|
| Electrificari de linii | |
|
+47romero69 tcm mardaryroby Jhonyla @ndrey cristi_tgv cristi CFR FeroFan97 Teodor Shinkasen Adrian78 donpetru Cont dezactivat Adirmvl lapsanszkitamas Czirjak Arpad mirceamilitaru cont dezactivat . cfr500 popovici Re6/6 Dr2005 Luna Nesebar sorin_ncs nokia2010 razvan - trenuri IonutChircu DUAL riciu TVlad ldh80 buldozer2 membru inactiv sorinucu srazvi acar mariuskl cortexedge zenox4500 pisti91 alex.alexus.tm COSTACHE MIHAIL Ionutz discoid21 tudor_vl Vlad 51 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7377 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 27 Apr 2012, 22:03 | |
| - DUAL a scris:
- Electrificarile astea nu prea au rost,ca nu este marfa.
- karpaty a scris:
- In prezent daca ar fi sa am o putere eu as electrifica :
-200 Brasov-Vintu de Jos -310 Arad-Oradea -402 Oradea-Halmeu !-405 Tirgu Mures-Deda !-600 Faurei-Nicolina asta ar fi ok daca ar face parte Rep Moldova din Romania. !-800 Agigea-Mangalia ,ok si dublata pe alocuri pt sezoniere. !-901 Chitila-Craiova ok daca ar fi unita Valcea cu Valcele,ca sa muti o parte din traficul de pe M300 -208 Sibiu-Copsa Mica -511 Veresti-Botosani . ! au mentiuni speciale. De exemplu pe 511 GFR-ul are cazane si CFR Marfa cara fier vechi si daca sectia ar fi electrificata Malaxa 900 :adrezina: ar disparea si s-ar introduce o rama electrica la fel si pe alte sectii. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13282 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 27 Apr 2012, 22:38 | |
| Cate trenuri pe zi de marfa are 511? |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8392 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Electrificari de linii Sam 28 Apr 2012, 07:18 | |
| De CFR Marfa maxim 2 pe saptamana . Luna asta au plecat 2 trenuri si au sosit 4 . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13282 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Electrificari de linii Sam 28 Apr 2012, 14:16 | |
| Ala nu prea e motiv de electrificare.La noi pe M207 de cand cu autostrada pacii,am vazut ca au plecat mai multe trenuri cu zgura.Acum au inceput sa care zgura cu camioanele,probabil pentru zonele mai apropiate pentru care nu se justifica incarcarea/descarcarea din vagon.Dar in cea ce priveste traficul spre combinatul siderurgic acesta a scazut foarte mult,la cateva trenuri pe saptamana,nu stiu exact cate ca in general circula noaptea,si eu tot noaptea pe la 10 cand veneam de la Barcea le prindeam.Daca nu era electrificata linia probabil ramanea la fel |
| | | IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6226 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: Electrificari de linii Lun 02 Iul 2012, 00:24 | |
| Chitila IMG_1404 by okhiu, on Flickr |
| | | mirceamilitaru
Numarul mesajelor : 18 Reputatie : 4566 Data de inscriere : 16/06/2012
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 13 Iul 2012, 05:07 | |
| urmeaza 912 craiova calafat |
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4832 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: electrificări Mar 21 Aug 2012, 12:34 | |
| Da, asta am citit-o și eu pe undeva, nu mai știu pe unde, dar că există la Ministerul Transporturilor în niște sertare dospite proiecte mai vechi de-ale lu Ceașcă, care din cauza Revoluției nu au mai fost continuate, adică electrificarea magistralelor principale (cele care se termină în două zerouri): știu foarte sigur de continuarea M 400 de la Dej până la Satu Mare, de M 300 de la Cluj Napoca la Oradea (până la Baciu Triaj e electrificat și se și folosește + stâlpii de elctrificare pe ambele părți până dincolo de Mera). Și știu sigur, că se mai proiecta și Satu Mare - Oradea - Arad - Timișoara (această ultimă portțiune se și folosește și azi), iar pe siteul Ministerului de Transport am găsit un proiect de electrificare Timișoara - Stamora Moravița. Fiind transilvănean, nu cunosc proiectele din celelalte regiuni, dar tot pe site-ul mai vechi al Ministerului Transporturilor, datele acestea probabil s-au șters odată cu schimbarea ministrului, Craiova - Calafat, București - Giurgiu - asta cred că prin Videle nu se va realiza (fiind o variantă ocolitoare), pentru că se dorește reabilitarea variantei originale, mai scurte prin podul Grădiștea (pe anumite porțiuni încă de pe acum e deja) dublu electrificat cu BLA fiind coridor european, Constanța - Mangalia - cred că până la Agigea e gata, Tecuci - Barboși - cred că e gata în totalitate, București - Pitești - Râmnicu Vâlcea - Sibiu - Vințu de Jos - foarte interesant, electrificare între Pitești - Râmnicu Vâlcea, am scris odată la Minister, o fi asta adevărat, dar nu mi s-a răspuns, cred că s-a schimbat ministrul, și oricum e o totală debandadă prin birouri, unii desenează trasee pe-aici, alții pe-acolo, un ministru are proiecte pe-aici, altul pe-acolo, deci vă dați seama, prioritățile se schimbă de la ministru la ministru, nu există nic un fel de continuitate... și cam atât era pe site-ul Ministerului, site mai vechi, din păcate nu l-am fotografiat, nu știam că vin alte vremuri și că totul se va șterge într-o zi... Dar sunt fericit: liniile pentru care există proiecte de electrificare, cu siguranță că nu vor fi închise (nici nu figurează nici unul pe celebra listă FMI)
Și, ca să conchid cu ideea mea fixă, eu personal cred că electrificări noi nu se vor mai face decât pe coridoarele europene. Nu cred. Sunt sigur de aceasta. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13812 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Mar 21 Aug 2012, 15:08 | |
| Ceausescu dorea ca pana in 2005 sa se electrifice toata reteaua de cai ferate a Romaniei. |
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4832 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: azi Mar 21 Aug 2012, 16:00 | |
| Proiectele Ministrului Transporturilor se opresc la media europeană de 50% (și zic eu foarte bine), azi avem electrificare în proporție de 37%, în timp ce există țări din Europa sub acest procentaj, de exemplu: Danemarca cu doar 23%, și acolo nici nu există nici un proiect de electrificare pentru viitor! Deci noi stăm un pic mai bine! Desigur Elveția cu 100%, altă viață, însă să nu uităm, că Elveția nu are decât linii internaționale... |
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4832 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: Joi 23 Aug 2012, 12:52 | |
| Am și eu o întrebare. De ce sunt așezate stâlpii de electrificare la 50 m distanță chiar și pe linie dreaptă? De ce nu 100? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Electrificari de linii Joi 23 Aug 2012, 13:09 | |
| Pai gindeste-te, trebuie intins firul iar la o asemnea deschidere ce tensionare ar trebui sa suporte ca sa ramina rigid? |
| | | lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5797 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Electrificari de linii Joi 23 Aug 2012, 14:17 | |
| in speranta ca nu sunt off-topic va intreb la ce inaltime e firul, cat e de inalt stalpul si ce distanta este intre firul mesager si catenara? o da... inca una: cam ce distanta este intre doi stalpi? sau depinde de situatie? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13109 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Electrificari de linii Joi 23 Aug 2012, 14:24 | |
| - lapsanszkitamas a scris:
- cam ce distanta este intre doi stalpi? sau depinde de situatie?
Depinde. In linie dreapta sint 50 de metri, vezi ca s-a pomenit despre asta un pic mai sus. In curba, in schimb, cu cat e mai stransa curba, cu atat e mai mica distanta intre stalpi. |
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4832 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: Joi 23 Aug 2012, 15:06 | |
| La înălțime tare interesant e treaba! (chiar și în tunelul de sub Canalul Mânecii dintre Paris - Londra pantografele la intrarea în tunel se ridică un pic în sus în mers) Cutreierând prin toată țara, la trecerile la nivel pe linie electrificată am găsit tăblițe de la 3,50 m, până la 4,50 m înălțime. Chiar atât de mare o fi diferența?
Legat de această temă recomand în atenția DVS un scurt filmuleț în 2 părți cu titlul: "defectarea și remedierea imediată a pantografelor" - filmuleț didactic de specialitate de la școala de mecanici de locomotivă din Ungaria, dar cred că din imagini se înțelege totul.
https://www.youtube.com/watch?v=2izwADrxrKc
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kvUyURLL6Q0&feature=relmfu[/youtube]
Ultima editare efectuata de catre Czirjak Arpad in Joi 23 Aug 2012, 16:24, editata de 2 ori |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13109 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Electrificari de linii Joi 23 Aug 2012, 15:13 | |
| In al doilea clip, la 01:00 se vede cum e coborat pantograful. De ce? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Electrificari de linii | |
| |
| | | | Electrificari de linii | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |