|
| Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
+55marius_catalin84 mielutu zburator alex1987 Katalyn Vlad truscamihai Ryan Anderson dan tm bubu kristi kkk marius664 The Legend cristi ar cfr500 j o a n t a get. EuroNight stefan_br solomon1984 adytm TonyGFR bogdan aldea bobi mureseanu_976 billy752-istu ALEXCFR Lumunita Stana cristy79 Razvan Tudor Sabik Vitosa Jhonyla AlexD lifetec Andrey_tm cristi CFR riciu baiazid alex.alexus.tm maris.constantin Adrian78 razvan - trenuri Dr2005 allred Adirmvl Radu Tudor Katalin4653 AndiCFR 92Dragos mariuscfrbucuresti Alex Avram Nesebar IonutCFR2009 cardinal DUAL 59 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 24 Aug 2014, 18:06 | |
| poi doctore,ei nu inteleg treaba cu naveta.Cea mai mare bataie de joc e cu trenul R2023/2024 si cum circula si cat sta prin gari.AdyTm eu ma gandeam la trenul RE,pe distanta Cluj-Oradea-Arad-Timisoara-Craiova,ca s-ar face legatura cu multe orase si economisire de vagoane.Nu va circula nimeni de la Cluj la Craiova cu el pe partea asta,ca il au RE2026 respectiv 1823 care e foarte bun,dar pe distanta Cluj Napoca-Lugoj,sau Herculane sau Oradea-Craiova,sau sa nu mai vorbim de studenti,care sigur ar alege acest tren,pun pariu ca ar avea succes mare. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 24 Aug 2014, 18:21 | |
| - Mario 076 a scris:
- @adytm
Nu doar copy-paste dar si cu niste timpi de mers adaugati pentru a scoate eventualele intarzieri pentru ca de la noul mers ce depaseste 60 minute intarziere compania cfr-calatori trebuie sa despagubeasca calatorii. http://forum.construim-romania.ro/showthread.php?tid=238&page=3 Avem dreptul să mai cerem încă 5 ani scutire de al aplicarea acelui regulament. Cehii deja au făcut-o. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 24 Aug 2014, 18:24 | |
| Deci inca 5 ani de batjocura pe banii nostrii! Frumos! |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 24 Aug 2014, 18:33 | |
| - Dr2005 a scris:
- Avem dreptul să mai cerem încă 5 ani scutire de al aplicarea acelui regulament. Cehii deja au făcut-o.
Derogarea termenului se refera la 5 ani scutire de la data adoptarii RCE. |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 24 Aug 2014, 18:36 | |
| - Mario 076 a scris:
- @adytm
Nu doar copy-paste dar si cu niste timpi de mers adaugati pentru a scoate eventualele intarzieri pentru ca de la noul mers ce depaseste 60 minute intarziere compania cfr-calatori trebuie sa despagubeasca calatorii. http://forum.construim-romania.ro/showthread.php?tid=238&page=3 Ai perfecta dreptate Mario076. Deci pe langa timpii umflati de teama asta sa nu despagubeasca intarzierile au lasa si de izbeliste multe portiuni din magistrale doar pe motivul ca vor fi RK si modernizari la Sfantul Asteapta. E buna remarca lui Dr2005 cu linii bune si mers rezonabil prin 2130. Sustin ideea trenurilor de lung parcurs cu grupe directe si nu trasee fragmentate. De exemplu nu isi are sensul tren pe relatia Severin- Cluj Napoca sau Galati- Timisoara sau ocoliri prin Oradea pentru a ajunge la Severin; pentru legaturi de genul asta e nevoie de legaturi foarte bune intre trenuri de lung parcurs: Craiova-Cluj Napoca( nu ramificari prin Deva sau alte tampenii) si Oradea-Timisoara. Ar putea fi un tren direct Severin- Bucuresti Basarab-Galati( orase cam de acelasi rang si pozitionate astfel incat s-ar asigura bine legatura intre sud vestul si sud estul tarii) Ce facem noi ca nu exista diferente intre timpii parcursi de RE si IR sau trenuri internationale( au aceleasi opriri multe dintre ele cum e cazul lui 470). Trase din ce in ce mai amestecate si la gramada cu preturi nesimtite pentru nivelul de trai de aici, cu tren care ajunge la statia terminus la 00:20 (1693) Numai tampenii. care e noutate, ce altceva in afara de reduceri de trenuri si copy paste al mersului se poate aduce nou la CFR....Ei vorbesc de linie de mare viteza si pe M800 parcurgi in acelasi timp distanta ca inainte de revolutie. Erau momente cand intre Buc si Timisoara IC facea aproape 7 ore. De la Tecuci pana la Iasi linie neelectrificata si mai faci anunturi ametitoare asupra vitezelor si conexiunilor cu Europa Dupa 2130 tot ce e posibil dar pana atunci ne mananca privatii cu navetele lor prin garniturile tip gunoi si dubele |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Initiativa de participare la alcatuirea noului mers al trenurilor Dum 24 Aug 2014, 22:07 | |
| Propun ca in urmatoarele luni cativa moderatori sa faca o selectie a propunerilor noastre pertinente pentru fiecare magistrala si sa le prezinte printr un email conducerii Cfr Calatori pentru luarea in calcul a unor sugestii in organizarea noului mers de calatori. Haideti sa incercam asta si sa facem o propunere serioasa in timp util ca grup de pasionati si a unora chiar avizati in domeniu ! Sunt sigur ca daca ne mobilizam in sensul asta o sa reusim sa facem o voce care sa ajunga la urechile "specialistilor". In plus ar fi o sansa deosebita sa afirmam pasiunea si implicarea noastra activa in subiecte de interes public.
Moderatorii pot selecta sugestiile noastre ale tuturor pertinente fie prin votul npstru al tuturor sau doar al lor in urma publicarii propunerilor alese si toate astea sa devina parte a unei formulari respectuoase in care le propunem luarea in calcul a unor formule convenabile atat pentru publicul calator cat si pentru interesele companiei. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 24 Aug 2014, 22:32 | |
| Nu o lua în nume de rău, dar CFR se șterge la spate cu formulările respectuoase. Apoi, cum a tot zis Doctoru' pe aici, petițiile colective sînt considerate individuale. Deci, dacă ar fi să avem vreo speranță, ea ar presupune să facem o listă cu propuneri și să trimită fiecare respectivele sugestii. Și, dacă avem noroc, nu le vor considera spam. După asta poate le vor lua în considerare.
Plus că mersul de anul viitor e gata, în linii mari. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 24 Aug 2014, 23:03 | |
| Petiţiile colective sunt considerate colective doar dacă sunt duse pe hârtie la Registratură. Nu încercaţi pe fax, la CFR Călători nu merge faxul (!) de vreo juma' de ani (!!).
Să fiţi convinşi că cineva din CFR Călători se uită pe aici, ba chiar are şi cont. _________________ :TTT:
|
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: CFR un putrigai Dum 24 Aug 2014, 23:13 | |
| - Dr2005 a scris:
- Petiţiile colective sunt considerate colective doar dacă sunt duse pe hârtie la Registratură. Nu încercaţi pe fax, la CFR Călători nu merge faxul (!) de vreo juma' de ani (!!).
Să fiţi convinşi că cineva din CFR Călători se uită pe aici, ba chiar are şi cont. Macar de ar fi cineva care este factor de decizie si nu un acar... Chiar nu ar fi rau sa ne mobilizam si sa facem niste propuneri serioase ca de cativa ani isi bat joc de mersul trenurilor si nu e nimic nou. Cum eficientizeaza ei mersul si economia acestei societati putregaite cand tu mentii doua IR Severin-Timisoara cand de fapt ai putea sa prelungesti pe 1590 cu inca doua vagoane pana la Timisoara...Cum sa ai tu timp de sosire la terminus pentru 1693 00:20 noaptea... ce dementi sunt acolo la planificarea mersului. cum sa ai tu diferenta de 7 ore intre trenuri care fac legatura pe traseul cel mai scurt M900 cu vestul tarii... Mi ar placea sa ne mobilizam si sa le aratam ca sunt cam multi prosti in acelasi birou si ca duc la faliment si privatizare cu buna stiinta o companie uriasa si acum paduchita. Ce se intampla cu portiunea Caransebes- Timisoara ca incepe sa cada de tot? nu au pus o pietricica in plus sau sa indrepte linia pe la Orsova-Herculane. Mers cadentat peste tot si diferente semnificative intre trenuri in privinta materialului rulant si al stationarilor cand vedem ? |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 24 Aug 2014, 23:20 | |
| - Dr2005 a scris:
- Să fiţi convinşi că cineva din CFR Călători se uită pe aici, ba chiar are şi cont.
Sunt convins de asta. Și cu ocazia asta atrag atenția utilizatorilor să aibă grijă la ce postează pe forum. |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 24 Aug 2014, 23:31 | |
| - andrey_tm a scris:
- Dr2005 a scris:
- Să fiţi convinşi că cineva din CFR Călători se uită pe aici, ba chiar are şi cont.
Sunt convins de asta. Și cu ocazia asta atrag atenția utilizatorilor să aibă grijă la ce postează pe forum. Daca esti convins ca exista vreun "specialist" al Cailor Furate Romane care se holbeaza pe aici- incearca sa ii explici in privat daca nu intelege ca sunt atatea anomalii pe care le repet aiurea pe forumul asta: ce altceva in afara de reduceri de trenuri si copy paste al mersului se poate aduce nou la CFR.In afara de Balota niciun sector de pe M900 nu isi gaseste justificarea pentru halul in care se constituie de la an la an BAR(Lugoj-Timisoara e praf,la fel Strehaia- Igiroasa) IR 72 ca tren international cu oprire de minute intregi in Videle si altele in Caracal, Filiasi, Strehaia nu isi au sensul; cu tren care ajunge la statia terminus la 00:20 (1693);cum eficientizeaza ei mersul si economia acestei societati putregaite cand tu mentii doua IR Severin-Timisoara cand de fapt ai putea sa prelungesti pe 1590 cu inca doua vagoane pana la Timisoara; hai sa ne uitam pe mersul anilor 1995 si imediat dupa sa vedem ce timpi avea E12/ E13. Adirmvl ce va fi nou la mersul de tren deja alcatuit daca nu copy paste din 2013 ?
Ultima editare efectuata de catre adytm in Dum 24 Aug 2014, 23:34, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 24 Aug 2014, 23:32 | |
| - Dr2005 a scris:
Să fiţi convinşi că cineva din CFR Călători se uită pe aici, ba chiar are şi cont. Si degeaba se uita, cred ca acel cineva se prapadeste de ras, ceva de genul "uite si fraierii astia ce pretentii au, dar ei vorbesc noi tot ce stim facem" cam asta e gandirea lor. Am trimis x petii, si nu doar eu, mai sunt 2-3 dintre moderatori/admini care am trimis, raspunsul a fost cat se poate de protocolar dar pe romaneste ceva de genu "degeaba ai trimis petitia ca tot ca noi ramane" Singurul lucru care am reusit sa il schimb prin trimiterea de petitii a fost sa scoata acvila de pe IR de Galati si sa bage 20-83 de Galati pe care ei le foloseau la Regio . Deci asta pot sa spun ca am reusit dar in privinta legaturilor si a trenurilor/grupelor directe nu ai cu cine sa stai de vorba, cainii latra ursul merge, cam asta e . Am cerut tren direct Timisoara-Galati ; Timisoara-Constanta ; Oradea-Constanta ; Satu Mare-Constanta ; Brasov-Comanesti-Suceava/Iasi ; Galati-Comanesti-Cluj ; grupa Timisoara-Botosani ; grupa Botosani-Mangalia ; Bucuresti-Sibiu-Arad (1625/1626) , toate astea permanente, tot timpul anului . Sunt legaturi de bun simt, care leaga bine resedintele de judet, dar ei nu si nu , pai tot nu zice si populatia cand e vorba sa plece la drum, daca ii spui lui x sa se duca cu trenu zice ca ai ceva cu el sau ca il injuri, asa de babau a devenit trenul pentru romani si asta din cauza lor ca nu ofera trenuri/grupe directe sa calatoreasca omul cat mai usor nu sa il obligi sa schimbe 7 trenuri ca asa are x ideiile crete din CFR . In final vorbim degeaba, cum am spus si mai sus, cainii latra ursul merge ! Ii doare pe ei in 14 de noi . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Dum 24 Aug 2014, 23:55 | |
| - adytm a scris:
- andrey_tm a scris:
- Dr2005 a scris:
- Să fiţi convinşi că cineva din CFR Călători se uită pe aici, ba chiar are şi cont.
Sunt convins de asta. Și cu ocazia asta atrag atenția utilizatorilor să aibă grijă la ce postează pe forum. Daca esti convins ca exista vreun "specialist" al Cailor Furate Romane care se holbeaza pe aici- incearca sa ii explici in privat daca nu intelege ca sunt atatea anomalii pe care le repet aiurea pe forumul asta: ce altceva in afara de reduceri de trenuri si copy paste al mersului se poate aduce nou la CFR.In afara de Balota niciun sector de pe M900 nu isi gaseste justificarea pentru halul in care se constituie de la an la an BAR(Lugoj-Timisoara e praf,la fel Strehaia- Igiroasa) IR 72 ca tren international cu oprire de minute intregi in Videle si altele in Caracal, Filiasi, Strehaia nu isi au sensul; cu tren care ajunge la statia terminus la 00:20 (1693);cum eficientizeaza ei mersul si economia acestei societati putregaite cand tu mentii doua IR Severin-Timisoara cand de fapt ai putea sa prelungesti pe 1590 cu inca doua vagoane pana la Timisoara; hai sa ne uitam pe mersul anilor 1995 si imediat dupa sa vedem ce timpi avea E12/ E13. Adirmvl ce va fi nou la mersul de tren deja alcatuit daca nu copy paste din 2013 ? Tu confunzi CFR S.A. cu CFR Călători... ce treabă are CFR Călători cu restricţiile de viteză? Că nu sunt datorate materialului rulant, ci infrastructurii... şi trasele tot CFR S.A. le dă şi nu le dă mereu cum cere CFR Călători. Karpaty, ţi-am mai explicat cum stă treaba. Se cunoaşte numărul de bilete vândute în condiţiile actuale pe rutele spuse de tine... şi abia ar justifica o dubă de 15 locuri. Chiar dacă numărul s-ar dubla, tot nu s-ar justifica, iar CFR Călători nu prea e în poziţia în care să îşi permită să ţină trenuri doar de dragul de a le ţine (cred că ai observat că s-au cam dus vremurile alea când stăteai singur în compartiment la IR). Braşov - Suceava/Iaşi prin Siculeni a existat acum câţiva ani. De ce crezi că l-au anulat? Trenuri spre Constanţa există în sezon din toată ţara. A fost anul trecut Satu Mare - Constanţa. A apucat să circule juma' de an, dar nu prea trecea de 25 de călători simultan în cele 3 vagoane. Ce e cu toate grupele astea propuse de tine pentru Botoşani şi Galaţi? Parcă ar fi centrul Universului acolo. Am mai spus-o şi o mai spun: CFR Călători trece printr-un proces de reducere a pierderilor (am impresia chiar că au intrat pe profit). Deocamdată s-a oprit scăderea numărului de călători (da, grupele alea anulate anul trecut se pare că au dus la o scădere a numărului total de călători de vreo 0,1%, pentru că s-a compensat din plin cu suplimentările făcute pe rutele cu adevărat solicitate), condiţiile de călătorie s-au mai îmbunătăţit, s-au mai introdus câteva trenuri pe unde era mare nevoie şi pe unde se ştia că vor avea clienţi cât să îşi justifice circulaţia (de ex. R11032). Nu suportaţi să vedeţi CFR Călători pe profit, nu? _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 25 Aug 2014, 00:19 | |
| - Dr2005 a scris:
- (cred că ai observat că s-au cam dus vremurile alea când stăteai singur în compartiment la IR).
Braşov - Suceava/Iaşi prin Siculeni a existat acum câţiva ani. De ce crezi că l-au anulat? Nu s-au dus deloc, si acum sunt trenuri IR in care stai lejer 2-3 in compartiment sau chiar singur, unde sunt aceste trenuri ? In toata tara dar nu le spun ca nu vreau sa dispara de maine, trenul pe ruta x trebuie sa circule indiferent de gradul de ocupare azi, daca azi e gol, maine e posibil sa fie plin, sunt zile si zile, nu poti avea zilnic trenurile pline 100% iar un tren nu ai cum sa il ti in circulatie doar pe motivul ca toti trebuie sa mearga de la cap la coada si toate locurile ocupate, trenul mai opreste in x statii pe parcurs, urca si coboara calatori deci se foloseste si pe bucatele nu doar cap-coada Brasov-Suceava/Iasi a fost anulat de destepti ce au fost, cum am spus si mai sus, sunt zile si zile, azi poate e ocupat 25% dar sunt zile cand e ocupat 75% sau in perioada vacantelor si a sarbatorilor cand era ocupat chiar si 100% ca in Brasov sunt multi moldoveni si mergeau/veneau la/de la rude, deci potential are acest tren, acum a ramas doar Regiotrans pe ruta Brasov-Iasi care in unele zile circula si cu 2 automotoare pline, si inca nu stie toata lumea de trenul privat ca daca ar sti ar fi nevoie de 3 poate chiar 4 motoare in zilele de sarbatoare si cum nu stiu toti de trenul privat se duc la autocare ca astea sunt destule Botosani/Iasi/Suceava-Brasov. Calatori exista doar ca CFR le da cu picioarul si ii alunga la alte mijloace de transport ! - Dr2005 a scris:
Trenuri spre Constanţa există în sezon din toată ţara. A fost anul trecut Satu Mare - Constanţa. A apucat să circule juma' de an, dar nu prea trecea de 25 de călători simultan în cele 3 vagoane. E normal sa fie si in extrasezon din Constanta spre Timisoara/Oradea/Satu Mare , la Arad vad ca au lasat 1821/1822 si dupa 15 Sept asa cum e normal sa fie . Daca Constanta-Iasi/Suceava circula si in extrasezon inseamna ca sunt calatori, si circula cu 3 vagoane pe grupa, asa ar putea sa fie si pentru Timisoara, in extrasezon 1695/1696 sa circule la Constanta Pentru Oradea sa apara iar cum era 1631/1632, erau calatori si iarna din Cluj/Oradea la Constanta . Satu Mare-Constanta a circulat doar 2 luni !!! nu jumate de an, in Februarie a fost gata cu el, adica nici nu a aflat lumea de el ca ei gata la si scos, eu am fost cu el si din Saratel in Ianuarie au urcat 4 persoane pentru Fetesti, veneau de la Bistrita, deci lumea circula si pe bucati, daca CFR-ul are oameni incompetenti o sa ramana cu degetu in gura, deja lumea tot fuge de tren si ei nu fac nimic sa ii atraga cu ceva . Din Jibou au urcat la mine in compartiment 2 persoane ce mergeau la Constanta tot in plina iarna in Ianuarie, deci calatori exista, ei nu vor sa le faciliteze calatoria, daca asta e gandirea ca un tren trebuie sa circule cu 10 vagoane ca sa fie rentabil si alea pline 100% atunci ar fi cazul sa declare falimentul de acum ca asa ceva nu vor mai avea ei in veci, sa ramna cu trenurile pentru tiganie/natisti ca alea le vor aduce profit maxim, am vazut eu ce profit aduc . Daca pe calatorii cu bun simt care platesc bilet ii neglijezi si ii pui sa schimbe 7 trenuri la pret de avion atunci nu mai vine nimeni la tren si te uiti lung la stele ca nu ai calatori . - Dr2005 a scris:
Ce e cu toate grupele astea propuse de tine pentru Botoşani şi Galaţi? Parcă ar fi centrul Universului acolo.
Grupele Botosani-Timisora si Mangalia iti aduc calatori, orasul are potential si calatori exista doar ca CFR le da cu piciorul si ii pune sa schimbe prin Veresti plus sa mearga cu o caruta din 1940 pana acolo, in cazul asta calatorii au zis pa-pa trenule, noi ne duce cu autocarul ca nu suportam bataia de joc ! Galati la fel, este un oras mare care iti da calatori cu conditia sa le si oferi legaturile bune nu bataie de joc ! |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 25 Aug 2014, 00:37 | |
| Ar mai fi normal ca trenul IR1834 Timisoara - Iasi sa aibe legatura pentru Botosani. 1834 ajunge in Veresti la 20:13 iar legatura pentru Botosani e pleaca la 19:05 si urmatorul tren pentru Botosani e la 3 dimineata... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
| |
| | | | Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |