|
| RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
+67Razvan Tudor mielutu zburator marius_catalin84 Dutzu kristi kkk marius664 @ndrey dan tm Mihay AndiCFR DPS DB Robert Grigor 63-1143-5 gtavicecity cardinal AlexD TVlad Luna unguru22 Balto romaniaetc NicuS alexand3r sovidiu Shinkasen MariusM Spartan1948 allred sibiustation halmarius maris.constantin AMX 97-0548-4 dan_dinamo_bm florin29sv Andrey_tm ATM baiazid cristy79 ANDU2100HP COSTACHE MIHAIL Teodor crystynyca didinul Vitosa mureseanu_976 Radu Tudor Vlad AndreiStefan Desiro256 phnegativ manuela Jhonyla Adrian78 92Dragos billy752-istu IonutCFR2009 cristi CFR Dr2005 Katalin4653 razvan - trenuri Alex Avram Nesebar Adirmvl mariuscfrbucuresti DUAL ionutz85 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 10 Sept 2013, 09:53 | |
| - DUAL a scris:
@ baiazid .. Nu sunt ambalat,dar uneori scoti absurditati din tine .. Drept dovada inafara de M800 nu ti-a trezit interesul altceva.Si asta cam denota egoism,fapt pe care l-am expus deja.
Si eu cred ca nu iti folosesti intreaga materie cenusie desi incontestabil o ai Drept dovada uiti ca M800 este singura magistrala sau distanta de cca 200 km intre doua orase foarte mari pe care circula doar 4 trenuri pe zi. Daca aveam alt exemplu la indemana ti-l dadeam insa faptul ca sunt dobrogean nu inseamna neaparat ca sunt subiectiv mai ales cand este vorba despre ceva vizibil cu ochiul liber. Iar absurd poate sunt dar nu asa ca tine, pentru ca eu chiar sunt atent la discutie si stiu ce am afirmat, 1989 versus 2013, remember ? Eu nu ti-am zis sa scoti trenurile peste 400km pe motiv ca nu sunt rentabile, eu am spus ca nu este posibil sa avem aceeasi politica care se aplica acum 14 ani, adica mers plin de trenuri care taie tara, pe atunci oamenii aveau putere de cumparare chiar daca frigiderul era gol, si tot atuncea nu exista nici macar concurenta curselor auto de lung parcurs, nici masina mica si nici transportul public. Mai are rost sa vorbim de viteza de deplasare din 1989 fata de cea de acum ? Pai iti spun eu, pe anumite rute sunt ore intregi...Deci care din noi e mai absurd, tu, care vrei multe trenuri care sa faca doua zile sau eu care vreau impulsionarea in primul rand la nivel local, regional, pe distante scurte si medii intr-un cuvant ? Pentru ca pe distante mari daca oamenii nu ar fi saraci toti ar fi preferat acolo unde exista avionul. Revenind la M800 care are 4 trenuri pe zi si autocare la 45', hai sa vedem cate trenuri trimite Bucurestiul spre Craiova, cate spre Buzau sau cate spre Brasov ca sa vedem de fapt ca este o problema cu mersul asta spre litoral. Ca nu se umplu toate trenurile daca s-ar introduce un mers cadentat, foarte adevarat spus, dar acest lucru nu se intampla in nicio tara din Europa asta, nici in Ungaria, nici in Polonia, nici in Cehia si nici in Germania. Si nu se intampla nici spre Craiova si nici spre Brasov, ce sa mai vorbim despre Buzau. Si cine impiedica pana la urma CFRCalatori sa achizitioneze niste rame cu care sa penduleze toata ziua pe astfel de distante, asa ca sa nu ne mai plangem de nerentabilitate si alte *rost*i de adormit copii ? Astia de la CFR despre o strategie prin care pot readuce oamenii la tren au auzit ? Punctele tale de vedere sunt impotriva oricarei politici europene in domeniul transporturilor, tu vrei tren doar la ora la care se umple 120 % si punct, in rest poate sa bata vantul prin gari. Pai te intreb eu, sa vad ce-mi raspunzi, ce rost au trenurile regio de la Constanta la Obor care se taraie efectiv si cam ce incasari crezi ca scot ele de merita sa fie tinute ? Si astea nu sunt puse, atentie, doar la orele la care sunt folosite de navetisti. De ce politica actuala a CFR Calatori pune accent pe trenuri regio cu viteza comerciala redusa in detrimentul rangului regioexpres (accelerat) care ar putea readuce oamenii la tren ? Ca tot vorbeai de tren ieftin cu 13 vagoane sezonier... - DUAL a scris:
@ baiazid .. asta e doar un exemplu .. te invit la 1632,1742,1668,1654, sa vezi cat de "putina" lume coboara din aceste trenuri .. Iar eu te invit sa vedem niste statistici, tu nu esti curios sa vezi cati oameni din trenul ala merg mai mult de 400 km ?. Sau cati merg de la un cap la altul ? Sau cati urca intr-o statie sau alta ? Trenurile lungi, avand in vedere si starea infrastructurii din Romania, sunt o prostie, opriri multe si intarzieri imense, singurul lor scop este de a indeparta lumea de tren. Un exemplu in acest sens, trenurile care legau Oradea/Arad de Constanta, aveau asa mari inarzieri in Nord incat lumea din Bucuresti mergea cu busul. Dar tren lung, ce mai... Daca ai cohones bagi trenuri IR care sa taie tara cu opriri putine si vezi ce iese, pentru ca ce se intampla acum e doar o mare cacanarie. Iar trenurile actuale IR care se taraie la faci RE ca nu merita mai mult si astfel ai mai multe trenuri, faci un mers interesant iar lumea are de unde alege, pentru ca societatea romaneasca e deja impartita intre bogati si saraci dar trenuri sunt doar pentru cei care au o urgenta, cei care merg la servici, cei care au nevoie strict, deci caracterul social unde este, rolul transportului feroviar in economie unde este ?
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Mar 10 Sept 2013, 10:12, editata de 1 ori |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 10 Sept 2013, 10:12 | |
| Sunt mai multe trenuri pentru Craiova din Bucuresti,pentru ca spre deosebire de Constanta,care ofera locuri de munca,Craiova la capitolul asta sta foarte prost;mai sunt si orasele Videle,Rosiori de unde vine lumea,in numar mare, in Bucuresti,pentru serviciu.Sunt de acord cu tine ca ar mai trebui inca vreo 2 perechi de trenuri IR pentru Constanta din Bucuresti si macar un RE Bucuresti-Constanta,cu grupa de Calarasi,spun sa aiba aceasta grupa ca oamenii din Calarasi,din cate stiu eu,vin si ei la serviciu in capitala,sau Galati-Constanta cu circulatie permanenta.Dar trebuie sa mai avem 2-3 trenuri de lung parcurs,la cre m-am referit putin mai sus, care sa asigure legatura intre orasele mari ale tarii,nu doar cu capitala sau cele de Timisoara-Iasi,Cluj Napoca-Iasi |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 10 Sept 2013, 10:17 | |
| Si dupa ce ca sunt putine trenuri se baga si aiurea. IR-ul asta care pleaca la 08.30 din Constanta si ajunge la 11.30 in Bucuresti NU LEAGA absolut nimic cu exceptia unui tren care pleaca spre...Moldova :shock: de parca constanteanul merge la Suceava prin capitala Daca il baga in jur de 07.00 prindea multe legaturi insa e bagat la misto probabil ca sa il scoata si pe asta pe motiv de rentabilitate. Pai ce rentabilitate vrei cand bagi doar 4 trenuri toata ziua si vreo doua la ore complet aiurea ? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 10 Sept 2013, 10:34 | |
| Ce o fi asa de greu de inteles ca pe relatia Bucuresti-Constanta se favorizeaza transportul auto , sunt autocare din ora in ora , e clar ca pe aceasta ruta trenul trebuie sa piarda si aia cu autocare sa cistige . Discutiile astea interminabile de 10 ani ca pe ruta Bucuresti-Constanta nu sunt trenuri si ca se face mult chiar daca linia este noua , da bun , este clar de ce si chiar nu mai au rost aceste discutii , ei fac ce vor si noi umplem paginile pe forum despre aceasta ruta la infinit , pentru ce ? Asta este Romania , pilele si relatiile inca sunt la putere sa nu mai spun de interesele ce se rezolva la nivel inalt , noi suntem simpli cetateni si nu avem cum sa schimbam nimic . |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 10 Sept 2013, 11:33 | |
| Cum arata mersul de tren 2010/2011, si cu scuzele de rigoare pentru off-topic, chiar am terminat din acest moment. Plecari din Constanta spre Bucuresti: R680 la 05.50 R682 la 07.55 R684 la 11.50 R686 la 13.40 A1682 la 15.08 R688 la 17.09 A1821 la 19.05 Cu mentiunea ca daca luai un bus pana la Medgidia prindeai si Sageata de Tulcea daca il pierdeai pe R682 Aveam 7 perechi de trenuri care faceau (culmea) intre 3h50' si 4h si cateva minute :shock: , deci au bagat cadentare (chiar daca nu in adevaratul sens al cuvantului, aceasta programare a trenurilor anunta o viitoare cadenta reala dupa terminarea lucrarilor, cel putin eu asta am crezut) in mod SPECIAL tocmai atunci cand inca se facea foarte mult pentru ca lucrarile nu erau incheiate. Dupa vreo 2 luni au inceput sa distruga cadentarea pe motiv (real atunci !) de nerentabilitate. Dupa ce s-au terminat lucrarile si se faceau 2h20' in practica ati mai auzit vreunul dintre voi sa se mai introduca vreo cadenta ceva ? Pana si vara intre anumite ore NU EXISTA tren intre orasele astea doua, e la mintea cocosului ca nu se doreste stricarea altor combinatii ! Iar acum sunt 4 trenuri din care nu se stie cu cate vom ramane, in fiecare an se scot trenuri pe motive dubioase, ma intreb retoric ce sanse are transportul feroviar in Romania cu asa operator ? Si va spun tot eu ca s-a urmarit introducerea acestei cadente atunci cand lumea fugea la bus datorita timpilor foarte mari, evident la misto,ca sa nu zica cineva ca nu a fost si cadenta intre Bucuresti si Constanta. Sanchi, pentru ca singura cadenta e chiar la busuri si functioneaza excelent chiar, ce s-ar intampla daca busurile ar renunta la cursele de la anumite ore sau la orarul plecarilor care acum are o logica, nu ar fi si lumea bulversata care stia ca oricand ajunge la gara in cateva zeci de minute pleaca un bus spre Bucuresti ? Asa e si la trenuri, lumea trebuie sa stie ca e tren din 2 in 2 ore de rang superior incepand cu ora cutare si fix de fiecare data la minutul cutare, iar asta e un mod cert de fidelizare si nu are cum sa produca efecte negative pe termen mediu si lung ci dimpotriva. Deci cine e ala absurd ? Vorbim concret pe date. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 10 Sept 2013, 14:20 | |
| - Karpaty a scris:
- Ce o fi asa de greu de inteles ca pe relatia Bucuresti-Constanta se favorizeaza transportul auto , sunt autocare din ora in ora , e clar ca pe aceasta ruta trenul trebuie sa piarda si aia cu autocare sa cistige .
Discutiile astea interminabile de 10 ani ca pe ruta Bucuresti-Constanta nu sunt trenuri si ca se face mult chiar daca linia este noua , da bun , este clar de ce si chiar nu mai au rost aceste discutii .. Ma bucur ca le-ai zis-o =)) .. Baiazid crede ca eu nu-mi folosesc materia cenusie si ca am ceva impotriva m800,dar in realitate ei au ramas cu 4 trenuri datorita furturilor "cadentate".Chiar si cu cadentare la cata reclama proasta a primit CFR u ,nu cred ca lumea se intoarce la ei inapoi.Decat cu o mega oferta unde ar oferi un pret cam 75% din biletul auto. Aia care aproba trasele sunt niste corupti nenorociti ordinari,cu tzshpe vile .Sa ne mutam un pic spre Pitesti.Sa vedem de ce RT 'ul(a caror trase nu au fost aprobate) nu are mai multe trenuri spre Buc si de ce CFR ul isi pastreaza IR'urile doar.Trenurile le puteti cauta voi,eu postez ce e auto. http://www.autogari.ro/curse?pid=71&did=643&zi=2013-09-11&pas=1-0-0-0-0 Baiazid,Pitestiu si Ploiestiu sunt orase "mai satelit",sa zic asa, decat Constanta.Ploiestiu nu o sa piarda legatura feroviara veci,ca e o chestie legata de timpul de iesire din Buc,si sub 40 de minute nu o sa faci veci nici pe auto,nici cu avionu.Pitestiu ,partial datorita micului ocol feroviar,spre deosebire de A1,face ca sa faci aproximativ la fel in timp atat feroviar cat si auto .. De aia au scos dubarii spaga groasa,si ai doar IR'uri!Nu vezi un RE sau R gen RegioTrans(ale caror trasee nu au fost aprobate,si ai un tren doar seara). Eu nu doresc ca tu baiazid sa ai doar 1 tren lung,si n rest sa bata vantul .. Dar stiu ca daca il spargi si-l faci ARad-Craiova si Craiova-Bucuresti,dand un exemplu pe 1821/2,o sa ajungi sa nu prinzi legatura in Craiova de la Arad,transbordezi in Craiova 600 de oameni cu bagaje,si o sa ajungi sa stai cu orele in Craiova sa mergi la Bucuresti.Ca un contra exemplu circulam cu Galati-Timisoara pe tronsonul Razboieni(sau Aiud)-Deva.. Si iti spun trenul era plin in 6 vagoane.Nu pot sa zic ce era pe tronsonul Tg Mures-Galati.. dar stiu ca taraiau un EA cu 3 vagoane la un tren decapitat!Ca din Tg Mures nu se strangeau de alea 3 vagoane.Fapt care a dus la anularea lui .. Si acum vin si te intreb pe tine.Decat sa le cipartesti si sa nu mai ai nimic.Nu pastrezi trenul ala rentabil si lung care face 20 de ore ca asa e natura infrastructurii CFR,dar ai cat de cat un profit,decat sa ti bagi picioarele efectiv in el mers?! Normele tale europene sunt pentru tari care nu acumuleaza intarzieri de 5 ani intr-un an,la cateva zeci de trenuri IR ramase. Partial trenurile lungi inca isi au menirea in Romanica,ca ,chiar daca faci mult,ajungi la destinatie fara complicatii majore .. Noi nu suntem ca europenii .. Noi doar am intrat in UE,dar la gandire inca suntem ca si-n comunism.Nici pe mine nu ma bucura asta,dar am vazut destul de multe chestii europenizate,doar de dragul de a europeniza.Avem oboceiul de a lua unele lucruri din afara,cu toate ca sunt proaste ca noi,dar noi le luam doar sa fim in rand cu lumea .. Ungaria nu stia schimbat mersul mai deloc in ultimii ani!! Doar s-au concentrat pe eficientizarea materialului rulant.Ei inca au trenurile alea lungi de navetisti(si alti calatori) din colturile tarii care merg la Budapesta.La noi doar s-a scumpit biletul,si trenurile le-am ciopartit pe motive de nerentabilitate,in loc sa cumparam automotoare sau sa vedem ce nu merge... In incheiere zic atat.Acest 2801 iti demonstreaza ca si cu ocol,la un pret rezonabil , tot se circula.Ca CFR Calatori nu sunt capabili sa scoata profit e partea a 2'a.. Desi eu cred ca au scos profit din el pe tot segmentu Sibiu-Mangalia,atat cat sa-l fi plimbat pana in 9 decembrie gol Sibiu-Constanta. @maris.constantin ,esti relativ nou,si tu generalizezi,ca ai vazut ca CFR a scos trenuri pe anumite rute .. Lasa-ma sa iti fac un pic vederea mai clara... Au fost rute unde CFR opera in pierdere ca isi taraiau DA+2 vagoane.. Au fost rute gen Botosani sau Piatra Neamt,unde CFR are intentionat muta-te trenurile la ore stupide pentru naveta sau pentru legaturi,unde se vede cu ochiu liber ca alea sunt mutate acolo sa care aer sa fie declarate si dedicate lu x si y ,sau sa ingrase dubarii.. Ia si cauta legatura Botosani-Timisoara pe CF , sa vezi.Timp de asteptare minim 35'.Pai ori ca-l stai pe peron in asteptarea lui Iasi-Timisoara,ori ca-l stai in vagon timp de 15' in care se manevreaza,ataseaza si verifica trenul spre Timisoara .. aproximativ tot dracu ala e.Mai ales ca nu am vazut ca Suceava-Veresti sa fie facute cu o Malaxa/Desiro/etc. m207 ca sa vorbim la subiect,cu un mers execrabil in ultimul an de existenta si-a scos 60% din cheltuielile aferente liniei(intretinere,personal,MR,etc).Si aici vorbim de date oficiale nu inflorituri.In ultimele 3 luni ,din ocombrie pana in februarie anul viitor cand a preluat RT, chiar au facut un orar misto,cu legaturi la tot din Simeria,cu trenuri la pranz pentru navetistii care veneau in Hunedoara.Frica blatistilor ca nu mai au tren a determinat o cumaparare masiva a biletelor.. Eu cred ca ne indreptam la un peste 80% rentabilitlate.Asta in conditiile in care la noi 6 perechi de trenuri erau facute cu EA+3 vagoane.. Am avut si cazuri iarna cand la treunl de dimineata se circula cu 5 vagoane .. Si ce trenuri ?! Aveam vagoane 20-54/55/57/59.. In speta 20-54/55 ale Timisoarei scoase de pe Foame(intrasera 20-49 si apoi 20-492x) dupa ce-au facut 6,7 luni si reparate un pic,erau excelente. Nu am nimic cu RT'ul ca au pastrat mare parte din trenurile navetistilor .. 5,6 dimineata si cel de ora 16:00... dar in rest trenurile lor cara aer.Este adevarat ca un BB consuma mai putin decat un EA.. dar as fi curios cat sunt de rentabili pe M207.. Totusi eu cred ca scot ceva,ca altfel plecau de mult. Si daa... daca nu avea rama care sa mearga si la ciori , probabil ar fi cum au adus o din revizie.La noi navetistii de dimineata sunt civilizati .. Nu i vezi cu seminte si cu bere .. Majoritatea motaie pe traseu,sau schimba o vorba cu alti colegi .. Noi nu suntem un oras mare , si nu avem pretentii de oras mare,dar lumea e cat de cat civilizata,drept dovada nu o sa vedeti mormane de gunoi in Hunedoara sau Deva pe strazi. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 10 Sept 2013, 14:32 | |
| Daca mai adaugam si aspectul folosirii timp de 2 ani a podurilor dunarene vechi din 1895, de la Borcea si Cernavoda... va spori si mai mult gradul de neincredere in oferta CFR Calatori pentru Bucuresti-Constanta. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 10 Sept 2013, 14:40 | |
| Probabil daca s-ar circula cu 160 pe M800 , sa reducem din timpi si mai mult,ar fi o chestie .. Dar eu ii cred in stare pe nenorocitii aia de sabotaj daca isi pierd painea de la gura .. Ca asa e in Romania ,legea e doar pentru unii.. E ca si cu locurile de parcare din Bucuresti .. Ala e locu lui domnle,cu toate ca nu plateste nimic pentru el,dar asa ii s-a pus lui pata .. Si s-a ajuns de multe ori in Bucuresti la sabotarea masini prin taierea conductelor cu lichid de frana,sau perforarea rezervorului(asta ca cele mai rele chestii) .. Asa lichieni au unii in cap.. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 10 Sept 2013, 14:58 | |
| baiazid se contrazice pentru cadentate pe linia 800, si ca nu sint trenuri de pe la ora 8 pina spre dupa masa.
Baiazid! degeaba te contrazici cu specialistii CFR ei inteleg cu totul altceva: acuma au bagat peste vara trenuri la diverse ore dar LUUUNGI. Asa au inteles ca rezolva problemele, trenurile din tara pentru Bucuresti le-au prelungit pina la mare, au mai pus vagoane pentru bucuresteni.
adica indifernet de ora au fost muuulte vagoane. Dupa sezonul estival o sa revina la 4 trenuri pe zi pe o linie ,,modernizata" de unde sa vada ei ca in alte tari sint trenuri de mare viteza aproape cadentate?Si apoi ce, oamenii merg la mare iarna? nici 4 trenuri nu sint pline.
Normal ca nu sint pline ca oamenii merg repede la autobuze sau merg cu masina.Altfel dupa cum ai scris pe aici ,ar fi fost posibil sa stai in Constanta si sa ai serviciul in Bucuresti, sau chiar invers. Baiazid poate ar trebui sa le explice careva specialistilor de virsta RB, ce inseamna mers cadentat. Ei se gindesc la armata si tot asa s-au prins si astia tineri care vin specialisti din urma.
Sau poate gindesc altfel cadenta, 24ore/4 trenuri, e o cadenta de un tren la 6 ore sau nu vedem noi cadenta? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 10 Sept 2013, 15:03 | |
| - Karpaty a scris:
- Ce o fi asa de greu de inteles ca pe relatia Bucuresti-Constanta se favorizeaza transportul auto , sunt autocare din ora in ora , e clar ca pe aceasta ruta trenul trebuie sa piarda si aia cu autocare sa cistige .
Discutiile astea interminabile de 10 ani ca pe ruta Bucuresti-Constanta nu sunt trenuri si ca se face mult chiar daca linia este noua , da bun , este clar de ce si chiar nu mai au rost aceste discutii .. - DUAL a scris:
- Ma bucur ca le-ai zis-o =)) ..
Dual, eu cred ca tu te faci ca nu observi ca el ti-a zis-o de fapt tie , pentru ca dintre noi doi tu esti ala care crezi ca 4 trenuri pe M800 sunt arhisuficiente. Dupa cum vezi esti cam singurul. - DUAL a scris:
- Baiazid crede ca eu nu-mi folosesc materia cenusie
A fost chiar un compliment pentru ca nu am zis ca iti lipseste, ci dimpotriva. - DUAL a scris:
- si ca am ceva impotriva m800,dar in realitate ei au ramas cu 4 trenuri datorita furturilor "cadentate".Chiar si cu cadentare la cata reclama proasta a primit CFR u ,nu cred ca lumea se intoarce la ei inapoi.Decat cu o mega oferta unde ar oferi un pret cam 75% din biletul auto.
Nici tu nu mai stii ce zici, mai devreme afirmai ca se plimba trenurile goale si trebuie rame ,acum o dai cu furturile...Stai linistit ca daca schimbi timpii aia nesimtiti lumea se intoarce la tren pentru ca pentru multi autocarul este neconfortabil iar viteza trenului precum si durata de deplasare pot ajunge sa bata busul rau de tot. Trebuia doar sa se vrea. - DUAL a scris:
- Baiazid,Pitestiu si Ploiestiu sunt orase "mai satelit",sa zic asa, decat Constanta. .
Asa, si ? Eu comparam cu Brasov, Buzau sau Craiova pentru ca ma gandeam strict la distanta. Sunt destule trenuri spre Ploiesti, nu crezi ca si spre Constanta ar fi o.k. macar unul la doua ore ? Cand am spus ,,satelit'' nu m-am gandit la apropiere ci la numarul de bucuresteni care au diverse treburi prin Constanta si care sunt mult mai multi decat cei care au treburi in Pitesti, Ploiesti sau mai stiu eu pe unde dar tot atat de adevarat este si faptul ca fara un serviciu de viteza (macar 2h Bucuresti-Constanta) nu vor lasa masina din mana. - DUAL a scris:
- Eu nu doresc ca tu baiazid sa ai doar 1 tren lung,si n rest sa bata vantul .. Dar stiu ca daca il spargi si-l faci ARad-Craiova si Craiova-Bucuresti,dand un exemplu pe 1821/2,o sa ajungi sa nu prinzi legatura in Craiova de la Arad,transbordezi in Craiova 600 de oameni cu bagaje,si o sa ajungi sa stai cu orele in Craiova sa mergi la Bucuresti.
A innebunit lupul :shock: Dar cum de vrei sa spargi tu saracul tren taman la Craiova, ce-i cu tine, nu ti-e bine ? Trenurile se schimba la Bucuresti. - DUAL a scris:
- Normele tale europene sunt pentru tari care nu acumuleaza intarzieri de 5 ani intr-un an,la cateva zeci de trenuri IR ramase.
Mai degraba model decat ,,norme''. E chestie de matematica, dar poate fi o solutie: cu cat ai trenuri mai scurte cu atat ai mai putine intarzieri La asa remarca asa raspuns. - DUAL a scris:
- Ungaria nu stia schimbat mersul mai deloc in ultimii ani!!
In ultimii ani nu, dar nu este nici acelasi de pe timpul cand erau ,,populari'', pentru ca ei chiar au evoluat in acest sens. Daca tot te uiti la mersul lor e usor sa observi ca are o logica iar cadenta este prezenta in 90% din cazuri. La ei pe o magistrala trenurile pleaca din 15' in 15', din 30' in 30', din 60' in 60' si din 120' in 120' la minut fix si opreste in statii la ora si minut fix de fiecare data. La noi cica se da vina inca pe furturi dar problema de fapt e ca nu ne place ordinea. - DUAL a scris:
- Doar s-au concentrat pe eficientizarea materialului rulant
Da, pentru ca ei asigura mentenanta anuala la infrastructura iar materialul rulant are unde sa fie eficient. Ramele electrice nu numai ca asigura o mai mare economie in general dar si timpi mai buni de deplasare, accelereaza mai repede si franeaza mai repede decat materialul rulant clasic.[/quote][/quote] |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 10 Sept 2013, 15:28 | |
| - dan tm a scris:
adica indifernet de ora au fost muuulte vagoane.
Multe vagoane = pipi + caca mult, astea sunt prinse ca bonus de la Bucuresti spre Constanta si de la Constanta spre Mangalia in sezon. Da vrei si aer conditionat dincolo de Constanta ? Pai pentru ce, sa imprastii mirosurile, nu, nu, mai bine deschizi geamul ... Am vazut la polonezi trenuri IR cu trei vagoane care pendulau la 1-2 ore in toate directiile si nu se mai plang, numai la noi te lasa trenul ,,la scara'' si trebuie musai material rulant. Iar toate resedintele de judet trebuie sa aibe tren direct cu Bucurestiul Eu cred ca mai important decat tariful sau din cate vagoane este compus trenul este viteza de deplasare si iar CFR Calatori se pricepe de minune sa ne facem sa credem ca Romania este o tara cat un continent :shock: si de-aia fac trenurile doua zile pana la capat. Sau ca trenul CFR de fapt este un avion si de aceea decoleaza atat de rar pe zi la ore ciudate. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 10 Sept 2013, 15:43 | |
| Nu baiazid .. ai dedus gresit .. Acum la cati calatori sunt,nu si scoate banii CFR ul cu astea 4 vagoane .. Normal ca nu se justifica suplimentarea .. Linia are potential enorm,dar aici nu sunt de acord cu parerea ta,cum ca,cadentarea e solutia .. Cadentare da la 1 ora,2 ore da .. cu Desiro de 72 de locuri electrice poate da.Ti-ai scoate banul.Altfel nu vad cum cu un EA energofac faci tu 4 vagoane pline de la CT la Bucuresti.Pastrate EA+5,6 vagoane dimineata si seara in weekenduri vineri seara,duminica seara. Eu nu as amesteca trenurile din tara care vin si nu le-as baga in B Nord.. Legatura cu Bucurestiu amenajata doar de Baneasa .. Trenurile din tara nu le-as mai oprii de la Baneasa pana la Fetesti si apoi Medgidia si apoi CT. Pentru Bucuresteni as impune trenuri de dimineata cu plecare din Bucuresti spre CT.Pentru cei fara bani trenuri RE din Bucuresti Nord,cum e sibiul pana la Mangalia,iar R uri din Buc Obor pana la CT. Eu recunosc ,nu cunosc situatia de la Obor.Nu am circula cu vre-un regio pe ruta aia.Nu sunt genul de persoana cu gura mare,unde n-am habar ,ciocu mic.Pe m800 circul din '89 incoace,si am habar,am fost si inainte ca elev,ca student la mare,apoi ca om cu servici. Despre M800,stie toata lumea,ce si cum,ca s-a scris 4 x 100 de pagini cel putin in ultimul an.
Am rupt 1821/1822 la Croiva din cateva puncte de vedere: 1. Acolo l-ar fi rupt si CFR.(vezi cazu Galati-Timisoara(Tg Mures),Bucuresti-Timisoara(Sibiu) si dupa ce a fost reparat podul de la Carta. 2. E nod de cale ferata 3. Are revizie proprorie de vagoane. 4. M-am incadrat in limita de 400 de km pe care tu ai dat-o sumar.
Am prezentat 1821 ca 1621/1622 a fost rupt si s-a vazut cu ce-am ajuns.Galati-TM nu o sa mai fie reinviat niciodata din pacate.Iar un eventual Baia Mare/Satu-Mare-Brasov si apoi Brasov-Bucuresti ar fi cam fara cap... Asa ca 1821/1822 parea cel mai ok tren de spart.Ah era sa uit ,moldovenii inca sunt cei care circula cel mai mult cu trenul,asa ca nu vad la ei un tren de lung parcurs sa fie spart .. Gen foamea sau 1661/2/3/4/5..etc Sa revenim la asta .. spune-mi cum l-ai sparge tu si am sa te confrunt. Tine minte ca in momentul de fata trenul circula 6/7 vagoane iarna,iar in sezon cu 14,care nu sunt de ajuns.
@ maris constantin.. Am uitat sa iti spun ca si eu militez pentru un 1624,dar el nu e rentabil pentru "specialisti" ca ai deja Transilvania si apoi apoi ai 1527/8 si 1621/2.. Daca zic sa-l facem grupa la 1621 ma ucide Doctorul ,daca zic sa circule de sine statator,nu e ok cu CFR ul .. deci alte solutii ? Una ar fi ca un eventualul 1620 sa circule Timisoara-Arad-Brasov,dar infrastructura proasta + modernizarile o sa ti alunge calatorii |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 10 Sept 2013, 16:25 | |
| E greu sa avem o discutie din care altii sa inteleaga ceva . Deci, ce spui tu: - DUAL a scris:
- Am rupt 1821/1822 la Craiova din cateva puncte de vedere:
4. M-am incadrat in limita de 400 de km pe care tu ai dat-o sumar.
Si ce-am spus eu: - baiazid a scris:
- Se pot trage insa niste concluzii, deoarece nu mai suntem in anul 1989 si nici nu vom mai fi vreodata:
1. trenurile de lung parcurs (peste 400km) nu mai sunt cautate din ,,n'' motive: tariful ridicat, lipsa de mobilitate a populatiei, viteza comerciala scazuta. Si atunci esti nevoit sa reduci trenurile de lung parcurs...CFR le-a redus insa le-a inmultit si opririle ceea ce inseamna greseala fatala, prost management.
In concluzie deci unde am spus eu ca trebuie sa limitezi toate trenurile de peste 400km doar tu stii . Nu sunt pentru astfel de trenuri dar asta nu inseamna ca vreau sa dispara, nu sunt ,,pentru'' in conditiile in care se prezinta acum (raport tarif/viteza comerciala) Este o ineptie insa sa ai trenuri care parcurs sute de kilometrii si care au o oprire in medie la 20-25 km. Si mai au si tarif de IR. Mai ales cand nu ai nici macar alternativa la rang. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 10 Sept 2013, 16:51 | |
| - baiazid a scris:
- Se pot trage insa niste concluzii, deoarece nu mai suntem in anul 1989 si nici nu vom mai fi vreodata:
1. trenurile de lung parcurs (peste 400km) nu mai sunt cautate din ,,n'' motive: tariful ridicat, lipsa de mobilitate a populatiei, viteza comerciala scazuta. Si atunci esti nevoit sa reduci trenurile de lung parcurs..
restul acestui punct,perfecta dreptate... Dar ce ai scris aici , tu cu manuta ta,am contrazis-o prin simplul fapt ca 1821/1822 circula cu 13 vagoane.Ce-i drept a fost si sezon,dar in extrasezon tot are 6,7.Se circula cu 2 cusete!si un dormitor tarait pentru oficialitati!Dormitorul,rar 4,5 compartimente pline... dar la cusete e rupere!Mai ai 4 B uri + 1 A .. iar din Craiova nu te poti duce efectiv la baie datorita navetistilor,care nici macar nu apar in tren .. Sa aud de la cineva ca s-a completat fisa cu grad de ocupare al unui tren de 25% in conditiile in care navetistii stateau in picioare! :shock: Zici Romania si tragi apa! Eu cand nu gasesc loc la 1822 sau nu mi place compunerea ,schimb la Teius si ma duc cu 1742(pana anul trecut in decembrie) iar acum 1632... dar cati stiu sa faca asta? Plus ca exista un risc ca foamea sa intarzie sa nu prind din Teius legatura. Doar de 1742 puteam sa zic ca era mai lejer si gaseai compartimente cu 2,3 persoane,dar si-asa avea 5 B uri si erau calatori in toate.1632 era/este/si va fi rupere .. e echivalentul lui 1822.. Au fost cazuri cand 1632 nu aveai loc sa scuipi ,ca erau concerte in Bucuresti sau in Cluj si lumea nu avea altceva mai bun ... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 10 Sept 2013, 18:15 | |
| 1632 D/L are 13 vagoane, iar 1742 are 8 vagoane, azi dimineata 1632 a avut tot 13 iar 1742 7 vagoane. Nu stiu ce sarpe gigant vor face cu 10742 2 trenuri intr-unul singur. O sa fie macel. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
| |
| | | | RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |