Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015

In jos 
+55
marius_catalin84
mielutu zburator
alex1987
Katalyn
Vlad
truscamihai
Ryan Anderson
dan tm
bubu
kristi kkk
marius664
The Legend
cristi ar
cfr500
j o a n t a
get.
EuroNight
stefan_br
solomon1984
adytm
TonyGFR
bogdan aldea
bobi
mureseanu_976
billy752-istu
ALEXCFR
Lumunita Stana
cristy79
Razvan Tudor
Sabik
Vitosa
Jhonyla
AlexD
lifetec
Andrey_tm
cristi CFR
riciu
baiazid
alex.alexus.tm
maris.constantin
Adrian78
razvan - trenuri
Dr2005
allred
Adirmvl
Radu Tudor
Katalin4653
AndiCFR
92Dragos
mariuscfrbucuresti
Alex Avram
Nesebar
IonutCFR2009
cardinal
DUAL
59 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 44 ... 48  Urmatorul
AutorMesaj
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6369
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11328
Data de inscriere : 17/02/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 19 Feb 2015, 08:43

perfect de acord cu voi in ceea ce priveste discreditarea CFR-ului. Noi,romanii,am devenit snobi si " capra raiioasa cu coada pe sus" . Visul tinerilor si nu numai,a devenit achizitionarea unei masini,pentru a fi trendy. Am vazut oameni care si-au vandut terenuri in zone cautate din jurul Bucurestiului,iar cu multii bani obtinuti,si-au luat masini ultraluxoase si au dat petreceri cu lautari,cu dedicatii de mii de euro. Acum nu mai au bani de benzina si le tin in sopron
Cu cresterea veniturilor, nu stiu ce sa spun. In tarile cu nivel ridicat de trai,folosesc mai ales trenul?
Trenul a mai pastrat ,din cate am mai observat, niste traditii,cum ar fi mersul in gasca la mare si la munte
Autoturismul ofera insa mai multa libertate de miscare(mai opresti pe drum sa mai vezi cate un obiectiv turistic,mai mananci o masa calda).Poti conduce pe rand cu un tovaras de drum, poti lua bagaj mai mult si opresti direct la hotel
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4565
Data de inscriere : 06/05/2014

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 19 Feb 2015, 09:10

Karpaty sau cum a fost pe vremuri Galati-Timisoara (9 vagoane) combinat cu Iasi-Timisoara(5 vagoane) atasate/detasate in Adjud.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 19 Feb 2015, 09:32

3 grupe directe înseamnă, dintr-un foc, 45 minute pierdute cu manevre. Despre Bucureşti - Constanţa am mai scris cum ar trebui să stea treaba (în extrasezon nu au ce să caute trenuri de lung parcurs gen 1821/2 pe acolo, alea dau peste cap toată secţia) şi de ce Bucureşti Nord trebuie să fie cap de linie.
Galaţiul - ca şi Valea Jiului - era populat cu oameni din toată ţara, de aici şi trenurile lungi. Cum industria a cam ajuns un morman de fier vechi, oamenii au plecat de unde au venit. În plus, au apărut alte mijloace de transport, cu costuri mai mici şi/sau timp de parcurs mai mic. Nu poţi să-i ceri cuiva din Galaţi care vrea la Timişoara să facă 21 ore prin Iaşi sau vreo 15 prin Deda, când poate să facă maxim 13 ore prin Bucureşti.
Înainte de 1989 nu aveai de ales... poate mai ştii că biletele la accelerat dacă nu le luai de la agenţia de voiaj (unde stăteai juma' de oră la coadă), trebuia să te duci la gară cu 3 ore înainte să iei bilet. Dacă aveai nenorocul să stai într-o localitate fără agenţie de voiaj sau să ai nevoie de bilet când era tanti de la agenţie în concediu, făceai noaptea în gară, după aia când se vindeau biletele te trezeai că nu mai sunt locuri sau primeai loc şi în tren îl găseai ocupat... dar lumea mergea cu trenul pentru că nu avea altă posibilitate.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 44
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6849
Data de inscriere : 23/01/2014

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 19 Feb 2015, 10:43

Doctore , da' vad chiar ai o problema cu 1821...Smile)).Eu l-am folosit si sa-l folosesc(si este destul de folosit) pentru ca scap de alergatul cu bagajul prin Nord...Iar situatia descrisa de tine inainte de 1989 nu e chiar asa, daca nu ai trait vremurile si vorbesti din auzite adevarul este cam pe la jumate ///
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1356
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6581
Data de inscriere : 27/06/2010

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 19 Feb 2015, 11:09

1821 si perechea lui este un tren foarte rentabil in tot timpul anului. Ca intre Deva si Arad are ceva mai putin calatori, dar asta nu inseamna ca nu are.

Sustin (nu ca ar conta pentru cineva) trenurile directe. Sigur nu o sa pun vagon direct Tulcea Oradea... Dar sunt multi care prefer trenurile directe pentru a evita trambalarea.

Inca ceva, daca pui tren direct intre doua orase si nu a mai fost de mult timp tren direct intre ele, sa nu te astepti sa se umple trenul dupa prima saptamana.

Cat despre cei care folosesc masina, da... sunt din ce in ce mai multi din diverse motive, unele mai obiective, altele mai putin. Trenurile insa trebuie tinteasca segmentul de populatie dispus sa mearga cu trenul in primul rand si abia apoi sa incerce sa atraga si pe ceilalti, in primul rand prin pret.

Sunt doua tipuri de a face comert: livrari de servicii/produse putine dar scumpe sau preturi ieftine si profit din volum. A doua varianta necesita mai multa munca, dar in timp da rezultate mai bune.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 19 Feb 2015, 11:20

Cu 1821/2 m-am referit strict la Bucureşti - Constanţa, nu la Deva - Arad. Trenul ăsta stă jumătate de oră în Bucureşti, ca să nu afecteze mersul pe Bucureşti - Constanţa. Or dacă Bucureşti - Constanţa ar fi avut trenuri cadenţate din oră în oră, nu mai era nevoie ca 1822 să fie tren direct în extrasezon, dacă întârzia, asta e, călătorii puteai fi redistribuiţi la următorul tren spre Constanţa. Pe când acum dacă întârzie... au de suferit şi cei care merg de la Bucureşti la Constanţa şi care sunt mai mulţi decât cei care vin cu 1822 pentru Constanţa.

N-am prins prea mult din perioada dinainte de 1989, dar prin 1993 - 1997, la toate vacanţele ştiu că stăteam cu orele prin gări pentru bilete de accelerat. De exemplu la Tuşnad.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2940
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8307
Data de inscriere : 24/05/2010

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 19 Feb 2015, 11:25

Chiar nu ar fi rau un tren sezonier de Ardeal (Oradea,Cluj,Brasov) cu ramura pentru Tulcea, un vagon de clasa aII-a si un vagon cuseta... ardelenii cand aleg spre mare prefera sa vada si delta Dunarii care totusi ofera ceva unic turistilor din orice punct de vedere.

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Cats_zpsc4hgwatz

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Cats11
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13041
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 19 Feb 2015, 11:43

E cam mare ocolul din Ardeal. Acum doi ani am fost eu cu trenul la Tulcea. Eram eu si inca vreo 15 insi pe peron, in Medgidia pentru AM-ul de Tulcea si singurul coborat din Sibiu-Mangalia. In aceeasi zi a ajuns gasca de la Cluj, cu masinile via Brasov-Braila. Acum na, nu zic, ar putea incerca CFR-ul, ca nici la Sibiu-Mangalia nu cred ca se asteptau sa mearga atat de bine.
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6369
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11328
Data de inscriere : 17/02/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 19 Feb 2015, 13:21

Referitor la perioada dinainte de '89,exista poze pe net cu imagini din statiuni . O sa vedeti ce putine masini erau in circulatie. O perioada,benzina era rationalizata,iar duminica se putea circula functie de numarul de inmatriculare(o duminica-nr. pare,urmatoarea duminica-nr. impare). Trenurile erau arhipline,iar in vagoane era foarte cald vara si frig iarna.Viteza era destul de redusa;tin minte ca in copilarie am facut o data,5 ore de la Constanta la Bucuresti.
Acum facem fitze ca nu e bun Hyperionul sau ca nu sunt prize si wireless in orice tren
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 44
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6849
Data de inscriere : 23/01/2014

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 19 Feb 2015, 13:32

Dr2005 a scris:
Cu 1821/2 m-am referit strict la Bucureşti - Constanţa, nu la Deva - Arad. Trenul ăsta stă jumătate de oră în Bucureşti, ca să nu afecteze mersul pe Bucureşti - Constanţa. Or dacă Bucureşti - Constanţa ar fi avut trenuri cadenţate
Pai bun si ce facem cu cei care vin din Arad la cuseta...Ii dam jos si ii suim in alt tren...pai draqu mai alege trenul...
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6369
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11328
Data de inscriere : 17/02/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 19 Feb 2015, 13:50

aceia dorm in cuseta ,in Gara de Nord
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 44
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6849
Data de inscriere : 23/01/2014

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 19 Feb 2015, 14:06

Ar fi o treaba ca in loc de Costinesti sa te trezesti in Grivita Smile))))).
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 19 Feb 2015, 14:24

marius664 a scris:
Dr2005 a scris:
Cu 1821/2 m-am referit strict la Bucureşti - Constanţa, nu la Deva - Arad. Trenul ăsta stă jumătate de oră în Bucureşti, ca să nu afecteze mersul pe Bucureşti - Constanţa. Or dacă Bucureşti - Constanţa ar fi avut trenuri cadenţate
Pai bun si ce facem cu cei care vin din Arad la cuseta...Ii dam jos si ii suim in alt tren...pai draqu mai alege trenul...

Astea sunt ideile de 2 bani ale "specialistilor" lu' peste prajit, schimbati prostilor 10 trenuri din A in B, ce conteaza ca aveti bgaje, copii, oameni batrani, schimbati trenurile ca asa avem noi placerea sa va chinuim, noi suntem "specialisti" si facem ce ne bubuie capul sec.
Ei oricum nu folosesc trenul cand pleaca undeva, ei au masina, au bani, mai iau si ceva mita sa mearga trenurile prost, deci ei o duc bine, nu se vaita, si pulatia/prostimea sta si sufera ca asa vor ei. Pi nu degeaba au renuntat multi la tren, e logic, cand oferi servicii proaste sa fuga lumea de tren, dar aici nu e vorba ca nu gandesc ei "specialistii" asa se vrea, sa mearga prost!

_________________
595423Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6845
Data de inscriere : 15/03/2012

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 19 Feb 2015, 14:50

Lasa, ca usor-usor intra DNA-ul in ei. Abia astept sa-i vad pe toti acolo unde le este locul.


La multi ani tuturor, cu executare !

Au ingropat tara asta...dar pare-se ca in sfarsit avem un organ (DNA) care face ceva folositor. Daca le-ar si confisca averile, ar fi ideal.
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4565
Data de inscriere : 06/05/2014

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Icon_minitimeJoi 19 Feb 2015, 15:53

Trenurile de lung parcurs dintre regiuni ar trebui sa arate cam asa:
-Timisoara-Craiova-Constanta
-Timisoara-Arad-Oradea/Deva-Cluj-Iasi
-Timisoara-Tg Mures-Galati cu grupa de Iasi
-Timisoara-Oradea-Satu Mare-Baia Mare
-Iasi-Braila-Constanta
-Iasi-Craiova (prin Ciuc-Brasov-P.Olt)cu grupa de la Galati
-Iasi-Sibiu(prin Ploiesti-Brasov)
-Iasi-Galati
-Galati-Ciceu-Tg Mures-Cluj-Oradea
-Iasi-Satu Mare/Tg Jiu
-Oradea-Cluj-Brasov-Constanta
-Galati-Ploiesti-Brasov


Ultima editare efectuata de catre bobi in Joi 19 Feb 2015, 16:41, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 40 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
Sus 
Pagina 40 din 48Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 44 ... 48  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Mersul trenurilor 2012-2013 (2)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: