|
| Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
+55marius_catalin84 mielutu zburator alex1987 Katalyn Vlad truscamihai Ryan Anderson dan tm bubu kristi kkk marius664 The Legend cristi ar cfr500 j o a n t a get. EuroNight stefan_br solomon1984 adytm TonyGFR bogdan aldea bobi mureseanu_976 billy752-istu ALEXCFR Lumunita Stana cristy79 Razvan Tudor Sabik Vitosa Jhonyla AlexD lifetec Andrey_tm cristi CFR riciu baiazid alex.alexus.tm maris.constantin Adrian78 razvan - trenuri Dr2005 allred Adirmvl Radu Tudor Katalin4653 AndiCFR 92Dragos mariuscfrbucuresti Alex Avram Nesebar IonutCFR2009 cardinal DUAL 59 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 28 Aug 2014, 13:24 | |
| Pai daca are proces tehnologic si se respecta toti pasii, de ce un tren este trimis la drum in ultimul hal... cu banchete rupte, murdare, cu WC-uri imputite... Cineva semneaza deci pentru ele ca-s apte de drum, dar ele sunt un focar de infectie. As fi tare curios daca macar 1 data pe an se sterg cu dezinfectant/detergent manerele de la usi sau cotierele de plastic. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 28 Aug 2014, 13:32 | |
| Posibil ca multe din vagoane sa arate in ultimul hal si pentru ca nu au buget sa le intretina. Tin minte ca acum cativa ani am vazut ceva reportaj la TV, si cei care se ocupau de repararea si intretinerea materialului rulant, practic, faceau asta ca la Dacie, cu un patent si o sarma. Si spuneau asta. Dar seful lor zicea ca tot materialul rulant e ok... In privinta curateniei, mi se pare ca serviciul asta a fost externalizat. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 28 Aug 2014, 13:48 | |
| - Karpaty a scris:
- Dovada ca la toate petitiile trimise au raspuns ca nu se poate, deci nimic din ce s-a propus la ei nu se poate, refuza sa bage 2-3 trenuri directe, plimba lumea prin capatul celalalt al tarii ca doar asa ai legatura si plus ca te plimba pe la dracu in praznic te mai pune sa si astepti 3-4 ore dupa legatura, pai nu e bine ca majoritatea au plecat de la tren si acum se uita la stele ca nu mai au calatori ? De 2-3 ani de cand este treaba asta cu petitiile, nu a fost data sa zica, da aveti dreptate, analizam situatia si de luna viitoare bagam in circulatie trenul propus de dv. daca in 6 luni nu devine rentabil atunci il scoatem, dar nu, ei taie din starttoate sperantele, nu incearca nimic nou, exact ce ziceam acum cateva zile, cainii latra ursul merge, asta e CFR . La urma urmei prosti sunt astia care inca mai suporta bataia de joc pe banii lor, munciti si nu renunta la CFR, cat despre cei ce au renuntat la CFR, toata stima, jos palaria .
Crezi că un tren se introduce în circulaţie pe baza solicitării unei singure persoane? Sau că se poate introduce peste noapte? E nevoie de studii de piaţă, de material rulant, de personal... astea sunt lucruri care nu cresc în copaci. În plus, CFR Călători trebuie să îşi reducă pierderile, aşa că în ultimii 2 ani s-au tot anulat trenuri care aveau, în medie, între 1 şi 35 călători. Societatea nu e în situaţia să facă experimente, mai ales că mersul actual - pe care îl înjuri tu atâta - a adus pierderile societăţii aproape de zero, practic un ,,record" din 1998 până în prezent. - Citat :
- Daca nu erau firmele private nu exista la CFR 2021/2022 Regio cu mers de IR, nu exista 2801/2802, plus multe alte rute unde au bagat Regio cu mers de IR sau tarifare la IR cu 35-45% mai putin, toate astea au fost facute ca au inceput sa aibe concurenta cu firmele private nu ca ii intereseaza pe ei noi, de cei ce platim bilete la tarifele impuse de ei in rang de avion pentru buzunarul omului de rand .
Concurenţa e benefică... ăsta e avantajul pieţei libere. Unde nu e concurenţă, omul plăteşte mai mult. Dar dacă omul plăteşte, cu ce te deranjează pe tine? Nu stă CFR Călători în biletul tău sau al celor care scriem aici. Dovadă că trenurile de lung parcurs sunt pline, iar sezonierele de anul ăsta au cam bătut toate recordurile de lungime şi încasări (dacă numărul de călători din perioada iunie-august 2013 a fost 103% din cel din perioada similară a anului 2013, parcă văd că acum o să avem vreo 110 - 115% faţă de 2013). - Citat :
- Nu mai vorbim de rusine ca nemernicii nu au rusine, o adunatura de nemernici asta sunt astia din CFR, toata ziua stau, de la aia din birouri pana la aia de bat cu ciocanul in roti, toti de abea se misca si indiferent ce fac salariul tot vine in fiecare luna . Eram in gara, si apare un tren lung de 14-15 vagoane la care acesti "ciocanari" "ce au bagat si astia atatea vagone, ia gasit pe toti sa plece de acasa" , normal, era greu sa se miste de pe banca
Glume ,,de muncitori" se fac peste tot. Ciocănarii cred că sunt de la CFR S.A.. Ca fapt divers, la CFR Călători, în 2013, s-au prestat aproape 120.000 (una sută douăzeci mii) ore suplimentare! Şi astea sunt doar cele înregistrate oficial. La stat orele suplimentare nu se plătesc, cel mult se compensează cu zile libere, dar de multe ori nici asta nu se face. Când lucrezi zilnic o oră peste program, neplătit, nu cred că e deranjant să faci o glumă proastă. - IonutCFR2009 a scris:
- Pai daca are proces tehnologic si se respecta toti pasii, de ce un tren este trimis la drum in ultimul hal... cu banchete rupte, murdare, cu WC-uri imputite... Cineva semneaza deci pentru ele ca-s apte de drum, dar ele sunt un focar de infectie. As fi tare curios daca macar 1 data pe an se sterg cu dezinfectant/detergent manerele de la usi sau cotierele de plastic.
*urăţenia e un serviciu externalizat. Pentru asta răspund firmele de *urăţenie. La plecare, fiecare vagon are o notă conform căreia poate circula încărcat sau gol, pe care sunt trecute lipsurile din inventar şi distrugerile (o găsiţi lipită pe panoul electric). Dacă vagonul corespunde dpdv al siguranţei circulaţiei (frâne, aparat de rulare, aparat de tracţiune şi legare ş.a.) şi nu sunt alte vagoane disponibile, vagonul e trimis la drum, că altfel rămân călătorii în staţie şi se lasă cu scandal. _________________ :TTT:
|
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5812 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 28 Aug 2014, 13:51 | |
| Serviciul de salubrizare al cfr-lui se face (CAPUSEAZA) cu firme private la niste costuri foarte mari! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 28 Aug 2014, 13:58 | |
| Eu cotizez in fiecare an peste 3000 de lei pe bilete de tren si asta de placere, merg cu trenul pentru pasiune, plimbare, deci nu sunt 300 de lei ci 3000 de lei care dupa mine este o suma destul de mare iar pentru aceasta suma am si anumite pretentii . Mersul de tren actual este injurat de majoritatea nu doar de mine, calatoreste prin tara si vezi ce zice lumea, din birou din fata calculatorului e usor sa se zica ca e bun dar in realitate e praf si pulbere . Daca e asa bun de ce fuge lumea de tren ? De bun ce e . |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 28 Aug 2014, 14:04 | |
| Depinde cum au calculat eficienta unui traseu. Daca anul trecut or fi fost trenuri formate din DA+2..3 vagoane si calatori de maxim jumatate de vagon si acum au pus malaxa care ridica procentul de utilizare la 70-80 % pare eficienta treaba insa nu poti sustine financiar intretinerea unei linii de 144 km (de ex) cu 4 trenuri malaxa de 50 calatori/zi... nici salariile angajatilor nu sunt acoperite. Eficient era sa umple macar alea 2...3 vagoane folosite la garniturile de anul trecut, printr-un mers facut cu cap, ca oamenii sa aiba legaturi bune mai departe, sa nu stea prin statii mai mult de 30 minute sau chiar sa creeze mai multe rute directe fara schimbari inutile, sa fie motivati calatorii sa aleaga trenul in loc de dube. ---------------------------------------------------------------------------------- Propunere de tren pentru mersul 2014/2015:
RE 7071 Bucuresti Nord (6:00) - Urziceni (07:05) - Slobozia Veche (8:00) - Ciulnita (8:25) - Bucuresti Nord (9:30) RE 7073 Bucuresti Nord (12:00) - Urziceni (13:05) - Slobozia Veche (14:00) - Ciulnita (14:25) - Bucuresti Nord (15:30) RE 7075 Bucuresti Nord (18:00) - Urziceni (19:05) - Slobozia Veche (20:00) - Ciulnita (20:25) - Bucuresti Nord (21:30)
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Joi 28 Aug 2014, 14:25, editata de 3 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 28 Aug 2014, 14:14 | |
| Nu ai cu cine domnule, nu ai cu cine, ei stiu una si buna, nu conteaza ce zice calatorul si ce pretentii are calatorul, ei fac bucatele si bucatele, sa schimbi 10 trenuri in parcurs la tarife mari si conditii din 1940 . Daca asa se atrag calatorii cu conditiile din 1940 la preturi de 2014 atunci sa se lase de meserie si sa se duca cu vaca . NU ai cum sa faci concurenta dubei/autocarului care este direct la pret bun cu un tren rupt in 2-3-4 la tarif mult mai mare !!! e logic ca nu vine nimeni la tren sa schimbe ateatea trenuri cand are alternativa directa, confortabila si la pret bun . Daca acest aspect nu se vede atunci nu are rost sa mai vorbim .
Ca trenurile sezoniere de anul asta au avut succes si ca au fost lungi, da e adevarat ca multi nu au mai plecat in tari straine si au ramas in tara unde au fost pe litoral dar asta a durat 2 luni, peste 2 saptamani sezonierele sunt pa-pa, lumea se intoarce la servici iar trenurile IR revin la 3 vagoane si alea goale . |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 28 Aug 2014, 14:24 | |
| Eu cotizez 1300-1500 de lei la CFR doar pe drumuri acasa. Anul asta cred ca o sa ajung la 1000-1200 de lei. Doar pentru Cluj-Valcea-Cluj. Dumnezeule! :shock: Si asta pentru ca dau vreo 53 de lei pe un drum, avand TrenPlus, deci inca 100 de lei.
Ionut, uite cum se calculeaza, din topor, eficienta unui drum Valcea-Sibiu cu DA si doua vagoane. TUI-ul e, sa zicem, 7 lei pe kilometru, deci vreo 700 de lei. Trenul face vreo trei ore, sau mai mult => 700 de litri? Sa zicem ca CFR plateste 4 lei/litru. Deci combustibilul costa 2800 de lei doar pe drum. Fara sa mai pui manevre si motorina pe care o arde DA-ul cam o ora inainte sa plece la drum. Astea sint doar doua parti din costul unui drum de 99 de kilometri pe Valea Oltului cu o compunere clasica.
Buba mai mare nu e ca apar malaxe pe secundare, ci ca nu ai legaturi bune. Plus taxarea cretina. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 28 Aug 2014, 14:34 | |
| - Adirmvl a scris:
- Ionut, uite cum se calculeaza, din topor, eficienta unui drum Valcea-Sibiu cu DA si doua vagoane. TUI-ul e, sa zicem, 7 lei pe kilometru, deci vreo 700 de lei. Trenul face vreo trei ore, sau mai mult => 700 de litri? Sa zicem ca CFR plateste 4 lei/litru. Deci combustibilul costa 2800 de lei doar pe drum. Fara sa mai pui manevre si motorina pe care o arde DA-ul cam o ora inainte sa plece la drum. Astea sint doar doua parti din costul unui drum de 99 de kilometri pe Valea Oltului cu o compunere clasica.
TUI-ul este, în medie, 9 lei / tren*km, iar motorina costă peste 6 lei/litru... _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 28 Aug 2014, 14:45 | |
| Am zis ca poate nu e chiar 9 lei, fiind o garnitura scurta. Iar pretul motorinei l-am pus rotund 4 lei calculand ca CFR Calatori deduce TVA-ul si, cumparand cantitati mari, obtine un pret mai mic. Oricum, am pus niste preturi un pic mai mici, dar doar motorina pentru DA si TUI-ul sar de vreo 4000 de lei. Presupunand ca ai doua 21-47 pline, mai pusin un salon mic, ca ala e al nasului/nasilor, ar insemna 88+64, deci 152 de locuri * 13,5 lei biletul = 2052 de lei incasari. Dar mai mult de 1000 de lei nici cu slujbe nu se aduna din bilete.
Malaxa consuma 35 de litri pe 100 de kilometri sau la ora de functionare? Parca la suta, nu? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 28 Aug 2014, 16:16 | |
| La suta de km, că e cu transmisie mecanică. _________________ :TTT:
|
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 28 Aug 2014, 16:17 | |
| Dar un Desiro cât consumă? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 28 Aug 2014, 16:18 | |
| 100 de litri la suta de kilometri. |
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4456 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 28 Aug 2014, 16:55 | |
| - Dr2005 a scris:
- Karpaty, ţi-am mai explicat cum stă treaba… Ce e cu toate grupele astea propuse de tine pentru Botoşani şi Galaţi? Parcă ar fi centrul Universului acolo…
- Katalyn a scris:
- Dr2005 are dreptate ce mama naibi e la Botosani de vreti grupe si grupulete la toate IR-urile care trec prin Veresti ?
S-a mai explicat de n ori ca pentru Botosani e arhisuficient sa ai legatura imediata cu Desiro ca sa nu zic malaxa decat DA/LDH cu 1 vagon.
Galatiul mai merge, Brasov-Iasi/Suceava da, dar cand va aud toata ziua cu Botosaniul ala parca ar fi Breaza pe M300 sa opreasca toate IR-urile. Luarea in derizoriu practicata prin commenturile de mai sus rimeaza perfect cu modul in care au fost stabilite legaturi, in Veresti, fie pentru BT, venind dinspre B, TM/CJ, fie pentru B, TM/CJ, venind dinspre BT. Am eliminat intentionat relatia IS-BT-IS, unde varianta auto nu are concurenta. Asadar, timpii de asteptare ar fi cam astia: IR 1766 TM-IS 1h 24min. IR 1838 TM-IS 5h 3min. IR 1652 SV-B 2h 49min. IR 1831 IS-CJ 2h 1min. IR 1752 SV-B 2h 3min. IR 1832 CJ-IS 1h 27min. IR 1834 TM-IS 7h 17min. IR 1651 B-SV 6h 54min. IR 1659 B-SV 4h 13min. Cu speranta ca n-am gresit la adunari/scaderi, nu fac decat sa constat, fara sa comentez nici de bine, nici de rau. Pentru ca timpii mentionati sa poata fi mai lesne savurati, mai precizez si ca, in 2h, parcurgi cu autocarul distanta BT-IS. Breaz fiind, n-am sa ma cobor si eu zicand vreo doua despre Breaza, loc pentru care am dealtfel toata admiratia. La urma urmei, care-ar fi criteriile de comparatie intre una si alta ??!! Despre centrul universului ma abtin; e de domeniul concitadinului Eminescu. Las la latitudinea divinitatii evolutia valorilor de mai sus, pe care o vom putea constata in noul mers al trenurilor. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Sam 30 Aug 2014, 18:01 | |
| Dacă nu sunt rentabile trenurile formate din DA/EA + două vagoane de ce se mai ține în circulație trenul 1698/1699? Circulă cu EA/EC + două vagoane goale și cu rangul IR. Să pună și pe trenul ăsta o Malaxa. Sau să îl anuleze, dac tot nu circulă lumea cu el. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
| |
| | | | Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |