Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015

In jos 
+55
marius_catalin84
mielutu zburator
alex1987
Katalyn
Vlad
truscamihai
Ryan Anderson
dan tm
bubu
kristi kkk
marius664
The Legend
cristi ar
cfr500
j o a n t a
get.
EuroNight
stefan_br
solomon1984
adytm
TonyGFR
bogdan aldea
bobi
mureseanu_976
billy752-istu
ALEXCFR
Lumunita Stana
cristy79
Razvan Tudor
Sabik
Vitosa
Jhonyla
AlexD
lifetec
Andrey_tm
cristi CFR
riciu
baiazid
alex.alexus.tm
maris.constantin
Adrian78
razvan - trenuri
Dr2005
allred
Adirmvl
Radu Tudor
Katalin4653
AndiCFR
92Dragos
mariuscfrbucuresti
Alex Avram
Nesebar
IonutCFR2009
cardinal
DUAL
59 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 37 ... 48  Urmatorul
AutorMesaj
maris.constantin

maris.constantin


Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 4793
Data de inscriere : 14/10/2012

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Icon_minitimeDum 24 Aug 2014, 18:06

poi doctore,ei nu inteleg treaba cu naveta.Cea mai mare bataie de joc e cu trenul R2023/2024 si cum circula si cat sta prin gari.AdyTm eu ma gandeam la trenul RE,pe distanta Cluj-Oradea-Arad-Timisoara-Craiova,ca s-ar face legatura cu multe orase si economisire de vagoane.Nu va circula nimeni de la Cluj la Craiova cu el pe partea asta,ca il au RE2026 respectiv 1823 care e foarte bun,dar pe distanta Cluj Napoca-Lugoj,sau Herculane sau Oradea-Craiova,sau sa nu mai vorbim de studenti,care sigur ar alege acest tren,pun pariu ca ar avea succes mare.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Icon_minitimeDum 24 Aug 2014, 18:21

Mario 076 a scris:
@adytm
Nu doar copy-paste dar si cu niste timpi de mers adaugati pentru a scoate eventualele intarzieri pentru ca de la noul mers ce depaseste 60 minute intarziere compania cfr-calatori trebuie sa despagubeasca calatorii.
http://forum.construim-romania.ro/showthread.php?tid=238&page=3

Avem dreptul să mai cerem încă 5 ani scutire de al aplicarea acelui regulament. Cehii deja au făcut-o.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 8992
Reputatie : 14357
Data de inscriere : 08/01/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Icon_minitimeDum 24 Aug 2014, 18:24

Deci inca 5 ani de batjocura pe banii nostrii! Frumos!
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6546
Reputatie : 12355
Data de inscriere : 09/07/2009

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Icon_minitimeDum 24 Aug 2014, 18:33

Dr2005 a scris:
Avem dreptul să mai cerem încă 5 ani scutire de al aplicarea acelui regulament. Cehii deja au făcut-o.

Derogarea termenului se refera la 5 ani scutire de la data adoptarii RCE.
Sus In jos
adytm

adytm


Numarul mesajelor : 176
Varsta : 34
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4590
Data de inscriere : 13/09/2012

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Icon_minitimeDum 24 Aug 2014, 18:36

Mario 076 a scris:
@adytm
Nu doar copy-paste dar si cu niste timpi de mers adaugati pentru a scoate eventualele intarzieri pentru ca de la noul mers ce depaseste 60 minute intarziere compania cfr-calatori trebuie sa despagubeasca calatorii.
http://forum.construim-romania.ro/showthread.php?tid=238&page=3

Ai perfecta dreptate Mario076. Deci pe langa timpii umflati de teama asta sa nu despagubeasca intarzierile au lasa si de izbeliste multe portiuni din magistrale doar pe motivul ca vor fi RK si modernizari la Sfantul Asteapta. E buna remarca lui Dr2005 cu linii bune si mers rezonabil prin 2130. Sustin ideea trenurilor de lung parcurs cu grupe directe si nu trasee fragmentate. De exemplu nu isi are sensul tren pe relatia Severin- Cluj Napoca sau Galati- Timisoara sau ocoliri prin Oradea pentru a ajunge la Severin; pentru legaturi de genul asta e nevoie de legaturi foarte bune intre trenuri de lung parcurs: Craiova-Cluj Napoca( nu ramificari prin Deva sau alte tampenii) si Oradea-Timisoara. Ar putea fi un tren direct Severin- Bucuresti Basarab-Galati( orase cam de acelasi rang si pozitionate astfel incat s-ar asigura bine legatura intre sud vestul si sud estul tarii) Ce facem noi ca nu exista diferente intre timpii parcursi de RE si IR sau trenuri internationale( au aceleasi opriri multe dintre ele cum e cazul lui 470). Trase din ce in ce mai amestecate si la gramada cu preturi nesimtite pentru nivelul de trai de aici, cu tren care ajunge la statia terminus la 00:20 (1693) Numai tampenii. care e noutate, ce altceva in afara de reduceri de trenuri si copy paste al mersului se poate aduce nou la CFR....Ei vorbesc de linie de mare viteza si pe M800 parcurgi in acelasi timp distanta ca inainte de revolutie. Erau momente cand intre Buc si Timisoara IC facea aproape 7 ore. De la Tecuci pana la Iasi linie neelectrificata si mai faci anunturi ametitoare asupra vitezelor si conexiunilor cu Europa Smile Dupa 2130 tot ce e posibil dar pana atunci ne mananca privatii cu navetele lor prin garniturile tip gunoi si dubele Smile
Sus In jos
adytm

adytm


Numarul mesajelor : 176
Varsta : 34
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4590
Data de inscriere : 13/09/2012

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Initiativa de participare la alcatuirea noului mers al trenurilor   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Icon_minitimeDum 24 Aug 2014, 22:07

Propun ca in urmatoarele luni cativa moderatori sa faca o selectie a propunerilor noastre pertinente pentru fiecare magistrala si sa le prezinte printr un email conducerii Cfr Calatori pentru luarea in calcul a unor sugestii in organizarea noului mers de calatori. Haideti sa incercam asta si sa facem o propunere serioasa in timp util ca grup de pasionati si a unora chiar avizati in domeniu ! Sunt sigur ca daca ne mobilizam in sensul asta o sa reusim sa facem o voce care sa ajunga la urechile "specialistilor". In plus ar fi o sansa deosebita sa afirmam pasiunea si implicarea noastra activa in subiecte de interes public.

Moderatorii pot selecta sugestiile noastre ale tuturor pertinente fie prin votul npstru al tuturor sau doar al lor in urma publicarii propunerilor alese si toate astea sa devina parte a unei formulari respectuoase in care le propunem luarea in calcul a unor formule convenabile atat pentru publicul calator cat si pentru interesele companiei.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13041
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Icon_minitimeDum 24 Aug 2014, 22:32

Nu o lua în nume de rău, dar CFR se șterge la spate cu formulările respectuoase. Apoi, cum a tot zis Doctoru' pe aici, petițiile colective sînt considerate individuale. Deci, dacă ar fi să avem vreo speranță, ea ar presupune să facem o listă cu propuneri și să trimită fiecare respectivele sugestii. Și, dacă avem noroc, nu le vor considera spam. După asta poate le vor lua în considerare.

Plus că mersul de anul viitor e gata, în linii mari.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Icon_minitimeDum 24 Aug 2014, 23:03

Petiţiile colective sunt considerate colective doar dacă sunt duse pe hârtie la Registratură. Nu încercaţi pe fax, la CFR Călători nu merge faxul (!) de vreo juma' de ani (!!).

Să fiţi convinşi că cineva din CFR Călători se uită pe aici, ba chiar are şi cont.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
adytm

adytm


Numarul mesajelor : 176
Varsta : 34
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4590
Data de inscriere : 13/09/2012

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: CFR un putrigai   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Icon_minitimeDum 24 Aug 2014, 23:13

Dr2005 a scris:
Petiţiile colective sunt considerate colective doar dacă sunt duse pe hârtie la Registratură. Nu încercaţi pe fax, la CFR Călători nu merge faxul (!) de vreo juma' de ani (!!).

Să fiţi convinşi că cineva din CFR Călători se uită pe aici, ba chiar are şi cont.

Macar de ar fi cineva care este factor de decizie si nu un acar... Chiar nu ar fi rau sa ne mobilizam si sa facem niste propuneri serioase ca de cativa ani isi bat joc de mersul trenurilor si nu e nimic nou. Cum eficientizeaza ei mersul si economia acestei societati putregaite cand tu mentii doua IR Severin-Timisoara cand de fapt ai putea sa prelungesti pe 1590 cu inca doua vagoane pana la Timisoara...Cum sa ai tu timp de sosire la terminus pentru 1693 00:20 noaptea... ce dementi sunt acolo la planificarea mersului. cum sa ai tu diferenta de 7 ore intre trenuri care fac legatura pe traseul cel mai scurt M900 cu vestul tarii... Mi ar placea sa ne mobilizam si sa le aratam ca sunt cam multi prosti in acelasi birou si ca duc la faliment si privatizare cu buna stiinta o companie uriasa si acum paduchita. Ce se intampla cu portiunea Caransebes- Timisoara ca incepe sa cada de tot? nu au pus o pietricica in plus sau sa indrepte linia pe la Orsova-Herculane. Mers cadentat peste tot si diferente semnificative intre trenuri in privinta materialului rulant si al stationarilor cand vedem ?
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11593
Data de inscriere : 08/09/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Icon_minitimeDum 24 Aug 2014, 23:20

Dr2005 a scris:
Să fiţi convinşi că cineva din CFR Călători se uită pe aici, ba chiar are şi cont.

Sunt convins de asta. Și cu ocazia asta atrag atenția utilizatorilor să aibă grijă la ce postează pe forum.
Sus In jos
adytm

adytm


Numarul mesajelor : 176
Varsta : 34
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4590
Data de inscriere : 13/09/2012

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Icon_minitimeDum 24 Aug 2014, 23:31

andrey_tm a scris:
Dr2005 a scris:
Să fiţi convinşi că cineva din CFR Călători se uită pe aici, ba chiar are şi cont.

Sunt convins de asta. Și cu ocazia asta atrag atenția utilizatorilor să aibă grijă la ce postează pe forum.

Daca esti convins ca exista vreun "specialist" al Cailor Furate Romane care se holbeaza pe aici- incearca sa ii explici in privat daca nu intelege ca sunt atatea anomalii pe care le repet aiurea pe forumul asta: ce altceva in afara de reduceri de trenuri si copy paste al mersului se poate aduce nou la CFR.In afara de Balota niciun sector de pe M900 nu isi gaseste justificarea pentru halul in care se constituie de la an la an BAR(Lugoj-Timisoara e praf,la fel Strehaia- Igiroasa) IR 72 ca tren international cu oprire de minute intregi in Videle si altele in Caracal, Filiasi, Strehaia nu isi au sensul; cu tren care ajunge la statia terminus la 00:20 (1693);cum eficientizeaza ei mersul si economia acestei societati putregaite cand tu mentii doua IR Severin-Timisoara cand de fapt ai putea sa prelungesti pe 1590 cu inca doua vagoane pana la Timisoara; hai sa ne uitam pe mersul anilor 1995 si imediat dupa sa vedem ce timpi avea E12/ E13. Adirmvl ce va fi nou la mersul de tren deja alcatuit daca nu copy paste din 2013 ?


Ultima editare efectuata de catre adytm in Dum 24 Aug 2014, 23:34, editata de 1 ori
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Icon_minitimeDum 24 Aug 2014, 23:32

Dr2005 a scris:

Să fiţi convinşi că cineva din CFR Călători se uită pe aici, ba chiar are şi cont.

Si degeaba se uita, cred ca acel cineva se prapadeste de ras, ceva de genul "uite si fraierii astia ce pretentii au, dar ei vorbesc noi tot ce stim facem" cam asta e gandirea lor.
Am trimis x petii, si nu doar eu, mai sunt 2-3 dintre moderatori/admini care am trimis, raspunsul a fost cat se poate de protocolar dar pe romaneste ceva de genu "degeaba ai trimis petitia ca tot ca noi ramane"  Mad 
Singurul lucru care am reusit sa il schimb prin trimiterea de petitii a fost sa scoata acvila de pe IR de Galati si sa bage 20-83 de Galati pe care ei le foloseau la Regio . Deci asta pot sa spun ca am reusit dar in privinta legaturilor si a trenurilor/grupelor directe nu ai cu cine sa stai de vorba, cainii latra ursul merge, cam asta e .

Am cerut tren direct Timisoara-Galati ; Timisoara-Constanta ; Oradea-Constanta ; Satu Mare-Constanta ; Brasov-Comanesti-Suceava/Iasi ; Galati-Comanesti-Cluj ; grupa Timisoara-Botosani ; grupa Botosani-Mangalia ; Bucuresti-Sibiu-Arad (1625/1626) , toate astea permanente, tot timpul anului .
Sunt legaturi de bun simt, care leaga bine resedintele de judet, dar ei nu si nu , pai tot nu zice si populatia cand e vorba sa plece la drum, daca ii spui lui x sa se duca cu trenu zice ca ai ceva cu el sau ca il injuri, asa de babau a devenit trenul pentru romani si asta din cauza lor ca nu ofera trenuri/grupe directe sa calatoreasca omul cat mai usor nu sa il obligi sa schimbe 7 trenuri ca asa are x ideiile crete din CFR .

In final vorbim degeaba, cum am spus si mai sus, cainii latra ursul merge !  Mad  Ii doare pe ei in 14 de noi .

_________________
595423Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Icon_minitimeDum 24 Aug 2014, 23:55

adytm a scris:
andrey_tm a scris:
Dr2005 a scris:
Să fiţi convinşi că cineva din CFR Călători se uită pe aici, ba chiar are şi cont.

Sunt convins de asta. Și cu ocazia asta atrag atenția utilizatorilor să aibă grijă la ce postează pe forum.

Daca esti convins ca exista vreun "specialist" al Cailor Furate Romane care se holbeaza pe aici- incearca sa ii explici in privat daca nu intelege ca sunt atatea anomalii pe care le repet aiurea pe forumul asta: ce altceva in afara de reduceri de trenuri si copy paste al mersului se poate aduce nou la CFR.In afara de Balota niciun sector de pe M900 nu isi gaseste justificarea pentru halul in care se constituie de la an la an BAR(Lugoj-Timisoara e praf,la fel Strehaia- Igiroasa) IR 72 ca tren international cu oprire de minute intregi in Videle si altele in Caracal, Filiasi, Strehaia nu isi au sensul; cu tren care ajunge la statia terminus la 00:20 (1693);cum eficientizeaza ei mersul si economia acestei societati putregaite cand tu mentii doua IR Severin-Timisoara cand de fapt ai putea sa prelungesti pe 1590 cu inca doua vagoane pana la Timisoara; hai sa ne uitam pe mersul anilor 1995 si imediat dupa sa vedem ce timpi avea E12/ E13. Adirmvl ce va fi nou la mersul de tren deja alcatuit daca nu copy paste din 2013 ?

Tu confunzi CFR S.A. cu CFR Călători... ce treabă are CFR Călători cu restricţiile de viteză? Că nu sunt datorate materialului rulant, ci infrastructurii... şi trasele tot CFR S.A. le dă şi nu le dă mereu cum cere CFR Călători.

Karpaty, ţi-am mai explicat cum stă treaba. Se cunoaşte numărul de bilete vândute în condiţiile actuale pe rutele spuse de tine... şi abia ar justifica o dubă de 15 locuri. Chiar dacă numărul s-ar dubla, tot nu s-ar justifica, iar CFR Călători nu prea e în poziţia în care să îşi permită să ţină trenuri doar de dragul de a le ţine (cred că ai observat că s-au cam dus vremurile alea când stăteai singur în compartiment la IR).
Braşov - Suceava/Iaşi prin Siculeni a existat acum câţiva ani. De ce crezi că l-au anulat?
Trenuri spre Constanţa există în sezon din toată ţara. A fost anul trecut Satu Mare - Constanţa. A apucat să circule juma' de an, dar nu prea trecea de 25 de călători simultan în cele 3 vagoane.
Ce e cu toate grupele astea propuse de tine pentru Botoşani şi Galaţi? Parcă ar fi centrul Universului acolo.

Am mai spus-o şi o mai spun: CFR Călători trece printr-un proces de reducere a pierderilor (am impresia chiar că au intrat pe profit). Deocamdată s-a oprit scăderea numărului de călători (da, grupele alea anulate anul trecut se pare că au dus la o scădere a numărului total de călători de vreo 0,1%, pentru că s-a compensat din plin cu suplimentările făcute pe rutele cu adevărat solicitate), condiţiile de călătorie s-au mai îmbunătăţit, s-au mai introdus câteva trenuri pe unde era mare nevoie şi pe unde se ştia că vor avea clienţi cât să îşi justifice circulaţia (de ex. R11032). Nu suportaţi să vedeţi CFR Călători pe profit, nu?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 00:19

Dr2005 a scris:
(cred că ai observat că s-au cam dus vremurile alea când stăteai singur în compartiment la IR).
Braşov - Suceava/Iaşi prin Siculeni a existat acum câţiva ani. De ce crezi că l-au anulat?

Nu s-au dus deloc, si acum sunt trenuri IR in care stai lejer 2-3 in compartiment sau chiar singur, unde sunt aceste trenuri ? In toata tara dar nu le spun ca nu vreau sa dispara de maine, trenul pe ruta x trebuie sa circule indiferent de gradul de ocupare azi, daca azi e gol, maine e posibil sa fie plin, sunt zile si zile, nu poti avea zilnic trenurile pline 100% iar un tren nu ai cum sa il ti in circulatie doar pe motivul ca toti trebuie sa mearga de la cap la coada si toate locurile ocupate, trenul mai opreste in x statii pe parcurs, urca si coboara calatori deci se foloseste si pe bucatele nu doar cap-coada

Brasov-Suceava/Iasi a fost anulat de destepti ce au fost, cum am spus si mai sus, sunt zile si zile, azi poate e ocupat 25% dar sunt zile cand e ocupat 75% sau in perioada vacantelor si a sarbatorilor cand era ocupat chiar si 100% ca in Brasov sunt multi moldoveni si mergeau/veneau la/de la rude, deci potential are acest tren, acum a ramas doar Regiotrans pe ruta Brasov-Iasi care in unele zile circula si cu 2 automotoare pline, si inca nu stie toata lumea de trenul privat ca daca ar sti ar fi nevoie de 3 poate chiar 4 motoare in zilele de sarbatoare si cum nu stiu toti de trenul privat se duc la autocare ca astea sunt destule Botosani/Iasi/Suceava-Brasov. Calatori exista doar ca CFR le da cu picioarul si ii alunga la alte mijloace de transport !

Dr2005 a scris:

Trenuri spre Constanţa există în sezon din toată ţara. A fost anul trecut Satu Mare - Constanţa. A apucat să circule juma' de an, dar nu prea trecea de 25 de călători simultan în cele 3 vagoane.

E normal sa fie si in extrasezon din Constanta spre Timisoara/Oradea/Satu Mare , la Arad vad ca au lasat 1821/1822 si dupa 15 Sept asa cum e normal sa fie .
Daca Constanta-Iasi/Suceava circula si in extrasezon inseamna ca sunt calatori, si circula cu 3 vagoane pe grupa, asa ar putea sa fie si pentru Timisoara, in extrasezon 1695/1696 sa circule la Constanta
Pentru Oradea sa apara iar cum era 1631/1632, erau calatori si iarna din Cluj/Oradea la Constanta .
Satu Mare-Constanta a circulat doar 2 luni !!! nu jumate de an, in Februarie a fost gata cu el, adica nici nu a aflat lumea de el ca ei gata la si scos, eu am fost cu el si din Saratel in Ianuarie au urcat 4 persoane pentru Fetesti, veneau de la Bistrita, deci lumea circula si pe bucati, daca CFR-ul are oameni incompetenti o sa ramana cu degetu in gura, deja lumea tot fuge de tren si ei nu fac nimic sa ii atraga cu ceva .
Din Jibou au urcat la mine in compartiment 2 persoane ce mergeau la Constanta tot in plina iarna in Ianuarie, deci calatori exista, ei nu vor sa le faciliteze calatoria, daca asta e gandirea ca un tren trebuie sa circule cu 10 vagoane ca sa fie rentabil si alea pline 100% atunci ar fi cazul sa declare falimentul de acum ca asa ceva nu vor mai avea ei in veci, sa ramna cu trenurile pentru tiganie/natisti ca alea le vor aduce profit maxim, am vazut eu ce profit aduc .
Daca pe calatorii cu bun simt care platesc bilet ii neglijezi si ii pui sa schimbe 7 trenuri la pret de avion atunci nu mai vine nimeni la tren si te uiti lung la stele ca nu ai calatori .

Dr2005 a scris:

Ce e cu toate grupele astea propuse de tine pentru Botoşani şi Galaţi? Parcă ar fi centrul Universului acolo.

Grupele Botosani-Timisora si Mangalia iti aduc calatori, orasul are potential si calatori exista doar ca CFR le da cu piciorul si ii pune sa schimbe prin Veresti plus sa mearga cu o caruta din 1940 pana acolo, in cazul asta calatorii au zis pa-pa trenule, noi ne duce cu autocarul ca nu suportam bataia de joc !

Galati la fel, este un oras mare care iti da calatori cu conditia sa le si oferi legaturile bune nu bataie de joc !

_________________
595423Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2595
Varsta : 24
Reputatie : 7304
Data de inscriere : 18/11/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Icon_minitimeLun 25 Aug 2014, 00:37

Ar mai fi normal ca trenul IR1834 Timisoara - Iasi sa aibe legatura pentru Botosani. 1834 ajunge in Veresti la 20:13 iar legatura pentru Botosani e pleaca la 19:05 si urmatorul tren pentru Botosani e la 3 dimineata...
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 27 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
Sus 
Pagina 27 din 48Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 37 ... 48  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Mersul trenurilor 2012-2013 (2)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: