| Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|
+55marius_catalin84 mielutu zburator alex1987 Katalyn Vlad truscamihai Ryan Anderson dan tm bubu kristi kkk marius664 The Legend cristi ar cfr500 j o a n t a get. EuroNight stefan_br solomon1984 adytm TonyGFR bogdan aldea bobi mureseanu_976 billy752-istu ALEXCFR Lumunita Stana cristy79 Razvan Tudor Sabik Vitosa Jhonyla AlexD lifetec Andrey_tm cristi CFR riciu baiazid alex.alexus.tm maris.constantin Adrian78 razvan - trenuri Dr2005 allred Adirmvl Radu Tudor Katalin4653 AndiCFR 92Dragos mariuscfrbucuresti Alex Avram Nesebar IonutCFR2009 cardinal DUAL 59 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 24 Feb 2014, 21:15 | |
| Praga e pe 3kV, am umblat pe acolo... _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 24 Feb 2014, 21:18 | |
| Asta ii atrageam atentia lui Dragos .. e si harta aia. Stii ceva despre CMK ala ? este alimentata simulta cu 25 kV si 3 kV cc .. sau se schimba tipul de alimentare in functie de nevoie ?! Ca era la un moment dat un filmulet pe YT,care explica ceva de genul in italiana .. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 24 Feb 2014, 22:26 | |
| N-are cum să fie alimentată simultan la mai multe tensiuni. _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 24 Feb 2014, 22:47 | |
| Astia zic ca cica da .. :shock:
http://forum.solar-electric.com/showthread.php?5800-AC-and-DC-wiring-in-same-conduit
You can mix ac and dc as long as the wire is all rated for the highest voltage in the pipe. The only thing i would be worried about is the trimetric cable picking up noise i like to have my data cables in a separate conduit if possible |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 24 Feb 2014, 22:52 | |
| Nu ai cum să o alimentezi fizic la 2 tensiuni, că ai un singur fir de contact. _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 24 Feb 2014, 23:07 | |
| Eu nu-mi fac probleme de asta ) .. ca in locomotiva poti sa ai diode,care iti resping de exemplu curentul alternativ .. Insa intrebarea e ,ce faci cu sursele care emit 3 kV si 25 kV,ca un generator nu e atat de simplu de prostit cu 3 diode .. Tocmai aia spunea tipul ala ,despre rezonanta care se dezvolta .. si aceasi problema apare si la introducerea curentului in retea , produs de frana recuperativa.. Disadvantages A 25 kV AC system uses only one phase of the normal three-phase electric power supply. This results in an imbalance on the three-phase supply which may affect other customers. This can be overcome by installing static VAR compensators[3] or reducing the traction load when the imbalance becomes unacceptable. The system is not insulated from the distribution network, like other systems. Older locomotives and the recuperating electrodynamic brakes on newer locomotives create electrical noise. It is not necessarily practical to filter this noise from the electricity distribution network, and this has led some countries to prohibit the use of recuperating brakes.The high voltage leads to a requirement for a slightly higher clearance in tunnels and under overbridges. Am sa caut filmuletul ala postat .. de adrian78 parca.. Sunt curios ce zice cortex :d .. ca el e maestru in ale tensiunilor ... |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Lun 24 Feb 2014, 23:26 | |
| Ma rog, tot una-i nu stiu exact la nr. dar la iesire din Ungaria si intre SK-CZ asa-i d-aia are ZSSK multe tipuri de locomotive ca nu toate pot sa treaca dintr-o zona la alta. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mier 26 Feb 2014, 18:16 | |
| Ma gandeam azi ca ar fi buna urmatoarea modificare in mersul trenurilor: 1737 sa circule prin Vintu. In Teius sa se cupleze cu un tren venit de la Sighisoara. Ambele sa fie compuse din Desiro si, bineinteles, sa fie RE-uri. In felul asta ar fi exclusa doar Baile Ocna Sibiului, dar ar avea tren spre Cluj orase ca Sebes, Alba Iulia. Plus R direct pentru Medias, Dumbraveni, Sighisoara. In felul asta un bilet de la Valcea la Cluj ar costa 36 de lei, de la Sibiu 25,5, din Alba 19, etc. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mier 26 Feb 2014, 19:16 | |
| IR 1737 Bucuresti - Oradea nu ar avea calatori? |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mier 26 Feb 2014, 19:42 | |
| Depinde... Daca vrei sa il bagi prin Pitesti n-ar fi rau, dar asta inseamna cam o ora perduta doar pentru rebrusarile din Pitesti si Piatra Olt. Cel putin atat dura la sezonierul Sibiu-Mangalia. Eu spun ca da. Sigur, ar mai depinde si cand ar circula, dar da, ar avea ceva calatori. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mier 26 Feb 2014, 20:34 | |
| ma gandeam prin Caracal... cu vagoane compartimentate
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Mier 26 Feb 2014, 21:06 | |
| Ar avea calatori. Sint destui oameni care circula intre puncte aparent ciudate. Duminica am prins si 7-8 oameni care sa mearga de la Valcea la Blaj, spre exemplu. Sint oameni care merg din Videle, Rosiori, Caracal, Dragasani in Transilvania, in diferite orase. Tot cu 1737, pentru ca ajung in Valcea cu Pausa. Problema ar fi cu tractiunea. Ca ar incepe CFR-ul cu dume de genul "vai... dar e complicat... bla bla bla bla bla bla bla". Cel putin spre Oradea ar putea fi atasate vagoanele unui tren de Craiova sau Timisoara. Ar putea atasa vagoanele 72-ului pana in Caracal si sa le ataseze inapoi IR-ului 73. Sigur, ar fi ceva probleme in caz de intarzieri. Dar daca s-ar vrea s-ar putea cu siguranta sa se faca o astfel de pereche: Bucuresti-Oradea-Bucuresti de zi. Eventual prin Vintu, ca dimineata mai pleaca un IR din Bucuresti, la Cluj, de unde ai legaturi pentru Oradea. Si unul din trenurile preferate de Karpaty, fostul Bucuresti-Pitesti-Cluj. Dar asta sa fie de noapte. Si ar rezolva problema in zona. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 27 Feb 2014, 10:26 | |
| Propun vagon restaurant la sezoniere 1944/1945 si 1932/1931 poate citeste cineva de la CFR Calatori ca degeaba le trimitem noi sugestii pe site. Fara comentari aiurea ca nu-s vagoane, n-ar avea cliensi etc. Din an in an vad cu ochii mei haosul din aceste doua trenuri cu parcurs peste 900km. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 27 Feb 2014, 12:04 | |
| Măcar un bar-bistro. Dar unul din care să poţi cumpăra şi altceva decât bere şi chipsuri la suprapreţ. Câteva merdenele şi pateuri (încălzite la cuptorul cu microunde, dacă e necesar), sandwich-uri, apă minerală, cola, suc, bere, croissante... dar la preţ decent. Acum vreo 2 ani am dat 5 RON pe o doză de bere şi 6 RON pe o pungă de chipsuri, totul nefiscalizat (evident). _________________ :TTT:
|
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 Joi 27 Feb 2014, 12:19 | |
| La dormitor ai coca cola si apa minerala dar daca stai in clasa nu prea poti intra . La 1822 a fost un bar dar nu au avut sandwich in plus mi se pare deranjator sa treaca prin vagoane strigand din toata putere "coca cola,cafea,bere,cipsuri,ciocolata" la ora 2 noapte. In 1696 nu stiu cum o fost oferta anul trecut dar cred ca acelasi situatie. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015 | |
|