Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015

In jos 
+55
marius_catalin84
mielutu zburator
alex1987
Katalyn
Vlad
truscamihai
Ryan Anderson
dan tm
bubu
kristi kkk
marius664
The Legend
cristi ar
cfr500
j o a n t a
get.
EuroNight
stefan_br
solomon1984
adytm
TonyGFR
bogdan aldea
bobi
mureseanu_976
billy752-istu
ALEXCFR
Lumunita Stana
cristy79
Razvan Tudor
Sabik
Vitosa
Jhonyla
AlexD
lifetec
Andrey_tm
cristi CFR
riciu
baiazid
alex.alexus.tm
maris.constantin
Adrian78
razvan - trenuri
Dr2005
allred
Adirmvl
Radu Tudor
Katalin4653
AndiCFR
92Dragos
mariuscfrbucuresti
Alex Avram
Nesebar
IonutCFR2009
cardinal
DUAL
59 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 36 ... 48  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 08:28

Dupa modelul MAV Budapest Keleti-Debrecen-Miskolc-Budapest Nyugati propun un tren pe ruta Bucuresti Nord-Adjud-Onesti-Comanesti-Ghimes-Miercurea Ciuc-Brasov-Bucuresti Basarab .

_________________
595423Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Bdeem_8496_a
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4627
Data de inscriere : 06/05/2014

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 11:32

Karpaty a scris:
cristi CFR a scris:
Bagat Galatiul inapoi cum a fost cu grupa de Iasi.

+1 , Timisoara/Cluj-Tg Mures-Galati/Iasi

 Wink 

Dar 1843/1844 cu grupa de Mures eu nu sunt de acord, eventual grupa de Bistrita sa circule pe ruta Razboieni-Tg Mures-Deda-Bistrita .


De accord.
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4627
Data de inscriere : 06/05/2014

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 11:34

stefan_br a scris:
Cea mai viabila mutare ar fi cea a lu' 1861/2 prin Barbosi-Braila-Ram. Dedulesti.Tren spre Satu Mare din zona Galatiului nu stiu ce efect ar avea, dar daca tot s-a pus un livret teretic, haideti sa-mi aduc si eu un punct de opinie. As propune ca acest tren sa mearga pe trasa actualului 1871 pentru a avea mijloc de transport spre casa cei din Braila si  Galati, eventual trenul poate pleca mai tarziu din Constata, pe la un 17:30.Celelalte idei ar fi urmatoarele:

-Intre Palas si Fetesti sa mearga cu 140km/h
-Intre Tandare si Ram. Dedulesti sa mearga pe firul de 120.
-Sa nu ajunga pana la gara mare din Galati si sa faca rebrusarea in Barbosi, urmand ca locomotiva sa plece cu grupa de Galati mai departe.Locomotiva trenului poate sosi DT la R7366 si sa astepte in Barbosi 10 minute sosirea garniturii (ar fi ideal sa se termine si cu electrificarea 704-lui).


P.S. Pe perioada sezonului Galatiul are legatura cu Ardealul prin combinatia: 7364-1945

De accord cu 1861/2 cu mentiunea sa circule de sine statator.
Sus In jos
j o a n t a




Numarul mesajelor : 104
Varsta : 35
Localizare : BOTOSANI
Reputatie : 4455
Data de inscriere : 27/12/2012

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 13:13

Este categoric necesara reintroducerea grupelor directe Botosani-Mangalia si Botosani-Timisoara, relatii pentru care exista un numar mare de solicitanti. Argumente de genul "statisticile dovedesc ca numarul celor care se deplaseaza cu trenul pe aceste trasee nu justifica introducerea de grupe directe" sunt de-a dreptul stupide. Spun asta pentru ca, pe de o parte, atunci cand respectivele grupe circulau, ele erau serios solicitate, iar, pe de alta parte, odata desfiintate, calatorii in cauza s-au orientat spre varianta auto, in legatura cu care nimeni nu se mai deranjeaza sa faca vreo statistica "pe bune".
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 13:37

S-au calculat costurile şi încasările, s-a constatat paguba, aşa că s-au scos. Ar fi trebuit lăsată o Malaxa 900 la legătură.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 13:48

Dr2005 a scris:
Ar fi trebuit lăsată o Malaxa 900 la legătură.

Si intr-un an inchizi sandramaua ca nu mai vine nimeni la malaxa in 2014 cand nivelul pretentiilor de confort este crescut iar autocarul ofera legatura directa la un tarif bun si direct !!! ceea ce trenul nu ofera !

Anularea grupelor directe si a trenurilor directe care faceau legatura intre diferite orase resedinta de judet din tara este rezultatul unor capete patrate care prin aceste hotarari de 2 bani au impins calatorii spre alte mijloace de transport, probabil sunt firmele lor de trasnport si normal ca au vrut profit, de ce aibe trenul calatori cand pot face ei profit gras la buzunarul propriu .

 Mad Mad Mad 

_________________
595423Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 14:41

Nu stiu ce sa zic de grupa Timisoara.. dar grupa de Mangalia clar trebuia pastrata.. Nu cred ca aia aducea paguba.
Probabil s-a renuntat la ea, ca niste capete patrate au decis sa uneasca trenurile Iasi si Suceava sa le trimita la Mangalia... in sezon.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 14:48

Cata vreme administratorii CFR Calatori nu vor pune piciorul in prag si nu vor reforma, sa zic asa, parcul de material rulant, nu o sa vedeti prea multe idei bune de la ei.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 14:56

Karpaty, nu m-ai înţeles: au fost anulate mare parte dintre trenurile nerentabile. 2 vagoane şi o locomotivă nu e rentabil.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4627
Data de inscriere : 06/05/2014

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 15:09

DUAL a scris:
Nu stiu ce sa zic de grupa Timisoara.. dar grupa de Mangalia clar trebuia pastrata.. Nu cred ca aia aducea paguba.
Probabil s-a renuntat la ea, ca niste capete patrate au decis sa uneasca trenurile Iasi si Suceava sa le trimita la Mangalia... in sezon.

Cea mai mare tampenie a ultimilor ani marca CFR!
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3354
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8364
Data de inscriere : 26/05/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 15:26

Este clar ca sunt necesare trenuri separate Iasi - Mangalia si Suceava - Mangalia plus retur cel putin intre mai si octombrie. Se face foarte mult intre Buzau si Fetesti si retur deoarece CFR SA nu doreste sa o repare.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 15:46

Dr2005 a scris:
Karpaty, nu m-ai înţeles: au fost anulate mare parte dintre trenurile nerentabile. 2 vagoane şi o locomotivă nu e rentabil.

Pai nu o fi rentabil dar grupele directe clar atrag calatorii, asta tot spun eu aici . Daca din gara tu ca CFR oferi o malaxa pana in alta gara iar de acolo obligi lumea sa schimbe cu alt tren iar in fata garii firmele particulare ofera calatorilor autocare curate, clima si tot confortul si mai ales direct atunci sa fi sigur ca nu iti vine nici dracu la tren sa mearga ca in 1940 cand are varianta autocarului direct si conditiile demne de 2014 .

Deci daca vrei sa ai calatori oferi trenuri/grupe directe , daca vrei sa se aleaga praful le anulezi si pui omul sa schimbe 7 trenuri ceea ce s-a si intamplat si se vede clar ca in ziua de azi lumea nu vine la tren ca nu are de ce sa vina la tren cand are varianta autocarului confortabil si direct .

Ca fapt divers eu am fost cu Timisoara-Botosani in ultimul an cand a circulat si alea 2 vagoane au fost pline, pe parcurs au urcat calatori pentru Botosani care au stat in picioare ca nu au mai gasit loc, deci cam asta era modul la cum se calatorea in grupa Timisoara-Botosani, deci eu am fost si am vazut cu ochii mei, nu vorbesc din auzite sau din birou cu hartiile in fata, spun ce am vazut pe teren .

Pana si seful de gara in Iunie cand am fost imi spunea ca nu mai sunt calatori din cauza ca "specialistii" au anulat grupele directe, daca mai erau grupele directe aveam si calatori, acum toata lumea merge cu autocarul, la tren nu vine nimeni sa schimbe prin Veresti, astea sunt vorbele lui !

p.s.-nerentabile au ajuns ca asa au vrut ei nu ca nu ar fi ele rentabile, daca ar fi grupe/trenuri directe la preturi accesibile sa fi sigur ca ai avea si calatori dar ei au sapat CFR-ul , au anulat trenurile si grupele au scumpit biletele si lumea a fugit de tren , asta e realitatea iar ei acum spun ca nu erau rentabile, pai tot ei le-au facut nerentabile !

_________________
595423Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Bdeem_8496_aPropuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Bdeem_8496_a
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4627
Data de inscriere : 06/05/2014

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 15:48

razvan - trenuri a scris:
Este clar ca sunt necesare trenuri separate Iasi - Mangalia si Suceava - Mangalia plus retur cel putin intre mai si octombrie. Se face foarte mult intre Buzau si Fetesti si retur deoarece CFR SA nu doreste sa o repare.

Iasi-Mangalia cu grupa de la Galati si
Vatra Dornei-Mangalia cu grupe de la Botosani,Bicaz si Comanesti
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11655
Data de inscriere : 08/09/2011

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 16:11

Karpaty a scris:
Ca fapt divers eu am fost cu Timisoara-Botosani in ultimul an cand a circulat si alea 2 vagoane au fost pline, pe parcurs au urcat calatori pentru Botosani care au stat in picioare ca nu au mai gasit loc, deci cam asta era modul la cum se calatorea in grupa Timisoara-Botosani, deci eu am fost si am vazut cu ochii mei, nu vorbesc din auzite sau din birou cu hartiile in fata, spun ce am vazut pe teren.

Eu am fost cu acea grupă de Botoșani în ultimii doi (sau trei?) ani în care a circulat. Nu știu cum se circula între Botoșani și Suceava, dar pot spune că pleca spre Botoșani și pleca spre Botoșani aglomerată. Urcau călători din Timișoara, Arad, Deva, Cluj-Napoca etc. pentru Botoșani (sau stațiile de pe parcurs, dintre Verești și Botoșani).

Ca fapt divers, când am fost la Leorda am întâlnit în gară o doamnă care vroia să ajungă la Deva. Se uita pe panoul cu mersul trenurilor. Apoi se duce la casa de bilete (o cușcă albastră). Era trecut pe o hârtie „Deschis”, dar era trasă perdeaua și se auzea muzică dinăuntru. M-a întrebat dacă nu știu când se deschide casa. Atunci mi-a spus că merge la Deva și nu știe dacă există legătură din Verești.

Și eu sunt pentru grupele directe. Da, sunt bune trenurile de legătură, dar nu pentru cei cu multe bagaje și cu copii mici. Și legat de bagaje, doamna care vroia să ajungă la Deva își spunea supărată: „Cine mă va ajuta la bagaje?”. Avea două trolere mari și o geantă de mână.

Tot legat de grupe și trenuri de legătură, cunosc o familie (cu copil mic) din Rădăuți care a vrut să meargă la mare cu trenul. Au avut o Malaxa 900 din Dornești spre Suceava. Au ales să plătească mașină care să îi ducă până în Suceava decât să folosească trenul de legătură. Iar, dacă am adus în discuție ruta Rădăuți - Mangalia, există cerere mare din Rădăuți spre mare. Din spusele casieriței, cei mai mulți își cumpără bilet din Suceava, nu din Dornești. Și așa circulă trenurile Suceava - Dornești cu maximum 20 de călători, că mințile luminate au considerat nerentabil segmentul Rădăuți - Dornești.
Sus In jos
j o a n t a




Numarul mesajelor : 104
Varsta : 35
Localizare : BOTOSANI
Reputatie : 4455
Data de inscriere : 27/12/2012

Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 19:01

andrey_tm a scris:
Karpaty a scris:
Ca fapt divers eu am fost cu Timisoara-Botosani in ultimul an cand a circulat si alea 2 vagoane au fost pline, pe parcurs au urcat calatori pentru Botosani care au stat in picioare ca nu au mai gasit loc, deci cam asta era modul la cum se calatorea in grupa Timisoara-Botosani, deci eu am fost si am vazut cu ochii mei, nu vorbesc din auzite sau din birou cu hartiile in fata, spun ce am vazut pe teren.

Tot legat de grupe și trenuri de legătură, cunosc o familie (cu copil mic) din Rădăuți care a vrut să meargă la mare cu trenul. Au avut o Malaxa 900 din Dornești spre Suceava. Au ales să plătească mașină care să îi ducă până în Suceava decât să folosească trenul de legătură. Iar, dacă am adus în discuție ruta Rădăuți - Mangalia, există cerere mare din Rădăuți spre mare. Din spusele casieriței, cei mai mulți își cumpără bilet din Suceava, nu din Dornești. Și așa circulă trenurile Suceava - Dornești cu maximum 20 de călători, că mințile luminate au considerat nerentabil segmentul Rădăuți - Dornești.

A propos de Radauti si de banii care se invart pe acolo (bani din care CFR refuza sa se-nfrupte).
In urma cu nu multi ani, un amic - manager regional la o firma cu nume, care produce si vinde inghetata - imi spunea ca "nu vand in Iasi (mare centru universitar) cat vand in Radauti".
Asadar, zona fiind una cu bani, orice operator economic orientat ar fi interesat sa existe pe acea piata si sa-si atraga cat mai multi clienti.
Ti-ai gasit...
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015   Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 - Pagina 24 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
Sus 
Pagina 24 din 48Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 36 ... 48  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Mersul trenurilor 2012-2013 (2)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: