|
| Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
+55marius_catalin84 mielutu zburator alex1987 Katalyn Vlad truscamihai Ryan Anderson dan tm bubu kristi kkk marius664 The Legend cristi ar cfr500 j o a n t a get. EuroNight stefan_br solomon1984 adytm TonyGFR bogdan aldea bobi mureseanu_976 billy752-istu ALEXCFR Lumunita Stana cristy79 Razvan Tudor Sabik Vitosa Jhonyla AlexD lifetec Andrey_tm cristi CFR riciu baiazid alex.alexus.tm maris.constantin Adrian78 razvan - trenuri Dr2005 allred Adirmvl Radu Tudor Katalin4653 AndiCFR 92Dragos mariuscfrbucuresti Alex Avram Nesebar IonutCFR2009 cardinal DUAL 59 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 25 Aug 2014, 08:46 | |
| Trenul Braşov - Iaşi/Suceava prin Siculeni se baza strict pe călătorii care mergeau pe toată ruta, ştiindu-se că pe 501 numărul de călători e redus. În plus, în ultima perioadă, grupa de Iaşi făcea ditamai ocolul pe la Mărăşeşti ca să o ia prin Tecuci - Vaslui. S-a încercat apoi prin Buzău, soluţie adoptată şi de Regiotrans, pentru a deservi Buzău, Rm. Sărat, Focşani, Tecuci, Bârlad, Vaslui. Însă nu prea a avut succes... tocmai pentru că numărul de călători e mic, ei puteau umple cele 2 vagoane, dar costurile (cheltuiala cu EA-ul, TUI-ul) erau mai mari decât încasările. Pe de altă parte, Regiotrans merge cu un automotor cu un consum de vreo 65 - 100 litri la 100 km, aşa că îi e mai uşor să îşi scoată cheltuielile.
Cu materialul rulant energofag de care dispune, CFR Călători ar trebui să se concentreze pe rutele pe care are clienţi pentru el. Nu poţi să ţii 2 vagoane pentru 25 de oameni sau pentru ăia 2 care urcă în compartiment cu Karpaty.
--- Legătura aia de Botoşani s-ar putea face uşor. De fapt, cam tot mersul de pe liniile înfundate ar trebui refăcut, pentru legături corespunzătoare. _________________ :TTT:
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 25 Aug 2014, 08:59 | |
| - Dr2005 a scris:
- De fapt, cam tot mersul ar trebui refăcut, pentru legături corespunzătoare.
In alta viata poate, mers mai prost ca acum nu cred ca poate sa existe. Sa nu mai vorbim de compuneri. Suntem urmariti? Nu prea cred, pe forumul asta (si nu numai pe asta) s-a venit cu propuneri de 1000 de ori mai pertinente decat cei care se cerd mai specialisti si lucreaza in CFR...
Ultima editare efectuata de catre AlexD in Lun 25 Aug 2014, 09:46, editata de 1 ori |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 25 Aug 2014, 09:36 | |
| Dr2005 are dreptate ce mama naibi e la Botosani de vreti grupe si grupulete la toate IR-urile care trec prin Veresti ? S-a mai explicat de n ori ca pentru Botosani e arhisuficient sa ai legatura imediata cu Desiro ca sa nu zic malaxa decat DA/LDH cu 1 vagon. Galatiul mai merge, Brasov-Iasi/Suceava da, dar cand va aud toata ziua cu Botosaniul ala parca ar fi Breaza pe M300 sa opreasca toate IR-urile. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 25 Aug 2014, 10:09 | |
| Adi, nu stiu. Si eu sint curios, mai ales ca ma intereseaza daca o sa mai circule o anumita pereche de IR-uri. Dar din ce imi ziceau in raspunsul de la o petitie, cica Bucuresti-Pausa vor sa il puna sa ajunga aproape de plecarea lu' Valcea-Cluj, ca sa fie o legatura buna. Dar stati fara grija, in caz ca aveati vreo emotie, Sibiu-Mangalia nu va fi pastrat in extrasezon de la Bucuresti la Sibiu. Alex, pentru tine, ca esti baiat de comitet, MAV are START Klub Card, cu care ai 50% reducere, costa 34900 de forinti. Trei milioane jumate. Nu-i mult, nu-i putin. Buba cu TrenPlusu vietii e ca ajungi cu el sa dai pe bilet cam cat e biletul intreg la autocar. Daca ar avea 40% reducere chiar ar fi o smecherie. Cat despre celelalte reduceri... Doar in noptile cu luna plina, pentru grup de 3,14 se elibereaza bilete doar in primul si in ultimul week-end din anotimp, etc. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 25 Aug 2014, 10:21 | |
| Să vorbim, totuşi, cu date oficiale. Iată evoluţia traficului de călători pe 2013 faţă de 2012, conform Raportului de activitate la SNTFC ,,C.F.R. Călători", document public (ar trebui să mai fie pe site-ul lor): - Cod:
-
2012 2013 Trenuri /zi 1438 1377 mii tren.km 56999 53247 mil. loc.km 14644 12950 mil. căl.km 4148 3988 mii căl 48676 48524
Au circulat cu 4,3% mai puţine trenuri, dar numărul de călători transportaţi a scăzut cu doar 0,3% (cea mai mică scădere din ultimii 15 ani). Deşi numărul de călători expediaţi a scăzut pe 2013 cu numai 0,3 % faţă de 2012, oferta de transport, exprimată în loc.km, a scăzut cu 11,6 % prin reducerea numărului de vagoane din compunerea trenurilor cu implicaţii directe în reducerea cheltuielilor de exploatare. În urma reducerii numărului de loc.km a crescut utilizarea trenurilor, exprimată în călători/100 locuri, cu 8,7 % în 2013 faţă de 2012, de la 28,3 căl./100 locuri la 30,8 căl./100 locuri. Deci tot mai e de lucru, 30,8 căl/100 locuri e foarte puţin. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 25 Aug 2014, 10:47 | |
| Nu cumva statistica e influentata de vagoanele de clasa I puse pe R-uri? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 25 Aug 2014, 12:07 | |
| De la noul mers (sau chiar si acum se poate) trenul 1696 sa se uneasca cu 1987 iar 1988 cu 1695 , asa se naste tren direct Timisoara-Constanta si garnitura de la 1987/1988 se castiga si se foloseste pe alt tren
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 25 Aug 2014, 12:31 | |
| S-a practicat asta anul trecut, în sezon... însă 1696 cam întârzia, producând întârzieri mai departe. În plus, era complicat cu salubrizarea vagoanelor, iar numărul de călători în extra-sezon nu justifică un astfel de tren. _________________ :TTT:
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 25 Aug 2014, 12:39 | |
| Dragos, legat de nr de calatori, pai ce sa mai scada? Ati ramas cu elevii si pensionarii. Ar fi fost interesanta si o statistica cu varsta celor care mai circula ci CFR . |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 25 Aug 2014, 12:53 | |
| Hai ca e chiar culmea, nimic nu renteaza . Gica contra !!! Ori ca se opreste la Bucuresti ori ca pleaca mai departe tot aia e, cine ramane in Bucuresti treaba lui cine pleaca din Bucuresti la CT treaba lui atat ca e tren direct Timisoara-Constanta zilnic !!! Mai economisesti garnitura lui 1987/1988, o trimiti pe alte trenuri unde e nevoie, iar acolo 10-20 de minute intarziere nu e un capat de tara ca nu este zilnic, cat despre salubrizare, se poate urca in Bucuresti si sa goleasca cosurile ca doar nu va fi cotet de porc sa fie necesar curatarea cu jet de apa in tot vagonul . Arad-Constanta cum este si in extrasezon, chiar daca majoritatea coboara/urca din Bucuresti conteaza ca e tren direct si pentru aia 30-50 de calatori care merg mai departe nu ii mai pui sa schimbe !!! in Bucuresti . AlexD, in ziua de azi si studentii au ajuns sa vina la facultate cu masina ca nu le mai place trenul din diferite motive, in Regie e plin de masini cu numere din alte judete pana si GJ sau DJ ori GL sau CT deci daca si studentii au ajuns sa fuga de tren si au masina personala ......................... Cat despre varsta celor ce utilizeaza trenul, predomina 4-22 si 55-90 , mai rar pe la 30-40 in tren, aceasta categorie de varsta merge cu masina personala in proportie de 90% |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 25 Aug 2014, 14:45 | |
| Lasa-i pe aia cu masini ca aia is cazuri speciale, cu parinti cu salari de minim 2.000 lei isi permit sa vina cu masina si sa sti ca nu vine cu ea goala oricati bani ar avea soferul, se combina cu inca 3-4 am si eu destule cazuri in Ploiesti care sunt la facultate la Bucuresti si se duc cu masinile dar astia nu sunt nici macar 10% din toti pe care ii stiu la facultate in Bucuresti, restul toti se duc cu trenul chiar si cei care au masini aleg trenurile Regio de la CFR/TFC sau RT. 1696 nu e o idee buna sa mearga pana la CT caci in Bucuresti Nord ar trebui manevre sa scoata vagoanele de cuseta/dormit apoi mai e si grupa aia de Resita, nu poti sa duci TM-Buc.Nord-CT cu 6-8 vagoane inclusiv cusete/dormitore cand de la Buc la CT ai calatori de maxim 3 vagoane. Daca regandesc compunerea si o fac ca la Bucuresti sa aibe timp sa scoata cusetele/dormitoarele si sa mearga cu vagoanele de clasa pana la CT, hai si cu o cuseta da se merita trenul sa mearga pana la mare. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 25 Aug 2014, 15:48 | |
| Se poate aplica cum e in cazul lui 1822, vine trenul in gara, dupa locomotiva sunt dormitoare si cusete iar la coada cele de clasa, se pune locomotiva pe capat si pleaca la CT cu vagoanele clasa . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 25 Aug 2014, 15:50 | |
| Vagoanele care vin de la drum lung au nevoie de mai mult de 20 de minute pentru salubrizare. Chiar dacă facem abstracţie de cei care urcă din Roşiori şi Videle, tot trebuie să cureţi. Pe sezoniere sunt multe cazuri când vagoanele ajung la destinaţie fără apă la WC. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 25 Aug 2014, 15:53 | |
| - Karpaty a scris:
- Se poate aplica cum e in cazul lui 1822, vine trenul in gara, dupa locomotiva sunt dormitoare si cusete iar la coada cele de clasa, se pune locomotiva pe capat si pleaca la CT cu vagoanele clasa .
Si daca cineva nu doreste sa calatoreasca Timisoara - Constanta la vagon clasa, ce face? Vine cu loc la cuseta/dormitor si in Bucuresti se muta in vagoanele clasa care doar ele merg la Constanta? Nu e bine asa... Ori merge toata garnitura la Constanta ori nu mai merge. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 25 Aug 2014, 16:03 | |
| Cuşetele şi dormitoarele au domiciliul la Bucureşti. Cum ajung ele la domiciliu dacă trenul merge mereu la Constanţa? _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
| |
| | | | Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |