|
| Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
|
+55Norbi manuela cont dezactivat . ATM billy752-istu Fantaghiro Teodor gardianlinux get. Ionutz mirceamilitaru kristi kkk cristi ar Feroviar_18 allred Amiralul Dutzu ionutz72 Katalin4653 cristi CFR Vlad vanchorusebulgaria catalin_fcn unguru22 Adirmvl 92Dragos Alex Avram AndiCFR calator Ryan Anderson TonyGFR adytm marius_catalin84 baiazid dan_dinamo_bm alex.barac.5 ALEXCFR Dr2005 mureseanu_976 IonutCFR2009 DUAL Vitosa Nesebar AMX 97-0548-4 Andrey_tm orestte Jhonyla Radu Tudor razvan - trenuri Luna IR1822 cristy79 cfr500 Adrian78 maris.constantin 59 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mar 22 Oct 2013, 00:20 | |
| Lasind la o parte aberatiile din propuneri, care nu fac decit sa combine anumite turnusuri de vagoane, ultima propunere nu precizeaza pe unde sa circule trenul de la Petrosani la Brasov.
timisoara-arad-deva-simeria-petrosani-brasov-m ciuc-adjud-marasesti-tecuci n-barlad-iasi
Banuiesc ca ar fi vorba de orice ruta de la Petrosani la Brasov inclusiv Tirgu Jiu-Turceni-Filiasi-Videle-Chiajna-Chitila-Urziceni-Ploiesti Vest-Brasov, insa un minim respect ar impune ca numele proprii sa fie scrise cu majuscule. |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mar 22 Oct 2013, 07:25 | |
| Pe langa cele trei perechi de trenuri Timisoara-Iasi,doar inca unu ar mai putea fi(6 perechi sunt multe,mai ales cel prin Petrosani sau cel prin Tg.Mures),si anume:Timisoara-Aradul Nou-Deva-Simeria-Orastie-Vintu-Sibiu-Brasov-Ploiesti-Buzau-Faurei-Braila-Galati.Pe asta l-as combina cu actualul 1621/1622,si ar avea grupa din/de la Brasov pentru Bucuresti Nord.Mi s-ar parea foarte ok.Sau la 1621/1622 i-as pune o grupa din/de la Brasov pentru Galati.Si pentru concurenta auto de pe Valea Oltului,as introduce in circulatie un RE Craiova-Dragasani-Rm.Valcea-Podu Olt-Brasov-Miercurea Ciuc-Adjud-Bacau-Roman-Pascani-Iasi,cu grupa de vagoane din Podu Olt pentru Sibiu-Copsa Mica-Blaj-Teius-Razboieni-Cluj Napoca. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 00:23 | |
| Pai, referitor la ce spui tu, asta ar insemna practic o comasare directa intre actualele 1621 si 1731. Adica 1731 sa fie atasat in Brasov (sau , si mai bine, in Ploiesti Sud) lui 1621 si da-i tare pana la Timisoara. Considerand insa ca lumea care merge incolo este oricum obisnuita sa schimbe trenul in Brasov (si trenul 1621 tot nu e plin), greu de crezut ca ii vor atasa vagoane suplimentare, fie ele galatene sau altcumva. Pur si simplu or sa lase calatorii sa treaca de la un peron la altul si...asta e.
Cat despre RE-ul Craiova-Iasi, asta e fostul tren A255/258 si perechea (care, insa, avea vagoane directe doar pentru Sibiu)...si daca nu ma-nseala memoria, actualmente chiar exista IR 1724 respectiv 1725 (Desiro) care ii foloseste trasa respectiva - pana si orele traditionale de circulatie - pe segmentul Craiova-Brasov. Deci ar mai ramane in prelungire doar segmentul Brasov-Iasi care insa: 1. trece pe 501 -si stim bine ca pe 501 s-a taiat tot ce inseamna IR, pentru modernizari, pentru naiba stie ce 2. reprezinta o distanta totalmente electrificata - ori un Desiro mergand 472 km sub catenara va naste niscaiva discutii
Iar un tren cu vagoane +locomotiva (electrica sau diesel, dupa caz) nu s-ar justifica deocamdata, deci...suntem in impas. Asta daca CFR nu si-ar calca pe inima si-ar decide ca trenurile cu 1 sau 2 vagoane sa fie totusi facute cu Desiro, chiar daca ar merge pe segment electrificat, in virtutea economiilor de combustibil/curent. |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 04:23 | |
| Da chiar e fostul A 255/258(actualul IR 1724/1725 prelungit din Brasov),dar nu merg pe idea sa fie facut cu un Desiro.Tind sa cred,ca daca ar fi RE,format din loc+6*cl2 20 49 200,si din Podu Olt primele 3 sa mearga catre Cluj(la Copsa Mica sa fie bagata electrica),si ultimele 3 sa mearga catre Iasi,cred ca ar aduna ceva mai multi calatori. |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 10:55 | |
| pe mine atat ma intereseaza Timisoara Nord - Dragasani un tren direct nu sa calatoresc pe bucati acum la autocar e mai ieftin (diferenta intre auto si tren dus intors este de aproximativ 100 lei) plus de asta ma urc in el la Timisoara si ma mai dau jos la Dragasani.... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 14:36 | |
| - Jhonyla a scris:
- pe mine atat ma intereseaza
Timisoara Nord - Dragasani un tren direct nu sa calatoresc pe bucati acum la autocar e mai ieftin (diferenta intre auto si tren dus intors este de aproximativ 100 lei) plus de asta ma urc in el la Timisoara si ma mai dau jos la Dragasani.... Nu va introduce CFR CALATORI tren sau vagoane directe intre Timisoara si Valcea prea curand din indiferenta fata de oameni. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 15:02 | |
| Logic că n-ar introduce, că ar trebui să ocolească prin Craiova sau Sibiu, pe când autobuzul merge drept spre Tg. Jiu - Petroşani - Haţeg - Caransebeş - Lugoj. Şi ar rezulta un preţ imens al călătoriei şi un timp şi mai imens. Mai bine ar introduce trenuri spre Sibiu, că acolo ar putea atrage ceva clienţi. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 15:48 | |
| Vesnica gandire de "specialist" , de ce sa satisfacem un numar mare de calatori si sa avem o gama variata de rute , sa fie cat mai diversificate legaturile , nu , ce le trebuie la prosti , ei trebuie sa plateasca cat mai mult pentru nimic ca asa suntem considerati noi , cei ce platim tarifele lor exagerate iar ei nu ne ofera nimic , 7 trenuri pe aceeasi ruta si de acolo schimbi cu altul pana in punctul z eventual de acolo mais chimbi si tot asa , ce mama dracu , e usor sa te trambalezi din tren in tren si cu bagaje dupa tine . Spui CFR si tragi apa , o gramada de minti luminate , "specialistii" prostiei . Vai nu vine lumea la tren , pai pt ce sa mai vina la tren ? sa schimbe 7 trenuri intre A si B , sa plateasca pana ramane fara bani in buzunar si sa faca 24 de ore pe drum , de asta nu mai vine lumea la tren si soselele sunt pline de masini personale sau autocare/dube care sunt pline , omul cauta ceva direct , ieftin iar la calitate de multe ori conditiile din autocar sunt net superioare fata de Regio CFR . |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 16:41 | |
| conditii hm depinde eu de la drobeta turnu severin am intepenit pe scaun as merge cu trenul chiar daca as ocoli (imi place valea jiului orasul Petrosani) am fost odata si am ramas placut surprins de peisaje mai ales dupa Petrosani spre Livezeni pacat de gara sunt 4 ani de atunci poate acum arata mai bine poate nu e buna propunerea si am mai scris odata RE Timisoara Nord - Arad - Deva - Sibiu - Dragasani - Slatina - Pitesti - Bucuresti - Mangalia (Bucuresti - Mangalia doar vara) la compunere nu stiu voi cate de care vagoane ati pune la acest tren ? ia sa vad pareri |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 16:45 | |
| interregio Timisoara nord-arad-deva-Sibiu-brasov-predeal-sinaia-ploiesti-buzau(detaseaza ramra de galati)-Focsani-marasesti-tecuci-nord-barlad-vaslui-iasi. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 17:58 | |
| Suntem singura ţară din UE în care: - pe termen mediu şi lung transportul cu trenul va scădea, în vreme ce cel rutier va creşte cu vreo 40% - transportul pe distanţe scurte se face preponderent cu autobuzul şi cu maşina personală - transportul de călători pe bază de abonamente şi alte legitimaţii pe care nu e trecut numărul trenurilor nu e contorizat... nu se cunoaşte câte călătorii se efectuează, pe ce rute (cineva cu un abonament Bucureşti - Ploieşti poate merge pe toată ruta o dată pe lună, în rest mergând de la Buftea la Brazi), cu ce tren (de aia se anulează trenuri pline de abonaţi); biletele emise manual sunt contorizate cu întârziere; ocazional se efectuează sondaje în trenuri - există grupe de vagoane de la mama cucului până la mama naibii, de dragul de a fi, care lucrează în pierdere şi ocupă un număr mare de personal (justificare oficială ,,călătorii sunt comozi şi nu doresc să se transbordeze") - nu există corelare între modurile de transport, nu ai posibilitatea să faci o porţiune din drum cu trenul şi alta cu autobuzul sau invers, deşi te-ar avantaja ca timp de parcurs; nu ai posibilitatea să te transbordezi facil de la autobuz la tren sau chiar de la tren la tren - legăturile sunt proaste sau nu există - nu se introduce mers cadenţat pe liniile secundare cu legături la trenurile de pe liniile principale, preferându-se grupa directă o dată sau de 2 ori pe zi; nu se introduce mers cadenţat nici pe liniile principale; există rute lungi pe care ai 2 - 3 trenuri la intervale mici (Bucureşti - Deda de ex.) şi apoi juma' de zi nu mai ai nimic - avem automotoare, dar nu se folosesc nici măcar cele apte de drum - compania de infrastructură îşi face reparaţiile curente de regulă între 8 şi 13, fix când traficul de călători e mai ridicat, pentru că ,,dacă le-am face noaptea ne-ar costa mai mult" - din decembrie va circula un singur IC permanent (şi sezonier încă unul - Dacia)
Şi astea sunt concluzii pe care le-a tras o firmă de consultanţă cu experienţă, nu le-am tras eu. O bună parte din ,,bubele" astea le-am exprimat şi eu pe forum... şi uite că s-au potrivit. Astea sunt problemele identificate şi care trebuie remediate. Si mare parte s-ar fi putut remedia de la noul mers, da' n-ai cu cine, e uşor să arunci pisica de la Călători la Infra şi invers. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 19:51 | |
| - Dr2005 a scris:
- Suntem singura ţară din UE în care:
- pe termen mediu şi lung transportul cu trenul va scădea, în vreme ce cel rutier va creşte cu vreo 40% - transportul pe distanţe scurte se face preponderent cu autobuzul şi cu maşina personală
Cine e devina pentru asta ? Cand inteligentii tai de colegi au taiat tot ce era de lunga distanta?Azi maine iti zic eu ca 1822 o sa fie Arad-Craiova si de acolo ma handralesc sa ajung la Bucuresti cu alt IR .. sau poate un IC! Vezi 10742,ce INTELIGENT e facut!! In loc sa-l pastreze pe 1632(pana la SM) sa-i puna grupa de BM si gata treaba.. - Dr2005 a scris:
- transportul de călători pe bază de abonamente şi alte legitimaţii pe care nu e trecut numărul trenurilor nu e contorizat... nu se cunoaşte câte călătorii se efectuează, pe ce rute (cineva cu un abonament Bucureşti - Ploieşti poate merge pe toată ruta o dată pe lună, în rest mergând de la Buftea la Brazi), cu ce tren (de aia se anulează trenuri pline de abonaţi); biletele emise manual sunt contorizate cu întârziere; ocazional se efectuează sondaje în trenuri
Imi pare ne spus de rau,dar daca sefii tai sunt atat de prosti incat in 2013 cu un sistem computerizat de emitere al abonamentelor isi prind mainile in cerceii din urechi,nu sunt decat 2 vinovati .. Noi ca nu-i ***** in gura si ii trimtem acasa,penalizand politicul.2 Voi ca subalterni ,daca stiti si aveti alte idei,ca nu-i luati cu frumosu/cu heirupu si le explicati/ii trimiteti acasa in pensie sa aiba grija de nepotei.. - Dr2005 a scris:
- există grupe de vagoane de la mama cucului până la mama naibii, de dragul de a fi, care lucrează în pierdere şi ocupă un număr mare de personal (justificare oficială ,,călătorii sunt comozi şi nu doresc să se transbordeze")
Justificarea oficiala e celor de la CFR C le e frica de bamblegii astia cu ceapa in bot si spaga in buzunar sa nu-i dea in judecata .. Cu astia as incepe la reorganizare .. Jumatate dintre ei sunt inutili ,si dupa ce ca nu-si fac treaba iau si spaga .. Mai bine un nas si un baiat din ala patrat de la o f de paza privata.. Sunt cazuri nesimtite cand de exemplu(si aici daca aduc arhiva ramai parcat) 1347+1528 ,3 partide de nasi frate la 7 vagoane! Pai ce mama dracu?! Si mai povestea dantm ca erau vre-o 11 azi pe un tren de 10 vagoane .. - Dr2005 a scris:
- legăturile sunt proaste sau nu există
Vezi mai sus cu vina , si da .. am ajuns asa de la cipartirile idioate practicate de-a lungul anilor .. am ajuns ca Galati-Tg Mures si Tg Mures-Timisoara "sa nu se mai pupe " ,am ajuns ca de la Timisoara la Botosani sa stai cel putin vre-o 3 ore in Veresti .. Deci DAAAA mai bine tii grupa,ca daca ai scos-o e gata ,PRAFu' se alege - Dr2005 a scris:
- nu se introduce mers cadenţat pe liniile secundare cu legături la trenurile de pe liniile principale, preferându-se grupa directă o dată sau de 2 ori pe zi; nu se introduce mers cadenţat nici pe liniile principale; există rute lungi pe care ai 2 - 3 trenuri la intervale mici (Bucureşti - Deda de ex.) şi apoi juma' de zi nu mai ai nimic - avem automotoare, dar nu se folosesc nici măcar cele apte de drum - compania de infrastructură îşi face reparaţiile curente de regulă între 8 şi 13, fix când traficul de călători e mai ridicat, pentru că ,,dacă le-am face noaptea ne-ar costa mai mult" - din decembrie va circula un singur IC permanent (şi sezonier încă unul - Dacia)
Deci cine e de vina?! - Dr2005 a scris:
Şi astea sunt concluzii pe care le-a tras o firmă de consultanţă cu experienţă, nu le-am tras eu. O bună parte din ,,bubele" astea le-am exprimat şi eu pe forum... şi uite că s-au potrivit. Astea sunt problemele identificate şi care trebuie remediate. Si mare parte s-ar fi putut remedia de la noul mers, da' n-ai cu cine, e uşor să arunci pisica de la Călători la Infra şi invers. Pai si firma aia de consultanta nu a zis asa pe sleau .. Mare parte din astia din Ministerul Transporturilor sunt niste incompetenti ,angajati pe pile si pupe ... Sau le-a fost rusine sa va zica,ca tot MT i-a angajat? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| | | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 21:37 | |
| Nu văd legătura între şefii mei (şi şefa lor) şi CFR Călători. Legea nu permite intervenţia în ,,bucătăria" societăţilor de sub autoritate. Cât despre personalul MT, acesta e subdimensionat şi EXTREM de prost plătit. - DUAL a scris:
- Dr2005 a scris:
- pe termen mediu şi lung transportul cu trenul va scădea, în vreme ce cel rutier va creşte cu vreo 40%
- transportul pe distanţe scurte se face preponderent cu autobuzul şi cu maşina personală Cine e devina pentru asta ? Cand inteligentii tai de colegi au taiat tot ce era de lunga distanta?Azi maine iti zic eu ca 1822 o sa fie Arad-Craiova si de acolo ma handralesc sa ajung la Bucuresti cu alt IR .. sau poate un IC! Vezi 10742,ce INTELIGENT e facut!! In loc sa-l pastreze pe 1632(pana la SM) sa-i puna grupa de BM si gata treaba.. Eu am zis de traficul de scurt parcurs că e foarte redus. Cel de lung parcurs e peste media din Europa... ceea ce e cam împotriva firii şi împotriva tendinţelor europene, dar nu e un lucru rău. Dar rău e că atunci când va fi gata autostrada Transilvania (probabil prin 2030), o să pice şi transportul de lung parcurs, indiferent câte grupe de Cucuieţii din Deal pui la fiecare tren. Iar estimarea aia negativă de acum o să aibă două cifre şi pun pariu că cifra zecilor o să fie mai mare de 2. Firma aia a mai tras şi alte concluzii... dar scopul ei era să propună soluţii, nu să tragă concluzii. Nu ştiu ce o să iasă. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 Mier 23 Oct 2013, 21:39 | |
| - Jhonyla a scris:
- conditii hm depinde
eu de la drobeta turnu severin am intepenit pe scaun as merge cu trenul chiar daca as ocoli (imi place valea jiului orasul Petrosani) am fost odata si am ramas placut surprins de peisaje mai ales dupa Petrosani spre Livezeni pacat de gara sunt 4 ani de atunci poate acum arata mai bine poate nu e buna propunerea si am mai scris odata RE Timisoara Nord - Arad - Deva - Sibiu - Dragasani - Slatina - Pitesti - Bucuresti - Mangalia (Bucuresti - Mangalia doar vara) la compunere nu stiu voi cate de care vagoane ati pune la acest tren ? ia sa vad pareri La acest tren as pune un automotor si te-as trimite la Dragasani prin Arad. Sau te-as trimite cu manuela pe trenurile gindite de ea Satu Mare Oradea -Arad-Rovinari-ciulnita-Tulcea. Specialisti ca voi are si CFR cind pune unele trenuri. Pai nu au circulat trenurile din Timisoara prin Arad la Bucuresti cind cu Balota? cind cu podul de la Orsova? cu cit era mai lunga durata calatoriei? nu toata lumea e pasionata de tren si chiar pasionatii au uneori probleme de rezolvat nu au timp de pierdut prin trenuri, gari si halte. in loc sa mearga inainte merg indarat? nu ai remarcat? parcurg 60 km pina la Arad departindu-se de destinatie, apoi o iau paralel cu 900, cind asta incepe sa coboare de la Lugoj spre Orsova, ala merge inainte spre Sibiu apoi coboara spre Lotru, mai parcurge o data distanta Arad -Timisoara. La asta se mai adauga diferentele de constructie a liniilor care induc restrictii, pina asta urca Balota celalalt se chinuie pe Tilisca, apoi ajunge la Piatra Olt si iarasi o ia indarat desi tinde spre Bucuresti.Schimba-i masina in Vintu rebruseaza-l in Piatra Olt si Pitesti. Ma refer pe harta daca te uiti, nu in teren cum urca si coboara. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
| |
| | | | Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |