| Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
|
+55Norbi manuela cont dezactivat . ATM billy752-istu Fantaghiro Teodor gardianlinux get. Ionutz mirceamilitaru kristi kkk cristi ar Feroviar_18 allred Amiralul Dutzu ionutz72 Katalin4653 cristi CFR Vlad vanchorusebulgaria catalin_fcn unguru22 Adirmvl 92Dragos Alex Avram AndiCFR calator Ryan Anderson TonyGFR adytm marius_catalin84 baiazid dan_dinamo_bm alex.barac.5 ALEXCFR Dr2005 mureseanu_976 IonutCFR2009 DUAL Vitosa Nesebar AMX 97-0548-4 Andrey_tm orestte Jhonyla Radu Tudor razvan - trenuri Luna IR1822 cristy79 cfr500 Adrian78 maris.constantin 59 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 22:09 | |
| Dual ai cam spus multe si sunt perfect de acord cu tine.Parea mea e sa fie schimbati toti de pe la birouri,incepand de la cel mai sus.Pentru ca cei de la Mersul Trenuriilor,sunt prost platiti(asta e Romania,ca stam si ii lasam pe hoti sa isi faca treaba),nu e un motiv ca sa-i impiedice sa vina cu o solutie/propunere noua pentru un adevarat mers nou de tren,nu doar un copy paste din mersul actual cu modificariile cele mai recente la el,si sa astepte acordul actualului director-hot de la Cfr Calatori |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 22:23 | |
| Pai tocmai , ca voi le aprobati unele trasee .. Si am impresia (nu doar eu) ,ca si sefii tai + sefa lor ,sunt niste marionete (bine platite) a stim noi cui ... |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi 24 Oct 2013, 00:59 | |
| - Dr2005 a scris:
- transportul de călători pe bază de abonamente şi alte legitimaţii pe care nu e trecut numărul trenurilor nu e contorizat... nu se cunoaşte câte călătorii se efectuează, pe ce rute (cineva cu un abonament Bucureşti - Ploieşti poate merge pe toată ruta o dată pe lună, în rest mergând de la Buftea la Brazi), cu ce tren (de aia se anulează trenuri pline de abonaţi); biletele emise manual sunt contorizate cu întârziere; ocazional se efectuează sondaje în trenuri
Din cate am inteles cine face statistica imparte numarul de abonamente pe o anumita relatie la trenurile care sunt considerate la ora de naveta. O alta chestie care afecteaza mersul de tren regio care trec de pe o regionala pe alta este relatia financiara intre regionalele CFR care este destul de complicata. Rezultatul este trenuri putine supra aglomerate sau fragmentate la limita de regionala. Pentru ca flux de calatori exista si chiar foarte mare datorita organizarii teritoriale. Verificati numai cateva exemple: Oradea - Arad Orsova - Drobeta Turnu Severin (Sunt in acelasi judet si au 2 perechi trenuri regio pe zi !!!!) Petrosani - Targu Jiu Si exemplele pot continua. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi 24 Oct 2013, 08:41 | |
| - DUAL a scris:
- Pai tocmai , ca voi le aprobati unele trasee .. Si am impresia (nu doar eu) ,ca si sefii tai + sefa lor ,sunt niste marionete (bine platite) a stim noi cui ...
Dimpotrivă, noi nu aprobăm nicio trasă. Aprobăm doar numărul total de tren*km, operatorii pot face ce rute vor cu ei. Prin pachetul social se stabileşte numai numărul de trenuri (care, oricum, e propunerea operatorilor), nu şi orarul lor. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi 24 Oct 2013, 09:21 | |
| PAi cu situatia aia financiara complicata, adica eu daca iau bilet in trenul de Tirgu Jiu 13024, pe bilet e stampila CFR Simeria. Partida depune banii in Simeria, deci fosta RCF Timisoara.
Dar daca merg cu 3116 banii unde merg daca iau bilet in tren, la Cluj? ca asta e problema de -aia nici nu prea este tren de la Chisineu Cris la Salonta. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi 24 Oct 2013, 11:36 | |
| Dane esti cam dur ai ceva cu mine sau cu Manuela? Tu vrei tren direct in linie dreapta? ca ocoleste prea mult? dar crezi ca pe parcurs nu sunt calatori? in fine nu mai are rost.... |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Joi 24 Oct 2013, 13:24 | |
| Nu am nimic, dar un tren Timisoara Bucuresti cu ocol prin Arad si apoi prin Pitesti, nu ar fi decit un tren compus din mai multe trenuri locale. Si mai ales cui ii convine sa ocoleasca atita? nu intelegi ca scadere duratei de mers e principala? de ce merg oamenii la autobuze? ca fac 3 ore de la Timisoara la Simeria si 4 cu trenul (si e mai scump) de ce merg oamenii la avion, de se se construiesc linii de MARE viteza? ca sa scurteze timpii de mers. Ti-am explicat ca au fost trenuri deviate prin Arad, chiar eu am venit cu unul de la Craiova, dar nu se face. Cum ar fi sa pleci din Arad la Oradea si de acolo la Bucuresti? Uite aici IC Timisoara Nord-Bucuresti Nord deviat prin Arad. Crezi ca a fost o placere pentru calatori ca in loc sa ajunga la Lugoj sa ajunga la Arad si tot asa cu pina la 3 ore mai lunga calatoria? |
|
| |
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Vin 25 Oct 2013, 20:24 | |
| - Jhonyla a scris:
- Dane esti cam dur ai ceva cu mine sau cu Manuela?
Tu vrei tren direct in linie dreapta? ca ocoleste prea mult? dar crezi ca pe parcurs nu sunt calatori? in fine nu mai are rost.... perfect de acord!si eu sunt pentru trenurile de lung parcurs pe diferite rute care sa aiba ca puncte terminus 2 orase principale din tara si sa lege cat mai multe localitati.numai asa cfr-ul isi va recastiga calatorii. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Vin 25 Oct 2013, 20:30 | |
| si eu am fost cam dur cu Dan si imi cer scuze fata de el era vorba doar de un tren pentru ai mei le este cam greu sa schimbe mai multe trenuri atata tot
|
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8738 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Vin 25 Oct 2013, 21:29 | |
| mi-e dor de un personal Bucuresti Suceava... |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Vin 25 Oct 2013, 23:34 | |
| Nu prea o sa-l vezi curand, cel putin nu in forma in care exista P5001/5002, cu opriri in toate statiile.
A, ca poate s-o gandi vreun privat sa-ncerce marea cu degetul la un RE, cine stie.
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Vin 25 Oct 2013, 23:39 | |
| - cardinal a scris:
- mi-e dor de un personal Bucuresti Suceava...
Pai doar denumirea s-a schimbat la trenurile astea, ca din punct de vedere al timpilor de fapt sunt personale care opresc mai putin. In 1996 un IC facea Bucuresti-Bacau in 3 ore, Bucuresti Suceava in mai putin de 5. Eram la fel de competitivi din acest punct de vedere ca austriecii numai ca aveam trenuri mai putine. |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Vin 25 Oct 2013, 23:46 | |
| Ei, nu e chiar asa...IR-urile de azi merg ele incet, dar inca nu pot fi comparate cu personalele din 1994. Cel putin nu pe M500, si pe ruta descrisa. Spre exemplu, in 1994 P5001 pleca din Buc. N. Gr. B la 07.39 AM, ajungea in Buzau la 11.22 (si stationa 33 de minute...), in Bacau la 15.40, si in Suceava Nord la 19.11. Adica, rotunjit, vreo 12 ore pentru 450 de km. O medie orara, deci, de vreo 37 km/h. Cred ca m-ar fi apucat zambalacii sa merg atata timp intr-un vagon 26-26. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8738 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Sam 26 Oct 2013, 00:54 | |
| cand eram mic, am fost in tabara la Frasin, cu personalele, grup de copii. chiar asa, Galati Marasesti Suceava Frasin |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Sam 26 Oct 2013, 01:12 | |
| P7112/5101, Galati-Campulung Moldovenesc...trasa asta exista si acum, dar e formata de vreo 4 trenuri regio ciuntite...stau si ma-ntreb daca, odata cu restrangerea din ce in ce mai accentuata a parcului rulant, CFR-ul nu va fi nevoit sa reintroduca astfel de trenuri Regio de lung parcurs macar pentru a comasa trasele si a reusi sa le acopere cu bruma de vagoane pe care le mai are. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
|