|
| Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
+55marius_catalin84 mielutu zburator alex1987 Katalyn Vlad truscamihai Ryan Anderson dan tm bubu kristi kkk marius664 The Legend cristi ar cfr500 j o a n t a get. EuroNight stefan_br solomon1984 adytm TonyGFR bogdan aldea bobi mureseanu_976 billy752-istu ALEXCFR Lumunita Stana cristy79 Razvan Tudor Sabik Vitosa Jhonyla AlexD lifetec Andrey_tm cristi CFR riciu baiazid alex.alexus.tm maris.constantin Adrian78 razvan - trenuri Dr2005 allred Adirmvl Radu Tudor Katalin4653 AndiCFR 92Dragos mariuscfrbucuresti Alex Avram Nesebar IonutCFR2009 cardinal DUAL 59 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4455 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 19:14 | |
| - Dr2005 a scris:
- S-au calculat costurile şi încasările, s-a constatat paguba, aşa că s-au scos. Ar fi trebuit lăsată o Malaxa 900 la legătură.
Cum s-ar spune, rigoare matematica, decizii temeinic fundamentate, solutii optime, satisfaction guaranteed. In aceste conditii, fii bun, te rog, si transeaza in aceiasi termeni chestiunea urmatoare: - catalin2014 a scris:
- j o a n t a a scris:
- R5561: plecare din Botosani la 05.00, sosire in Veresti la 06.09. Ii rog pe cei care-l folosesc sa-mi spuna daca, in mod obisnuit, trenul asta are si calatori... sau doar isi face tabietul plimbarii de dimineata.
Ma gandesc - de fapt, reiterez - ca a-i intarzia ora de plecare cu 90-100 minute ar fi totusi o miscare inteleapta, generatoare de incasari suplimentare pentru CFR (sau de laude, daca treaba cu incasarile nu prea mai e de interes). Eu il evit din cauza ca trebuie sa astept o ora jumatate o legatura. Nu l-am folosit de 2 ani. Am facut si reclamatie si degeaba... Merci! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 19:27 | |
| Încasările aduse de 2 vagoane pline depăşesc costurile cu combustibilul (să nu mai zic de salarii, TUI, uzură) pentru DA, ba chiar şi pentru LDH... de aia s-au anulat, se numeşte economie de piaţă. Legat de modul defectuos de garare a trenurilor (peroane lipsă, trenuri puse la mama naibii unul de altul sau care nu încap la peron) aici e vina CFR S.A., nu CFR Călători. În afară, trenul de legătură vine la peronul alăturat celui de lung parcurs, iar transbordarea e foarte uşoară. Asta ar fi soluţia ideală, pe care o susţin şi pe care aş aplica-o în maxim o lună dacă aş ajunge într-o funcţie de conducere care să îmi permită asta: trenuri cadenţate, cu legături pe liniile secundare, cu excepţia cazurilor în care numărul foarte mare de călători sau compunerea trenului îmi permite grupe (adică trenuri gen Bucureşti - Piteşti - Slatina cu motor de Târgovişte, evident la rang de R). Dar în niciun caz cu grupe cu un vagon sau două. Pe relaţii gen Bacău - Piatra Neamţ (- Bicaz unul din 2 trenuri), Vereşti - Botoşani, Medgidia - Tulcea, Braşov - Sibiu (cu excepţia lui 1621/2 şi a trenului de Budapesta) vor pendula automotoare la 1...2 ore dimineaţa (4/5 - 9/10), apoi plecare la 12, 13 (doar pe perioada şcolii), 14, 16 şi după 16 de câte mai e nevoie (adică pe unele secţii sau tronsoane gen Braşov - Făgăraş din oră în oră, dar doar unul din 2 sau 3 trenuri mai departe). Exemplu (orele şi timpii sunt rotunjiţi) pentru Bucureşti - Suceava: Mers pentru Bacău - Piatra Neamţ cu 4 automotoare (automotorul 3 poate fi un Malaxa 700, 1, 2 şi 4 Desiro): Ceva similar s-ar putea face şi pentru Vereşti - Botoşani. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 19:30 | |
| Faci o schema similara, cand ai vreme si chef, si pentru 201? Eventual plus prelungiri la Sibiu si Caracal. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 19:35 | |
| Am uitat să precizez că trenurile cu roşu sunt cu ordin special, se vor introduce în circulaţie în funcţie de numărul de călători şi de parcul de material rulant disponibil. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 19:36 | |
| Pai daca ajungi sa faci asa ceva eu zic "doamne iti multumesc ca am masina" , ma duc cu masina unde vreau direct si fara schimbare din fata blocului si nu stau dupa tren unde ma obliga x si y sa schimb 7 trenuri . Cu asta nu pot sa fiu de acord si nu am sa fiu niciodata iar pentru asta am sa renunt definitv la tren si ma duc cu masina la orice ora din zi si din noapte in orice colt al tarii . Iar cum zic eu asa zic multi care au renuntat la tren din cauza lipsei trenurilor directe sau a grupelor directe, deci ma repet, poti pune tu legaturi la ce tren vrei, daca nu e tren direct lumea fuge de tren, ai sa vezi cum stai si te uiti la trenuri ca circula doar navetistii cu ele, calatorii ocazionali care ar vrea sa mearga pe distanta mare nu vor veni la tren sa schimbe trenurile si vor prfera masina personala/autocaru/duba care e directa ! |
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4455 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 19:57 | |
| - Dr2005 a scris:
Asta ar fi soluţia ideală, pe care o susţin şi pe care aş aplica-o în maxim o lună dacă aş ajunge într-o funcţie de conducere care să îmi permită asta: trenuri cadenţate, cu legături pe liniile secundare, cu excepţia cazurilor în care numărul foarte mare de călători sau compunerea trenului îmi permite grupe (adică trenuri gen Bucureşti - Piteşti - Slatina cu motor de Târgovişte, evident la rang de R). Dar în niciun caz cu grupe cu un vagon sau două. Motorul de Targoviste fiind tot un Malaxa ca pe Veresti - Botosani ? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 20:03 | |
| Desiro, ca pe Pitesti (-Slatina-Craiova). Si la fel cum e si acum pentru Targoviste. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 20:46 | |
| - Karpaty a scris:
- Pai daca ajungi sa faci asa ceva eu zic "doamne iti multumesc ca am masina" , ma duc cu masina unde vreau direct si fara schimbare din fata blocului si nu stau dupa tren unde ma obliga x si y sa schimb 7 trenuri . Cu asta nu pot sa fiu de acord si nu am sa fiu niciodata iar pentru asta am sa renunt definitv la tren si ma duc cu masina la orice ora din zi si din noapte in orice colt al tarii .
Iar cum zic eu asa zic multi care au renuntat la tren din cauza lipsei trenurilor directe sau a grupelor directe, deci ma repet, poti pune tu legaturi la ce tren vrei, daca nu e tren direct lumea fuge de tren, ai sa vezi cum stai si te uiti la trenuri ca circula doar navetistii cu ele, calatorii ocazionali care ar vrea sa mearga pe distanta mare nu vor veni la tren sa schimbe trenurile si vor prfera masina personala/autocaru/duba care e directa ! Păi, sincer, scopul CFR Călători ar trebui să fie profitul, nu căratul aerului cu Sulzerul. Piaţa feroviară e liberă, eşti liber să îţi închiriezi propriul tren sau să îţi faci firma ta şi să faci grupe şi grupuleţe. În plus, cine e comod, să meargă cu maşina, Statul e fericit (TVA, acciză, supra-acciză, rovinietă, TVA pe RCA, taxă de emitere permis de conducere, taxă de înmatriculare etc.)... şi prin afară maşina personală e preferată trenului pe drumurile lungi, în schimb foarte puţină lume face naveta cu maşina. La noi e fix invers. Te-ai plimbat şi tu prin afară (cred), ai văzut acolo grupe directe pe toate liniile înfundate? La unguri, în afară de magistrale, pe restul liniilor avem o varietate mare de automotoare (fie BZMot, fie Desiro, fie cele ruseşti). _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 21:05 | |
| Cumpara Hercules, ca sunt economice. Si nu te mai plangi de DA/GM. Alea merg si in 4 cilindri,dupa caz..GM'urile aruncate la mare si la trenurile lungi de CJ, in rest cate un Hercules pentru grupele aferente.. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 21:10 | |
| La ce viteze „ametitoare” vom avea pe caile ferate ale patriei in urmatorii ani, ar merge si cu LDH de manevra carate grupuletele... Se mai gândeste oare cineva din conducerea CFR Calatori si la un spor de calatori transportati pe calea ferata prin oferte atractive, sau se alege din start optiunea - reducem cat putem capacitatea de transport? Asa putem vorbi in cativa ani numai de automotoare de 10 - 15 calatori, un fel de microbuz pe sine... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 22:13 | |
| Scopul la CFR Calatori ar fi normal sa fie asigurarea de trenuri directe intre capitala tarii si resedintele de judet, apoi dupa marimea resedintelor de judet si dupa cerere asigurarea de trenuri/grupe directe intre aceste resedinte de judet, cam asta ar fi normal sa fie scopul in primul rand . In al doilea rand sa fie profitul pentru ca trenul este mijloc de transport social adica pentru toata lumea (aici intra si amaratii/saracii dar si bogatii) si prin aceste trenuri statul ofera un mijloc de transport populatiei . In cazul in care tu ca si cetatean nu esti multumit de ce iti ofera statul atunci apelezi la un alt mijloc de transport care sa-ti satisfaca pretentiile dar minimul de legaturi directe la preturi accesibile si un confort demn de 2014 ar trebui sa fie oferit de stat prin aceste trenuri . Ceea ce se intampla la noi pe calea ferata, se inchid sectii, se anuleaza trenuri, se anuleaza grupe directe, este o mare bataie de joc fata de populatie, adica pe conducerea noastra nu ii intereseaza cum se deplaseaza amaratul de cetatean de la care ai pretentia sa-ti plateasca la zi !!! taxele si impozitele, deci pretentii de la el ai dar tu ca stat nu ii oferi nici macar un amarat de tren Regio spre resedinta de judet (caz Husi ; Maneciu ; etc) sau din redeinta de judet la capitala . Asa ceva este strigator la cer si nu pot sa fiu de acord cat timp am sa traiesc, acolo unde ai cale ferata trebuie sa circule trenul iar din resedintele de judet macar 1 tren pe zi direct la capitala . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 22:56 | |
| Scopul unei societăţi comerciale este profitul, nu serviciile sociale. Tot ce merge pe minus deşi primeşte subvenţie nu are de ce să existe, mai ales că nu vorbim de zone izolate şi fără alte alternative de transport (ar fi şi câteva cazuri unde s-ar impune tren, chiar şi nerentabil, din lipsă de altceva, de exemplu la Dornişoara. Dar exemplele acestea sunt puţin, le numeri pe degete).
Toată ideea asta cu ,,neapărat tren din Bucureşti în toate reşedinţele de judeţ" nu e decât comunism ieftin şi fără susţinere economică. E mult mai important să ai un sistem bazat pe călători fideli (vezi DB, OBB), decât pe călători ocazionali (CFR). Pentru asta trebuie să identifici rutele cu flux mare de călători şi să le dezvolţi. Decât să cari 2 vagoane cu un DA la Botoşani, pune vagoanele alea pe Valea Prahovei, profitul o să crească de câteva ori, la fel şi numărul de călători (pierzi 50 acolo şi câştigi 120 dincolo). Apoi pune un automotor să penduleze pe Vereşti - Botoşani - Suceava şi plimbă navetiştii cu el, dar în aşa fel încât să aibă şi legătură pentru ăia câţiva care merg mai departe. Simplu, ieftin, eficient: profit.
Cum ar fi să se apuce Regiotrans să ataşeze motorul de Turnu Măgurele la garnitura Braşov - Bucureşti - Craiova şi retur? Ar pierde o groază de timp cu manevre, iar ăia câteva sute de călători de pe Bucureşti - Craiova i-ar taxa imediat şi s-ar duce la CFR. În locul lor, ar rămâne doar cei câţiva (câţiva în raport cu ceilalţi) care vin de la Tr. Măgurele. Aşa că trenul s-ar anula din cauza numărului redus de călători. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 23:30 | |
| CFR-ul este o companie de stat, sustinuta de stat nu o societate care urmareste profitul si doar profitul ca nu este firma privata . Tara asta nu se rezuma doar la Valea Prahovei, toata lumea trebuie sa beneficeize de un transport in comun oferit de stat prin aceste trenuri . Si in Austria si in Germania din toate orasele mari ai trenuri directe la capitala tarii ! De ce noi trebuie sa le anulam, doar asa ca nu ii mai place lui x ? De cand e acest CFR si reteaua asta de cale ferata au existat trenuri directe intre capitala si resedintele de judet iar acum ne gasim noi mai destepti sa le anulam si sa se descurce fiecare cum poate ? Ma repet si am sa ma repet la infinit daca este nevoie, trenurile/grupele directe aduc calatori, daca azi la trenul/grupa directa ai 50 de calatori, maine la legatura cu schimbare (in cazul in care ai anulat trenul direct) nu vei mai avea nici 25, deci ai pierdut 25 de calatori dar te bucuri ca ai anulat un/o tren/grupa direct/a . Total gresit si aiurea ! Chiar nu se vede clar ca de la an la an tot scad calatorii, cum se anuleaza un tren cum dispar calatorii de pe ruta respectiva, de ce ????? ca nu sta nimeni sa schimbe trenurile, nu este un autobuz/tramvai, este un tren, lumea are bagaje, copii, batrani etc . Acum ca esti tinar iti convine sa schimbi un tren dar dupa 35-40 de ani deja ai alte pretentii cand pleci la drum, ai pretentia de a merge cat mai direct nu sa te trambalezi din tren in tren ! |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 23:41 | |
| Dragos, mersul de tren se poate structura pe mai multe metode, nu exista o metoda 100% eficienta. Grupele de vagoane isi au si ele rostul lor, am sa iti dau un exemplu la Regiotrans exista automotor direct Timisoara - Oravita, asa este facut turnusul automotoarelor desi apar 2 trenuri diferite. Transportul trebuie ordonat pe retea : 1. Trenuri intre capitala si resedinte de Judet 2. Trenuri intre Resedintele de Judete, Intre resedintele de Judete si Municipiile din Judet sau din afara judetului respectiv orase din judet sau din afara judetului. 3. Trenuri de naveta avand destinatie Orase si Municipii. Acestea sunt principiile de baza dupa care se elaboreaza un mers de tren. Apoi putem vorbi de tipuri de mers de tren.
Pana in 2002 circula trenul Accelerat apoi Personal Arad - Vascau. Lega Municipiul Arad resedinta de Judet cu Municipiul Beius si Orasul Stei si Vascau, tren care format din AM 1000 circula peste capacitatea maxima desi orasele erau din alt judet. Motivul era ca foarte multi mergau la facultati la Arad si Timisoara respectiv la lucru la Arad pe langa acestia turisti si alti calatori. Dupa ce s-a anulat trenul si s-a facut mersul in asa hal incat daca mergi la Vascau schimbi 3 trenuri si dimineata stai 1.30 in Salonta si 1.40 in Holod toti merg cu autocarul TRANSABRUD, am mers cu el la si de la Arieseni si am stat cate 3 persoane pe 2 locuri !!!!!!!! Asta dupa ce din Stei, Beius s-au urcat o gramada de oameni si studenti pentru Arad si Timisoara cu o gramada de bagaje. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Ultima editare efectuata de catre cristi CFR in Vin 22 Aug 2014, 23:49, editata de 1 ori |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 23:49 | |
| Aviz ce zicea Karpaty:
Sunt de acord si se pot da si exemple: calatori Bucuresti - Husi/ Bucuresti - Rodna Veche .... stim ce s-a intamplat incet incet cu Crasna Husi si Ilva Mica Rodna Veche asta ca sa dau doar doua exemple. Uitati-va ca pe ruta Bucuresti Zalau Nord mereu sunt calatori, sigur nu "full" dar sunt calatori. Vagoanele directe sunt binevenite (bine nu chiar pe orice sectie secundara... logic).. Nu comparam Romania cu Germania, ca merele si perele nu-s acelasi lucru. E ca si cand as vrea sa impun mentalitate europeana in Asia. Pur si simplu e utopie. Si reciproca de asemenea e valabila. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
| |
| | | | Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |