|
| Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
+55marius_catalin84 mielutu zburator alex1987 Katalyn Vlad truscamihai Ryan Anderson dan tm bubu kristi kkk marius664 The Legend cristi ar cfr500 j o a n t a get. EuroNight stefan_br solomon1984 adytm TonyGFR bogdan aldea bobi mureseanu_976 billy752-istu ALEXCFR Lumunita Stana cristy79 Razvan Tudor Sabik Vitosa Jhonyla AlexD lifetec Andrey_tm cristi CFR riciu baiazid alex.alexus.tm maris.constantin Adrian78 razvan - trenuri Dr2005 allred Adirmvl Radu Tudor Katalin4653 AndiCFR 92Dragos mariuscfrbucuresti Alex Avram Nesebar IonutCFR2009 cardinal DUAL 59 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Sam 23 Aug 2014, 09:32 | |
| Baieti tot s-a discutat despre trenuriile directe si grupe,singurul care e impotriva tuturor trenuriilor directe de pe aici,dupa cate am vazut e doctorul si nu-l inteleg de ce tot timpul e contra la trenuriile acestea si am o intrebare pentru el.Ce faceau calatorii pentru Bucuresti din Arad si Timisoara pentru capitala daca nu era IR 10192/10191?(cum mergeau la Bucuresti,dupa tine,sau preferi sa-i duci ca pe sardele si a doua oara sa aleaga auto?) |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Pe Magistrala 900 sufla vantul Sam 23 Aug 2014, 12:04 | |
| karpaty are mare dreptate in privinta grupelor directe, a trenurilor de lung parcurs. Nu inteleg de ce se are in vedere numai anularea si nu gasesc metode eficiente de fidelizare si eficientizare a infrastructurii. Toate implica bani dar ca o societate sa continue si sa nu clacheze e nevoie de companii stabile si rentabile(nu furturi sau alte interese ascunse)
Am tot scris pe aici ca e o nebunie sa tii o magistrala cu 4 trenuri de lung parcurs in 24 ore, ca nu e normal sa ai diferenta de 6-7 ore intre trenuri ce fac legatura dintre capitala si vestul tarii( via M900 traseul cel mai scurt)
Nu se face nicio modificare in BAR de viteza, nicio pietricica sau barna noua la podete, in acelasi hal de atatia ani merge trenul de la Orsova la Mehadia, Lugoj-Timisoara a cazut la portiuni cu 60-70km/h. Zona Igiroasa-Ciochiuta la fel, numai sectoare ametite cu reduceri de viteza fara sa fie vreo imbunatatire. Veti spune ca totul e prevazut in RK cu noile fonduri...cand ? M900 zici ca e pe Ilva- Viseu- Vama pe unde se merge cu tranca tranca...Este nevoie de o grupa permanenta Constanta- Timisoara. Nu e normal sa ai doua perechi la interval scurt spre Tr Severin si de acolo sa ai alte IR spre Timisoara. Asta inseamna risipa de material rulant adica 4 garnituri in plus. Nu e normal ca tren international sa aiba stationare in Caracal ,Filiasi, Strehaia etc. Nu e normal ca un tren sa aiba prevazuta sosirea la statia terminus Timisoara la o ora atat de tarzie cum este cazul lui 1693. Portiunea Craiova-Bucuresti e facuta praf. In ce fel se eficientizeaza transportul feroviar peste Dunare intre Sofia-Budapesta daca linia e jalnica si mai e nevoie de inca 10 ani sa fie ok...Eu unul cred ca noul mers va fi tot o bataie de joc si un copy paste fara mers cadentat si ore rezonabile... |
| | | EuroNight V.I.P Member
Numarul mesajelor : 328 Varsta : 33 Localizare : Ploiesti Reputatie : 4921 Data de inscriere : 04/05/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Sam 23 Aug 2014, 12:05 | |
| De la noul mers R 3024 ( Brasov - Ploiesti Sud ) ar putea fi prelungit la Constanta/ Mangalia in perioada 15.06-15.09 .
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Sam 23 Aug 2014, 12:18 | |
| mai luand astfel din clienti spre litoral ai lui 2801 ( cei care merg cu 11032, 1666 sau 1530 la Bucuresti ) dar si o mare parte din clienti lui 1753+1862 sau 1944. Cum a fost pe vremuri 8205 sau ce numar avea PLoiesti.Sud-Buzau-Constanta-Mangalia.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Sam 23 Aug 2014, 12:32 | |
| Ar fi bine ca sa se revina la trenurile personale de mediu parcurs gen Simeria-Craiova Bucuresti-Severin Arad-Sibiu Brasov-Cluj Pentru grupele directe trebuie gasita o solutie eficienta si folosite automotoare sau rame electrice actual material rulant e ineficient pentru trenurile cu grupe adica manevre in statie pentru grupele de LDE LE-2 vagoane |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Sam 23 Aug 2014, 12:54 | |
| Din cate am bagat de seama problema nambar uan cu legaturile in locul grupelor e comoditatea. Si nu e vorba de batrani, de bolnavi, etc, ei avand o scuza. Ci de oameni in putere care nu vor sa-si dezlipeasca dosurile de pe scaun pana la destinatie.
La 6 seara, spre exeplu, din Caracal pleaca un Desiro la Sibiu. E legatura foarte buna si pentru R-ul Cluj-Tg. Jiu-Bucuresti, si pentru R-ul RT-ului Craiova-Brasov, si pentru un IR Bucuresti-Timisoara. Buba e ca pana la Piatra opreste in toate statiile, dar e tarifat IR. Asta e problema de baza, nu ca trebuie sa te dai jos dintr-un tren sa te urci in altul. Insa nici nu se pune problema ca trenurile de noapte, care ajung devreme in statia in care se desprind de garnitura de baza sa nu existe. |
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4455 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 24 Aug 2014, 12:13 | |
| - Dr2005 a scris:
- Decât să cari 2 vagoane cu un DA la Botoşani, ...
... mai bine pui un singur vagon pe Suceava - Campulung (vorbim de realitatea la zi), tractat de ditamai locomotiva electrica. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 24 Aug 2014, 12:26 | |
| Un singur vagon care pleacă din Suceava cu maximum 5 călători. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 24 Aug 2014, 13:30 | |
| Acum un an ambele trenuri (și de Cacica, și cel de Câmpulung) erau compuse din loco clasa 46 și cate un compartimentat. Ambele pline. Intr-o joi era asta. Dar tot nu e justificată compunerea.
Deși, dacă taxarea s-ar face per călătorie, nu per tren, ca acum, aș fi pentru trenuri cu legături, n-am cum să nu ii dau dreptate lui joanta. Nu poți argumenta cuiva că el nu poate avea grupa directă şi ca trebuie să termine călătoria într-o malaxă de dragul eficientizării, dar alte trenuri să circule aproape goale sau cu compuneri minune, de genul locomotivă și unul sau doua vagoane. Mai ales când vorbim de trenuri remorcate de DA, unde mama focului mai e transportul ecologic?! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 24 Aug 2014, 15:43 | |
| - adrian78 a scris:
- Pentru grupele directe trebuie gasita o solutie eficienta si folosite automotoare sau rame electrice actual material rulant e ineficient pentru trenurile cu grupe adica manevre in statie pentru grupele de LDE LE-2 vagoane
Tocmai, că grupele directe ar trebui să existe doar la compunerile din automotoare sau atunci când grupele sunt suficient de lungi încât să îşi justifice remorcarea cu o locomotivă (cum e cu Mangalia - Suceava/Iaşi). 2 vagoane nu-şi fac nici TUIul... Ce am propus eu mai devreme include doar trenurile de la un capăt la altul al magistralei, nu şi trenurile pe distanţe mai scurte (precum cele Bucureşti - Buzău, din oră în oră) sau trenuri R mai dese pe relaţii gen Buzău - Ploieşti sau (Iaşi -) Paşcani - Suceava; pentru asta mi-ar trebui acces la Routes ca să le trasez, ceea ce nu am cum să fac. _________________ :TTT:
|
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 24 Aug 2014, 16:36 | |
| Actualul IR 1530/1531 l-as propune ca RE,Cluj Napoca-Oradea-Arad-Timioara-Lugoj-Caransebes-Dr.Tr.Severin-Filiasi-Craiova,cu plecare din Craiova la 5 si din Cluj la 05:45,cum pleaca in mersul actual si format din vagoane cu locomotiva si as introduce un RE Brasov-Sfantu Gheorghe-Deda-Dej-Cluj Napoca cu grupa de la Suceava.Introducerea trenuriilor IR 1971/1972 Timisoara-Arad-Deva-Alba Iulia-Razboieni-Targu Mures-Deda-Miercurea Ciuc-Adjud-Marasesti-Tecuci-Galati,un tren care ar face legatura intre multe orase si de care e nevoie cum de altfel e si de IR 1626/1625 Arad-Sibiu-Bucuresti Nord,si as anula sageata de Targu Mures.Ce mai stiti de trenul international de pe Vidin-Calafat?.Si as introduce un tren international sa lege Europa de Constanta(fostul Ovidius),din Praha-Budapesta-Constanta,ori pe m202 ori pe m900,avand in vedere lucariile de pe coridor |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 24 Aug 2014, 17:44 | |
| - maris.constantin a scris:
- Actualul IR 1530/1531 l-as propune ca RE,Cluj Napoca-Oradea-Arad-Timioara-Lugoj-Caransebes-Dr.Tr.Severin-Filiasi-Craiova,cu plecare din Craiova la 5 si din Cluj la 05:45,cum pleaca in mersul actual si format din vagoane cu locomotiva si as introduce un RE Brasov-Sfantu Gheorghe-Deda-Dej-Cluj Napoca cu grupa de la Suceava.Introducerea trenuriilor IR 1971/1972 Timisoara-Arad-Deva-Alba Iulia-Razboieni-Targu Mures-Deda-Miercurea Ciuc-Adjud-Marasesti-Tecuci-Galati,un tren care ar face legatura intre multe orase si de care e nevoie cum de altfel e si de IR 1626/1625 Arad-Sibiu-Bucuresti Nord,si as anula sageata de Targu Mures.Ce mai stiti de trenul international de pe Vidin-Calafat?.Si as introduce un tren international sa lege Europa de Constanta(fostul Ovidius),din Praha-Budapesta-Constanta,ori pe m202 ori pe m900,avand in vedere lucariile de pe coridor
Priviti harta va rog si veti vedea ce traseu intortocheat si fara eficienta daca vreti sa aveti un tren RE ca cel propus. Eu cred ca ar fi mai rezonabil o pereche RE Satu Mare-Oradea-Arad-Timisoara. Din Timisoara ar fi nevoie de o pereche macar de RE pana la Craiova( nu isi au sensul perechi deMulte regio Craiova- Orsova si dupa Severin-Timisoara) Asta nu inseamna eficientizare a materialului rulant. Fragmentarea unor perechi de regio sau R sau RE Timisoara-Craiova si Timisoara-Satu Mare e mai utila. Sa ai 6 perechi de trenuri din Severin spre Timisoara in conditiile in care cele in tranzit sunt goale nu are sens. Mai eficient sa ai trenuri de lung parcurs si cu grupe directe decat fragmentate la interval scurt care sa amplifice disconfortul schimbului. In privinta mea, legatura dintre Bucuresti si Timisoara e foarte prost realizata doar de dragul-economisirii- si a -taierilor- Tot managementul defectuos si interesele ascunse au facut sa se ajunga in pragul unor anulari si a unui mers al trenurilor copiat de la an la an fara nicio noutate a cadentarii. Am mai facut remarci la M900 si anume ca sunt ore intregi in care sufla vantul pe linie si legatura cu Timisoara se face la 6-7 ore diferenta intre trenuri. Fiind traseul cel mai scurt e necesar un regim cadentat si eficient. Karpaty are dreptate in multe privinte. In afara de Balota niciun sector de pe M900 nu isi gaseste justificarea pentru halul in care se constituie de la an la an BAR(Lugoj-Timisoara e praf,la fel Strehaia- Igiroasa) IR 72 ca tren international cu oprire de minute intregi in Videle si altele in Caracal, Filiasi, Strehaia nu isi au sensul. Ar fi frumos un tren de genul Panonia sau Ovidius cu legatura permanenta Constanta- Timisoara. Trebuie facuta clar diferenta intre trenuri internationale cu parcurs decent si celelalte accesibile tuturor dar CFR are aceleasi preturi si aceeasi mancare de peste pentru toate. Ca sa nu va mai spun ca IR Severin- Timisoara are clasa I si IR 1691 nu are clasa I. Multe anomalii si facute exact invers ca sa alunge calatorii asa cum bine remarca si karpaty si altii pe aici. ma mir cum de SNCF Franta este o companie rentabila cu un parc deosebit si la noi CFR a ajuns povara paduchita de toti "baietii destepti" Asa ca visele cu linie de mare viteza intre Constanta si Arad si mers decent pe M900 sau legaturi cu Sofia- Viena se mai lasa asteptate in urmatoarele exercitii financiare care depasesc generatiile noastre Punem pariu ca si anul viitor tot reduceri de trenuri si copy paste va fi ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 24 Aug 2014, 17:52 | |
| - adytm a scris:
- ma mir cum de SNCF Franta este o companie rentabila cu un parc deosebit si la noi CFR a ajuns povara paduchita de toti "baietii destepti" Asa ca visele cu linie de mare viteza intre Constanta si Arad si mers decent pe M900 sau legaturi cu Sofia- Viena se mai lasa asteptate in urmatoarele exercitii financiare care depasesc generatiile noastre Punem pariu ca si anul viitor tot reduceri de trenuri si copy paste va fi ?
Uită-te din ce trăieşte SNCF: din trenuri de navetă şi din TGV. Nu din IR-uri care pierd 2-3 ore din traseu doar cu manevra unor grupe directe de 2 vagoane. Cum noi o să avem trenuri de mare viteză în 2130 (2030 termenul oficial + 100 ani întârzierea), am putea măcar trenuri de navetă să avem, dar nu, noi aruncăm vagoane la greu pe grupe cu 10 - 20 călători, pe care SNCF sau DB i-ar transporta cu autobuzul, că e mai ieftin. _________________ :TTT:
|
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 24 Aug 2014, 18:00 | |
| Eu propun un tren Timișoara Nord - Orșova/Turnu Severin care să plece din Timișoara dimineața. Cine vrea să plece cu bicicleta prin zona Herculane/Orșova etc. (sau chiar fără bicicletă) este nevoit să folosească trenul 1692 (care costă 55 de lei. La Regio prețul unui bilet este de 26 de lei, deci o diferență de aproape 30 de lei.). La întors este trenul 11007, dar la dus nu este niciun tren. Le voi trimite și un mail, să văd ce îmi răspund. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 24 Aug 2014, 18:05 | |
| @adytm Nu doar copy-paste dar si cu niste timpi de mers adaugati pentru a scoate eventualele intarzieri pentru ca de la noul mers ce depaseste 60 minute intarziere compania cfr-calatori trebuie sa despagubeasca calatorii. http://forum.construim-romania.ro/showthread.php?tid=238&page=3 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
| |
| | | | Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |