| Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
+55marius_catalin84 mielutu zburator alex1987 Katalyn Vlad truscamihai Ryan Anderson dan tm bubu kristi kkk marius664 The Legend cristi ar cfr500 j o a n t a get. EuroNight stefan_br solomon1984 adytm TonyGFR bogdan aldea bobi mureseanu_976 billy752-istu ALEXCFR Lumunita Stana cristy79 Razvan Tudor Sabik Vitosa Jhonyla AlexD lifetec Andrey_tm cristi CFR riciu baiazid alex.alexus.tm maris.constantin Adrian78 razvan - trenuri Dr2005 allred Adirmvl Radu Tudor Katalin4653 AndiCFR 92Dragos mariuscfrbucuresti Alex Avram Nesebar IonutCFR2009 cardinal DUAL 59 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 19 Iun 2014, 17:05 | |
| Cica Muresul a fost nu stiu ce tren de UDMR |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 19 Iun 2014, 18:04 | |
| O întrebare mai bună: care e rostul Daciei? Transportul aurolacilor de la Arad la Simeria şi retur? Vagoanele de Viena ar merge uşor ataşate la Ister. _________________ :TTT:
|
|
| |
Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5900 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 19 Iun 2014, 19:21 | |
| O intrebare si mai buna ar fi: Care este rostul Daciei la rand IC??!
Pe vremea cand era IR am mers de vreo 4 ori cu el la cls 2 si la dus cel putin pana la Brasov era full. La intoarcere incepea sa se umple de pe la Deva, deja Brasov-Bucuresti era full (la ultima calatorie a mea din Brasov s-au urcat calatori fara loc!!!)
Anul trecut, rang IC. Bucuresti-Viena: pana la Brasov numarai pe degete calatorii, din Brasov ce s-au mai urcat... La intoarcere Viena-Bucuresti: la intrare in tara singur in vagon, din Arad s-au urcat 3 fete care au coborat la Deva si inca vreo 4-5 persoane, media a fost cam 1-2 persoane/statie. La Bucuresti a ajuns cam cu 10 calatori/vagon (la dormit erau mai multi, dar toti urcati la Viena/Budapesta). Concluzia???
Ultima editare efectuata de catre Razvan Tudor in Joi 19 Iun 2014, 19:35, editata de 1 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 19 Iun 2014, 19:33 | |
| Pai cine sa mai mearga cu el cand face 10 ore Bucuresti-Deva sau invers mai mult si sa dai 1 mil |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 19 Iun 2014, 19:35 | |
| Pai cica merg turistii straini de la Sibiu, Medias si Copsa Mica. |
|
| |
Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5900 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 19 Iun 2014, 19:49 | |
| Or merge si turistii staini cu el, dar cati sa fie si aia? Si in plus cand ai un tren international care taie tara in doua, e cam imposibil sa-l umpli doar cu straini. In primul rand ar trebui sa merga lumea cu el pe parcurs intern si doar apoi ne gandim la turisti (care oricum stim cati sunt in Romania!!). Dar nu, dupa ce ca face 12 ore +/- Bucuresti-Arad ei il mai pun si ca IC! Pai, scuza-ma, in conditiile astea cine sa mai mearga pe intern cu el??? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 19 Iun 2014, 20:08 | |
| Mi se pare stupid ca are 4 vagoane,avand in vedere ca e dublat de 533.. De aia grupa de Budapesta putea circula Tirgu Murest-Teius/Coslariu-Budapesta. |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 19 Iun 2014, 21:28 | |
| Ungurii de la MAV sunt prosti de bubuie. In loc sa fi facut extensie la 365 / 364 Budapest - Cluj pana la Tirgu Mures si inapoi prefera sa accepte carutele 21-86 care sunt salubrizate dupa ureche (au spalat un vagon la rev. Tirgu Mures cu mopul, fara detergent din ala spumant cum vezi la unguri sau polonezi). :roll: 377 / 376 Mures l-au anulat ca ii incurca si pe ei si pe romani cu lucrarile lui peste prajit la coridor. Eu mai bine anulam o pereche de personale Arad - Simeria si retur, ii bagam inca 3-4 opriri de "personal" sa preia o parte din navetisti si pa ! Se putea mentine in circulatie. Mereu a fost cu grad de ocupare 50% cel putin intre Alba si Curtici, dar daca maghiarii din HU ii fac pe maghiarii din Transilvania tigani... _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 20 Iun 2014, 08:51 | |
| - Razvan Tudor a scris:
Anul trecut, rang IC. Bucuresti-Viena: pana la Brasov numarai pe degete calatorii, din Brasov ce s-au mai urcat...? nu ai cum sa zici ca in 4 vagoane de clasa nu erau nici 10 calatori ca nu te crede nici bunica. Nu mai bagati aiurea de la voi fara probe. Eu il vad destul de des pe Dacia cand trece prin Ploiesti Vest, e adevarat ca grupa lui Dacia e mai slaba fata de IC 533 care e aproape plin dar totusi nu exagerati. Auzi nici 10 calatori pana la Brasov in 4 vagoane ))) a mai zis cristy79 ca a vazut la IR 1634 2-3 calatori, lasati vrajeala oameni buni ca nu e asa, inteleg ca e scump IR-ul dar nici chiar asa. Cine stie ince zi l-o fi vazut pe 1634, poate in prima zi de Paste sau ma rog o zi libera, dar 1634 chiar are calatori si de vreo 3 luni mai e si R 14032 la concurenta cu el si tot are destui calatori. - dan tm a scris:
- Pai cica merg turistii straini de la Sibiu, Medias si Copsa Mica.
chiar merg turisti pe acolo nu conteaza ca azi vin 5 si sambata 20 ca trenul nu-si merita rangul IC la cate ore face si ce pret are asta e alta treaba. - DUAL a scris:
- Mi se pare stupid ca are 4 vagoane,avand in vedere ca e dublat de 533..
asta ma intreb si eu de ce are 4 vagaone cand poti sa-i bagi pe toti in 3 vagoane. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 20 Iun 2014, 09:13 | |
| Acuma nu zic, e bine daca vin turistii, dar daca trenul intirzie mereu din cauza lucrarilor, atunci nu poate fi gasita alta solutie pentrru o legatura cu Viena? Sa ramina si Dacia dar sa puna vagoane directe si pe partea astalalta pe 900 care sa nu faca atita intirziere. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 20 Iun 2014, 09:22 | |
| Cand am vazut ultima data in 2012 20 de suedezi au venit de la Budapesta cu Pannonia mergeau la Sighisoara iar majoritatea turistilor care pleacau din Sighisoara fie cauta trenuri spre Sibiu sau o parte luau Ic spre Cluj |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 20 Iun 2014, 09:26 | |
| Daca era dupa mine puneam Dacia pe M900 ( ca nu se merita pe Brasov-Sibiu-Vintu ca trebuie sa scoti EA-ul si sa bagi GM-ul ) si il bagam de la Constanta parca era pe vremuri un Ovidius Constanta-Budapesta. Asa il puneam Constanta-Buc.Nord-Craiova-Timisoara-Arad-Budapesta-Viena si bagam Isterul la 16:30 din Buc.Nord-Brasov-Sighisoara-Arad-Budapesta, ca pe retur sunt apropiate rau trenurile 473 cu 347 si rezolvam problema cu inca 2 vagoane in plus la Ister daca era cazul.
Faptul ca Dacia nu are succes la noi in tara este datorita timpilor mari si rangului IC adica pret exagerat de mare. Bine ca exista cardul tren plus pentru cei care merg mai des la Arad.
Din 10 iulie se incearca ca Dacia sa mai atraga cativa calatori pe segmentul Brasov-Buc.Nord unde va circula pe trasa lui IR 1636 iar IR-ul va fi mutat cu 45 min mai devreme, deci calatori care vor veni in gari pentru IR 1636 vor merge cu Dacia 347 daca se grabesc prea tare si au bani daca nu fie prinde la limita pe R 14030 fie vor merge cu R 3006.
Ultima data cand am mers cu Dacia ( ma rog cred ca a fost Muntenia ) in vara lui 2012 am mers PL.Vest-Sinaia cu bicicleta la 22-96 ca era trenul suplimentat pe Buc-Curtici cu un 22-96 si avea destui calatori plus ca-l vad mereu cand sunt acasa si nu exista "nici 10 calatori in 4 vagoane". |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 20 Iun 2014, 10:47 | |
| Am venit odată cu Dacia din Ungaria. A început să ia călători de pe la Deva, până acolo cred că 10 călători în toate vagoanele de clasă e mult. Pe lângă cei 10 călători plătitori de bilet, au urcat o groază de aurolaci din Arad, de puţea tot trenul. _________________ :TTT:
|
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 20 Iun 2014, 11:50 | |
| Imi place ce a zis Katalyn cu Dacia care intradevar trebuia sa circule pe Constanta-Craiova-Simeria, nu are rost pe Timisoara la Timis avem posibilitatea pentru a combina pe 1696 si 79 pana la Budapesta cu vagoane ptr Belgrad , iar Transilvania pana la Bucuresti via Sibiu. Pentru Brasov avem alt tren UDMR numit Harghita. Ister se putea cu vagoane de la Mures, iar Corona cu vagoane pentru Sighet, Ady la Cluj sau si el la Mures, Biharia pana la Bistrita Nord. Multe chestii se puteau dar nu se vrea, apoi bani sa existe. Eu sustin pararea mea ca in 2-3 ani cand se vor termina cu lucrarii la coridor vom avea tren direct Budapesta-Constanta ramane de intrebarat la ce traseu, probabil un tren de zi pe Brasov eu m-as dori sa faca ISTER-ul pana la CT care chiar nu-mi se pare un vis.
Ultima editare efectuata de catre 92dragos in Vin 20 Iun 2014, 12:03, editata de 2 ori |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 20 Iun 2014, 11:53 | |
| De ce l-ar muta pe M900 ?! Ce nu poate sa circule M300-M200? Si tot ajunge mai repede la Arad.Exista si legatura Sighisoara-Sibiu..dar nah CFR. Deci suntetoti total in eroare .. La Brasov se baga DT! Deci ca baga DT sau GM tot aia e..Iar daca circula pe M200 ,lasa grupa 533,sau e lasat de 533,in gara. Iar in Simeria Dacia face revizie tehnica 8 minute cel putin .. Deci dragilor.. :roll: Problema cu M200 e ca nu o sa mai poti tine legata grupa 533.
Ultima editare efectuata de catre DUAL in Vin 20 Iun 2014, 12:00, editata de 1 ori |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|