|
| Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
+55marius_catalin84 mielutu zburator alex1987 Katalyn Vlad truscamihai Ryan Anderson dan tm bubu kristi kkk marius664 The Legend cristi ar cfr500 j o a n t a get. EuroNight stefan_br solomon1984 adytm TonyGFR bogdan aldea bobi mureseanu_976 billy752-istu ALEXCFR Lumunita Stana cristy79 Razvan Tudor Sabik Vitosa Jhonyla AlexD lifetec Andrey_tm cristi CFR riciu baiazid alex.alexus.tm maris.constantin Adrian78 razvan - trenuri Dr2005 allred Adirmvl Radu Tudor Katalin4653 AndiCFR 92Dragos mariuscfrbucuresti Alex Avram Nesebar IonutCFR2009 cardinal DUAL 59 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 08:28 | |
| Dupa modelul MAV Budapest Keleti-Debrecen-Miskolc-Budapest Nyugati propun un tren pe ruta Bucuresti Nord-Adjud-Onesti-Comanesti-Ghimes-Miercurea Ciuc-Brasov-Bucuresti Basarab . |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 11:32 | |
| - Karpaty a scris:
- cristi CFR a scris:
- Bagat Galatiul inapoi cum a fost cu grupa de Iasi.
+1 , Timisoara/Cluj-Tg Mures-Galati/Iasi
Dar 1843/1844 cu grupa de Mures eu nu sunt de acord, eventual grupa de Bistrita sa circule pe ruta Razboieni-Tg Mures-Deda-Bistrita . De accord. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 11:34 | |
| - stefan_br a scris:
- Cea mai viabila mutare ar fi cea a lu' 1861/2 prin Barbosi-Braila-Ram. Dedulesti.Tren spre Satu Mare din zona Galatiului nu stiu ce efect ar avea, dar daca tot s-a pus un livret teretic, haideti sa-mi aduc si eu un punct de opinie. As propune ca acest tren sa mearga pe trasa actualului 1871 pentru a avea mijloc de transport spre casa cei din Braila si Galati, eventual trenul poate pleca mai tarziu din Constata, pe la un 17:30.Celelalte idei ar fi urmatoarele:
-Intre Palas si Fetesti sa mearga cu 140km/h -Intre Tandare si Ram. Dedulesti sa mearga pe firul de 120. -Sa nu ajunga pana la gara mare din Galati si sa faca rebrusarea in Barbosi, urmand ca locomotiva sa plece cu grupa de Galati mai departe.Locomotiva trenului poate sosi DT la R7366 si sa astepte in Barbosi 10 minute sosirea garniturii (ar fi ideal sa se termine si cu electrificarea 704-lui).
P.S. Pe perioada sezonului Galatiul are legatura cu Ardealul prin combinatia: 7364-1945
De accord cu 1861/2 cu mentiunea sa circule de sine statator. |
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4455 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 13:13 | |
| Este categoric necesara reintroducerea grupelor directe Botosani-Mangalia si Botosani-Timisoara, relatii pentru care exista un numar mare de solicitanti. Argumente de genul "statisticile dovedesc ca numarul celor care se deplaseaza cu trenul pe aceste trasee nu justifica introducerea de grupe directe" sunt de-a dreptul stupide. Spun asta pentru ca, pe de o parte, atunci cand respectivele grupe circulau, ele erau serios solicitate, iar, pe de alta parte, odata desfiintate, calatorii in cauza s-au orientat spre varianta auto, in legatura cu care nimeni nu se mai deranjeaza sa faca vreo statistica "pe bune". |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 13:37 | |
| S-au calculat costurile şi încasările, s-a constatat paguba, aşa că s-au scos. Ar fi trebuit lăsată o Malaxa 900 la legătură. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 14:41 | |
| Nu stiu ce sa zic de grupa Timisoara.. dar grupa de Mangalia clar trebuia pastrata.. Nu cred ca aia aducea paguba. Probabil s-a renuntat la ea, ca niste capete patrate au decis sa uneasca trenurile Iasi si Suceava sa le trimita la Mangalia... in sezon. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 14:48 | |
| Cata vreme administratorii CFR Calatori nu vor pune piciorul in prag si nu vor reforma, sa zic asa, parcul de material rulant, nu o sa vedeti prea multe idei bune de la ei. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 14:56 | |
| Karpaty, nu m-ai înţeles: au fost anulate mare parte dintre trenurile nerentabile. 2 vagoane şi o locomotivă nu e rentabil. _________________ :TTT:
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 15:09 | |
| - DUAL a scris:
- Nu stiu ce sa zic de grupa Timisoara.. dar grupa de Mangalia clar trebuia pastrata.. Nu cred ca aia aducea paguba.
Probabil s-a renuntat la ea, ca niste capete patrate au decis sa uneasca trenurile Iasi si Suceava sa le trimita la Mangalia... in sezon. Cea mai mare tampenie a ultimilor ani marca CFR! |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 15:26 | |
| Este clar ca sunt necesare trenuri separate Iasi - Mangalia si Suceava - Mangalia plus retur cel putin intre mai si octombrie. Se face foarte mult intre Buzau si Fetesti si retur deoarece CFR SA nu doreste sa o repare. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 15:46 | |
| - Dr2005 a scris:
- Karpaty, nu m-ai înţeles: au fost anulate mare parte dintre trenurile nerentabile. 2 vagoane şi o locomotivă nu e rentabil.
Pai nu o fi rentabil dar grupele directe clar atrag calatorii, asta tot spun eu aici . Daca din gara tu ca CFR oferi o malaxa pana in alta gara iar de acolo obligi lumea sa schimbe cu alt tren iar in fata garii firmele particulare ofera calatorilor autocare curate, clima si tot confortul si mai ales direct atunci sa fi sigur ca nu iti vine nici dracu la tren sa mearga ca in 1940 cand are varianta autocarului direct si conditiile demne de 2014 . Deci daca vrei sa ai calatori oferi trenuri/grupe directe , daca vrei sa se aleaga praful le anulezi si pui omul sa schimbe 7 trenuri ceea ce s-a si intamplat si se vede clar ca in ziua de azi lumea nu vine la tren ca nu are de ce sa vina la tren cand are varianta autocarului confortabil si direct . Ca fapt divers eu am fost cu Timisoara-Botosani in ultimul an cand a circulat si alea 2 vagoane au fost pline, pe parcurs au urcat calatori pentru Botosani care au stat in picioare ca nu au mai gasit loc, deci cam asta era modul la cum se calatorea in grupa Timisoara-Botosani, deci eu am fost si am vazut cu ochii mei, nu vorbesc din auzite sau din birou cu hartiile in fata, spun ce am vazut pe teren . Pana si seful de gara in Iunie cand am fost imi spunea ca nu mai sunt calatori din cauza ca "specialistii" au anulat grupele directe, daca mai erau grupele directe aveam si calatori, acum toata lumea merge cu autocarul, la tren nu vine nimeni sa schimbe prin Veresti, astea sunt vorbele lui ! p.s.-nerentabile au ajuns ca asa au vrut ei nu ca nu ar fi ele rentabile, daca ar fi grupe/trenuri directe la preturi accesibile sa fi sigur ca ai avea si calatori dar ei au sapat CFR-ul , au anulat trenurile si grupele au scumpit biletele si lumea a fugit de tren , asta e realitatea iar ei acum spun ca nu erau rentabile, pai tot ei le-au facut nerentabile ! |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 15:48 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Este clar ca sunt necesare trenuri separate Iasi - Mangalia si Suceava - Mangalia plus retur cel putin intre mai si octombrie. Se face foarte mult intre Buzau si Fetesti si retur deoarece CFR SA nu doreste sa o repare.
Iasi-Mangalia cu grupa de la Galati si Vatra Dornei-Mangalia cu grupe de la Botosani,Bicaz si Comanesti |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 16:11 | |
| - Karpaty a scris:
- Ca fapt divers eu am fost cu Timisoara-Botosani in ultimul an cand a circulat si alea 2 vagoane au fost pline, pe parcurs au urcat calatori pentru Botosani care au stat in picioare ca nu au mai gasit loc, deci cam asta era modul la cum se calatorea in grupa Timisoara-Botosani, deci eu am fost si am vazut cu ochii mei, nu vorbesc din auzite sau din birou cu hartiile in fata, spun ce am vazut pe teren.
Eu am fost cu acea grupă de Botoșani în ultimii doi (sau trei?) ani în care a circulat. Nu știu cum se circula între Botoșani și Suceava, dar pot spune că pleca spre Botoșani și pleca spre Botoșani aglomerată. Urcau călători din Timișoara, Arad, Deva, Cluj-Napoca etc. pentru Botoșani (sau stațiile de pe parcurs, dintre Verești și Botoșani). Ca fapt divers, când am fost la Leorda am întâlnit în gară o doamnă care vroia să ajungă la Deva. Se uita pe panoul cu mersul trenurilor. Apoi se duce la casa de bilete (o cușcă albastră). Era trecut pe o hârtie „Deschis”, dar era trasă perdeaua și se auzea muzică dinăuntru. M-a întrebat dacă nu știu când se deschide casa. Atunci mi-a spus că merge la Deva și nu știe dacă există legătură din Verești. Și eu sunt pentru grupele directe. Da, sunt bune trenurile de legătură, dar nu pentru cei cu multe bagaje și cu copii mici. Și legat de bagaje, doamna care vroia să ajungă la Deva își spunea supărată: „Cine mă va ajuta la bagaje?”. Avea două trolere mari și o geantă de mână. Tot legat de grupe și trenuri de legătură, cunosc o familie (cu copil mic) din Rădăuți care a vrut să meargă la mare cu trenul. Au avut o Malaxa 900 din Dornești spre Suceava. Au ales să plătească mașină care să îi ducă până în Suceava decât să folosească trenul de legătură. Iar, dacă am adus în discuție ruta Rădăuți - Mangalia, există cerere mare din Rădăuți spre mare. Din spusele casieriței, cei mai mulți își cumpără bilet din Suceava, nu din Dornești. Și așa circulă trenurile Suceava - Dornești cu maximum 20 de călători, că mințile luminate au considerat nerentabil segmentul Rădăuți - Dornești. |
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4455 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Vin 22 Aug 2014, 19:01 | |
| - andrey_tm a scris:
- Karpaty a scris:
- Ca fapt divers eu am fost cu Timisoara-Botosani in ultimul an cand a circulat si alea 2 vagoane au fost pline, pe parcurs au urcat calatori pentru Botosani care au stat in picioare ca nu au mai gasit loc, deci cam asta era modul la cum se calatorea in grupa Timisoara-Botosani, deci eu am fost si am vazut cu ochii mei, nu vorbesc din auzite sau din birou cu hartiile in fata, spun ce am vazut pe teren.
Tot legat de grupe și trenuri de legătură, cunosc o familie (cu copil mic) din Rădăuți care a vrut să meargă la mare cu trenul. Au avut o Malaxa 900 din Dornești spre Suceava. Au ales să plătească mașină care să îi ducă până în Suceava decât să folosească trenul de legătură. Iar, dacă am adus în discuție ruta Rădăuți - Mangalia, există cerere mare din Rădăuți spre mare. Din spusele casieriței, cei mai mulți își cumpără bilet din Suceava, nu din Dornești. Și așa circulă trenurile Suceava - Dornești cu maximum 20 de călători, că mințile luminate au considerat nerentabil segmentul Rădăuți - Dornești. A propos de Radauti si de banii care se invart pe acolo (bani din care CFR refuza sa se-nfrupte). In urma cu nu multi ani, un amic - manager regional la o firma cu nume, care produce si vinde inghetata - imi spunea ca "nu vand in Iasi (mare centru universitar) cat vand in Radauti". Asadar, zona fiind una cu bani, orice operator economic orientat ar fi interesat sa existe pe acea piata si sa-si atraga cat mai multi clienti. Ti-ai gasit... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
| |
| | | | Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |