Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015

In jos 
+55
marius_catalin84
mielutu zburator
alex1987
Katalyn
Vlad
truscamihai
Ryan Anderson
dan tm
bubu
kristi kkk
marius664
The Legend
cristi ar
cfr500
j o a n t a
get.
EuroNight
stefan_br
solomon1984
adytm
TonyGFR
bogdan aldea
bobi
mureseanu_976
billy752-istu
ALEXCFR
Lumunita Stana
cristy79
Razvan Tudor
Sabik
Vitosa
Jhonyla
AlexD
lifetec
Andrey_tm
cristi CFR
riciu
baiazid
alex.alexus.tm
maris.constantin
Adrian78
razvan - trenuri
Dr2005
allred
Adirmvl
Radu Tudor
Katalin4653
AndiCFR
92Dragos
mariuscfrbucuresti
Alex Avram
Nesebar
IonutCFR2009
cardinal
DUAL
59 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 48  Urmatorul
AutorMesaj
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3326
Reputatie : 8718
Data de inscriere : 08/04/2010

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Icon_minitimeDum 22 Feb 2015, 20:20

Galati Constanta, un RE
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6975
Data de inscriere : 07/09/2014

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Icon_minitimeDum 22 Feb 2015, 23:54

cardinal a scris:
Galati Constanta, un RE
Permite-mi să te completez cu o precizare: mediatizat la greu. Adică, lipite reclame prin oraș în sezonul estival cu un text de genul: SUPER OFERTĂ! DACĂ EȘTI STUDENT/ELEV, CU 15 LEI AJUNGI PE MALUL MĂRII! Very Happy așa da, probabil că lumea s-ar băga la ăla, mai ales puhoaiele de vamaioți.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13092
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Icon_minitimeLun 23 Feb 2015, 00:23

Cam așa apărea în Vâlcea reclama pentru Sibiu-Mangalia. Și e printre cele mai bune idei ale CFR-ului!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20600
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25529
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Icon_minitimeLun 23 Feb 2015, 01:05

Prin staţii sunt puse afişe când sunt diverse oferte. Însă reclama pe panouri publicitare sau în media costă. Rămâne să vedem cum vor evolua diversele trenuri IR tarifate ca R pe anumite distanţe. Logic ar fi să devină R şi în mers, pentru ca ofertele să nu mai fie discriminatorii (reducerile pentru elevi şi studenţi sunt aplicate la tariful de IR în loc de cel de R). Sau, varianta a 2a, va fi înfiinţată Autoritatea de Reformă Feroviară şi nu se vor mai permite trase de IR cu preţ de R (sau invers).
Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 2r5yl1l

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6975
Data de inscriere : 07/09/2014

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Icon_minitimeMar 24 Feb 2015, 23:48

Și ce dacă reclama costă? Până la urmă, când vii pe piață cu un nou produs/serviciu, trebuie să investești pentru a scoate profit, că dacă nu știe lumea... adios. Cam asta e situația cu 7001 vs 15073, prietenii mei habar nu aveau de trenul CFR, însă când le-am zis de el și au mers, au realizat că oferă servicii net superioare lui 15073.
Să ne gândim și că sunt peste tot, pe toate gardurile, enșpe mii de postere cu vali vijelie și mai știu eu ce nulități. În zonele cu trafic pietonal, trimiți un băiat să lipească un afiș cu trenul tău. Problem solved free of charge.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9085
Reputatie : 12979
Data de inscriere : 16/07/2014

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Icon_minitimeMier 25 Feb 2015, 08:43

Si ce ar trebui sa faca Autoritatea asta de Reforma Feroviara?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20600
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25529
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Icon_minitimeMier 25 Feb 2015, 11:20

Multe lucruri, printre care şi stabilirea mersului de tren şi alocarea competitivă a traselor, prin licitaţie publică, cam cum se face acum la rutier. Evident, trasele de IR vor fi de IR, cele de R vor fi de R.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3345
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8344
Data de inscriere : 26/05/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Icon_minitimeMier 25 Feb 2015, 16:31

Nu cred ca firmele private vor fii obligate sa OPREASCA cu trenurile REGIO in toate garile in care opresc acum trenurile regio CFR CALATORI. Daca regiourile private vor opri in Chitila, Buftea, Peris pe ruta Bucuresti - Ploiesti va fii suficient pentru ca sa nu incalce legea.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20600
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25529
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Icon_minitimeMier 25 Feb 2015, 17:51

Câştigătorul trasei va fi obligat să o respecte. Asta înseamnă rang de tren, opriri, timpi de mers.
Desigur, cine ia o trasă de IR poate să perceapă bilet de R, dar subvenţia o va primi corespunzător rangului IR.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9085
Reputatie : 12979
Data de inscriere : 16/07/2014

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Icon_minitimeMier 25 Feb 2015, 19:18

In tot birocratia romaneasca nu se gaseste nimeni capabil sa faca reforma si ordine fara a se infiinta o noua structura?

pai tocmai suprabirocratizarea a dus la aceste ,,rezultate"

Ce opreste acuma CFR Infra sa faca liniile bune asa incit sa aiba pretentii la TUI? Avind linii bune OTF ar putea baga trenuri care sa respecte timpii si astfel ar avea calatori, deci profit de unde sa se plateasca si TUI.

De ce acuma nu se opresc marfarele supratonate si cele cu roti plane? chiar azi am coborit din 2608 si trecea 60 1663 de la Euroest , ii batea cel putin o roata, de la distanta nici nu am stiut ce troncane.

Cum ar fi ca daca s-ar incheia un contract pentru fiecare trasa in care sa se mentioneze conditiile oferite de Infrastructura?

Daca unui OTF nu ii convine sa circule pe un tronson cu 30 sa nu circule. Adica infrastructura ar ramine singura cu liniile asa cum le are si ar trebui sa traga obloanele... sau sa isi bage mintile in cap si sa puna mina pe treaba.

Asa asta le baga restrictii si OTF inghit.

o fi un cerc vicios care uite o sa se sparga cu inca un rind de sefi si controlori.

Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6376
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11386
Data de inscriere : 17/02/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 26 Feb 2015, 08:25

regio sa opreasca si pe camp si sa se infiinteze mai multe organisme de reglementare
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6900
Data de inscriere : 23/01/2014

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 26 Feb 2015, 11:48

dan tm a scris:


Daca unui OTF nu ii convine sa circule pe un tronson cu 30 sa nu circule. Adica infrastructura ar ramine singura cu liniile asa cum le are si ar trebui sa traga obloanele... sau sa isi bage mintile in cap si sa puna mina pe treaba.

Nici un OTF nu va face asta, deoarece pierd clienti, si asa marea majoritate a firmelor s-au orientat pe rutier...plus ca se spunea mai sus ca insusi operatorii contribuie la starea infrastructurii prin vagoane care nu corespund tehnic...
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4616
Data de inscriere : 06/05/2014

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Icon_minitimeMier 04 Mar 2015, 11:56

IR circuit :Bucuresti Nord-Pitesti-Craiova-Severin-Herculane-Lugoj-Timisoara Nord-Arad-Oradea-Cluj-Vatra Dornei Bai-Suceava-Iasi-Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau-Ploiesti Sud-Bucuresti Nord si invers

IR circuit;Constanta-Bucuresti Nord-Craiova-Tg Jiu-Petrosani-Simeria-Cluj-Vatra Dornei Bai-Suceava-Iasi-Tecuci-Galati-Braila-Constanta si invers

IR circuit; Brasov-Sibiu-Craiova-Severin-Timisoara-Buzias-Deva-Razboieni-Tg Mures-M.Ciuc -Adjud-Bacau-Iasi -Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau-Ploiesti-Sinaia-Brasov si invers
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20600
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25529
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Icon_minitimeMier 04 Mar 2015, 12:28

http://www.agir.ro/buletine/1031.pdf

Construcţia logică a mersului de tren integrat la interval regulate
Mersul cadenţat - Faţă de flexibilitatea oferită de transportul individual auto, călătorii care utilizează sistemul de transport public sunt obligaţi să se adapteze unui mers de tren dinainte stabilit. Acest sistem poate deveni mai atractiv dacă orele de plecare sunt uşor de reţinut, frecvenţa trenurilor este cunoscută (la 120-60-30-15-10-5 minute), dacă orele (minutele în cadrul orei) de plecare sunt identice. Acest concept este baza mersului ITF

Necesitatea transbordării, transferului - Datorită particularităţilor constructive ale liniilor sistemelor de transport feroviare, practic este imposibil de a efectua transportul din orice punct de plecare în orice punct de destinaţie, din care cauză apare necesitatea transferului în anumite puncte (noduri).

Optimizarea transferului - Transferul în nodurile feroviare trebuie realizat astfel încât într-o perioadă relativ scurtă să se realizeze pentru cât mai multe direcţii posibile

Sistemul ITF - Pe o reţea de transport public, se poate organiza circulaţia trenurilor după un mers ITF, legând prin noduri de cale ferată mai multe secţii de circulaţie pe care se aplică mersul ITF. Astfel se poate genera un sistem optim, care să permită, chiar cu preţul mai multor transferuri de scurtă durată, deplasarea călătorilor între oricare puncte ale reţelei. Acest sistem se numeşte sistemul integrat la interval regulate. Acest sistem este capabil să realizeze o repartizare optimă între diferite ramuri ale transportului public (feroviar, auto, fluvial).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
adibaiacos2003

adibaiacos2003


Numarul mesajelor : 17
Varsta : 57
Localizare : Braila
Reputatie : 3856
Data de inscriere : 10/05/2014

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Icon_minitimeMier 04 Mar 2015, 13:24

Este frumos pe hartie si ar merge atunci cand conducerea SNTFC nu ar pune limita la tren km regio.
Estimez ca un mers cadentat la 1 ora (aproape optim dupa ce am citit eu) implica cresterea cu aproximativ 30% a numarului de tren km, cu implicatii in TUI, plata partida si mecanici,etc)
Cred ca fara restrictia de mai sus, s-ar putea aplica pe Galati - Tecuci, Galati - Braila, Adjud - Focsani, Rm.Sarat - Buzau
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 42 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
Sus 
Pagina 42 din 48Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 48  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Mersul trenurilor 2012-2013 (2)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: