|
| Electrificari de linii | |
|
+47romero69 tcm mardaryroby Jhonyla @ndrey cristi_tgv cristi CFR FeroFan97 Teodor Shinkasen Adrian78 donpetru Cont dezactivat Adirmvl lapsanszkitamas Czirjak Arpad mirceamilitaru cont dezactivat . cfr500 popovici Re6/6 Dr2005 Luna Nesebar sorin_ncs nokia2010 razvan - trenuri IonutChircu DUAL riciu TVlad ldh80 buldozer2 membru inactiv sorinucu srazvi acar mariuskl cortexedge zenox4500 pisti91 alex.alexus.tm COSTACHE MIHAIL Ionutz discoid21 tudor_vl Vlad 51 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13812 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Joi 23 Aug 2012, 17:09 | |
| - adirmvl a scris:
- lapsanszkitamas a scris:
- cam ce distanta este intre doi stalpi? sau depinde de situatie?
Depinde. In linie dreapta sint 50 de metri, vezi ca s-a pomenit despre asta un pic mai sus. In curba, in schimb, cu cat e mai stransa curba, cu atat e mai mica distanta intre stalpi. In linie dreapta (aliniament) intre stalpi pot fi si 60m. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 24 Aug 2012, 09:36 | |
| - Czirjak Arpad a scris:
- La înălțime tare interesant e treaba! (chiar și în tunelul de sub Canalul Mânecii dintre Paris - Londra pantografele la intrarea în tunel se ridică un pic în sus în mers) Cutreierând prin toată țara, la trecerile la nivel pe linie electrificată am găsit tăblițe de la 3,50 m, până la 4,50 m înălțime. Chiar atât de mare o fi diferența?
Asa o fi, gindeste-te la cazurile cind basculantele sau TIR-urile au atins si lovit viaductele feroviare. Cei de la drumuri asfalteaza peste stratul vechi nu se mai obosesc sa decoperteze. Asta ar putea fi cauza. Sau in unele cazuri de treceri la nivel situate in cimp sau pe drumuri laturalnice, dupa ce s-a lucrat la linie s-a mai pus piatra linia se ridica, mai vin si pun dalele alea pentru trecere si se modifica gabaritul. |
| | | Cont dezactivat
Numarul mesajelor : 580 Varsta : 58 Reputatie : 5382 Data de inscriere : 05/11/2011
| Subiect: Re: Electrificari de linii Mier 29 Aug 2012, 20:29 | |
| - lapsanszkitamas a scris:
- in speranta ca nu sunt off-topic va intreb la ce inaltime e firul, cat e de inalt stalpul si ce distanta este intre firul mesager si catenara? o da... inca una: cam ce distanta este intre doi stalpi? sau depinde de situatie?
http://cfdp.utcb.ro/master/curs%20general%20de%20poduri.pdf la pag. 6: Inaltimea minima a firului de contact este 5150mm, iar cea maxima 6500mm. Se masoara in axa caii de la nivelul superor al sinei (NSS). Stilpul de beton de electrificare are aprox. 12m din care aprox. 4 m in pamint si restul de aprox. 8 m deasupra solului. |
| | | Cont dezactivat
Numarul mesajelor : 580 Varsta : 58 Reputatie : 5382 Data de inscriere : 05/11/2011
| Subiect: Re: Electrificari de linii Sam 27 Oct 2012, 16:56 | |
| Lucrarile necesare de executat: Pentru monitorizarea si telecomanda de la nivelul Dispeceratului Energetic Feroviar Iasi a STE Suceava se vor instala echipamente sistem SCADA cu suport de transmisie prin fibra optica, ce vor permite operarea de catre Dispecerul Energetic Feroviar a telemecanicii pentru actionarea întrerupatoarelor ABB de 27,5 kv, 1250 A din STE Suceava (5 celule fider + 3 celule trafo), teletransmisia de date, telemasura si telecitire pentru consumul de energie electrica în sistem computerizat.
http://www.e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=428012 |
| | | donpetru
Numarul mesajelor : 10 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4360 Data de inscriere : 01/01/2013
| Subiect: Re: Electrificari de linii Joi 03 Ian 2013, 12:10 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- ELECTRIFICARE SA compania car se si ocupa de electrificare va avea management privat ca si CFR SA, CFR CALATORI, CFR MARFA si am speranta ca dupa 2013 sa fie mai multe magistrale si linii electificate.
Managementul privat va stii cum sa electrifice caile ferate importante cu costuri reduse.
S.C. Electrificare CFR S.A. NU hotaraste care sunt caiile ferate care se vor electrifica de acum in colo. Compania se ocupa strict numai de intretinerea "partiilor electrice" ale CFR-ului iar actionarul principal (parmise singurul) al companiei este CNCFR S.A. Pentru electrificarea unui tronson de cale ferata este necesar ca acesta sa aiba un trafic de marfa si calatori mare, pentru ca electrificare nu inseamna numai stalpii si suspensie catenara, ci presupune si costuri adiacente de intretinere. Apoi, pe de alta parte, o locomotiva 060EA de 5100kW care functioneaza, sa presupunem, aproape de puterea nominala ar consuma 5MW intr-o ora, timp in care ar parcurge 100Km. Aceasta locomotiva ar putea tracta 40...50 de vagoane de 40 tone/fiecare, bineinteles, in aliniament si "fara panta". In aceste conditii, tinand cont de faptul ca 1MWh este aprox. 50 Euro, asta inseamna ca pentru transportul unei cantitati de cel mult 2000 tone s-ar consuma energie de cca. 250 Euro / ora (fara TVA). Acum, ganditi-va de cate TIR-uri este nevoie sau ce consum de combustil este necesar ca sa transporti acele 2000 tone (pe 100Km) sau cu ajutorul unor locomotive diesel-electrice ? Deci, electrificarea, implicit tractiunea electrica, e importanta pentru ca e foarte rentabila dar numai acolo unde trebuie, nu oriunde. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 18 Ian 2013, 13:51 | |
| nu este chiar capitolul electrificare, dar se apropie. Pozele le-am facut la statia Transelectrica cu prilejul zilei portilor deschise. Toata lumea a intrat a pozat a intrebat. Fain. |
| | | Cont dezactivat
Numarul mesajelor : 580 Varsta : 58 Reputatie : 5382 Data de inscriere : 05/11/2011
| Subiect: Re: Electrificari de linii Dum 10 Feb 2013, 14:20 | |
| In asteptarea reabilitarii Cicir-Gurarsada, stilp cu "fractura" prins cu "atele" |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18771 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24353 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Electrificari de linii Joi 21 Feb 2013, 16:25 | |
| Oare care rute ar fi mai prioritare pentru electrificare?Eu m-am gandit asa 1.Chitila-Pitesti trafic destul de mare si de calatori si de marfa 2.Utvinis-Oradea trafic de calatori la fel de mult si de marfa 3.Oradea-Cluj trafic destul de mare de calatori dar mic de marfa Apoi as dubla si electrifica Videle-Ruse Dambu-Fetesti Faurei-Bucuresti Nord ca sa deviez tot traficul de marfa de pe M1000 M800 M500 care merge spre Galati si Constanta |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22399 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Joi 21 Feb 2013, 16:42 | |
| Pentru electrificare eu as zice ca ar fi minunat daca ar face Cluj-Oradea ; Oradea-Arad dar si Chitila-Pitesti , Agigea-Mangalia chiar daca aici se merge doar 2-3 luni cu sezoniere dar se mai scade din timpul de stationare alocat schimbarii locomotivei in Constanta . Mogosoaia-Urziceni-Faurei aici terasamentul este pregatit pentru linie dubla doar sa vina sa aseze linia , nu stiu daca ar fi necesara dublarea dar o electrificare a acestui segment ar fi bun pentru trenurile de calatori , ar scoate un timp mult mai bun Bucuresti-Urziceni-Galati fata de ruta ocolita prin Ploiesti . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18771 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24353 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Electrificari de linii Joi 21 Feb 2013, 17:07 | |
| Agigea-Mangalia e folosita intens doar 3 luni de zile..Da cea mai importanta e Cluj-Oradea dar eu vorbesc economic se amortizeaza mai repede unde este trafic intens de marfa ca pe M901 plus ca cresc simtitor tonajele remorcate unde este declivitate..Da ar fi buna si doar o electrificare si un RK la Mogosoaia-Faurei cu o linie pentru aeroport |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25585 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Electrificari de linii Joi 21 Feb 2013, 18:34 | |
| La traficul nostru, nu se justifică nici electrificarea existentă (cu excepţia Coridorului IV). Singurul tronson care se va mai electrifica va fi Craiova - Calafat, cu bani europeni. Şi, probabil, se va finaliza electrificarea pe Galaţi - Tecuci (dacă or bugeta fonduri pentru substaţia de tracţiune). _________________ :TTT:
|
| | | Shinkasen
Numarul mesajelor : 425 Reputatie : 6130 Data de inscriere : 30/04/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Joi 21 Feb 2013, 18:54 | |
| - adrian78 a scris:
Apoi as dubla si electrifica Videle-Ruse De ce? poate electrificata ar trebui, dar facuta linia dubla, nu prea vad de ce, o ruta care ar trebui dublata linia si electrificata si un pod de terminat, ar fi Bucuresti - Ruse. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18771 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24353 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Electrificari de linii Joi 21 Feb 2013, 19:54 | |
| Probabil daca se electrifica Craiova-Calafat se vor directiona trenurile de marfa spre Bulgaria pe aici |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3360 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8376 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 22 Feb 2013, 01:37 | |
| Agigea - Mangalia, Cluj Napoca - Oradea, Brasov - Vintu de Jos, Bucuresti - Faurei, Oradea - Arad, Tecuci - Iasi cred ca va fii prima deoarece sunt prevazuti pentru ea bani in 2013. Chitila - Pitesti si mai departe catre Sibiu dupa contruirea liniei spre Valcea. |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8448 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 22 Feb 2013, 12:34 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- dupa contruirea liniei spre Valcea.
Te referi la 219 ? 1 % sanse, din pacate. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Electrificari de linii | |
| |
| | | | Electrificari de linii | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |