Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015

In jos 
+55
marius_catalin84
mielutu zburator
alex1987
Katalyn
Vlad
truscamihai
Ryan Anderson
dan tm
bubu
kristi kkk
marius664
The Legend
cristi ar
cfr500
j o a n t a
get.
EuroNight
stefan_br
solomon1984
adytm
TonyGFR
bogdan aldea
bobi
mureseanu_976
billy752-istu
ALEXCFR
Lumunita Stana
cristy79
Razvan Tudor
Sabik
Vitosa
Jhonyla
AlexD
lifetec
Andrey_tm
cristi CFR
riciu
baiazid
alex.alexus.tm
maris.constantin
Adrian78
razvan - trenuri
Dr2005
allred
Adirmvl
Radu Tudor
Katalin4653
AndiCFR
92Dragos
mariuscfrbucuresti
Alex Avram
Nesebar
IonutCFR2009
cardinal
DUAL
59 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 38 ... 48  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 08:46

Trenul Braşov - Iaşi/Suceava prin Siculeni se baza strict pe călătorii care mergeau pe toată ruta, ştiindu-se că pe 501 numărul de călători e redus. În plus, în ultima perioadă, grupa de Iaşi făcea ditamai ocolul pe la Mărăşeşti ca să o ia prin Tecuci - Vaslui.
S-a încercat apoi prin Buzău, soluţie adoptată şi de Regiotrans, pentru a deservi Buzău, Rm. Sărat, Focşani, Tecuci, Bârlad, Vaslui. Însă nu prea a avut succes... tocmai pentru că numărul de călători e mic, ei puteau umple cele 2 vagoane, dar costurile (cheltuiala cu EA-ul, TUI-ul) erau mai mari decât încasările.
Pe de altă parte, Regiotrans merge cu un automotor cu un consum de vreo 65 - 100 litri la 100 km, aşa că îi e mai uşor să îşi scoată cheltuielile.

Cu materialul rulant energofag de care dispune, CFR Călători ar trebui să se concentreze pe rutele pe care are clienţi pentru el. Nu poţi să ţii 2 vagoane pentru 25 de oameni sau pentru ăia 2 care urcă în compartiment cu Karpaty.

---
Legătura aia de Botoşani s-ar putea face uşor. De fapt, cam tot mersul de pe liniile înfundate ar trebui refăcut, pentru legături corespunzătoare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 08:59

Dr2005 a scris:
De fapt, cam tot mersul ar trebui refăcut, pentru legături corespunzătoare.


In alta viata poate, mers mai prost ca acum nu cred ca poate sa existe. Sa nu mai vorbim de compuneri. Suntem urmariti? Nu prea cred, pe forumul asta (si nu numai pe asta) s-a venit cu propuneri de 1000 de ori mai pertinente decat cei care se cerd mai specialisti si lucreaza in CFR...


Ultima editare efectuata de catre AlexD in Lun 25 Aug 2014, 09:46, editata de 1 ori
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 09:36

Dr2005 are dreptate ce mama naibi e la Botosani de vreti grupe si grupulete la toate IR-urile care trec prin Veresti ?  Laughing 

S-a mai explicat de n ori ca pentru Botosani e arhisuficient sa ai legatura imediata cu Desiro ca sa nu zic malaxa decat DA/LDH cu 1 vagon.

Galatiul mai merge, Brasov-Iasi/Suceava da, dar cand va aud toata ziua cu Botosaniul ala parca ar fi Breaza pe M300 sa opreasca toate IR-urile.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 10:09

Adi, nu stiu. Si eu sint curios, mai ales ca ma intereseaza daca o sa mai circule o anumita pereche de IR-uri. Dar din ce imi ziceau in raspunsul de la o petitie, cica Bucuresti-Pausa vor sa il puna sa ajunga aproape de plecarea lu' Valcea-Cluj, ca sa fie o legatura buna.  Laughing Dar stati fara grija, in caz ca aveati vreo emotie, Sibiu-Mangalia nu va fi pastrat in extrasezon de la Bucuresti la Sibiu.

Alex, pentru tine, ca esti baiat de comitet, MAV are START Klub Card, cu care ai 50% reducere, costa 34900 de forinti. Trei milioane jumate. Nu-i mult, nu-i putin. Buba cu TrenPlusu vietii e ca ajungi cu el sa dai pe bilet cam cat e biletul intreg la autocar. Daca ar avea 40% reducere chiar ar fi o smecherie. Cat despre celelalte reduceri... Doar in noptile cu luna plina, pentru grup de 3,14 se elibereaza bilete doar in primul si in ultimul week-end din anotimp, etc.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 10:21

Să vorbim, totuşi, cu date oficiale. Iată evoluţia traficului de călători pe 2013 faţă de 2012, conform Raportului de activitate la SNTFC ,,C.F.R. Călători", document public (ar trebui să mai fie pe site-ul lor):
Cod:

                2012  2013
Trenuri /zi  1438 1377
mii tren.km 56999 53247
mil. loc.km 14644 12950
mil. căl.km 4148 3988
mii căl  48676 48524

Au circulat cu 4,3% mai puţine trenuri, dar numărul de călători transportaţi a scăzut cu doar 0,3% (cea mai mică scădere din ultimii 15 ani).
Deşi numărul de călători expediaţi a scăzut pe 2013 cu numai 0,3 % faţă de 2012, oferta de transport, exprimată în loc.km, a scăzut cu 11,6 % prin reducerea numărului de vagoane din compunerea trenurilor cu implicaţii directe în reducerea cheltuielilor de exploatare.
În urma reducerii numărului de loc.km a crescut utilizarea trenurilor, exprimată în călători/100 locuri, cu 8,7 % în 2013 faţă de 2012, de la 28,3 căl./100 locuri la 30,8 căl./100 locuri.

Deci tot mai e de lucru, 30,8 căl/100 locuri e foarte puţin.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 10:47

Nu cumva statistica e influentata de vagoanele de clasa I puse pe R-uri?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 12:07

De la noul mers (sau chiar si acum se poate) trenul 1696 sa se uneasca cu 1987 iar 1988 cu 1695 , asa se naste tren direct Timisoara-Constanta si garnitura de la 1987/1988 se castiga si se foloseste pe alt tren

_________________
595423Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 12:31

S-a practicat asta anul trecut, în sezon... însă 1696 cam întârzia, producând întârzieri mai departe. În plus, era complicat cu salubrizarea vagoanelor, iar numărul de călători în extra-sezon nu justifică un astfel de tren.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 12:39

Dragos, legat de nr de calatori, pai ce sa mai scada? Ati ramas cu elevii si pensionarii. Ar fi fost interesanta si o statistica cu varsta celor care mai circula ci CFR Very Happy .
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 12:53

Hai ca e chiar culmea, nimic nu renteaza . Mad Gica contra !!! Ori ca se opreste la Bucuresti ori ca pleaca mai departe tot aia e, cine ramane in Bucuresti treaba lui cine pleaca din Bucuresti la CT treaba lui atat ca e tren direct Timisoara-Constanta zilnic !!! Mai economisesti garnitura lui 1987/1988, o trimiti pe alte trenuri unde e nevoie, iar acolo 10-20 de minute intarziere nu e un capat de tara ca nu este zilnic, cat despre salubrizare, se poate urca in Bucuresti si sa goleasca cosurile ca doar nu va fi cotet de porc sa fie necesar curatarea cu jet de apa in tot vagonul . Mad

Arad-Constanta cum este si in extrasezon, chiar daca majoritatea coboara/urca din Bucuresti conteaza ca e tren direct si pentru aia 30-50 de calatori care merg mai departe nu ii mai pui sa schimbe !!! in Bucuresti .

AlexD, in ziua de azi si studentii au ajuns sa vina la facultate cu masina ca nu le mai place trenul din diferite motive, in Regie e plin de masini cu numere din alte judete pana si GJ sau DJ ori GL sau CT deci daca si studentii au ajuns sa fuga de tren si au masina personala .........................
Cat despre varsta celor ce utilizeaza trenul, predomina 4-22 si 55-90 , mai rar pe la 30-40 in tren, aceasta categorie de varsta merge cu masina personala in proportie de 90%

_________________
595423Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 14:45

Lasa-i pe aia cu masini ca aia is cazuri speciale, cu parinti cu salari de minim 2.000 lei isi permit sa vina cu masina si sa sti ca nu vine cu ea goala oricati bani ar avea soferul, se combina cu inca 3-4 Wink am si eu destule cazuri in Ploiesti care sunt la facultate la Bucuresti si se duc cu masinile dar astia nu sunt nici macar 10% din toti pe care ii stiu la facultate in Bucuresti, restul toti se duc cu trenul chiar si cei care au masini aleg trenurile Regio de la CFR/TFC sau RT.

1696 nu e o idee buna sa mearga pana la CT caci in Bucuresti Nord ar trebui manevre sa scoata vagoanele de cuseta/dormit apoi mai e si grupa aia de Resita, nu poti sa duci TM-Buc.Nord-CT cu 6-8 vagoane inclusiv cusete/dormitore cand de la Buc la CT ai calatori de maxim 3 vagoane.

Daca regandesc compunerea si o fac ca la Bucuresti sa aibe timp sa scoata cusetele/dormitoarele si sa mearga cu vagoanele de clasa pana la CT, hai si cu o cuseta da se merita trenul sa mearga pana la mare.

Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 15:48

Se poate aplica cum e in cazul lui 1822, vine trenul in gara, dupa locomotiva sunt dormitoare si cusete iar la coada cele de clasa, se pune locomotiva pe capat si pleaca la CT cu vagoanele clasa . Wink

_________________
595423Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 15:50

Vagoanele care vin de la drum lung au nevoie de mai mult de 20 de minute pentru salubrizare. Chiar dacă facem abstracţie de cei care urcă din Roşiori şi Videle, tot trebuie să cureţi. Pe sezoniere sunt multe cazuri când vagoanele ajung la destinaţie fără apă la WC.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 15:53

Karpaty a scris:
Se poate aplica cum e in cazul lui 1822, vine trenul in gara, dupa locomotiva sunt dormitoare si cusete iar la coada cele de clasa, se pune locomotiva pe capat si pleaca la CT cu vagoanele clasa . Wink

Si daca cineva nu doreste sa calatoreasca Timisoara - Constanta la vagon clasa, ce face? Vine cu loc la cuseta/dormitor si in Bucuresti se muta in vagoanele clasa care doar ele merg la Constanta? Nu e bine asa... Ori merge toata garnitura la Constanta ori nu mai merge.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 16:03

Cuşetele şi dormitoarele au domiciliul la Bucureşti. Cum ajung ele la domiciliu dacă trenul merge mereu la Constanţa?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 28 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
Sus 
Pagina 28 din 48Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 38 ... 48  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Mersul trenurilor 2012-2013 (2)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: