revizia.
Deci exista personal, cum la ,,restructurare" li s-a facut loc celor de prin Caransebes in birourile din Timisoara si li s-a bagat si tren tot asa e treaba CFR sa gaseasca personal pentru linia Constanta Mangalia, sa circule chiar mai multe trenuri. daca nu sint in stare sa tina in functiune o linie 3-4 luni pe an, atunci sa se duca pe linia Oravita -Anina, pe Cacica, pe Calafat sau pe Vicsani, acolo e locul lor.
Cit de greu poate fi sa lucrezi din martie p[ina in 31 mai sa elimini restrictiile de pozete, macazuri si alte nimicuri si apoi sa dai drumul la circulatie?
Ce mare scofala la capat in Mangalia cu salubrizarea? si asa o face o firma nu o face CFR, asa cum hotelurile angajeaza personal vara cind functioneaza sint convins ca se poate gasi o firma sau doua care sa curete vagoanele si sa bage apa. ( de fapt si aici e cu schepsis ca si de la Simeria aduc vagoanele de la Dacia la Timisoara la vidanjat)
Ce e complicat? sau mai degraba nu stiu sa mai conduca circulatia? acuma cu tehnologia asta mai bine stau pe smartfon decit sa dirijeze trenurile. Apoi cotcodacesc ca n-au oameni da mai rau , ca n-au pasageri. Cum n-au loc in Mangalia? sa se organizeze mai bine sa le bage la spalat si sa isi faca un calcul, le cuplam doua si le ducem la Neptun, sau le cuplam la un tren in parcurs si le lasam in Neptun ca sa avem loc in gara.
Ca sa nu mai zic, ca uite am uitat, acuma cind incepe sezonul ii apuca pe astia sa inchida liniile in Constanta, da chiar acuma, dar si asta o pot rezolva repede eliminind stationarile de schimb de locomotiva in gara, le schimba ori in Palas ori in Agigea Nord dar nu in stilul lor de zeci de minute.
Cee? santierul prefera calea rutiera? pai de ce? ce au facut astia de la CFR sa atraga transport pe calea ferata? cit s-au zbatut sa fie linia in regula, sa aiba viteza, sa aiba timpi buni, sa elimine hirtogaria si instructiile de pe vremea aburului? nuu ei stau bine mersi, dara agentii de firme calaresc toata ziua magazinele, ia de la mine, ia de la mine, lasa-l pe ala iti dau discont etc.
In Elvetia liniile merg pina in virf de munte, dar de multe ori nu au acelasi ecartament deci esti obligat sa schimbi.Comparatia nu tine, si in opinia mea linia ar trebui sa fie facut pentru trafic de marfa atita cit este si pentru trafic de calatori in astea 3 luni. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun Mai 18, 2015 1:46 pm | |
| Asa este,pe vremuri toate circulau la Mangalia si inca cu cate 15-17 vagoane.Erau cam aceleasi legaturi. |
| | | user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5525 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: Franta Lun Mai 18, 2015 1:51 pm | |
| IN Franta trenurile IC merg pana in varf de munte! ( a se vedea doar Latour de Carol, Cerbere, Port Bou) care au legaturi directe cu Paris, tot timpul anului ( sistem grupe de vagoane). Asa ca situatia e nuantata in Europa, doctore! |
| | | user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5525 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: Franta Lun Mai 18, 2015 1:55 pm | |
| Si daca tot sustii ca nu sunt trenuri directe prin Europa, eu as zice sa mai arunci un ochi si sa te uiti cum Luxemburgul e legat de tren direct de alte varfuri de munte din Franta, cum Bruxelles-ul are grupe directe pentru Cerbere si Port-Bou. E problema ta daca tot insisti cu idei din astea de eficienta. Eu zic sa mai scoti capul din birou. Te salut de pe meleaguri franceze, unde da, trenurile au grupe de vagoane care acopera mult din teritoriu, desprinzandu-se din trenurile de baza!
Asa stau lucrurile intr-o parte a Europei. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun Mai 18, 2015 2:21 pm | |
| Ar fi un haos total in Constanta ca trenurile din tara sa nu ajunga in Mangalia, pe langa faptul ca ar fi o mare bataie de joc si lipsa de respect fata de calator dar de la CFR nu prea ne mai mira nimic si de la "specialistii" sai care gandesc cu picioarele in defavoarea calatorilor.
Linia Constanta-Mangalia indiferent ca are trafic doar 3 luni pe an ar fi trebuit modernizata si electrificata iar in afara sezonului ar trebui sa ramana 2 trenuri directe la Bucuresti.
Legaturile directe, grupele directe, ATRAG calatorii, ce o fi asa greu de inteles? Daca ai trenuri directe care leaga diferite orase din tara ai si calatori multumiti si fericiti, nu ai trenuri directe si pui lumea sa schimbe 2-3 trenuri atunci sa fi sigur ca lumea nu vine la tren! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun Mai 18, 2015 3:21 pm | |
| - Karpaty a scris:
- Linia Constanta-Mangalia indiferent ca are trafic doar 3 luni pe an ar fi trebuit modernizata si electrificata iar in afara sezonului ar trebui sa ramana 2 trenuri directe la Bucuresti.
Nu, linia Chitila - Piteşti ar trebui electrificată (şi Valea Oltului + Sibiu - Vinţu, dar astea la pachet cu Vâlcele - Rm. Vâlcea). Sau Cluj - Oradea. Sau Oradea - Arad. Sau Tecuci - Iaşi. Astea sunt linii care ar trebui electrificate (au trafic consistent de marfă şi călători pe tot timpul anului), nu Constanţa - Mangalia. - Citat :
- Legaturile directe, grupele directe, ATRAG calatorii, ce o fi asa greu de inteles? Daca ai trenuri directe care leaga diferite orase din tara ai si calatori multumiti si fericiti, nu ai trenuri directe si pui lumea sa schimbe 2-3 trenuri atunci sa fi sigur ca lumea nu vine la tren!
Analiza cost-beneficiu: cheltuieli vs. încasări. Dacă lucrezi pe minus, iei măsuri de rentabilizare. Crezi că întârzierile de acum atrag lumea la tren? Îţi zic eu că după ce faci 3 - 4 ore de la Mangalia la Constanţa, a 2a oară când mai vii la mare vii doar până la Constanţa cu trenul şi iei autobuzul mai departe spre staţiuni. Ştiu multă lume care face aşa. Mai în glumă, mai în serios, se poate face linie de tramvai şi o prinzi ca proiect de dezvoltare regională şi iei fonduri pentru dublare şi modernizare. Da, ştiu, nu suntem în Franţa sau Germania, aşa ceva nu se va face în veci. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |