|
| Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
+55marius_catalin84 mielutu zburator alex1987 Katalyn Vlad truscamihai Ryan Anderson dan tm bubu kristi kkk marius664 The Legend cristi ar cfr500 j o a n t a get. EuroNight stefan_br solomon1984 adytm TonyGFR bogdan aldea bobi mureseanu_976 billy752-istu ALEXCFR Lumunita Stana cristy79 Razvan Tudor Sabik Vitosa Jhonyla AlexD lifetec Andrey_tm cristi CFR riciu baiazid alex.alexus.tm maris.constantin Adrian78 razvan - trenuri Dr2005 allred Adirmvl Radu Tudor Katalin4653 AndiCFR 92Dragos mariuscfrbucuresti Alex Avram Nesebar IonutCFR2009 cardinal DUAL 59 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Sam 30 Aug 2014, 18:06 | |
| Si ceferistii cu ce mai fac naveta? |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11659 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Sam 30 Aug 2014, 18:08 | |
| Cu o Malaxa. Sau să îl facă tren Regio, să aibă acces toată lumea la el și să nu mai circule vagoanele alea două goale. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Sam 30 Aug 2014, 19:05 | |
| Ai dreptate, dar ala cica ar fi trenul lor, deci nu o sa fie compus din Malaxa, si, cel mai probabil, nici anulat. Dar grupele pot fi anulate. Nu doar atat, dar lasate unele localitati si fara legaturi pentru trenurile de lung parcurs. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11659 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 31 Aug 2014, 09:11 | |
| Adi, aici e problema. Șefii de la CFR pot avea un tren compus din EA/EC + două vagoane (vagoane confortabile, gen 22-76, 20-55 etc., nu vagoane 20-49 cum sunt pe unele trenurile de noapte de lung parcurs), iar călătorul de rând, adică *ros*ul care plătește bilet, nu are legături bune, nu are grupe directe și este obligat să circule cu o Malaxa 900. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 31 Aug 2014, 11:13 | |
| Daca s-ar putea de la noul mers Corona sa il prinda pe 1766 mi se pare aiurea sa ajungi la 1.40 in Cluj si sa stai pana la 4.40 la 1838 Imi aduc aminte acuma 15 ani ajungeau in acelasi timp |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 31 Aug 2014, 11:13 | |
| Mai demult a fost rama Z. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 01 Sept 2014, 01:02 | |
| IR Bicaz - Bucuresti Nord cu grupa de la Comanesti atasata in Adjud. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 01 Sept 2014, 01:29 | |
| Mersul trenurilor trebuie facut de cineva care merge cu trenul in toata tara nu Gheorghe si Vasile care merge cu trenu la Constanta vara si Brasov iarna, iar altceva ei nu stiu dar fac mersul trenurilor. Aici e nevoie de om care merge des cu trenul prin tara si cunoaste nevoile cetatenilor, ce vrea omul, ce legaturi, ce trenuri directe nu aberatiile lor din fata calculatorului bazate pe niste harti idioate cu niste cifre doar de ei stiute de unde sunt si gata din creion/pix anuleaza un tren plin care avea calatori si lasa in circulatie un tren gol . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 01 Sept 2014, 02:09 | |
| Mersul trenurilor Regio e făcut la nivel regional, iar cel al celor IR, IC şi internaţionale la nivel central. De aia nu se pupă legăturile. Ar trebui ca toate să se facă la nivel Central (ar fi, totuşi, cam greu, cu cei 4-5 oameni de acolo), ca să nu mai apară aberaţii (prea multe) la capitolul legături. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 01 Sept 2014, 14:59 | |
| Mi-a luat ceva vreme sa citesc din urma, dar nu doar la CFr se abereaza cind se face mersul de tren ci si pe aici cind se propun diverse trase.
A mai fost pe forum , manuela daca tin minte- care tot asa o tinea langa cu trenuri directe de la Satu Mare la Galati via Buzias.
Nu toate ar fi viabile. Eu am circulat de citeva ori cu Timisoara Nord-Galati si cam batea vintul prin el.Am venit de la Gheorghieni, am mers la Alba Iulia, la Tirgu Mures.
Nu stiu ce e cu fetisul asta Galati-Timisoara prin centrul tarii. Cum CFR opreste trenul in toate birturile ce succes o sa aiba? Mi se pare mai potrivita ideea sa circule prin Bucuresti si apoi direct la Galati dar nu prin Buzau ci direct, fara enspe mii de opriri. Nu ma mai leg de faimoasele opriri ale trenurilor de lung parcurs la Strehaia si mai ales la Rosiori Nord si Videle pentru blatisti dar oficial pentru sefimea de la CFR care lucreaza la Bucuresti.
Am mai vazut pe aici o propunere de tren prin centrul tarii cu grupa de Iasi, pai Timisoara -Galati a avut la un moment dat o asemenea grupa. Asta propus mai sus ar putea avea legatura imediat din Galati sau din Barbosi pentru scurterea timpilor, spre Iasi.
_ trenurile Timisoara Nord-Iasi dau nastere altor discutii despre legatura din Veresti la Botosani.
Nu stiu daca un Desiro la pendula ar fi mai bun decit O GRUPA DIRECTA, dar cred ca aceste trenuri ar trebui sa aiba mersul mai bine corelat cu grupa de la Bucuresti care acum da legatura la 1766.
De altfel 1765/1766 si 1837/1838 ar trebui anulate si introdus un singur tren care sa aiba legatura la Veresti pentru Botosani, deoarece se pare ca exista cerere. Nu-mi dau seama ce rost au trenurile aste la 4 ore distanta.
Sau daca se circula mai mult din Cluj Napoca spre Iasi sa fie limitat 1765/1766 acolo cu legatura spre Timisoara cu 1844.
Normal nu inteleg de ce 1833 nu are legatura din Oradea spre SAtu Mare -Baia Mare. Astfel CFR obliga calatorii sa mearga la autobuz, de vreme ce unii nu vor sa mai astepte pina dupa amiaza trenul direct.
Plus ca trenul opreste acum ca pe vremea cind CFR avea legaturi in toate nodurile, de exemplu pentru ce opreste in Ciumeghiu?
Pina la urma daca legaturile sint puse ok si nu e cazul sa stai cu orele prin gari nu vad de ce sa nu schimbi trenul?Eu am venit de la Mangalia cu 2802-1988-1695 si nu am mai murit sa schimb. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 01 Sept 2014, 15:32 | |
| Karpaty, sint atatea chestii aberante in mers ca nu trebuie sa mergi cu trenul ca sa il faci nu perfect, dar cu mult mai bun. Si lista e lunga cat o zi de post.
Faza cu R-urile facute de Regionale e iar aberanta. Nu zic de mers de la Brasov la Cluj, cu schimb in Teius. Da' daca vreau sa merg din Blaj la Aiud de ce sa nu pot frate sa iau doua R-uri legate?
Dane, trenurile nu sint facute exclusiv pentru a merge de la un capat la altul. Eu cand am propus varianta prin Sibiu pentru Galati-Timisoara nu am facut-o degeaba. Si nu, Galatiul nu e buricul Pamantului, dar impreuna cu Braila au 250.000 si 180.000 de locuitori. Daca mai pui si Tulcea, de unde poti ajunge cu autocarul, ai juma' de milion de locuitori. "Decat"...
Schimbul presupune, in multe cazuri, costuri suplimentare. Plus emotiile ca pierzi legatura. Dar motivul principal e comoditatea romanului. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 01 Sept 2014, 16:06 | |
| - dan tm a scris:
Pina la urma daca legaturile sint puse ok si nu e cazul sa stai cu orele prin gari nu vad de ce sa nu schimbi trenul?Eu am venit de la Mangalia cu 2802-1988-1695 si nu am mai murit sa schimb. Este o mare diferenta intre schimbatul trenurilor ca asa vrei tu si schimbatul trenurilor ca asa te obliga CFR pentru ca nu ai tren direct, in cazul rutei tale lumea merge cu trenul direct, ce ai facut tu e posibil sa fi fost unic, ca nu este o placere sa te trambalezi din tren in tren cu bagaje dupa tine . |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 01 Sept 2014, 16:13 | |
| A facut o alegere buna si a fost de 3 ori castigator: 15 % reducere ca a folosit 3 trenuri CFR, a mers cu 160 km/h cu 1988, ceea ce 10191-2 nu ii oferea, a ajuns in acelasi timp de mers daca lua IR 10191-2 |
| | | get.
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5252 Data de inscriere : 24/12/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 02 Sept 2014, 00:32 | |
| Cea mai buna legatura de anul asta pe care am avut-o din Constanta catre Oradea, 15 ore si 39 de minute in cap, fata de 1931 care face aprox. 17 ore cu intarzierile zilnice, nemaivorbind de comfortul sporit asigurat de Corona: IR 1986 C-ta - Buc. N 13:10 - 15:10 IR 1527 Buc. N - Brasov 15:30 - 18:10 IR 406 Brasov - Oradea 18:55 - 04:49 |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mier 03 Sept 2014, 09:00 | |
| - Karpaty a scris:
- dan tm a scris:
Pina la urma daca legaturile sint puse ok si nu e cazul sa stai cu orele prin gari nu vad de ce sa nu schimbi trenul?Eu am venit de la Mangalia cu 2802-1988-1695 si nu am mai murit sa schimb. Este o mare diferenta intre schimbatul trenurilor ca asa vrei tu si schimbatul trenurilor ca asa te obliga CFR pentru ca nu ai tren direct, in cazul rutei tale lumea merge cu trenul direct, ce ai facut tu e posibil sa fi fost unic, ca nu este o placere sa te trambalezi din tren in tren cu bagaje dupa tine . Eu nu am schimbat trenurile pentru ca asa am vrut. Nu am fost singur si am avut si noi trolere, genti etc. Ba chiar aveam si tren direct Mangalia-Timisoara Nord insa nu am mai gasit bilete la WLAB asa incit am ales legaturile care includeau timpul cel mai scurt de stat prin gari. Acuma las la o parte ca 2802 sosete in Constanta la linia 1 peron iar 1988 pleaca de la linia 4, asadar trambalare pe la subsol etc dar per total asta a af ost situatia si am ajuns bine la destinatie. De fapt datorita lipsei sigurantei ca o sa prinzi legatura a aparut refuzul calatorilor de a circula cu schimbari, cel putin asa cred. Pentru ca 20 de minute intirziere ar fi fost fatale urmind sa stam mult si bine in Bucuresti nord(ma rog schimb la Videle pentru 10191). Daca oamenii s-ar putea baza pe faptul ca trenul soseste in statia de legatura la timp si trenurile gareaza pe cit posibil la peron comun, atunci incet , incet lumea s-ar intoarce la tren. Dar asa degeaba, sa nu uitam ca multe gari mari sint considerate de tranzit si nu au nici macar bagaje de mina. Stai cu orele pe acolo.Asa daca e un oras mare poate mai mergi in centru la o cafea(am patit noi intr-un an la Craiova). Uite eu de exemplu am mers cu 1838 pina la Iasi acolo in 16 minute am avut R6410 spre Vaslui. Am fost putin ingrijorat ca nu o sa ajung, dar apoi am prins legatura. Partea mai putin placuta a fost ca 1838 sosete la o linie infundata iar R 6410 pleaca din alta zona a statiei de linia 5. Cum in 1838 sint multi calatori care pleaca spre Vaslui , Birlad normal trenurile ar trebui garate la peron comun dar nu sta CFR sa gindeasca asa. Momentam la asta se mai adauga faptul ca peroanele din Iasi sint in santier. Asadar ca parere personala consider ca se poate circula si cu schimbari daca trenurile ar fi mai bine corelate, timpii ar fi respectati etc etc. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
| |
| | | | Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |