| Electrificari de linii | |
|
+47romero69 tcm mardaryroby Jhonyla @ndrey cristi_tgv cristi CFR FeroFan97 Teodor Shinkasen Adrian78 donpetru Cont dezactivat Adirmvl lapsanszkitamas Czirjak Arpad mirceamilitaru cont dezactivat . cfr500 popovici Re6/6 Dr2005 Luna Nesebar sorin_ncs nokia2010 razvan - trenuri IonutChircu DUAL riciu TVlad ldh80 buldozer2 membru inactiv sorinucu srazvi acar mariuskl cortexedge zenox4500 pisti91 alex.alexus.tm COSTACHE MIHAIL Ionutz discoid21 tudor_vl Vlad 51 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6454 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Lun 14 Oct 2013, 13:32 | |
| - ctln1991 a scris:
- Depourile Oradea si Sibiu au fost ultimele care au renuntat la locomotivele cu aburi... De ce nu cele aflate in Moldova (ca regiune)?
Ia mai gandestete. In Moldova depoul cel mai modern fost Adjud-ul,a primit primul diesel in parc(pe vremea cand apartinea de reg Iasi ) apoi cand sa infiintat regionala Galati si a fost transferat la Galati urmatorul depou care a primit diesel a fost Pascani. Electricele a venit relativ tarziu... . |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6557 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Electrificari de linii Mar 15 Oct 2013, 09:55 | |
| era vorba sa electrifice linii si prin zona timisoara nord era scris mare pe un panou din pacate nu s-a mai realizat iar panoul a disparut de ceva vreme (de 4 ani cred) |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Electrificari de linii Mar 15 Oct 2013, 22:02 | |
| Unde a fost panoul ala? atunci cind ziceau ca o sa electrifice pina la Stamora Moravita? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 24 Ian 2014, 13:48 | |
| Oare creste viteza pe Tecuci-Barbosi la 100km/h sau nu permite linia? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 24 Ian 2014, 13:57 | |
| Viteza maximă e 70 km/h Ce legătură are electrificarea liniei cu ridicarea vitezei maxime? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 24 Ian 2014, 14:10 | |
| Pai are cresc tonajele si ar trebui sa creasca si viteza!! Compara puterea la o locomotiva EA5100 fata de un LDE2100 |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 24 Ian 2014, 14:12 | |
| Păi dacă linia ar rezista la viteze de 100 km/h, atunci s-ar fi mers şi până acum cu 100. Părerea mea. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 24 Ian 2014, 14:16 | |
| Vlad, pentru 70 e proiectata linia, sau cu 70 se circula acum? Ca asa mai zicea cineva pe forum si de Medgidia-Tulcea ca normal suporta si 100, dar la cata grija au avut de ea in ultima vreme nici un tren de calatori nu parcurge 144 de km in mai putin de 2h41'. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 24 Ian 2014, 14:19 | |
| Cu 70 e acum în livret. Nu am la îndemână un livret mai vechi să văd cât era înainte. Dar am o presimţire că era mai mult. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 24 Ian 2014, 14:46 | |
| Parca era cu 100 maxim pe 704 , nu sunt sigur , pana termina ei electrificarea o sa scada la 50 . |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 24 Ian 2014, 14:49 | |
| O să fie mare contrastul înte Tecuci - Barboşi, dublă electrificată şi cu viteză maximă 50 km/h şi Tecuci - Bârlad, simplă neelectrificată şi cu viteză maximă 120 km/h |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 24 Ian 2014, 15:28 | |
| - adirmvl a scris:
- Vlad, pentru 70 e proiectata linia, sau cu 70 se circula acum? Ca asa mai zicea cineva pe forum si de Medgidia-Tulcea ca normal suporta si 100, dar la cata grija au avut de ea in ultima vreme nici un tren de calatori nu parcurge 144 de km in mai putin de 2h41'.
În 2000 era: Tecuci - Vameş - 80 km/h Vameş - Barboşi - 70 km/h. Şi, paradoxal, pe Tecuci - Bârlad, viteza maximă era 100 km/h (mai puţin ca azi) |
|
| |
mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6219 Data de inscriere : 21/08/2008
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 27 Iun 2014, 00:17 | |
| Va salut! Ma urmareste de mult timp o problema la electrificarile pentru liniile reabilitate. Mai demult, am pus o intrebare pe forum, cum daca are cunostinta careva de unde provin toate materialele pentru lucrari, adica sine, traverse, sarmele, pilonii... daca sunt de productie proprie sau nu. Nu am primit niciun raspuns, poate ca este mult de sapat pana sa se afle ceva. Revin la problema mea: daca ati observat, la clasica electrificare CFR, firele de contact, prevazute la capete cu contra-greutati erau intr-un interval decent de 12-15 stalpi. Ma uit pe Youtube la linii de mare viteza din Europa si vad ca acest standard se respecta. Bun. De ce la linia Bucuresti-Ploiesti, aceste fire sunt intr-un interval de 4-5 stalpi... Nu ca ar da bine vizual pt cel care calatoreste cu trenul, sa vada tot timpul contra-greutatile, ancorele etc... dar ma gandesc mai departe, de ce s-a vrut o astfel de sfortare? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 27 Iun 2014, 01:01 | |
| Salut .. tot ce tine de infrastructura este aproape 100% romanesc .. Piatra sparta din carierele romanesti,materiale geotextile realizate in Bucuresti,si alte locatii in tara .. Traversele sunt realizate in integralitate in tara sub tehnologie patent straina .. Se folosesc traverse de tip Vossloh si Pandrol(practic acestea sunt prinderile,asemanatoare gen K,W14,etc) si sunt produse de Metabet Pitesti sau Prebet Aiud,si pe la Iasi mai era ceva intreprindere.. Sinele sunt de import,si vin ori din Polonia ori din Austria .. Stalpii de tip profile HEA (sau HEB) vin de pe la turci,sau alte tari europene .. Trebuia sa producem si noi acest tip de profil la Hunedoara,dar se pare ca nu in viata asta .. :roll: Elementele de prindere a catenarei+catenara,imi sunt necunoscute.. Poti sa postezi un astfel de film in care nu se folosesc contragreutatile pentru tensionarea catenarei ? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 27 Iun 2014, 08:36 | |
| Contragreutăţi se folosesc peste tot... dar există diverse moduri de ,,mascare" a lor. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Electrificari de linii | |
| |
|
| |
| Electrificari de linii | |
|