|
| Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
+55marius_catalin84 mielutu zburator alex1987 Katalyn Vlad truscamihai Ryan Anderson dan tm bubu kristi kkk marius664 The Legend cristi ar cfr500 j o a n t a get. EuroNight stefan_br solomon1984 adytm TonyGFR bogdan aldea bobi mureseanu_976 billy752-istu ALEXCFR Lumunita Stana cristy79 Razvan Tudor Sabik Vitosa Jhonyla AlexD lifetec Andrey_tm cristi CFR riciu baiazid alex.alexus.tm maris.constantin Adrian78 razvan - trenuri Dr2005 allred Adirmvl Radu Tudor Katalin4653 AndiCFR 92Dragos mariuscfrbucuresti Alex Avram Nesebar IonutCFR2009 cardinal DUAL 59 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 01 Apr 2014, 22:53 | |
| Nr. de tren*km este limitat. Nu se vor risca cu un astfel de tren, mai ales că legătura oficială Cluj - Galaţi este cu schimbare în Braşov. Şi, analizând vânzările la Galaţi - Tg. Mureş, de pe vremea când exista, reiese clar că trenul ăsta cară aer. Poate mai bun ar fi un tren Tg. Mureş - Cluj, măcar cu circulaţie vineri şi duminica, pentru studenţi. A existat ceva asemănător la TFC, dar l-au anulat când au dat de bani pe Bucureşti - Buzău.
Cu cuşetele e cam greu... am impresia că Iaşi - Timişoara e singurul tren de noapte cu cuşete care nu trece prin Bucureşti. Aceste vagoane au domiciliul la Bucureşti, deci trebuie făcut cumva turnusul să ajungă la Bucureşti. Asta înseamnă că acel însoţitor pleacă 2 - 3 zile de acasă pe o tură...
--- S-au luat în calcul multe variante de refacere a mersului la nivel naţional... dar niciuna nu viza trenuri de-a lungul şi de-a latul ţării, ci trenuri cadenţate IR (IC când va permite linia, în unele cazuri) pe liniile principale şi trenuri cadenţate R pe liniile secundare, cu legătură între ele şi cu Bucureştiul ca punct final pentru cele din zonă (cu excepţia sezonierelor; am mai explicat prin alte părţi de ce). S-a mai avut în vedere şi utilizarea mai eficientă a parcului de automotoare (la Tecuci şi Medgidia e dezastru), dovadă că avem Malaxa 700 pe Roşiori - Alexandria. Dar cum totul trece prin ,,filtrele" Direcţiei Comerciale şi sindicatelor... foarte puţine soluţii s-au pus în practică. Se ţine cu dinţii de unele grupe directe doar de dragul de exista şi de dragul de a avea de lucru o tură de ciocănari şi o echipă completă de naşi, la fel şi de unele trenuri. Nu mai zic de neînţelegerile între CFR Călători şi CFR Marfă pe tema depourilor... drept dovadă Desiro-urile de pe Giurgiu - Videle vin fără oprire de la Bucureşti la Videle, Malaxele de pe Roşiori - Alexandria vin de la Piteşti ş.a. Să vă zic şi că CFR Călători e pe cale să nu mai aibă voie în Remiza Piatra Olt? _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 01 Apr 2014, 22:58 | |
| Se poate opta pentru un turnus de felul urmator:
IR 1675/IR 1772/IR 1771/IR 1674 Necesar 2 garnituri. Cuseta merge cu usa incuiata pe dist Bucuresti-Galati dupa care se combina cu 1772. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 01 Apr 2014, 23:04 | |
| La cate trenuri mai sint acum ar putea sa le lase, cel putin ziua, pe una din linii, nu sa le duca in remiza. Sau, si mai bine, sa fie facute din AM-uri. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 01 Apr 2014, 23:06 | |
| Dr2005 , hai sa nu taiem din start tot ce se propune , ruta Galati-Cluj nu se va compara in veci cu Galati-Tg Mures , am spus mai sus putin orasul Cluj genereaza de 3-4 ori mai multi calatori pentru Galati fata de Tg Mures , baga acest tren in circulatie si ai sa vezi cat de bun va fi si cat de solicitat va fi , iti garantez ca va avea multi calatori . Turnusul de vagoane se poate face cum a spus Ionut . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mar 01 Apr 2014, 23:25 | |
| Si eu cred ca ar avea calatori .. Ce bine era daca aveam Desiro Hybrid .. Se putea experimenta cu un Desiro la inceput,si crescuta capacitatea,daca era cerere... ADH'urile sunt prea putine,si au avut multe probleme in exploatare, si s-ar merge multi km diesel sub catenara .. Aici e unul din punctele slabe ale CFR'ului .. Automotoare electrice 0. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 03 Apr 2014, 16:47 | |
| Constanța - Iași, acum, când Făurei Buzău e varză, nu ar putea să meargă de la Făurei direct la Tecuci ? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 03 Apr 2014, 16:54 | |
| Faurei-Tecuci era sectie cu circulatie suspendata dupa ora 22 si cand era inchiriata la Servtrans |
| | | Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8374 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 13 Apr 2014, 20:06 | |
| Uitandu-ma mai inainte pe arhiva mersului 2000/1/2 as vrea sa se mai intample cateva minuni in zilele noastre: 1.Un R Ploiesti Sud-Fetesti-Constanta direct prin Buzau-Fetesti 2.cateva R. sa fie cu plecare din OBOR far sa nu opreasca in cateva statii precum DUNAREA si OVIDIU etc- ca asa s-ar mai economisii ceva timp .... |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| | | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 18 Apr 2014, 12:47 | |
| IR 1745/1746 Buc-Satu.Mare si retur retrogradat de la noul mers in RE pe toata distanta cu nr 2027/2028 ca la cat de scump e biletul si la cate ore faci pe drum plus intarzierile lui 1746, si stati ca vine vara zilnic o sa aibe minim 2 ore intarziere la sosirea in Bucuresti.
Deci RE 2027 Buc.Nord-Brasov-Sighisoara-Cluj-Baia.Mare-Satu.Mare cu aceasi compunere pe care o are IR 1745/1746 doar schimbate cele 3 vagoane 20-76 cu 60 locuri in vagoane cu 84-88 locuri gen 21-87/76 sau 21-80 dar la 21-80 e problema cu prizele, desi nici 20-76 nu are prize.
Plecare din Buc.Nord la 05:30 cu opriri in Ploiesti Vest, Floresti Prahova, Campina, Breaza, Comarnic, Valea Larga, Sinaia-Predeal, Brasov de la Brasov in sus aceleasi opriri pe care le are 1745 in prezent cu inca 1-2 in plus intre Brasov-Sighisoara pe unde mai exista cate un obiectiv turistic ( cetati ) sau statie care ar genera acolo cel putin 5-6 calatori/zi. E foarte frumoasa zona dintre Brasov-Siggisoara pe timpul veri ar fi benefice inca 1-2 opriri pentru cei cu bicicletele ca tot are trenul vagon de biciclete sa faca lumea ture pe acolo de o zi.
Nu ar afecta mare lucru mersul acestui tren, iar la intoarcere RE 2028 Satu.Mare-Buc.Nord sosire ( cu tot cu intarziere ) la o ora incat sa prinzi IR-ul de Constanta si IR-ul de Galati.
Compunere : 477 + 21-76, 83-76, 21-76, 30-76, 21-76 cu 72 locuri mai mult decat are IR 1745 in prezent ( 20-76, 83-76, 20-76, 30-76, 20-76 ) |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 18 Apr 2014, 13:29 | |
| 1745/1746 ar putea sa fie trecut pe 400 de la noul mers , Bucuresti-Brasov-Miercurea Ciuc-Deda-Dej-Baia Mare-Satu Mare .
Pentru Cluj-Oradea se poate infiinta un nou tren Bucuresti-Brasov-Cluj-Oradea de zi , cu plecare din Bucuresti pe la 6 sau 7 .
O alta varianta ar fi , anulat actualul 1645/1646 , in aceasta trasa sa apara noul tren Bucuresti-Satu Mare via Deda cu grupa de Mures(2 vagoane sunt de ajuns) ; anulat 1745/1746 si in loc sa apara 1635/1636 Bucuresti-Brasov-Cluj-Oradea cu plecare la 6 din Buc . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 18 Apr 2014, 14:00 | |
| e si asta o idee buna, ceva de genul
06:00 IR 1635 Buc.Nord-Brasov-Cluj-Oradea 06:30 R 3001 Buc.Nord-Brasov 07:15 IR 1745 Buc.Nord-Brasov-Ciuc-Deda-Satu.Mare 07:45 R 3015 Buc.Nord-Brasov 09:00 IR 1580 Constanta-Brasov 10:00 IR 1621 Buc.Nord-Brasov-Sibiu-Timisoara 11:30 IR 1582 Constanta-Brasov
desi varianta mea era fie cu RE 2027 Buc.Nord-Satu.Mare fie cu IR 1621 cu grupa pentru Oradea din Brasov pe M300 se apropia undeva de grupa lui 531 care e limitata la Cluj, desi trenul pe timpurile bune mergea pana la Oradea. Cu grupa de Oradea la IR 1621 se asigura legaturi de la Constanta si Galati catre Cluj, Oradea, Sibiu, Arad catre toate orasele mari din Ardeal. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 18 Apr 2014, 15:01 | |
| - 92dragos a scris:
- ÖBB-ul nu ne primeste trenul nou Cluj-Viena in atitudinea lor apare 346/347 fiecare zi cu intarzieri. Nu stiu ce legatura are una cu alta. Mai sunteti fani ÖBB si railjet ? Sper sa intre-n faliment
Ce tren nou? Întârzierile Daciei vin de la MAV. Ăştia au un regulament foarte strict, în sensul că dacă Dacia întârzie şi 5 minute, ei nu mai fac manevră şi pleacă doar vagoanele lor la Budapesta ,,ca să nu întârzie abonaţii noştri navetişti" (explicaţie dată chiar de directorul MAV). _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 18 Apr 2014, 15:39 | |
| E dovada de respect pentru clienti ce face MAV-ul. Intrebarea mea e: Ce se intampla cu Dacia? E preluat de o locomotiva de rezerva? Asteapta pana pleaca alt tren al MAV-ului la care il ataseaza ungurii? |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5900 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 18 Apr 2014, 17:53 | |
| - Dr2005 a scris:
Întârzierile Daciei vin de la MAV. Ăştia au un regulament foarte strict, în sensul că dacă Dacia întârzie şi 5 minute, ei nu mai fac manevră şi pleacă doar vagoanele lor la Budapesta ,,ca să nu întârzie abonaţii noştri navetişti" (explicaţie dată chiar de directorul MAV). Nu se intampla mereu asa. De exemplu anul trecut chiar inainte de Paste am plecat cu Dacia la Viena si la unguri am ajuns cam cu 70 min intarziere - chiar ma gandeam ca ajung la Viena cu 2-3 ore mai tarziu. Dar ungurii s-au miscat foarte bine, dupa 15-20 min am plecat spre Budapesta, iar la Viena am ajuns cu 50 min intarziere. Cand plecam din Wien Meidling la linia alaturata a sosit RJ de Zurich tot de la Budapesta. Acum vreo 3 ani dupa controlul vamal a plecat, dar la iesire din Lokoshaza a pus frana, a dat cu spatele pana intr-o revizie de vagoane sau ceva de genu' si am stat...si am stat.... Intr-un final ne-au atasat la un tren local, pana la Budapesta am oprit aproape in toate statiile, iar la Viena am avut cam 3 ore intarziere. Acum depinde ce dispozitie au ungurii. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
| |
| | | | Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |