|
| Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
+55marius_catalin84 mielutu zburator alex1987 Katalyn Vlad truscamihai Ryan Anderson dan tm bubu kristi kkk marius664 The Legend cristi ar cfr500 j o a n t a get. EuroNight stefan_br solomon1984 adytm TonyGFR bogdan aldea bobi mureseanu_976 billy752-istu ALEXCFR Lumunita Stana cristy79 Razvan Tudor Sabik Vitosa Jhonyla AlexD lifetec Andrey_tm cristi CFR riciu baiazid alex.alexus.tm maris.constantin Adrian78 razvan - trenuri Dr2005 allred Adirmvl Radu Tudor Katalin4653 AndiCFR 92Dragos mariuscfrbucuresti Alex Avram Nesebar IonutCFR2009 cardinal DUAL 59 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Propuneri Magistrala 900+800 Mar 26 Aug 2014, 15:45 | |
| IC 72 spre Budapesta sa aiba regim express- Buc 05:50- Craiova:08:10-Timisoara: 12:30- vagon bussines si restaurant;opriri doar in Craiova, Tr Severin)
IC 591Constanta-06:00- Buc-08:00-Craiova-10:10-Timisoara:14:30(vagon bussines si restaurant;opriri doar in Craiova, Tr Severin, Arad- timpii de aici in conditiile in care s-ar mai pune o pietricica si o traversa din loc in loc)
IR 1693 Buc-10:45-Craiova-13:30-Timisoara:18:30( cu tarif de R- sa fie un tren al studentilor si accesibil tuturor;opriri cat mai dese)
IR 1695 Buc-14:00-Craiova-16:10-Timisoara:20:30(vag restaurant)
IR 1697 Buc-16:00-Craiova-18:30- Timisoara:23:00( numai vagoane de cls a-II-)
IR 382 Sofia17:00-Craiova- 23:00-Timisoara:03:30-Budapesta 07:30
IRN 1991 Buc-23:45-Craiova-02:40-Timisoara:07:00
+ unul sezonier spre Timisoara in intervalul 20-23:00 ------------------------------------------------------------------------------------ IC 590 Timisoara-05:50-Craiova-10:10-Buc-12:20-Constanta-14:20(vagon bussines si restaurant;opriri doar in Craiova, Tr Severin)
IR 1692 Timisoara-07:50-Craiova-12:45-Buc-15:45(cu tarif R-accesibil tuturor, opriri cat mai dese)
IC 73 dinspre Budapesta- Timisoara-10:50-Craiova-15:10-Buc-17:10(regim express;opriri doar in Arad, Craiova, Tr Severin)
IR 1694 Timisoara-13:50-Craiova-18:10-Buc-20:20(vag restaurant)
IR 1696 Timisoara-15:50-Craiova-20:20-Buc-22:50(numai vagoane de cls a-II-a
IR 380 Budapesta-15:00 Timisoara-19:00-Craiova-23:30-Sofia: 06:00(tinand cont de infrastructura jalnica de pe Vidin-Craiova-Timisoara, in mod normal un tren international ar trebui sa aiba timpii mai redusi, opriri doar in Drobeta Turnu Severin-Craiova)
IRN 1992 Timisoara-23:00-Craiova-03:30-Buc-06:30
+ unul sezonier spre Mangalia in intervalul 20-23:00
Sa fie anulate toate trenurile IR Bucuresti- Turnu Severin si Turnu Severin-Timisoara, Introducerea unei perechi de regio Craiova-Timisoara si Bucuresti Basarab-Turnu Severin
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 26 Aug 2014, 16:09 | |
| Trenuri IC nu vom mai vedea mult timp (poate doar Dacia...), iar de vagoane business nici nu poate fi vorba, abia se umple vagonul de clasa I.
,,Cu opriri cât mai dese" nu poţi scoate 2h45 min de la Bucureşti la Craiova... nici fără opriri nu poţi scoate timpul ăsta. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 26 Aug 2014, 16:20 | |
| Internationalele de Budapesta au foarte multi calatori pentru Baile Herculane(se ajunge si se pleaca la o ora rezonabila), inclusiv din Alexandria (singurele care nu se astepta inutil in Rosiori) asa ca mai putine opriri mai putini clienti... Personal eu l-am folosit sa merg la Viena-distanta este mai scurta ca timp cu schimbare in Budapesta, decat cu Dacia...asa ca cel putin doua opriri sunt justificate ...
Ultima editare efectuata de catre marius664 in Mar 26 Aug 2014, 16:26, editata de 1 ori |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: CFR un putrigai Mar 26 Aug 2014, 16:26 | |
| - Dr2005 a scris:
- Trenuri IC nu vom mai vedea mult timp (poate doar Dacia...), iar de vagoane business nici nu poate fi vorba, abia se umple vagonul de clasa I.
,,Cu opriri cât mai dese" nu poţi scoate 2h45 min de la Bucureşti la Craiova... nici fără opriri nu poţi scoate timpul ăsta. Numai la Caile Furate Romane e normal ca cei 209 km dintre Buc-Craiova sa ii faci in peste 3 ore. Cei de la Infrastructura nu au nicio scuza in afara de Balota si de dezinteresul lor propriu sa aiba viteza melcului turbat pe M900- spuneau unii pe forum ca sunt multumiti de starea magistralei- ei bine NU, intre Craiova si Bucuresti este facuta praf, la fel si intre Severin si Caransebes). Curand sectoarele cu 120 km/h o sa cada la 100 ca nu vad nimic spectaculos din partea CFR Infrastructura( asteapta pomana de la UE pentru reabilitarea coridoarelor...daca nu eram in UE nu se trezea nimeni ca liniile ferate sunt depasite) Ar putea sa mai reduca si ei durata de parcurs ca in afara de declivitatea de pe Balota nu se justifica vitezele astea jalnice. Deci pentru Balota intelegem dar ca sa se taraie trenul de la Orsova la Caransebes nu mai inteleg atat timp cat zona este mult mai larga si plana decat cea de pe Valea Prahovei. Sunt sigur ca multe sectoare de M900 vor cadea in anii urmatori la BAR si trenurile vor din ce in ce mai reduse mai ales chiar daca criza a trecut:) In 1995 E13 cu plecare la 14:30 ajungea in Timisoara Nord la 21:50( statea 5 minute in Balota conform arhivei de pe : http://tren.transira.ro/Arhiva/) nu ca astazi cand dobitocii puneau IC 591/592-593/594 cu opriri in Orsova, Filiasi, Caracal- E13 si perechea lui E12 aveau un mers demn de tren IC cu viteze si opriri rezonabile. Asa ar trebui sa se intample si acum: nu sa opreasca tren international 72/73 in Strehaia halta ca sa adune un calator si sa ai abia peste 7 ore tren spre/dinspre Timisoara. Deci exista o diferenta neta intre trenurile Express si Acc sau Pers. "Specialistii" Cailor Furate Romane sa consulte mai bine vechile planuri de mers( sigur sa le adapteze la realitatea din 2014 dar nu sa faca din M900 un M913 pe care deja a inceput sa rugineasca fierul) si sa creeze cu bun simt diferenta intre rangurile de trenuri. Cel putin 20 ani de aici incolo nu vom vedea un sistem feroviar bine dezvoltat si intretinut ( tocmai pentru faptul ca de cam 30 ani nu s-au mai facut reconditionari capitale de infrastructura feroviara) Daca la noi ar fi avut aceeasi importanta sistemul feroviar ca in Occident, recuperarea si modernizarea ar fi durat mai putin dar sa ramanem cu marile conferinte si evenimente feroviare si sa ne cacanim cu garnituri formate din EA si un singur vagon sau 3 trenuri dus/ intors intre Timisoara-Bucuresti sau cu intarzieri pe M800 ( cu RK) din cauza furturilor. Jalnic CFR... Trenurile de lung parcurs sunt f bune si rentabile ( problema este a conditiilor si a vitezei de circulatie) nu este normal sa ai interval de 7-8 ore fara niciun tren spre/ dinspre Timisoara. Conditiile de transport feroviar din anii 98-2000 au fost mult mai bune decat cele de azi( sigur, veti spune ca perioada de glorie a Cfr a trecut) Da, a trecut si nici nu va mai reveni vreodata, nu va ajunge niciodata CFr sa aiba performanta SNCFR din Franta inclusiv cu toate programele de reabilitare a liniilor care se vor face anii astia. Si in plus, nu mi se pare o idee de profit si de confort sa mergi cu 2 trenuri tisciste pana la refuz, arhipline si sa nu distribui calatorii catre un alt tren la o ora rezonabila si interval de 4-5 ore fata de trenul precedent. Sunt sigur ca daca macar un "destept" cu functie de conducere din CFR ar arunca un ochi asupra mesajelor pertinente, sugestiilor foarte bune ale multora dintre voi- totul ar putea fi imbunatatit si facut in interesul clientului. Subventiile astea au redus atatea trenuri , disponibilizari in masa, furturi de pe magistrale renovate deci se poate intelege ca asta se doreste nicidecum ameliorarea serviciilor. CFR un putrigai, compania noastra are performanta celor din India, Pakistan:) Interese prea mari si noi prea mici- scriem si noi pe forumul asta sa umplem netul cu mai multe date Smile ca in rest pe nimeni nu intereseaza. |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 26 Aug 2014, 16:31 | |
| In Rosiori se suie multi, drama e ca majoritatea nu au bilet. Saptamana trecuta am folosit spre mare varianta cu 9360 si mai departe cu 1592, s-au umplut cele 3 vagoane clasa a II a, nu a avut timp supracontrolul sa taie bilete la blatisti. La mine in compartiment, vagon 21-70 din cei 6 insi doar eu aveam bilet iar unul era CFR-ist. Mai aveau si pretentii sa sting becul in compartiment ca sa poata dormi, a trebuit sa caut militianul TF sa ia masuri ca aveau chef de harta, iar cu asta nu am avut spor pana nu am trezit un alt sef de al lui la 5.00 dimineata. Nu mai zic ca miroseau ca dracu' de la ora 5, la intoarcere cred ca sunt in stare de hoit. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 26 Aug 2014, 16:44 | |
| 900 inca este o linie buna, sa nu uitam ca sunt sectii pe care se merge cu 50-40 sau chiar 30 km/h din cauza liniei extrem de stricata iar situatia dureaza de 2-3 ani si ei tot nimic nu fac pe motiv ca nu au bani, dar de furat se gaseste si prostimea plateste biletele lor exagerat de scumpe (cine mai plateste, ca multi au renuntat la tren din cauza ca nu vor sa mai fie bataia de joc a CFR) Ca fapt divers, la o petitie legata de un tren care ar face legatura intre Est si Vest ei au zis ca la scos pe motiv ca liniile sunt proaste si durata calatoriei va fi foarte mare iar acel tren nu se incadra in rangul de IR si de asta au preferat sa il anuleze, in halul asta am ajuns ! :shock: sau sa fi fost un raspuns ca toate celalalte de genul "cainii latra ursul merge" si a trebuit sa raspunda si ei ceva . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 26 Aug 2014, 17:19 | |
| M900 e praf intre Bucuresti-Craiova degeaba viteza de circulatie e 100km/h daca sunt restrictii din 30 in 30 de km |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 26 Aug 2014, 17:36 | |
| Si totusi, cand un tren are intarziere, pe Bucuresti-Rosiori-Craiova se poate scoate timpul de 2h49min cu 4 opriri iar un tren IC cu oprire doar in Craiova, Drobeta Turnu Severin, Baile Herculane, Caransebes ar putea fi in 7h45min la Timisoara Nord. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 26 Aug 2014, 17:51 | |
| Pai da cand are intarziere de la Jianca il baga pe firul 2 ca pe firul 1 sunt 3 restrictii 1 km 50km/h Jianca apoi 2km 70km/h si inca una de 2 km cu 30km/h din cauza exfolierilor |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6758 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 28 Aug 2014, 00:06 | |
| Ce trenuri vor fi pe M 500 , M 800 , SM 702 ,M 300 , M 600 ,SM 501 ,M 400 M 700 ? |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: CFR un putrigai Joi 28 Aug 2014, 10:24 | |
| - ALEXCFR a scris:
- Ce trenuri vor fi pe M 500 , M 800 , SM 702 ,M 300 , M 600 ,SM 501 ,M 400 M 700 ?
Un copy- paste fara mers cadentat, fara diferenta neta intre rangurile de tren(opriri si timpi la gramada pentru toate rangurile), anulari si concurenta cu privatii-asta e meniul Cailor Furate Romane si pentru anul viitor. Am ajuns la concluzia ca astia fac mersul doar ca sa isi completeze ei norma de 160+ pe luna si sa poata da fiecarui mecanic o trasa ca un program rezonabil pentru calatori nu se vede pe nicio magistrala. Si M500 e facuta praf daca pe linie dubla electrificata se fac 300 Km in peste 5 ore. Oamenii au treaba cu motorina pusa de o parte si cu plata biletelor fara chitanta dupa cum se face valva aburitoare dar trece si asta...cum au trecut sub tacere banii ascunsi de nasi prin burlane si chioscurile din Gara de Nord. Asa ca trageti speranta ca proprii nostri copii sa fie incantati de lipsa buruienilor de pe linii si mers cadentat pe toate magistralele ca noi tot de copy paste avem parte multi ani de acum incolo |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 28 Aug 2014, 11:01 | |
| Nu cred ca mai este cazul sa mai asteptam ceva de la ei - acolo domnesc jaful, prostia si nesimtirea. De aceea singura solutie este folosirea alternativelor la nesimtirea lor si anume: masina personala, trenurile private care pe multe rute fac legea deja cu largul concurs al lor, autocare etc. Nu trebuie sa mai stam la mana lor pt ca ei isi fac mersul doar pentru ei, fara nicio legatura cu nevoile calatorilor. Daca tot dau copy paste, macar sa dea dupa actualul mers ca anul asta tot au mai miscat ceva, nu dupa cel din anii trecuti.
Pe de alta parte e si multa prostie din partea unor calatori. Citeam azi un articol si m-a umflat rasul: unul se revolta ca luase bilet la clasa I (!!!! - cat de dus cu pluta sa fii sa faci asa ceva) pe Bucuresti-Brasov iar in locul luxului visat a dat de un vagon imputit fara climatizare etc. Pai daca CFR are de-a face cu asemenea fraieri nici nu ma mir ca ii da inainte cu nesimtirea. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 28 Aug 2014, 11:22 | |
| Dovada ca la toate petitiile trimise au raspuns ca nu se poate, deci nimic din ce s-a propus la ei nu se poate, refuza sa bage 2-3 trenuri directe, plimba lumea prin capatul celalalt al tarii ca doar asa ai legatura si plus ca te plimba pe la dracu in praznic te mai pune sa si astepti 3-4 ore dupa legatura, pai nu e bine ca majoritatea au plecat de la tren si acum se uita la stele ca nu mai au calatori ? De 2-3 ani de cand este treaba asta cu petitiile, nu a fost data sa zica, da aveti dreptate, analizam situatia si de luna viitoare bagam in circulatie trenul propus de dv. daca in 6 luni nu devine rentabil atunci il scoatem, dar nu, ei taie din start toate sperantele, nu incearca nimic nou, exact ce ziceam acum cateva zile, cainii latra ursul merge, asta e CFR . La urma urmei prosti sunt astia care inca mai suporta bataia de joc pe banii lor, munciti si nu renunta la CFR, cat despre cei ce au renuntat la CFR, toata stima, jos palaria . Daca nu erau firmele private nu exista la CFR 2021/2022 Regio cu mers de IR, nu exista 2801/2802, plus multe alte rute unde au bagat Regio cu mers de IR sau tarifare la IR cu 35-45% mai putin, toate astea au fost facute ca au inceput sa aibe concurenta cu firmele private nu ca ii intereseaza pe ei noi, de cei ce platim bilete la tarifele impuse de ei in rang de avion pentru buzunarul omului de rand . Nu mai vorbim de rusine ca nemernicii nu au rusine, o adunatura de pierde vara asta sunt astia din CFR, toata ziua stau, de la aia din birouri pana la aia de bat cu ciocanul in roti, toti de abea se misca si indiferent ce fac salariul tot vine in fiecare luna . Eram in gara, si apare un tren lung de 14-15 vagoane la care acesti "ciocanari" "ce au bagat si astia atatea vagone, ia gasit pe toti sa plece de acasa" , normal, era greu sa se miste de pe banca Cu toate astea acest CFR este tinut in brate de unele persoane si nu inteleg de ce, au tarifele cele mai mari, pe distante lungi ei folosesc doar rangul de IR, la privat se merge doar cu rangul de Regio si la 400-500 km, adevarat ca nu este lux dar este ieftin si mult mai accesibil .
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Joi 28 Aug 2014, 13:18, editata de 1 ori |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 28 Aug 2014, 12:04 | |
| Normal ca au tarifele cele mai mari pentru ca acolo sunt cele mai mari jafuri, cei mai multi blatisti etc si toate astea trebuie acoperite de undeva. Cum de unde? Iaca din preturile la IR de exemplu cre mai au putin si le ajung pe alea de avion in timp ce durata calatoriei este si ea intr-o continua crestere. Cu toate astea eu voi centraliza unele propuneri de aici pt noul mers si cateva ale mele si le voi face inca un mail (doar si pt simplul motiv de a ii stresa si de a ii pune sa raspunda ). Macar daca obtin disparitia sagetilor scarboase de Targoviste botezate IR (bine ca nu le-au facut IC) si tot ar fi ceva. Am stat si m-am gandit vara asta am ajuns sa renunt treptat la ei si la drumurile spre munte si spre mare, incredibil chiar nu as fi crezut in urma cu cativa ani ca voi ajunge sa nu mai merg cu CFR la Sinaia/Predeal/Brasov sau la mare Atat timp cat au aparut alternative foarte ok si ma refer la trenurile private nu mai am niciun chef sa cotizez la nesimtirea lor. Totusi este inadmisibila aceasta situatie desi am impresia ca e incurajata chiar de ei, nemaistiind cum sa faca sa goneasca lumea de la ei... |
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 28 Aug 2014, 13:10 | |
| Karpaty chiar daca esti moderator nu-ti da nimeni dreptul de a cataloga toti cfr-sti drept nemernici! Poate nu stii dar 80% din personalul operatorilor prvati provine de la cfr iar 50% din acest pesonal a plecat din cfr cu tinicheaua de coada (manevranti, rtv-isti si mecanici prinsi ca au furat motorina, nashi prinsi ca praseau pe tarla si impegati bauti), personal feroviar ce provine de la cfr pe care otf-isti iau angajat! Oare astia sunt fete mari? Pentru cultura ta generala trebuie sa stii orice tren are la pregatirea tehnica un proces tehnologic, depasirea chiar si cu un minut din vina "ciocanarilor" acestia dau cu subsemnatul la iesirea din serviciu. Deci daca nu va place cu trenu folositi alte mijloace de transport! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
| |
| | | | Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |