Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015

In jos 
+55
marius_catalin84
mielutu zburator
alex1987
Katalyn
Vlad
truscamihai
Ryan Anderson
dan tm
bubu
kristi kkk
marius664
The Legend
cristi ar
cfr500
j o a n t a
get.
EuroNight
stefan_br
solomon1984
adytm
TonyGFR
bogdan aldea
bobi
mureseanu_976
billy752-istu
ALEXCFR
Lumunita Stana
cristy79
Razvan Tudor
Sabik
Vitosa
Jhonyla
AlexD
lifetec
Andrey_tm
cristi CFR
riciu
baiazid
alex.alexus.tm
maris.constantin
Adrian78
razvan - trenuri
Dr2005
allred
Adirmvl
Radu Tudor
Katalin4653
AndiCFR
92Dragos
mariuscfrbucuresti
Alex Avram
Nesebar
IonutCFR2009
cardinal
DUAL
59 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 38 ... 48  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 16:03

Ionut, pai in cazul lui 1822/1821 asa se face, dormitoarele si cusetele raman in Bucuresti iar la CT pleaca doar vagoanele clasa . Asa era si la 1631/1632 anul trecut, doar in sezon mergeau si dormitoarele/cusetele la Mangalia, in rest pe distanta Bucuresti-Constanta circula doar cu vagoanele clasa .

Dr2005 , cum la alte trenuri se poate asa se poate si la 1695/1696 , nu inteleg de ce Bucuresti trebuie sa fie punct terminus, poate sa fie si tranzit, nimic nu e imposibil, daca ajunge fara apa, asta e, s-a terminat . Si Viena si Budapesta si Berlin si Praha si alte capitale Europene sunt gari de tranzit chiar daca sunt infundate cum e Bucuresti Nord .
Deci 1696/1695 sa mearga la Constanta, iar 1692 la Galati ; Timisoara-Bucuresti-Galati Wink

_________________
595423Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6546
Reputatie : 12355
Data de inscriere : 09/07/2009

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 16:10

Karpaty a scris:
Deci 1696/1695 sa mearga la Constanta, iar 1692 la Galati ; Timisoara-Bucuresti-Galati Wink

Pe ruta Chiajna - Ram. Rudeni - Chitila - Mogosoaia, eventual... cu GM atasat in Chitila Wink
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 16:17

Nu nu, tot cu intrare in Bucuresti, unite 1692 cu 1673 si sa fie tren direct Timisoara-Bucuresti-Galati .

_________________
595423Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13041
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 16:30

Daca tot insisti cu Galati-Timisoara, ar fi o varianta sa uneasca Galati-Brasov cu Bucuresti-Sibiu-Timisoara. Eventual cu grupa de Oradea, sau macar de Cluj. Si uite asa ai avea Galati, Braila, Ploiesti, Brasov, Sibiu, Deva, Arad, Timisoara unite, plus Cluj si Oradea legate de primele 4.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 16:35

Adi, Galati-Timisoara cel mai scurt e prin Bucuresti si cum am zis eu sa unesti 1692 cu 1673 nu mai e nevoie de alte vagoane ca se folosesc cele ce sunt acum in compunerea acestor trenuri .

_________________
595423Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13041
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 16:55

Nu e cu mult mai scurt. Eventual sa fie o problema cu timpii. Si din Brasov ai avea si legatura spre Mures. Plus personal din Sibiu spre Craiova, a se citi Valcea. Razz Totodata, daca nu ar avea grupa de Cluj/Oradea, sa aiba legatura din Vintu pentru Alba Iulia. Si, eventual, facute niste petitii RT-ului pentru legaturi pentru Hunedoara.  Smile

Iarasi, ar trebui regandit mersul vietii ca sa reapara Iasi-Craiova.

A, inca o chestie, daca vorbesc de anumite trasee nu o zic fara rost. Chiar daca ai aceleasi capete, nu ai calatori doar pentru Timisoara-Galati.

Pe langa faptul ca Cluj-Valcea-Cluj ar trebui facu RE, ca nu par sa aiba de gand sa il uneasca cu Bucuresti-Pausa, si sa fie unit in Sibiu cu un alt R/RE de la Brasov.

Si daca tot s-a spart teava cu propuneri, sa ataseze o grupa lu' 1527 Bucuresti-Brasov-Sibiu pentru Corona. Ca nu m-as supara de nici o culoare sa am varianta asta ca sa ajung din Bucuresti in Cluj!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 18:21

Budapest Keleti e gară de tranzit pentru 3 perechi de trenuri, aşa zice MAV pe www.mav.hu. Praga e gară de tranzit (nu e înfundată la capăt).

1821/2 nu mi se pare un exemplu prea bun de *urăţenie (sau regularitate sau confort...). La cum ajunge 1822 la Bucureşti, trebuie să fii sado-maso să mergi cu el. Aşa vrei să arate un tren?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 18:27

Trenul pleaca curat de la capat de traseu, daca gradul de civilizatie este scazut si lumea e imputita asta nu mai tine de CFR, lumea face mizerie, asa calatoresti in mizerie . Nu mi se pare normal sa scurtam trenurile doar ca lumea e necivilizata, punem trenuri pe maxim 300 km sa facem curatenie in ele ca in tren merg toti ghiolbanii si sparg seminte iar daca e sa mearga 800 km deja se face mai rau ca in cotetul porcului . Mad Mad Mad

_________________
595423Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6546
Reputatie : 12355
Data de inscriere : 09/07/2009

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 18:35

Cum sa mai circule lumea cu trenul cand mersul e facut aiurea.
Iata exemplul trenului IR 1681 de ieri si azi pe distanta Medgidia-Tulcea Oras:
Ieri, 2h35min:
Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 1681_24
Azi, 2h47min:
Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 1681_25
Diferenta de 12 minute fata de timpul real, plus inca vreo 8 adaugate in plus pe distanta Bucuresti-Medgidia, rezulta vreo 20 minute in plus zilnic. Si asta nu mai este din vina CFR SA.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13041
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 18:47

Care salubrizare, Doctore? Un fir de praf sau o coaja de samanta nu se misca in Desiro-uri cat stau in Valcea!
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 18:57

Salubrizare se face in statiile care au revizie de vagoane de regula, garniturile care stau in gara cu orele pana formeaza alt tren nu le igienizeaza nimeni .
Asa e si la Pitesti, vine trenul in Pitesti dimineata si mai pleaca seara inapoi la Bucuresti dar toata ziua sta in gara unde nimeni nu il matura dar de apa nici nu se pune problema iar trenul pleaca spre Bucuresti plin de mizerie asa cum a venit dimineata .

_________________
595423Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13041
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 19:13

Cum adica sta toata ziua in Pitesti?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 19:20

Da unde vrei sa stea ? Laughing

9021 vine in Pitesti la 8:54 si pleaca la 19:38 ca 9028
9023 vine in Pitesti la 10:57 si pleaca la 16:28 ca 9026

Deci toata ziua stau in gara vagoanele astea si nu le matura nimeni, se poate urca cine vrea in ele 21-80 si 19-80 cat stau acolo si poti dormi ca nu te deranjeaza nimeni . Laughing

_________________
595423Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 19:30

Acum câteva luni erau încuiate vagoanele la staţionare în Piteşti (erau să le încuie cu noi înăuntru).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13041
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 19:41

Deci pe 201 mi s-a acrit sa vad 21-47 si astia folosesc foste vagoane de internationale pentru un drum Bucuresti-Pitesti-Bucuresti?!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 29 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
Sus 
Pagina 29 din 48Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 38 ... 48  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Mersul trenurilor 2012-2013 (2)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: