|
| Electrificari de linii | |
|
+47romero69 tcm mardaryroby Jhonyla @ndrey cristi_tgv cristi CFR FeroFan97 Teodor Shinkasen Adrian78 donpetru Cont dezactivat Adirmvl lapsanszkitamas Czirjak Arpad mirceamilitaru cont dezactivat . cfr500 popovici Re6/6 Dr2005 Luna Nesebar sorin_ncs nokia2010 razvan - trenuri IonutChircu DUAL riciu TVlad ldh80 buldozer2 membru inactiv sorinucu srazvi acar mariuskl cortexedge zenox4500 pisti91 alex.alexus.tm COSTACHE MIHAIL Ionutz discoid21 tudor_vl Vlad 51 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
discoid21
Numarul mesajelor : 250 Localizare : Oradea Reputatie : 5905 Data de inscriere : 14/07/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Lun 20 Iul 2009, 23:03 | |
| Pisti91 a scris: - Citat :
- Eu cred ca electrificarea liniei Oradea - Cluj nu e necesara.
Electrificarea zonei ar necesita foarte multi bani, cum ati zis si voi, ar trebui ca tot infrastructura sa fie reconstruita, dar atunci se vor pierde multi bani si fara rost, ca la CFR aproape nimic nu merge in profit. Cred şi eu că pe termen scurt ar fi o mare pierdere, dar pe termen lung? Chestia e că rezervele mondiale de petrol sunt tot mai puţine, astfel şi preţul va fi tot mai mare. Pe când energia electrică se poate produce din surse ieftine şi inepuizabile. Mă gândesc, oare care va fi situaţia petrolului şi a poluării peste 20 de ani şi ce atitudine va lua CFR-ul (printre alţi consumatori de produse petroliere). Costache Mihail a scris: - Citat :
- Ai dreptate. Poate ca acele schimbari de care zici tu, ne va afecta si pe noi, prin faptul ca pasiunea pentru trenuri va dispare. Sau poate vom trai din amintiri. Si totul o sa coste, asa cum costa si acum sa te plimbi cu un tren de epoca. Chiar acum 2 zile am vazut la Stirile Kanal D, ca o plimbare cu trenul regal de la Bucuresti la Snagov, costa 7.500 $.
Am citit articolul acela cu trenul regal. Mmda, acela e doar un exemplu de tren de epocă. Pasiunea va costa foarte mult, peste limitele oamenilor de rând, ca şi noi, cum a zis şi Dan. Când am călătorit pe mica porţiune din Slovacia, parcă nu am mai auzit "muzica trenului", sau chiar dacă o auzeam, nu era aşa de evidentă. Acesta e doar un început... poate că în ţările vestice deja demult se folosesc linii sudate şi vagoane cu izolaţie antifonică. Dar sunt sigur că acel viitor sumbru de care vorbim, nu va fi prea curând la noi. Se pare că asta vrea lumea, să ajungă cât mai repede de la gara A la gara B, în condiţii de confort total. Dar oare se poate încadra discuţia asta în acest topic? |
| | | tudor_vl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 447 Varsta : 34 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6291 Data de inscriere : 04/05/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Lun 10 Aug 2009, 17:16 | |
| Pe vremea cand linia Valcele - Ramnicu Valcea era in constructie, chiar daca era prevazuta pentru a fi realizata ca linie neelectrificata, era preconizata si electrificarea ei. Era destul de greu, pentru ca asta ar fi insemnat electrificarea liniei de la Pitesti la Curtea de Arges dar, mai ales, electrificarea liniei de la Caracal pana la Sibiu. |
| | | zenox4500 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 103 Varsta : 69 Localizare : Caransebeş Reputatie : 5737 Data de inscriere : 01/08/2009
| Subiect: Electrificare Mier 02 Sept 2009, 20:23 | |
| Eu cred că electrificarea liniei Cluj - N - Oradea - Episcopia Bihorului este necesară , din următoarele motive : -1 Folosirea de locomotive electrice mai puternice . -2 Economisirea de combustibili petrolieri -3 Întreaga magistrală 300 , ar fi electrficată , nemaifiind necesară schimbarea locomotivei la Cluj Napoca -4 Alinierea la reţeaua de cale ferată a Europei. Înainte de Revoluţie , a fost aprobat devizul pentru electrificarea acestui tronson. A venit Revoluţia şi fondurile au fost transferate către ........ alte destinaţii . |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9359 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Electrificari de linii Mier 02 Sept 2009, 21:10 | |
| Singurele parti din Romania care prezinta interes pentru "conducatori" par a fii Valea Prahovei si Marea. In alte parti din tara, exista linii duble electrificate pe care se circula cu viteza limitata din cauza infrastructurii precare. Romania e ca o bila aruncata cu putere pe vremea lui nea' Nicu, care a ajuns la apogeu, adica in varf prin anii '80, acum fiind in cadere libera. |
| | | mariuskl
Numarul mesajelor : 123 Varsta : 35 Localizare : Timisoara - Ghilad - Uricani Reputatie : 5733 Data de inscriere : 25/07/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Mier 02 Sept 2009, 22:07 | |
| Doar liniile care circula de la Bucuresti la munte si la mare sunt in conditii bune si recent renovate. Nu prea stiu linii care s-au refacut recent ( in ultimii 5 ani ). |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9359 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Electrificari de linii Mier 02 Sept 2009, 23:12 | |
| Cam asta zic si eu. Hai, Valea Prahovei trebuia renovata, dar magistrala 800?! Se circula cu 140 si inainte!!! |
| | | Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7935 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Mier 02 Sept 2009, 23:56 | |
| Nici pe Valea Prahovei nu se mergea chiar asa de rau...dar probabil s-a luat in considerare fluxul foarte mare de transport...Oricum, pana se va termina modernizarea aici, greu va fi..azi un prieten a intarziat 2 ore la Bucuresti, fiind aproape sa piarda programarea la ambasada...toata intarzierea aproape s-a acumulat pe sectorul Sinaia - Campina...Dar deja suntem off topic.. |
| | | acar
Numarul mesajelor : 50 Localizare : din oraşul în care s-au născut Mihai Eminescu, Nicolae Iorga, Octav Băncilă, Grigore Antipa, Elie Radu şi multe alte personalităţi de prim rang Reputatie : 5984 Data de inscriere : 23/09/2008
| Subiect: istorie la Predeal Dum 06 Sept 2009, 14:26 | |
| |
| | | srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6344 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Lun 07 Sept 2009, 03:41 | |
| - cortexedge a scris:
- Cam asta zic si eu.
Hai, Valea Prahovei trebuia renovata, dar magistrala 800?! Se circula cu 140 si inainte!!! Era marea realizare a lui Ceausescu, era linie de 200 pe ora in 1984, acum e de 20 :bom: E doar o sursa de imbogatire a unora, daca lasau linia aceea cu mici reparatii era linie de 2 ore Bucuresti-Constanta cel putin inca doi ani. Intre timp se distruge Brasov-Teius, deja timpii au crescut cu mai mult de o ora, linia Sibiu-Brasov e inchisa, pot zice ca infrastructura pe liniile secundara e la pamant(limitare in livret de 10 km/h linie dreapta de campie) |
| | | sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5816 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: Electrificari de linii Mar 02 Feb 2010, 18:30 | |
| As avea si eu cateva intrebari legate de electrificare. Adica de ce nu se foloseste in gara 1, catenara din gara 2 sau de ce nu se foloseste in gara 3, catenara din gara 2, sau tot asa...... *** Imaginile nu imi apartin *** |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6550 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Mier 03 Feb 2010, 00:04 | |
| - sorinucu a scris:
- As avea si eu cateva intrebari legate de electrificare. Adica de ce nu se foloseste in gara 1, catenara din gara 2
sau de ce nu se foloseste in gara 3, catenara din gara 2, sau tot asa......
*** Imaginile nu imi apartin *** In statiile/zonele cu multe linii unde sunt f multe semnale, incrucisari de linii, macaze,etc. s-a optat suspendarea catenarei de grinzi metalice cu zabrele pentru a facilita vizibilitatea!Pentru a avea( sa-i zicem asa) ,,camp deschis" in a observa mai bine semnalele optice, macazele, etc.!Sunt zone unde vizibilitatea este fie redusa datorita conjuncturii caii( serpuire/serpentine, rampa/panta), fie sunt prea multe linii si atunci se incearca eliminarea stalpilor de beton-armat care in lung de linie privind in unghi strans, obtureaza vizibilitatea ampla a liniilor, sau arealului din zona acestora! |
| | | sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5816 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 16 Iul 2010, 11:28 | |
| Nu stiti oare, s-a electrificat sectorul Independenta - Barbosi ? |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13805 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 16 Iul 2010, 17:48 | |
| - sorinucu a scris:
- Nu stiti oare, s-a electrificat sectorul Independenta - Barbosi ?
Da. Aceasta portiune este electrificata |
| | | Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7935 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 16 Iul 2010, 18:44 | |
| Deci pana la urma....cat la suta e electrificat intre Barbosi si Tecuci? Cati km sunt electrificati? cati nu sunt? |
| | | buldozer2
Numarul mesajelor : 352 Varsta : 38 Localizare : Buzau Reputatie : 5897 Data de inscriere : 05/10/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 16 Iul 2010, 18:59 | |
| Cam toata distanta Tecuci - Barbosi mai putin cativa km in zona Hanu Conachii! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Electrificari de linii | |
| |
| | | | Electrificari de linii | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |