|
| Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
+55marius_catalin84 mielutu zburator alex1987 Katalyn Vlad truscamihai Ryan Anderson dan tm bubu kristi kkk marius664 The Legend cristi ar cfr500 j o a n t a get. EuroNight stefan_br solomon1984 adytm TonyGFR bogdan aldea bobi mureseanu_976 billy752-istu ALEXCFR Lumunita Stana cristy79 Razvan Tudor Sabik Vitosa Jhonyla AlexD lifetec Andrey_tm cristi CFR riciu baiazid alex.alexus.tm maris.constantin Adrian78 razvan - trenuri Dr2005 allred Adirmvl Radu Tudor Katalin4653 AndiCFR 92Dragos mariuscfrbucuresti Alex Avram Nesebar IonutCFR2009 cardinal DUAL 59 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 12 Sept 2014, 08:00 | |
| Ce sa zic la asta, de unde sa stie? Mecanicii de Brasov au stiut ca o sa circule elodii pana la Budapesta? ( cu 3-4zile inainte sa intra in vigoare) Va circula. |
| | | truscamihai
Numarul mesajelor : 33 Reputatie : 5378 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Sam 13 Sept 2014, 07:39 | |
| Un R care pleaca pe la 6- 7 dimineata din Buc Nord spre Slobozia ar fi ideal, si mai multe R spre Constanta din Buc Obor ca nu toata lumea are bani de IR si IC, foarte multi prieteni au fost la mare cu R din Obor. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Sam 13 Sept 2014, 16:17 | |
| Si eu am plecat cu regio din Obor catre Constanta. M-am intors cu IR care a facut aproape 2 ore, dar l-am ales special. Desigur ca imi place foarte mult sa merg cu trenurile, am si multa rabdare care este necesara la calatorile cu REGIO. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Sam 13 Sept 2014, 18:55 | |
| Trenurile regio Buc Obor - Constanta au un mers destul de OK in comparatie chiar si cu trenuri IR de pe alte sectii. Viteza medie a unui regio Buc Obor - Constanta este de 55 km/h. Mersul ar mai putea fi optimizat daca s-ar mai suprima din multele opriri din parcurs. Un tren de 225 km nu poate fi inclus in aceiasi categorie cu un tren local de naveta care obligatoriu trebuie sa opreasca in toate statiile si haltele. Pentru asta, ar trebui ca trenurile Buc Obor - Constanta sa fie incadrate ca RExpress si astfel timpul de mers s-ar reduce semnificativ la 3h45min maxim 4 ore. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 21 Sept 2014, 10:32 | |
| Am facut si eu un mers de tren cu ore converabile spre Brasov. Acuma sper sa citeasca cineva asta de la CFR. Ca sa calatoreasca omul cu compania de stat trebuie sa-i oferi ore bune si preturi ieftine, iata:
M300 Bucuresti-Brasov-(Cluj-Satu Mare).
RE1745 pe toata distanta nimeni nu e prost sa mearga cu IR de zi facand intarzieri si ajunge cand ajunge cu noaptea in cap la Satu Mare. Are vagoane ptr Arad. IR1621 cu pret R pe distanta Bucuresti-Brasov si retur are in compunere vagoane ptr Brasov IR1645 cu pret R pe distanta Bucuresti-Brasov si retur are in compunere vagoane ptr Bistrita Nord IR346 cu toate vagoane de clasa a-2-a (21-90)pana la Viena. Are vagoane pentru Oradea IR1531. IR1527 -RE de la Brasov IR472 Constanta-Bucuresti Nord-Budapesta IR1643 Constanta-Sighetul M/Brasov-Oradea. Are vagoane ptr Vatra Dornei. Plecare mai tarziu din Bucuresti. IR1641 Are vagoane ptr Cluj,Satu Mare,Zalau,Bistrita,Targu Mures
Ultima editare efectuata de catre 92dragos in Dum 21 Sept 2014, 10:38, editata de 1 ori |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 21 Sept 2014, 10:37 | |
| Asta ar fi un mers care va atrage calatori garla la CFR dar ar supara foarte tare Regiotransul... Cum sa facem asa ceva? mai bine le dam lor cele mai bune ore si noi carpim ceva in bataie de joc ... Sunt interese mari si o mafie de te ia ameteala... |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 21 Sept 2014, 10:39 | |
| Pai da, din cauza asta l-am facut pentru a avea RT-ul concurenta. Vezi ca am mai modificat putin 1643le. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 21 Sept 2014, 14:00 | |
| Cum sa il faci pe 1745 RE, singura varianta buna era mutat pe 400 si nu mai avea intarzieri pe 300, trenul este Bucuresti-Satu Mare deci trebuia din Brasov sa mearga pe 400 ca aia e linia de SM nu pe 300 . 1621 cu pret de Regio ? pai ai atatea Regio pe Bucuresti-Brasov, tot nu va ajunge, vesnic nemultumiti, inca exista persoane care au bani de IR si merg cu ele, deci nu au de ce sa puna tarife mici cand are cine sa plateasca tarifele mari . 1645 aceeasi poveste, sunt destule Regio Bucuresti-Brasov, asta pleaca la 11 , ai Regio sprinten de la RT la 12 daca vrei mai ieftin si nu vrei sa platesti IR, deci varinte pentru toata lumea si toate buzunarele . Grupa de Bistrita se merita pe timp de zi la 1645 ! 346 merge si acum cu toate vagoanele 21-90 la Viena, pentru Budapesta baga 21-86 . Grupa pentru Oradea nu se merita, acum va pleca la 14 din Bucuresti deci mai tarziu cu o ora, in Cluj va ajunge pe la 23 iar daca va merge la Oradea va ajunge pe la 2 noaptea in cel mai bun caz daca nu 3 asa ca nu se renteaza din start, in ultimul an cand IC 531 mergea la Oradea din Cluj la Oradea mai ramanea doar cu 3 vagoane iar calatori erau doar de 1 vagon pentru ca mereu ajungea dupa 12 noaptea si nu cred ca ii convine nimanui sa stea o zi pe dum si jumatate de noapte pierduta aiurea deci clar nu are de ce sa aibe grupa de Oradea . Pentru Oradea din Bucuresti varianta perfecta ar fi sa fie un tren dimineata, adica mutat 1745 pe 400 cum am spus si sa aibe grupa de Oradea care pleaca singurica din Brasov, asta da varianta de zi ca pana seara ajunge in Oradea, apoi ar mai fi 1741 care te duce dimineata devreme la 6-7 in Oradea si ar mai fi bun dar se pare ca va ramane doar ca sezonier 1931 si cu asta basta . Astea ar fi variantele perfecte pentru Bucuresti-Oradea . 1527 asa si va fi, RE pe distanta Brasov-Sibiu ! 472 Constanta-Budapesta, ar fi o idee buna doar ca asta pe intoarcere ajunge pe la 12 in Bucuresti si trebuie sa te gandesti daca are timp sa ajunga la Constanta si sa se intoarca inapoi plus salubrizarea din CT . Practic daca ar pleca din Bucuresti pe la 12 sa zicem cu mersul rapid ar fi la 13:50 in CT sta 2 ore pe putin si la 15:50-16:00 ar putea sa plece spre Bucuresti-Budapesta, da deci e ok, ar fi perfect de bagat . 1643 de la CT nu are rost clar, apoi grupa de Oradea la fel, nu are rost, imediat este 1741 pe aceeasi ruta deci nu are de ce sa aibe grupa de Oradea. Grupa de Vatra Dornei la fel, iar nu ii vad rostul atata timp cat in Salva ai legatura pe 1838 si te duce la Vatra imediat . 1643 asta ar fi bine sa aibe 4 vagoane clasa pentru Sighet, in unele zile 3 vagoane sunt putine, apoi ca si grupa ar mai fi o idee sa bage iar grupa de Rodna Veche in ideea in care nu vine privatul pe acolo si CFR ar fi normal sa revina pe aceste trasee, grupa e Rodna ar face un drum Salva-Rodna cand vine de la Bucuresti apoi 2 perechi locale in timpul zilei Rodna-Ilva Mica-Rodna si apoi seara Rodna-Salva si vine la Bucuresti, asa era pe vremuri pana sa vina privatul la Rodna si asa a mers 1643 respectiv Accelerat 431 multi ani cu grupa de Rodna . 1641 este ok sa ramana asa cum este in prezent cu toate grupele aferente, 5 in 1, destinatii diferite, calatori multumiti, legaturi directe .
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 21 Sept 2014, 14:24 | |
| Ideea era sa existe si la CFR un RegioExpres Bucuresti-Brasov cu plecare dimineata. Sau macar actualul 11031 sa fie mutat din Nord de la noul mers sau in fine sa existe o minima concurenta la Regiotrans, dar evident ca nu se doreste acest lucru.
3006 va fi un Regio mai sprinten, dar are plecarea foarte devreme dn Brasov la 14.15 - banuiesc ca e pus la "concurenta" cu RT de la 14.00, oricum dupa-amiaza din Brasov sunt trenuri prea dese si puse la ore cam aiurea sper sa fie doar un draft si nu mersul final...
Sunt destule Regio pe Bucuresti-Brasov dar cele puse la orele cele mai bune pt calatori apartin tot Regiotrans... De la noul mers RT va pleca in jur de 8.00 dim din Bucuresti si returul la 16.00 din Brasov (cum e si acum)... Astea sunt orele cele mai bune si normal ca sunt rezervate pt Regiotrans...
NU am inteles ce cauta 3008 la o jumatate de ora dupa 3006 si dupa RT... sper ca fi mutat de acolo, iar pt Softrans cea mai buna solutie dupa mine este sa isi pastreze trasa actuala sau putin mai tarziu - sa fie o alternativa la RT de la 16.00.
In fine vom vedea ce va fi dar slabe sanse sa vedem vreo miscare isteata de la CFR, ei pe Brasov au ajuns sa se tarasca dupa Regiotrans... Si nu o spun cu rautate fata de Regiotrans ca am mers de atatea ori cu ei, ci cu regret pt CFR.. Eu as merge pe un RE cu plecare dimineata din Nord in jur de ora 7.45-8.00 Bucuresti-Brasov-Sibiu, ar atrage multi calatori, dar nu vor face asta ca nu supere in vreun fel aranjamentele cu RT... |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: CFR un putrigai Dum 21 Sept 2014, 15:02 | |
| Acum dupa pareri si propuneri spuneti si voi va rog ce zvonuri se aud si care ar parea mai sigure in legatura cu viitorul mers: ce noutati spectaculoase vor fi ? Acum va arat raspunsul automat din partea unei adrese: RelPublic.Calatori@cfrcalatori.ro care altadata a fost capabila sa mi raspunda tot in mod automat cu privire la mersul trenurilor de pe M900: Mesajul meu si raspunsul lor sec mai jos: Va adresez in cateva cuvinte admiratia dar si sugestiile, pertinente,cred eu - in legatura cu serviciile dumneavoastra. In ultimii ani calitatea conditiilor de calatorie s-a ameliorat, ceea ce salutam cu incantare. Noile modificari in mersul trenurilor pe magistrala 800, la fel sunt binevenite. Insa in privinta relatiei Bucuresti-Timisoara pe care o frecventez in interes de serviciu- situatia este dezastruasa. In ultimii ani observ ca timpul de parcurs este din ce in ce mai mare si ca zone bune ale acestei magistrale se degradeaza progresiv asa cum este cazul Toplet-Caransebes-Timisoara. Consider ca in afara zonei Balota cunoscuta pentru declivitatile ei niciun alt sector nu isi justifica vitezele atat de mici. Va rog sa luati in calcul un exemplu real din anii trecuti: IC 591 in Mersul Trenurilor 1996-1997 Clasa 1, Clasa 2, WR, DPost București Nord(15:20) - Craiova(17:25-17:28) - Balota(18:29-18:34) - Drobeta Turnu Severin(18:57-18:59) - Băile Herculane(19:39-19:41) - Timișoara Nord(21:50) Timpi de mers: 6h 30 Viteza medie: 85,28 km/h Este inadmisibil ca dincolo de toate scandalurile de frauda si falimentare a acestei societati- timpul de deplasare sa fie vizibil inrautatit. Pentru aceasta magistrala nicio noutate, de la an la an anulari si un mers copy-paste fara diferenta neta intre rangurile de tren(ma refer la opririle trenurilor 1691- 72/73). Este inacceptabil ca perechea de trenuri internationale care de fapt ar trebui sa aiba un parcurs prioritar fata de celelalte trenuri de rang IR- sa opreasca in Videle, Caracal, Filiasi, Strehaia,Orsova de acolo de unde urca in special navetisti CFR si sa acumuleze si mai mult timp in parcurgerea traseului. Este inacceptabil ca un trenul 1693 cu plecare la 15: 45 sa ajunga atat de tarziu la statia terminus Timisoara: 00:20 De altfel frecventa trenurilor pe relatia Bucuresti- Timisoara via Craiova este foarte redusa in conditiile in care aici este vorba de distanta cea mai scurta intre capitala si Timisoara. S-au mai trimis deja solicitari catre dumneavoasta in legatura cu acest subiect insa nicio schimbare favorabila ba chiar anulari aberante. Nu este normal sa ai interval de 5-6 ore intre legaturile directe spre Timisoara de aceea consider ca 4 perechi de trenuri pe aceasta relatie in decursul celor 24 ore inseamna foarte putin. Trenurile IR care fac legatura intre Bucuresti si Dr Turnu Severin ar trebui prelungite pana la Timisoara iar cele din Dr Turnu Severin spre Timisoara anulate astfel incat s ar economisi si material rulant si s-ar crea o rentabilizare a trenului de lung parcurs. Va rog sa luati in calcul aceste sugestii si raspundeti in mod obiectiv si concret solicitarilor noastre astfel incat sa nu revedem reactie la acest email aceleasi raspunsuri automate si texte preeditate fara nicio abordare concreta. Va multumesc anticipat pentru timpul acordat acestei solicitari, ------------------------------------------------------------------------------- Stimate domn, Serviciul Relaţii cu Publicul al CFR Călători răspunde petenţilor în conformitate cu prevederile Legii 233/2002 şi ale Ordonanţei nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare. CFR Călători SA este un operator feroviar de transport de călători, având ca obiect de activitate transportul călătorilor pe calea ferată, în a cărui sarcină nu intră organizarea circulaţiei trenurilor (grafic circulaţie, restricţii de viteză, administrarea şi întreţinerea spaţiilor din gări şi infrastructurii feroviare), în conformitate cu prevederile legale, mesajul dumneavoastră a fost redirecţionat către compania de infrastructură CNCF CFR SA, gestionara infrastructurii feroviare, urmând să primiţi raspuns în termen legal. Pentru a vă informa sau a coresponda pe tema administrării şi întreţinerii infrastructurii feroviare (publică sau privată, staţiilor cf etc) vă rugăm să vă adresaţi direct CNCF CFR SA (relatiipublice.cfrsa@cfr.ro). Vă dorim o zi buna . Cu stimă, SNTFC "CFR Călători" SA Compartimentul Relaţii cu Publicul Un text aruncat aiurea si bla-bla. Privatul o sa fie metastaza pentru ei asta au si urmarit. Mai bombardati-i si voi va rog cu propuneri serioase la adresa: relatiipublice.cfrsa@cfr.ro
Ultima editare efectuata de catre adytm in Dum 21 Sept 2014, 15:27, editata de 1 ori |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 21 Sept 2014, 15:22 | |
| Eu i-am bombardat de multe ori (o sa le mai fac un mail si acum) inse exact cum ati spus si Dvs mersul e facut numai in favoarea privatilor (mai ales a unuia - stim noi care, persoana importanta...) si mare lucru nu se poate face.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 21 Sept 2014, 16:41 | |
| - cristy79 a scris:
- Astea sunt orele cele mai bune si normal ca sunt rezervate pt Regiotrans...
Înţelegi, oare, că la întocmirea mersului, când se fac cererile de trase, operatorii NU au acces la solicitările celorlalţi operatori? Regiotrans nu ştie la ce oră a cerut CFR Călători trase şi nici CFR Călători nu ştie la ce oră a cerut Regiotrans. E primul venit, primul servit şi în funcţie de rang şi de ce trase s-au solicitat până la momentul ăla, se face un mers conform solicitării primite. - CFR Călători a scris:
- CFR Călători SA este un operator feroviar de transport de călători, având ca obiect de activitate transportul călătorilor pe calea ferată, în a cărui sarcină nu intră organizarea circulaţiei trenurilor (grafic circulaţie, restricţii de viteză, administrarea şi întreţinerea spaţiilor din gări şi infrastructurii feroviare), în conformitate cu prevederile legale, mesajul dumneavoastră a fost redirecţionat către compania de infrastructură CNCF CFR SA, gestionara infrastructurii feroviare, urmând să primiţi raspuns în termen legal.
Pentru a vă informa sau a coresponda pe tema administrării şi întreţinerii infrastructurii feroviare (publică sau privată, staţiilor cf etc) vă rugăm să vă adresaţi direct CNCF CFR SA (relatiipublice.cfrsa@cfr.ro).
Au dreptate aici. _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 21 Sept 2014, 18:12 | |
| Poate asa ar trebuie sa fie teoretic, dar in practica nu este asa. Atunci cum se face ca cele mai bune ore, intamplator, sunt ale Regiotrans?
Eu am auzit ca de la noul mers, RT va pleca la 8.00 din Bucuresti spre Brasov. O ora mai buna nici ca puteau gasi. Atata timp cat CFR mentine rang IR la toate trenurile sale de dimineata catre Brasov (nu vorbim de 3001 care e prea devreme si nu are treaba directa cu RT) si nu are niciun RE la ora aia, face asta exact pt a nu concura cu RT. Este o intelegere aici evidenta.
De ce macar actualul 11031 nu pleaca din Nord pt a mai degreva putin 3001 daca nu pt altceva? Tot de asta (sa nu plece inaintea RT) si pt a nu lua calatori de la IR ale CFR.
Ce naiba, e evident...
Uite o informatie in premiera pt CFR care "nu stie" la ce ora va pleca RT. Le spun eu ca va pleca la 8.00 spre Brasov. Au de gand sa faca ceva sau ca de obicei nu o sa ii atinga cu o floare? As vrea sa vad si eu odata un mers inteligent facut de CFR pt ei si nu pt folosul altora. Evident nu o sa am parte de asa ceva.
Faptul este acesta: trenurile IR ale CFR pe Brasov devin tot mai goale si mai scurte, iar ale RT tot mai pline si mai lungi. Evident este o intamplare... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 21 Sept 2014, 18:41 | |
| @crity79, dar ce vrei de fapt ? Lasa domnule in pace, sa faca ce vor, tu alegi ce ti se potriveste ca ora si pret, nu inteleg de ce atata discutie inutila si atatea lacrimi pentru CFR ca nu face si nu drege . Sunt oameni cu diferite functii care ar fi normal sa urmareasca binele companiei, deci e treaba lor, daca ei au specialisti care stiu mai bine de ce va tot bagati voi peste specialisti ? Ai cerut tren dimineata din Bucuresti la Brasov si ieftin, a venit RT cu trenul de 8, tot nu e bine, acum de ce nu baga si CFR, dar pana la urma vrei sa se schimbe mersul pentru tine ca vrei tu la ora aia si rangul de Regio Exp. cu tarife minime, eventual sa nu opreasca in multe statii, doar in Ploiesti si apoi direct in Sinaia, poate doar asa te multumesti nu ? Totusi nu se poate chiar asa, si ieftin , si rapid, si conditii de lux eventual si un mic dejun inclus, poate si o duba care sa vina sa va ia de acasa si sa va duca direct pe peron langa tren . Deci hai sa spunem ceva cat de cat ok nu tot ce visam, ca nu se poate chiar asa . @adytm, vorbesti cam degeaba cu exemplul din '96-'97 , ce a fost atunci nu are cum sa mai fie si acum, liniile sunt praf si pana nu se apuca de coridor partea de sud nu vei vedea reparatii majore la 900, de la an la altu vor scadea timpii de mers pe 900 indiferent ca iti place sau nu asta e . Te lupti cu morile de vant si cu tine ca nu accepti realitatea . Tren IC in RO de la noul mers nu va fi, toate vor fi IR pentru ca rangul de IC nu primeste subventie deci clar este un tren nerentabil mai ales ca lumea nu are bani de un asa tren deci circula gol trenul IC nu are cum sa-si acopere cheltuielile din biletele vandute . In prezent avem 1 tren IC in toata tara adica DACIA si de la noul mers va fi IR . O sa ajungi peste 3-4 ani sa pleci cu 1693 la 14:45 din Bucuresti si sa ajungi dupa ora 0 in Timisoara, asta in cazul in care mai ramane si nu il limiteaza pe la Severin si asta din cauza liniei, ce spuneam mai sus, pana nu se apuca de reparat linia si asta va fi dupa 2020 nu ai sa vezi timpi buni pe 900 iar in timpul lucrarilor sa te ti atunci 10-12 ore Bucuresti-Timisoara . 6 ore Bucuresti-Timisoara vei face peste 20-25 de ani de acum, pana atunci rabdare si tutun . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 21 Sept 2014, 18:51 | |
| M900 se bureaza si se indreapta anual pe tronsoane .. deocamdata as zice ca e cel mai bine intretinuta .. M800 si M1000 au avut parte de pieptanari, dar M900 are cea mai ok intretinere.. Nu stiu M500 si 600 , dar pe 400 si 200 nu s-au mai vazut utilaje de ani buni, decat asa.. la o desfiintare de bretea, mai schimba un macaz.. etc. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
| |
| | | | Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |