| Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
+55marius_catalin84 mielutu zburator alex1987 Katalyn Vlad truscamihai Ryan Anderson dan tm bubu kristi kkk marius664 The Legend cristi ar cfr500 j o a n t a get. EuroNight stefan_br solomon1984 adytm TonyGFR bogdan aldea bobi mureseanu_976 billy752-istu ALEXCFR Lumunita Stana cristy79 Razvan Tudor Sabik Vitosa Jhonyla AlexD lifetec Andrey_tm cristi CFR riciu baiazid alex.alexus.tm maris.constantin Adrian78 razvan - trenuri Dr2005 allred Adirmvl Radu Tudor Katalin4653 AndiCFR 92Dragos mariuscfrbucuresti Alex Avram Nesebar IonutCFR2009 cardinal DUAL 59 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22382 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 06 Mai 2014, 16:52 | |
| - 92dragos a scris:
- Știți ce vorba am legat de sezonier via Razboieni? Pornești la ora 8 seara și peste patru ore tot în același județ ești. . Cred ca v-am spus totul. Combinatul îl mai avem pana în 2017.
Daca realizezi asta atunci nu mai visa la trenuri Tg Mures-Mangalia , poti schimba in Deda , nu iti trebuie grupa directa , daca stau bine si ma gandesc pentru cine vrei grupa directa ? tineretul se poate transborda din tren in tren , apoi cei trecuti de 25 de ani se deplaseaza cu masina plus ca nu prea mai merg pe litoral in Romania , iar cei batrani se duc mai repede la bai in Felix deci pana la urma e clar ca nu ai nevoie de tren/grupa directa Tg Mures-Mangalia . |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13265 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 06 Mai 2014, 17:04 | |
| Sezonierele merita grupe pentru ca anual circula pline pana la REFUZ... Nu merita insa batjocorite si bagate prin B Nord ca sa se adauge 1 ora la mersul lor .. 1991/1992 erau mirifice .. La fel si 1931/32.. Apoi a inceput macelaritu si strutzocamilari cu 1695 1821 1631 etc .. Acum 1741 |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22382 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 06 Mai 2014, 17:27 | |
| Pentru o legatura pe timp de zi pe relatia Bucuresti-Oradea si retur eu propun asa :
-Trenul 1580 Constanta-Brasov prelungit la Oradea , la fel si returul 1589 sa vina de la Oradea si rezulta un tren direct Oradea-Constanta-Oradea
-Trenul 1745/1746 trecut pe 400 , Bucuresti-Brasov-Sf Gheorghe-Miercurea Ciuc-Deda-Dej-Baia Mare-Satu Mare si retur , eventual si numarul trebuie modificat in 1641/1642 iar actualul 1641/1642 modificat in 1645/1646 iar actualul 1645/1646 anulat pe relatia Brasov-Tg Mures-Brasov si pastrat doar pe relatia Bucuresti-Brasov si retur , daca trece 1745/1746 pe 400 nu mai este nevoie si de 1645/1646 . Daca dispare actualul 1645/1646 se poate pune grupa pentru Mures la 1745/1746 .
DUAL , sezonierul ala 1991/1992 nu se justifica , pentru ce sa ocolesti Bucurestiul , nu tata , daca un tren trece pe langa Bucuresti si nu intra in Bucuresti e cea mai mare prostie posibila , pai Bucurestiul genereaza calatori cat nu crezi mai ales la sezoniere , nu mai este ce a fost , trenurile nu mai sunt pline cum erau pe vremuri iar acum cea mai buna solutie pentru litoral este sa fie prelungite la Mangalia trenurile care circula in prezent , gen 1821/1822 ; 1695/1696 , trenurile trebuie sa circule pline , doar asa sunt rentabile , daca nu iti convine ca este trenul plin atunci esti liber sa mergi cu alt mijloc de transport nu plange nimeni ca x si y nu vine la tren iar daca vrei sa prinzi loc nu iei biletul cand pleci ci il iei din timp sa fi sigur ca ai locul asigurat . |
|
| |
Lumunita Stana
Numarul mesajelor : 167 Varsta : 54 Reputatie : 4172 Data de inscriere : 28/11/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 06 Mai 2014, 17:57 | |
| Ideile lui Karpaty cu prelungirea pana la Oradea sunt destul de bune in plus nu stiu de ce cfr a anulat 1631/1632 fiinca am auzit la TV(poate ca era si adevarat)era cel mai profitabil tren din Romania.
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13265 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 06 Mai 2014, 18:03 | |
| Nu zice nimeni ca Bucurestiu nu genereaza trafic... Dar 1822 merge in sezon cu 10 vagoane si e fulll ! De ce sa nu l lasi limitat la buc si sa nu bagi sezonieru care sa n aiba treaba cu Bucurestiu si sa colectezi vagaone pline de pe secundare? Sunt atatea orase ca Slatina Piatra Neamt Tirgu Mures care genereaza trafic .. Si n au cum! 1821 in sezon limitat la buc cu 5 vagoane satisface.. Sezonierul de la arad depinde pe unde l duci dar stramgi de zece vagoane fara sa l bagi in bucuresti si sa l opresti in ciulnita si fetesti... Opreste ir urile din buc acolo.. Si daca vrei ofera un ic din bucuresti spre mare fara oprire.. Pana la ct |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8081 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 06 Mai 2014, 18:13 | |
| - Karpaty a scris:
- 92dragos a scris:
- Știți ce vorba am legat de sezonier via Razboieni? Pornești la ora 8 seara și peste patru ore tot în același județ ești. . Cred ca v-am spus totul. Combinatul îl mai avem pana în 2017.
Daca realizezi asta atunci nu mai visa la trenuri Tg Mures-Mangalia , poti schimba in Deda , nu iti trebuie grupa directa , daca stau bine si ma gandesc pentru cine vrei grupa directa ? tineretul se poate transborda din tren in tren , apoi cei trecuti de 25 de ani se deplaseaza cu masina plus ca nu prea mai merg pe litoral in Romania , iar cei batrani se duc mai repede la bai in Felix deci pana la urma e clar ca nu ai nevoie de tren/grupa directa Tg Mures-Mangalia. Zi-le asta si sighetenilor. Nici nu e munincipiu resedinta de judet, dar ei beneficiau pana in 2012 inclusiv de grupa de tren la 942 / 943 Satu Mare - Mangalia. Si e de cel putin 2x mai mic decat munincipiul Tirgu Mures. Eu v-am zis ca totul pleaca de la politic, dar nu baga nimeni la cap. @Dr2005 respectiv razvan-trenuri : maghiarii din Ardeal merg si la Bucuresti din motive intemeiate : controale / internari la spital, facultati care doar acolo le gasesc, locuri de munca. Ba chiar pot adauga deplasari in extern care doar de la Banasea sau Otopeni se pot face. Ce vreau sa mai adaug e faptul ca rangul de RE e taraneala. RE TREBUIA sa fie OBLIGATORIU mers de IR si tarif de Regio. Cand colo, pe Deda - Tirgu Mures sau pe Caransebes - Resita se opresc trenurile de Bucuresti pentru toti taranoii navetisti. Pai baga-le dom'le 2 bou-vagoane 20-31 sau altceva mai potrivit pentru navetisti cu abonamente, NU ii lasi sa stea in aceleasi vagoane fiindca-i discriminare ! PS. Daca m-as duce la Bucuresti, tot trenul l-as folosi. NU merg cu transbordare la Sighisoara fiindca nu sustin evazionistii cu dube, PLUS intarzierile zilnice pe Sighisoara datorate intarzierilor. Deci pas ! _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13092 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 06 Mai 2014, 18:25 | |
| Am facut cruce cu grupa Sighetului pentru Bucuresti in vara, parca intr-o marti. Culmea ca avea calatori trenul ala! Desi Sighetul e cam la fel de mic ca Reghinul, in 2011 avand vreo 37.000 de locuitori. Asta in timp ce Muresul are "doar" 134.000.
Pe de alta parte, daca e de mers cu masina, din Mures la Constanta faci 7 ore si ceva, pe cand din Sighet... |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13265 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 06 Mai 2014, 20:17 | |
| Mi e mi se pare nesimtire faptul ca platesti IR .. Si merge ca si caruta.. ! N am nimic ca urca navetistii in vagoane de IR .. tot oameni sunt.. Dar ori circula ca RE ori circula ca IR!ca circula ca IR la pret de RE e un +.
Ultima editare efectuata de catre DUAL in Mar 06 Mai 2014, 23:16, editata de 1 ori |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8360 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 06 Mai 2014, 20:24 | |
| Problema cu sezoniere de zi este ca ajungi seara la litoral. Katpaty nu cred ca e normal sa aștept 3 ore după 1944 în Deda dacă nu se vrea sa introducă un personal la un jumat de ora înaintea de plecarea lui 1944. Vedeți ca am prins 1643 destul de plin 20% la cls1 și 90% la cls2 la plecare din Brașov nici măcar nu era week-end este vorba tot de marți. Eu nu am nimic cu mers cu mașina la mare dar știți cum se conduce în sud plus ca tot trebuie sa pornesc cu noaptea în cap dacă nu doresc sa pierd o zi urmând ca la mine tot 1932 și 1944 rămân populare. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22382 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 06 Mai 2014, 20:40 | |
| - 92dragos a scris:
- Problema cu sezoniere de zi este ca ajungi seara la litoral.
Vezi ce inseamna sa nu citesti bine sau sa intelegi ce se scrie ? Eu am spus pentru ca pe timp de zi sa existe o legatura directa pe ruta Bucuresti-Oradea-Bucuresti sa se prelungeasca Constanta-Brasov-Constanta la Oradea asta nu inseamna ca pe timpul sezonului estival sa nu apara trenul de noapte !!!!! Oradea-Mangalia-Oradea 1931/1932 deci este o diferenta ! @mureseanu_976 , ca rangul RE al lui 4541/4546 Tg Mures-Deda si retur , grupa pentru Bucuresti ar circula ca IR asta inseamna ca va opri doar in Reghin ceea ce inseamna ca 4541 in Mures va ajunge cu , calatori de ii numeri pe degete , in prezent opreste in toate statiile pe distanta Deda-Mures si asa ajunge si el plin la destinatie , hai totusi sa vedem realitatea din teren si sa acceptam realitatea ca acest tren de noapte Bucuresti-Tg Mures nu are asa multi calatori pe relatia Deda-Mures sa circule fara oprire si sa circule in rang de IR nu ar fi rentabil , pentru a nu fi anulata grupa directa de noapte atunci au optat pentru varianta asta , grupa pe relatia Deda-Mures sa tina locul unui tren Regio pentru navetisti , ca ne place sau nu asta este adevarul , asa este si pe 409 , 1643 si 1843 se fac RE , opresc in toate statiile si asa aduna mai multi calatori , nu poti tine in circulatie niste trenuri IR doar pentru 2-3 calatori doar de dragul de a nu ii combina cu navetistii , vremurile trecute sunt istorie , acum traim alte zile cand lumea nu prea mai merge cu trenul si sa ti in viata anumite trenuri/grupe directe trebuie sa accepti combinatia dintre trenul pentru calatorul ocazional si trenul pentru navetisti , astfel rezulta un tren pentru ambele categorii de calatori si zic eu ca mai bine asa de cat sa fie anulat . Sunt pentru grupele directe , e normal ca fiecare resedinta de judet sa aibe legatura directa cu Bucurestiul dar in anumite conditii sa se faca cumva sa fie si rentabila macar 50% ca daca circula goala atunci clar nu are sens sa mai existe acea legatura . |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8360 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 06 Mai 2014, 22:46 | |
| Susțin o ramura Deva-Mangalia ptr 1932 atașat în Teiuș pentru a evita haosul în 1822 . Când a circulat 949 în mare parte mureșenii mergeau la Sighișoara și l-au luat de-acolo deci noi nu cred ca ne mai jucam , o ultima șansă ar fi trenul via Deda. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13265 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 06 Mai 2014, 23:28 | |
| Pentru a scapa 1822 de aglomeratie,il pui sa plece din Hunedoara ) ! Face cruce cu ultimu regiotrans de la 20:30 in Barcea Mica .. sa nu plateasca TUI in plus ... Si-l pui sa mearga prin Sibiu,sa l ataseze la Brasov .. sau,sa circule via Rm-Valcea.. Oricum GM'ul lui 1621/1622 doarme inutil in Simeria :d .. poate pleca dupa ce vine cu 1621 inapoi .. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8360 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mier 07 Mai 2014, 08:06 | |
| Vilcea nici vorba. Alea au R2802 deci sa stea cuminte. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13265 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mier 07 Mai 2014, 12:32 | |
| - 92dragos a scris:
- Vilcea nici vorba. Alea au R2802 deci sa stea cuminte.
Il prelungesti .. si atunci 2801 care ajunge la 7 in Sibiu + inca 4 ore pana la HD , la 12 numai bine se intoarce GM'ul cu 1621 la Sibiu .. la fel si la 1622 vine seara la 6 decupleaza merge la HD pleaca la Sibiu . |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13092 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mier 07 Mai 2014, 13:09 | |
| Are dreptate Dragos. E bine cum e sezonierul de pe Valea Oltului. Daca ar veni de la Deva cel mai probabil ar fi IR, deci din Valcea nu ar mai merge nici Dracu' cu el. In vara vorbeau oamenii in gara de trenul asta si erau foarte fericiti, mai ales ca aveau copii elevi sau studenti, deci plateau jumatate din pret. Deci... daca il faci IR o sa pierzi din clientii din zona Valcii si Sibiului. Sau chiar si din Olt, daca il pastrezi RE sa vina de la Deva nu o sa incapa in garile din Constanta si poate o sa depaseasca si tonajul. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|