| Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
+55marius_catalin84 mielutu zburator alex1987 Katalyn Vlad truscamihai Ryan Anderson dan tm bubu kristi kkk marius664 The Legend cristi ar cfr500 j o a n t a get. EuroNight stefan_br solomon1984 adytm TonyGFR bogdan aldea bobi mureseanu_976 billy752-istu ALEXCFR Lumunita Stana cristy79 Razvan Tudor Sabik Vitosa Jhonyla AlexD lifetec Andrey_tm cristi CFR riciu baiazid alex.alexus.tm maris.constantin Adrian78 razvan - trenuri Dr2005 allred Adirmvl Radu Tudor Katalin4653 AndiCFR 92Dragos mariuscfrbucuresti Alex Avram Nesebar IonutCFR2009 cardinal DUAL 59 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3326 Reputatie : 8718 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 22 Feb 2015, 20:20 | |
| |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6975 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 22 Feb 2015, 23:54 | |
| - cardinal a scris:
- Galati Constanta, un RE
Permite-mi să te completez cu o precizare: mediatizat la greu. Adică, lipite reclame prin oraș în sezonul estival cu un text de genul: SUPER OFERTĂ! DACĂ EȘTI STUDENT/ELEV, CU 15 LEI AJUNGI PE MALUL MĂRII! așa da, probabil că lumea s-ar băga la ăla, mai ales puhoaiele de vamaioți. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13092 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 23 Feb 2015, 00:23 | |
| Cam așa apărea în Vâlcea reclama pentru Sibiu-Mangalia. Și e printre cele mai bune idei ale CFR-ului! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20600 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25529 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 23 Feb 2015, 01:05 | |
| Prin staţii sunt puse afişe când sunt diverse oferte. Însă reclama pe panouri publicitare sau în media costă. Rămâne să vedem cum vor evolua diversele trenuri IR tarifate ca R pe anumite distanţe. Logic ar fi să devină R şi în mers, pentru ca ofertele să nu mai fie discriminatorii (reducerile pentru elevi şi studenţi sunt aplicate la tariful de IR în loc de cel de R). Sau, varianta a 2a, va fi înfiinţată Autoritatea de Reformă Feroviară şi nu se vor mai permite trase de IR cu preţ de R (sau invers). _________________ :TTT:
|
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6975 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 24 Feb 2015, 23:48 | |
| Și ce dacă reclama costă? Până la urmă, când vii pe piață cu un nou produs/serviciu, trebuie să investești pentru a scoate profit, că dacă nu știe lumea... adios. Cam asta e situația cu 7001 vs 15073, prietenii mei habar nu aveau de trenul CFR, însă când le-am zis de el și au mers, au realizat că oferă servicii net superioare lui 15073. Să ne gândim și că sunt peste tot, pe toate gardurile, enșpe mii de postere cu vali vijelie și mai știu eu ce nulități. În zonele cu trafic pietonal, trimiți un băiat să lipească un afiș cu trenul tău. Problem solved free of charge. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9085 Reputatie : 12979 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mier 25 Feb 2015, 08:43 | |
| Si ce ar trebui sa faca Autoritatea asta de Reforma Feroviara? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20600 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25529 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mier 25 Feb 2015, 11:20 | |
| Multe lucruri, printre care şi stabilirea mersului de tren şi alocarea competitivă a traselor, prin licitaţie publică, cam cum se face acum la rutier. Evident, trasele de IR vor fi de IR, cele de R vor fi de R. _________________ :TTT:
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3345 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8344 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mier 25 Feb 2015, 16:31 | |
| Nu cred ca firmele private vor fii obligate sa OPREASCA cu trenurile REGIO in toate garile in care opresc acum trenurile regio CFR CALATORI. Daca regiourile private vor opri in Chitila, Buftea, Peris pe ruta Bucuresti - Ploiesti va fii suficient pentru ca sa nu incalce legea. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20600 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25529 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mier 25 Feb 2015, 17:51 | |
| Câştigătorul trasei va fi obligat să o respecte. Asta înseamnă rang de tren, opriri, timpi de mers. Desigur, cine ia o trasă de IR poate să perceapă bilet de R, dar subvenţia o va primi corespunzător rangului IR. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9085 Reputatie : 12979 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mier 25 Feb 2015, 19:18 | |
| In tot birocratia romaneasca nu se gaseste nimeni capabil sa faca reforma si ordine fara a se infiinta o noua structura?
pai tocmai suprabirocratizarea a dus la aceste ,,rezultate"
Ce opreste acuma CFR Infra sa faca liniile bune asa incit sa aiba pretentii la TUI? Avind linii bune OTF ar putea baga trenuri care sa respecte timpii si astfel ar avea calatori, deci profit de unde sa se plateasca si TUI.
De ce acuma nu se opresc marfarele supratonate si cele cu roti plane? chiar azi am coborit din 2608 si trecea 60 1663 de la Euroest , ii batea cel putin o roata, de la distanta nici nu am stiut ce troncane.
Cum ar fi ca daca s-ar incheia un contract pentru fiecare trasa in care sa se mentioneze conditiile oferite de Infrastructura?
Daca unui OTF nu ii convine sa circule pe un tronson cu 30 sa nu circule. Adica infrastructura ar ramine singura cu liniile asa cum le are si ar trebui sa traga obloanele... sau sa isi bage mintile in cap si sa puna mina pe treaba.
Asa asta le baga restrictii si OTF inghit.
o fi un cerc vicios care uite o sa se sparga cu inca un rind de sefi si controlori.
|
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6376 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11386 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 26 Feb 2015, 08:25 | |
| regio sa opreasca si pe camp si sa se infiinteze mai multe organisme de reglementare |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6900 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 26 Feb 2015, 11:48 | |
| - dan tm a scris:
Daca unui OTF nu ii convine sa circule pe un tronson cu 30 sa nu circule. Adica infrastructura ar ramine singura cu liniile asa cum le are si ar trebui sa traga obloanele... sau sa isi bage mintile in cap si sa puna mina pe treaba. Nici un OTF nu va face asta, deoarece pierd clienti, si asa marea majoritate a firmelor s-au orientat pe rutier...plus ca se spunea mai sus ca insusi operatorii contribuie la starea infrastructurii prin vagoane care nu corespund tehnic... |
|
| |
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4616 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mier 04 Mar 2015, 11:56 | |
| IR circuit :Bucuresti Nord-Pitesti-Craiova-Severin-Herculane-Lugoj-Timisoara Nord-Arad-Oradea-Cluj-Vatra Dornei Bai-Suceava-Iasi-Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau-Ploiesti Sud-Bucuresti Nord si invers
IR circuit;Constanta-Bucuresti Nord-Craiova-Tg Jiu-Petrosani-Simeria-Cluj-Vatra Dornei Bai-Suceava-Iasi-Tecuci-Galati-Braila-Constanta si invers
IR circuit; Brasov-Sibiu-Craiova-Severin-Timisoara-Buzias-Deva-Razboieni-Tg Mures-M.Ciuc -Adjud-Bacau-Iasi -Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau-Ploiesti-Sinaia-Brasov si invers |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20600 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25529 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mier 04 Mar 2015, 12:28 | |
| http://www.agir.ro/buletine/1031.pdf
Construcţia logică a mersului de tren integrat la interval regulate Mersul cadenţat - Faţă de flexibilitatea oferită de transportul individual auto, călătorii care utilizează sistemul de transport public sunt obligaţi să se adapteze unui mers de tren dinainte stabilit. Acest sistem poate deveni mai atractiv dacă orele de plecare sunt uşor de reţinut, frecvenţa trenurilor este cunoscută (la 120-60-30-15-10-5 minute), dacă orele (minutele în cadrul orei) de plecare sunt identice. Acest concept este baza mersului ITF
Necesitatea transbordării, transferului - Datorită particularităţilor constructive ale liniilor sistemelor de transport feroviare, practic este imposibil de a efectua transportul din orice punct de plecare în orice punct de destinaţie, din care cauză apare necesitatea transferului în anumite puncte (noduri).
Optimizarea transferului - Transferul în nodurile feroviare trebuie realizat astfel încât într-o perioadă relativ scurtă să se realizeze pentru cât mai multe direcţii posibile
Sistemul ITF - Pe o reţea de transport public, se poate organiza circulaţia trenurilor după un mers ITF, legând prin noduri de cale ferată mai multe secţii de circulaţie pe care se aplică mersul ITF. Astfel se poate genera un sistem optim, care să permită, chiar cu preţul mai multor transferuri de scurtă durată, deplasarea călătorilor între oricare puncte ale reţelei. Acest sistem se numeşte sistemul integrat la interval regulate. Acest sistem este capabil să realizeze o repartizare optimă între diferite ramuri ale transportului public (feroviar, auto, fluvial). _________________ :TTT:
|
|
| |
adibaiacos2003
Numarul mesajelor : 17 Varsta : 57 Localizare : Braila Reputatie : 3856 Data de inscriere : 10/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mier 04 Mar 2015, 13:24 | |
| Este frumos pe hartie si ar merge atunci cand conducerea SNTFC nu ar pune limita la tren km regio. Estimez ca un mers cadentat la 1 ora (aproape optim dupa ce am citit eu) implica cresterea cu aproximativ 30% a numarului de tren km, cu implicatii in TUI, plata partida si mecanici,etc) Cred ca fara restrictia de mai sus, s-ar putea aplica pe Galati - Tecuci, Galati - Braila, Adjud - Focsani, Rm.Sarat - Buzau |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|