Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia

In jos 
+67
Razvan Tudor
mielutu zburator
marius_catalin84
Dutzu
kristi kkk
marius664
@ndrey
dan tm
Mihay
AndiCFR
DPS
DB Robert
Grigor
63-1143-5
gtavicecity
cardinal
AlexD
TVlad
Luna
unguru22
Balto
romaniaetc
NicuS
alexand3r
sovidiu
Shinkasen
MariusM
Spartan1948
allred
sibiustation
halmarius
maris.constantin
AMX 97-0548-4
dan_dinamo_bm
florin29sv
Andrey_tm
ATM
baiazid
cristy79
ANDU2100HP
COSTACHE MIHAIL
Teodor
crystynyca
didinul
Vitosa
mureseanu_976
Radu Tudor
Vlad
AndreiStefan
Desiro256
phnegativ
manuela
Jhonyla
Adrian78
92Dragos
billy752-istu
IonutCFR2009
cristi CFR
Dr2005
Katalin4653
razvan - trenuri
Alex Avram
Nesebar
Adirmvl
mariuscfrbucuresti
DUAL
ionutz85
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Icon_minitimeLun 09 Sept 2013, 13:32

dan tm a scris:

Si partizile de tren nu comunica superiorilor ca pe anumite trenuri sint calatori?
Am auzit o poveste despre o fapta reala cum ca pe ruta ............. trenul circula cu navetisti in picioare , toti aveau abonamente si bilete iar cand a venit controlul civil a trecut in procesul verbal , grad de ocupare 25% , nasul a facut urat , "domnule nu vedeti ca sunt calatori in picioare , gradul de ocupare este 150% ?" ei au spus ca nu conteaza iar trenul pana in acel moment avea 2 Desiro iar ulterior a ajuns la 1 Desiro iar calatorii mergeau ca sardelele in cutie plus ca ramaneau pe jos .
Asta cum se traduce ? Nepasare si indiferenta , cand trebuie sa se aleaga prafu ca asa este dictat de sus asa se intampla .

_________________
595423RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Bdeem_8496_aRE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Bdeem_8496_aRE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Icon_minitimeLun 09 Sept 2013, 13:45

Cand am inceput facultatea, a doua sau a treia oara cand m-am intors la Cluj am luat trenul pana in Sibiu si de acolo urma sa iau Dacosul. Doar din Sibiu mai era un loc. Pe atunci picau stanci pe Valea Oltului, am facut transbordare la Cornet, s-a dus Dracu autocarul, noroc ca am avut la cine dormi in noaptea aia in Sibiu. In fine. Dar imi zicea o atunci o fata din tren, studenta la Sibiu ca personalul de la 3 si ceva dupa-masa avea de luni pan sambata doua Desiro, iar duminica doar unul. Ghiciti cat de aglomerat a fost. Plus bagajele studentilor. Si mai ghiciti cati studenti mai mergeau cu personalul de la Valcea la Sibiu la scurt timp dupa.

Ca e nevoie de mai multe trenuri intre multe orase nu neg, dar, totusi, asta inseamna ca nu poate sa mearga treaba pe alte trasee?
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Icon_minitimeLun 09 Sept 2013, 14:09

Se pot trage insa niste concluzii, deoarece nu mai suntem in anul 1989 si nici nu vom mai fi vreodata:

1. trenurile de lung parcurs (peste 400km) nu mai sunt cautate din ,,n'' motive: tariful ridicat, lipsa de mobilitate a populatiei, viteza comerciala scazuta. Si atunci esti nevoit sa reduci trenurile de lung parcurs...CFR le-a redus insa le-a inmultit si opririle ceea ce inseamna greseala fatala, prost management.

2. orasele mari nu sunt legate de trenuri printr-o cadenta menita sa fidelizeze clientul iar atunci and exista aceasta cadenta nu este perfecta ci mai degraba o tentativa.

3. sunt pastrate trenuri care fac legatura dintre orase aflate pe magistrala principala electrificata cu cele aflate pe linii secundare neelectrificate doar de dragul unui parlamentar

4.nu exista legaturi intre trenuri iar alea care exista se pierd. Exista in schimb trenuri care pleaca pe mers cu 1'-15' mai devreme decat o posibila legatura.


5 sunt pastrate trenuri regio care leaga orase importante si care opresc absolut in toate statiile in care nu urca si nu coboara platitori doar de dragul de a-i face nasului vila cu piscina. Trenurile regio efectiv inregistreaza viteze comerciale scazute si platitori putini in loc sa efectueze mai multe curse si sa aiba viteza comerciala crescuta.

6.materialul rulant nu tine cont de ranguri si de aici se produce dezordine care se vede in nemultumirea clientului (dau bani de IR si merg cu material rulant de R, dau bani de R si merg cu material rulant de IC = HAOS)

7.sunt pastrate trenuri IC desi nu si-l justifica in niciun fel , dimpotriva, am observat cu totii trenuri R care au acelasi material rulant cu IC sau trenuri R care au viteze mai mari decat IC-ul pe anumite sectii; Si acest lucru se traduce prin bataie de joc la adresa platitorului de bilet IC
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Icon_minitimeLun 09 Sept 2013, 17:08

Multe puncte ma deranjeaza aici : si anume
1. 1822 449 km ,CIRCULA CU 12 VAGOANE .. Deci nu e plin?! Fomile sunt cretineste puse la interval de 2 ore unu dupa altu,cum sa nu le reduca vagoanele,care inca circula pline si la intervalul ala orar.Degeaba ma abureste pe mine Dr 2005 ca vezi doamne Botosaniu nu are calatori,ca stim cum e.Raspunsul acolo se da linia cu dedicatie la RegioTomberon si au anulat(sau mutat prost) trenurile intentionat.Vezi cazul M207(asta imi era mai la mana),si multe altele.

2. Cadenta la ce ? Hai sa fim seriosi cu cadentzatu asta si n special pe m800 care e o groaapa de gunoi in care se investesc banii de'am pixul.Ce sa faci cu cadentare pentru viteze sub 100 km/h? Calatorii sunt 1.navetisti(circula la 7 dimineata si 15,16 dupamiaza) pe distante <80 km si 2 ocazionali.In sezon mai e cum mai e si ar fi ok o cadentare dimineata si seara.Dar in rest?!
Noi ca tara nu avem densitate de populatie,care sa se miste ca albinele spre/inspre un oras,exceptand navetistii.
3. Deci liniile sunt clasificate dupa electrificare mai nou ? In UK , unde sunt tzashpe mii de linii si majoritatea neelectrificate au tren londora-spre 100,200 km departare trase diesel.In cazul asta ar intra trenurile Pitesti-Bucuresti,unde sunt calatori,dar orarul prost si degradarea accentuata a liniei dau rezultatul de azi.S-a demonstrat ca si Tg Mures-Cluj are calatori de profit daca ar fi un RE,dar cum sa-i fac eu concurenta lu ala cu autobuzele de cotizeaza la partid?!CUM?!
Nu zic ca sunt eu mega premiera,dar o sageata atasata la Sibiu-Cluj,era cu impact emotional violent pentru dubistii infecti,care pericliteaza viata pasagerilor zilnic.Dar spune la partid ca nu mai da banu,si pac nu mai e trenu..


6.Multumeste cretinilor din Bucuresti,care fac imparteala de zici CFR e a lu ma-sa,si le-a lasat lor mostenire avutia... Tot ce-i nou merge la Bucuresti,le plimba la Urziceni la scursorile societatii ,apoi le trimit cine stie pe unde in tara sa faca IR.

7.In mintea lor IC ul are serviciul restaurant etc,si pentru cei din CFR nu conteaza viteza.La noi IC'urile imediat vor ajunge regio(opriri Buftea,Chitila,Rupea,si multe altele).In speta 531 ca doar ala ce mai e... restul probabil o sa moara.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Icon_minitimeLun 09 Sept 2013, 18:10

1. IR 1822 are 12 vagoane pline. Pe de altă parte, trenul de Botoşani e formată dintr-un singur vagon... şi ăla plin pe sfert (mai puţin vineri şi duminică). Dacă ai fi director la CFR Călători, n-ai prefera să scoţi vagonul ăla de Botoşani şi să îl pui la 1822? Pentru Botoşani ai o groază de Malaxe care şomează. La fel pentru Tulcea, pentru Buziaş ş.a.m.d..

6. Tu chiar ai o obsesie cu Bucureştiul şi bucureştenii... probabil de aia există doar Bucureşti şi provincie Laughing Bucureştiul are vreo 2 milioane de locuitori cu acte (şi cine ştie câţi or mai fi fără). Automat, are şi cel mai mare trafic. În afară de Iaşi - Timişoara, toate trenurile de lung parcurs trec prin Bucureşti. Dintre astea, în afară de un IR Bucureşti - Timişoara, toate au vagoane moderne, climatizate şi cu prize. Ce ai putea dori mai mult? Sau regreţi 20-47-urile? Că atunci alea mergeau pe toate acceleratele şi pe o bună parte din personale. Cu banchete de plastic lipicos, în care te coceai vara şi îngheţai iarna...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Icon_minitimeLun 09 Sept 2013, 18:12

DUAL a scris:
Multe puncte ma deranjeaza aici : si anume
1. 1822 449 km ,CIRCULA CU 12 VAGOANE .. Deci nu e plin?! Fomile sunt cretineste puse la interval de 2 ore unu dupa altu,cum sa nu le reduca vagoanele,care inca circula pline si la intervalul ala orar.Degeaba ma abureste pe mine Dr 2005 ca vezi doamne Botosaniu nu are calatori,ca stim cum e.Raspunsul acolo se da linia cu dedicatie la RegioTomberon si au anulat(sau mutat prost) trenurile intentionat.Vezi cazul M207(asta imi era mai la mana),si multe altele..
Nu te ambala, eu doar am raspuns celor care vor foarte multe trenuri pe distante lungi. Omule, lumea nu mai circula pe distante lungi ca pe vremuri dar ar putea circula pe distante scurte si medii... Dupa ce se satura lumea de masina, dupa ce creste puterea de cumparare poate vom avea nevoie de mai multe trenuri. Exemplul tau nu e elocvent pentru 49km, mai conteaza si ce gari de parcurs sunt pe ruta si alte treburi.Daca vrei sa ne spui ca trebuie reinviat mersul din 1989 ala plin de trenuri nu cred ca ai gasit adresa.

DUAL a scris:
2. Cadenta la ce ? Hai sa fim seriosi cu cadentzatu asta si n special pe m800 care e o groaapa de gunoi in care se investesc banii de'am pixul.Ce sa faci cu cadentare pentru viteze sub 100 km/h? Calatorii sunt 1.navetisti(circula la 7 dimineata si 15,16 dupamiaza) pe distante <80 km si 2 ocazionali.In sezon mai e cum mai e si ar fi ok o cadentare dimineata si seara.Dar in rest?!
Noi ca tara nu avem densitate de populatie,care sa se miste ca albinele spre/inspre un oras,exceptand navetistii...
Esti tare insa daca ai stii cati constanteni merg zilnic la Bucuresti si invers nu ai mai vorbi. Si majoritatea cu...masina proprie, nici nu mai pun autobuzele. Constanta este un oras satelit al Bucurestiului, bucurestenii au proprietati aici, cartiere intregi, au un cartier al lor pe malul marii dar ce stii tu despre treaba asta ? Insa ei merg pe autostrada pentru ca trenul face trei ore si nu doua, nu exista trenuri la ore convenabile si nu exista trenuri toatra ziua asa cum ar fi normal sa fie intre doua poate cele mai importante orase din tara. Pentru ca dincolo de statistici in sezon in Constanta locuiesc in plus cam 100000 de oameni iar in extrasezon macar 20000.

Cu cadentarea castigi in timp clienti daca ai rabdare insa tu probabil te numeri printre cei care politica CFR Calatori care vrea sa ajunga la un tren pe zi pe M800, ca sa aibe hotii timp sa fure cabluri si autocarele sa circule din 5' in 5'. Ce sa mai zic de austriecii care au toate pompele, pai ei sa nu traiasca ?. N-ai trenuri ore intregi intre Bucuresti si Brasov iar tu nu esti de acord cu cadentarea, ce sa spun...

Acum cativa anui chiar a fost cadentare intre Bucuresti si Constanta cu trenuri la cca 2 ore pe intreg parcursul zilei insa nu arezistat decat vreo doua luni, foarte logic dealtfel avand in vedere ca trenul facea 4h30' :shock: si se lucra la linie. Dupa aia, desi s-a facut si 2h15' in practica nu a mai existat nicio cadentare...Ordin de sus, in schimb dubele au trecut la 45' si si-au schimbat confortul , apoi au inceput furturile de cabluri... Deci despre ce vorbim noi aici ?


DUAL a scris:
3. Deci liniile sunt clasificate dupa electrificare mai nou ? In UK , unde sunt tzashpe mii de linii si majoritatea neelectrificate au tren londora-spre 100,200 km departare trase diesel..
:shock: Compari Romania cu UK-ul dar nu stii cu ce se mananca o cadentare. Pai invata tot de la UK ca ei de pe magistralele de viteza, principale sau cum le spui tu nu trimit rute pe linii secundare daca pot sa faca o banala legatura. Ia vezi, dar la nemti cum e ? Ai linie noua de 140-160 electrificata si tu trimiti o sageata de 120 ca sa se plimbe la Tulcea...Si asta pentru ca nu ai cap, pentru ca daca aveai mai bagai un tren spre Constanta sa fie 5 ca si-asa ti-ai batut joc, iar din Medgidia bagi un automotor ca RE si ai rezolvat problema.


DUAL a scris:
6.Multumeste cretinilor din Bucuresti,care fac imparteala de zici CFR e a lu ma-sa,si le-a lasat lor mostenire avutia... Tot ce-i nou merge la Bucuresti,le plimba la Urziceni la scursorile societatii ,apoi le trimit cine stie pe unde in tara sa faca IR.
Pai la fel ca in UK, nu ? Wink Si la ei vagoanele de regio merg pe IC si viceversa.



DUAL a scris:
7.In mintea lor IC ul are serviciul restaurant etc,si pentru cei din CFR nu conteaza viteza.La noi IC'urile imediat vor ajunge regio(opriri Buftea,Chitila,Rupea,si multe altele).In speta 531 ca doar ala ce mai e... restul probabil o sa moara.
Iar in mintea mea in cea ce priveste CFRCalatori vad dezordine, haos si nepasare. Tu vezi la fel ?

Nu cer sa fi de acord cu mine dar cer sa ma combati in mod serios.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Icon_minitimeLun 09 Sept 2013, 20:05

@Dual , fara suparare Bucuresti e unul singur , restul tarii e provincie , normal ca ce e nou vine in primul rand la Bucuresti si apoi pleaca in provincie , la Bucuresti se iau deciziile pentru intreaga tara , aici se taie si spanzura , asta e , daca aici e capitala ce sa facem , avem tot ce e nou . Laughing 
Stiu ca nu prea e corect , eu mereu am fost de parere ca toti din tara asta formam Romania si toti ar fi normal sa avem aceleasi beneficii , un minim de confort si macar cateva trenuri bune din fiecare resedinta de judet spre restul tarii , sa se poata deplasa fiecare din judetul sau spre restul tarii dar uite ca mai nou nu este asa , interesele primeaza si favorizarea transportului auto , se stie foarte bine acest aspect , minciuni cum ca nu sunt calatori doar doar mai inghit *rost*i ca nu ducem lipsa de asa ceva mai ales in tara se gasesc multi si se pot duce de nas foarte usor , nu va bagam trenuri ca nu sunt multi calatori dar in schimb va bagam autocare care sunt tot ale noastre a celor de la putere doar ca firma de autocare ne aduc noua profit personal iar trenul aduce profit statului si de ce sa mearga bine compania de stat , ii dam la cap si ne merg noua afacerile bine asa cum vrem .
Vorbim degeaba si ne facem nervi aiurea , ei , care sunt acolo la putere au interesele lor si e normal ca trag pentru ei , doar nu o sa traga pentru populatie .
Cine e batut in cap si accepta galustile lor cum ca nu sunt calatori e liber sa le creada , eu unu nu le voi crede in veci , iar in prezent e normal ca nu iti vine tie lumea la tren daca tu faci tariful cat casa si nu oferi trenuri directe si legaturi bune , bataie de joc fata de calator , asta e .

_________________
595423RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Bdeem_8496_aRE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Bdeem_8496_aRE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Icon_minitimeLun 09 Sept 2013, 20:55

OK pe rand ..
@Dr 2005,nu e vina mea ca aia dupa ce au anulat grupa de Botosani plimba LDH + 1 vagon .. Dupa mine nu;as fi lasat grupa de Botosani-Timisoara(2 vagoane),ca mai bine le plimb pana la Timisoara cu foamea,si preiau eventualul aflux de calatori care stau in momentul de fata in picioare in 3 vagoane.Drept dovada s-a suplimentat anapoda un 20-55 inaintea cusetei din CLUJ ..
Nu plang 20-47.. Dar nu sunt de acord cu chestia sa ia altu decizia pentru mine.Cu aceasta ii raspund si la karpaty .. Nu e logic frate sa decida BUcurestiu cum strica 200 de lei bani publici din toata tzara,pe campanii de sterilizat caini, astfaltat strazi la suprapret,care la prima ploaie au iar gropi .. si exemplele pot continua.

Cand o sa fie dezcentralizarea asta imputita,o sa vedeti voi pe dracu .. cu tot cu 2 milioane de locuitori .. Deocamdata se vede ce face Cluju ,Oradea,Iasiu,Piatra Neamt si Sibiul chiar si Timisoara ,si unde a ramas Bucurestiu(cu tot cu toti banii care vin din tara).Constanta e inca pe clientela politica pe maini cu Bucurestiu,dar om vedea cat mai tine ..

@ baiazid .. asta e doar un exemplu .. te invit la 1632,1742,1668,1654, sa vezi cat de "putina" lume coboara din aceste trenuri .. Toate trec de 400 km pe care tu i ai dat exemplu negativ .. Iti garantez ca un Galati-Cluj ar avea succes.
Mergem in Bucuresti Nord in 1 octombrie sa vedem cati calatori circula cu ce mai ramane dupa extra-sezon .. Cadentarea daca o faci cu Desiro , poate ti-ai scoate banii ,dar sa tarai EA +2,3 vagoane iti zic eu ca e minus clar in defavoarea altor rute care au nevoie de vagoanele alea.
Eu compar cu UK ul de acum 5 10 ani , ca la noi inca nu exista trenuri de mare viteza .. Noi ne strofocam sa dam  drumu la 160,si facem atata cruciulite si anuntam 160 ul de zici ca ar fi avion Concorede...
La ei liniile principale trec prin orasele cheie,la noi sunt orase cheie care nu sunt pe magistrale.Cat despre legaturi,la ei nu exista doar Londra si atat ca la noi Bucurestiul.. Au din orase cu imp majora trenuri pe linii principale cum le zic eu spre localitati mai mici,dar care aduc aport pentru acele centre.
Exemplu: Londra-Oxford(pe o linie secundara,si neelectrificata parca) .. echivalent Bucuresti-Giurgiu,unde ruta directa pentru noi nu mai e o optiune.. la aia poti ajunge in 3 moduri .La noi ...
Nu baiazid ... eu zic ca poti sa implentezi cadenta pe m800,nu o sa strangi de 3 vagoane la 2,3 ore,decat in orele alea de ajuns dimineata la Buc si plecat seara spre CT.. Rest pauza.Si nu , un tren se afla daca e rentabil pe o perioada de 6 luni minim.Eu nu inteleg de ce iti sta in gat sageata din Tulcea? Ti neaparat sa muti calatorii in Medgidia? Ce faci cand iti intarzie shandramaua ?! tii eventualii navetisti ca nu a venit ragalia de pe m800 ca te au lasat tiganii fara cabluri ? De aia MAV are politica mai buna,NAVETISTII aduc banii,deci au prioritate.. Cu toate ca lasa morman de seminte si sticle dupa ei. Doar ca la noi spaga e pe primul loc,si pana nu implementeaza,te am prins ca iei spaga dispari,nu se va schimba nimic.
Trebuie sa intelegi ca ,cum zice karpaty aia de-s pusi acolo sunt pus marionete,si iau ordine de la partid,care isi scoate banii din pomenile dubarilor.Desi nu-l suport pe Basescu,si nu-l halesc pentru ce-a facut cu CFR,avea dreptate cu desfiintarea CFR pentru ca el stia cum se scot banii de partid.Totusi prostia basista e ca nu se numeste un manager privat numit prin concurs!Care sa aiba drept de spanzurat frate.Si atunci sa vedem!Cum a venit GFR ul la CFRM,deja TESA inflorita in ani ,zboara.Gata cu offtopicul,dar direct 2801 nu merge in extrasezon tot ca face concurenta dubei.Se putea pastra 2801 macar pana in 20.

@karpaty si taranu ala de sta la tara ar trebuii sa beneficieze de aceleasi conditii ca tine sau ca mine.Ca toti platim TVA,impozite si dari la stat.De aia baiazid o forteaza grav cu 5 trenuri la CT si 0 la Tulcea .. aia da-i dracu.Sa moara,ei nu tre sa traiasca.De aia Bucurestiu da la Galati si CT ce e bun iar pe Timisoreni ii "prapadeste" cu 22-76.Culmea ca in prostia lor 22-76 e peste 20-83 cu ani lumina.Exemplele pot continua .. dar nu ,la subiect,fiecare regionala sa isi gestioneze propriu material rulant,fie Galati,CT,Iasi,Tm,etc.Si nimeni sa nu care pe nimeni in spate .. Nu esti apt sa scoti profit din trenuri(naveta,IR,IC),sa mori.Asa unii scot bani,gandesc trenurile,trimit la Buc banii si primesc 20-492 xx inapoi,care dupa ce explodeaza,sunt reparate si ajung la Craiova si fac regio =)).Iar altii ,aici nu facem referire la nimeni implicit,ca nu e frumos,dar am vazut IR de 6 vagoane care cara aer,si culmea si material rulant bun.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Icon_minitimeLun 09 Sept 2013, 21:19

@DUAL , ai dreptate , stiu si eu ca un Galati-Cluj ar avea clienti , chiar foarte multi dar ce sa facem daca "specialistii"au alte interese , de ce sa mearga bine trenul cand duba lor poate sa mearga si mai bine .
Ne enervam chiar aiurea , nu are rost , ei taie si spanzura , noi suntem simpli cetateni care trebuie sa acceptam ce fac ei de asta multi au zis gata stop , punem punct la bataia de joc oferita de CFR si ne cumparam masina , plecam la orice ora din zi si din noapte din fata blocului in capatul opus al tarii fara sa ne tina nimeni prin camp 3 ore ca s-a stricat locomotiva sau ca e zapada prea mare si facem intarziere 5 ore plus alte si alte probleme si toate astea la un tarif exagerat cerut de CFR , cu alte cuvinte pe banii mei imi bat singur joc de mine , dar pana cand ? Asa au zis mult si se vede , soselele sunt pline de masini iar trenurile circula goale sau cu 2-3-4 vagoane cand acum 10 ani aveau 15 .
Eu unu am calatorit mult , foarte mult atat in tara cat si in strainatate cu trenul , am mers de mai multe ori cu Galati-Oradea dar si cu Oradea-Galati , am mers cu Galati-Timisoara dar si cu Timisoara-Galati , am mers cu Brasov-Botosani , Craiova-Iasi dar si cu Iasi-Craiova , Satu Mare-Mangalia dar si Sighet-Mangalia , Botosani-Timisoara dar si cu Timisoara-Botosani , cu toate astea care acum sunt istorie eu am mers de cateva ori , aveau calatori cap-coada , eu mergeam cu ele cap-coada , deci erau calatori , acum daca tren direct nu este nici calatori nu sunt si daca ar mai fi sigur ar avea clienti dar si tarifele sa fie mai accesibile nu pret de avion .

_________________
595423RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Bdeem_8496_aRE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Bdeem_8496_aRE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Bdeem_8496_a
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Icon_minitimeLun 09 Sept 2013, 21:48

Toate ca toate dar unde vor ajunge cele 28 de etajate folosite pe trenurile astea?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Icon_minitimeLun 09 Sept 2013, 22:00

AlexD a scris:
Toate ca toate dar unde vor ajunge cele 28 de etajate folosite pe trenurile astea?
Cred ca majoritatea pe Bucuresti-Brasov. Se apropie sezonul schiurilor si va fi nevoie de ele la suplimentari de regio si InterRegio...
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Icon_minitimeLun 09 Sept 2013, 22:52

Sunt cazuri unde trenurile de distanga lunga au succes,dar si cazuri unde nu sunt rentabile .. 1622 am zis si o sa o repet de 10000000 de ori poate le intra bine in cap.E cel mai bun exemplu.Este statistica dar 1621/1622 adevereste statistica!
Faptul ca si 2801 a avut 13 etajate vorbeste de la sine .. Eu am fost cu el in primele 3 zile de la darea in folosinta,intr-o sambata.Si au fost 40 de calatori care au coborat din tren.Chiar crezi ca un tren de noapte care sa faca legatura RE sa ajunga la 7 in Sibiu nu ar fi fost ok ?!E adevarat la intoarcere e nasol cu ora de ajuns in Bucuresti,dar daca i modificau orarul sa plece dupa 23 din Sibiu sa ajunga dimineata la 8,9 in Bucuresti,poate si mai devreme crezi ca nu avea succes ?
Ocolisul e o conjuctura doar,ca nu suntem in stare in democratia asta Putinista,sa intretinem macar ce-a lasat "Ceaucescu" ... Daca se circula Rm Valcea-Pitesti ... iti zic, cu 10 etajate pleca din Sibiu clar!
Daca am avea infrastructura sa se circule cu >80 constant .. Fara restrictii .. iti garantez ca nu ar comenta nimeni ca trenul ar avea o grupa si ar face cu 15' in plus.Dar noi aruncam in carca CFR Calatori chestiile astea.Cand ei incearca sa isi scoata parleala,si sunt si pradati de dubari... In Romania nu exista constiinta civica .. Daca te vezi la stat ,tragi sa faci burta mare.. Garantat cu manager privat ,prin concurs ,nu poezii politice ,CFR in 3 luni e maxim pe plus ,si ai vedea o reacaparare a unor trasee pierdute...
Nu suport ipocrizia asta ,ca privatu in sus,privatu in jos.Nu exista,unu mai bun ca altu,ca toti sunt romani.Acum generalizez,dar romanu e cam invatat sa aiba servitor dupa el,sa se laude,si in unele zone nu-l intereseaza ce ramane dupa el.Nici privatii nu s-au aruncat cu tot cu subventie sa intre pe liniile nerantabile ..

@ baiazid .. Nu sunt ambalat,dar uneori scoti absurditati din tine .. Drept dovada inafara de M800 nu ti-a trezit interesul altceva.Si asta cam denota egoism,fapt pe care l-am expus deja.
Ideea acestui traseu ca RE a fost a TFC. Pacat ca nu au materializat-o complet Cluj-Sibiu-Valcea-Pitesti-Bucuresti.Ca atunci iti dai seama ca era traseu permanent,si nici nu mureau de foame ca nu isi scoteau banii.
Sus In jos
romaniaetc




Numarul mesajelor : 36
Reputatie : 5210
Data de inscriere : 24/09/2010

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Icon_minitimeMar 10 Sept 2013, 01:26

DUAL a scris:
E adevarat la intoarcere e nasol cu ora de ajuns in Bucuresti,dar daca i modificau orarul sa plece dupa 23 din Sibiu sa ajunga dimineata la 8,9 in Bucuresti,poate si mai devreme crezi ca nu avea succes ?
Exista de cativa ani buni tren care circula noaptea intre Sibiu - Valea Oltului - Caracal - Bucuresti Nord. Anul acesta pleaca la 03:10 din Sibiu si ajunge in Bucuresti la 09:35 (1722/1520).

Daca ne referim doar la calatorii din Sibiu pentru Bucuresti, la fel, sustin ideea unui tren care sa circule prin Brasov intrucat e si mai rapid si mai ieftin. Daca ne referim la cei de pe Valea Oltului pentru Bucuresti, trebuie tinut cont ca vorbim de o ruta pe care circula doar 2 trenuri pe zi, iar in atare conditii mi se pare o prostie sa dublezi ruta cu un RE cu acelasi orar ca un tren aflat deja in circulatie, cand tu nu ai un tren de la 15:00 pana la 05:00, nu pana in Bucuresti, dar macar pana in Caracal pentru a putea spera sa ajungi cu o singura schimbare in capitala si sa-ti continui apoi traseul mai departe spre Dobrogea/Moldova/etc  (daca e cazul).

Principala problema nu este nici durata calatoriei (daca trebuie sa ajungi in Gara de Nord pentru a merge mai departe, cu autobuz + metrou de la Pacii tot la timpul scos de un IR ajungi), nici pretul (biletul la RE se apropia de cel de autobuz, dar paradoxal in ultimele 2 saptamani odata cu finalul sezonului estival tot atatia calatori erau si la RE si la IR). Atat timp cat exista doar 2 trenuri in toata ziua, iar din fiecare statiune: Baile Govora, Baile Olanesti, Calimanesti, Caciulata exista minim 4 autobuze directe pt Bucuresti, iar din Ramnic cam unul pe ora, e greu de crezut ca exista sanse reale de a atrage localnicii catre CFR, indiferent de oferta de pret. In momentul actual pana si multe dintre persoanele care beneficiaza de gratuitatea transportului (veterani de razboi, persoane cu handicap, etc) aleg tot autobuzul in dauna trenului. De multe ori gaseam la coada de la bilete de la autobuzul de 04:30 minim 5-6 astfel de cazuri.

Pentru Valea Oltului salvarea de la a mai cara si altceva in afara de aer ar putea veni din partea turistilor. Acestia ar putea alege trenul din mai multe motive: comoditate (daca cineva se afla doar in tranzit in Bucuresti nu mai e nevoit sa se deplaseze cu bagajele de la Gara de Nord pana la capatul orasului la autogara Militari), obisnuinta de a merge cu trenul in concediu, lipsa de informare (inca mai sunt multe personane, in special varstnice, care nu sunt familiarizate cu utilizarea Internetului asa ca inca prefera sa dea un telefon la informatii la gara), confortul (posibilitatea de a te misca in tren) si nu in ultimul rand lipsa unui program strict legat de ora de sosire sau de plecare. Dar atat timp cat nu exista niciun tren in jumatatea a doua a zilei, e imposibil sa vorbesti de turisti, fie ei de weekend, fie de sejur de lunga durata, care sa vina cu trenul...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Icon_minitimeMar 10 Sept 2013, 08:45

De la Bucureşti la Rm. Vâlcea şi Sibiu te cam dezavantajează traseul liniei... în schimb, nu înţeleg de ce nu există mai multe trenuri de la Rm. Vâlcea la Sibiu şi de la Piteşti la Bucureşti.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
maris.constantin

maris.constantin


Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 4855
Data de inscriere : 14/10/2012

RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Icon_minitimeMar 10 Sept 2013, 09:08

DUAL ai dreptate in privinta grupei pentru Botosani,sa se introduca din nou in circulatie aceasta grupa la IR 1765/1766,dar te rog eu nu mai generaliza populatia Romaniei,stim si noi ca sunt necivilizati,in general navetistii,dar acum nu trebuie sa generalizam pe toti calatorii,'orice padure are uscaturiile ei'(cam multe uscaturi,dar na asta e).Se pare ca ai ceva cu Regiotrans-ul,cautand tot felul de motive negative;asta e,trebuie sa te impaci cu idea, sectia Simeria-Hunedoara a fost preluata de ei;era mai bine sa o pastreze Cfr Calatori si sa anuleze toate trenuriile(nu erau renatabile) pe aceasta distanta?
In privinta lui RE 2801/2802 sa fie format din Ramnicu Valcea-Pitesti-Bucuresti N-Constanta-Mnagalia.Si de la noul mers sa fie introdus IR 1625/1626 Arad-Deva-Simeria-Orastie-Sibiu-Fagaras-Bucurest N,pe tot timpul anului,si in sezon prelungit la Constanta-Mangalia,si avand in vedere problemele actuale de pe M300,sa aiba o grupa de la Cluj Napoca-Razboieni-Alba Iulia.Si atunci si cei din Alba Iulia,Orastie,Sibiu,Fagaras ar avea cu ce sa ajunga in Bucuresti dimineata.Atunci nu ar mai fi si IRN 1822/1821 asa aglomerat in sezon,adica daca vrei sa mergi la Bucuresti din Deva,Petrosani,cu probleme urgente, sa ajungi dimineata ai avea sansa sa ai loc(nu in picioare,din Petrosani, cum am patit eu,si multi altii,si chiar si din Tg.Jiu),locuriile fiind ocupate de cei care mergeau pe litoral ca si-au rezervat cu o luna inainte.Problemele astea au fost si cu IR 1696/1695 ,pentru ca l-au tinut anulat pe IR 1991/1992,din motive stiute doar de 'specialistii' de la Cfr Calatori.
Si,parerea mea, e sa fie introduse,din nou,trenuriile IR Craiova-Rm.Valcea-Sibiu-Brasov-Miercurea Ciuc-Bacau-Iasi,cu grupa pentru Sibiu-Vintu-Alba Iulia-Razboieni-Cluj Napoca,IR Galati-Buzau-Brasov-Sighisoara-Medias-Cluj Napoca-Oradea,cu grupa pentru Tg.Mures,si refacerea legaturii a oraselor Tg.Jiu,Petrosani cu Cluj Napoca,printr-o grupa de la Craiova atasata/deatasata in Simeria la IR 1843/1844(spun asta in cazul in care IR 1823/1824 nu e prelungit din nou la Cluj Napoca,avand in vedere ca 'specialistii' nu cauta solutii ca M200A e saturata),si grupa pentru Botosani,la IR 1765/1766.Capetele luminate tin ,vorba ta DUAL,trenuri formate din o vaca si doi vitei,in loc sa faca trenuri pentru calatori,sa nu mai fie facute pe bucatele,gen Brasov-Buzau,Cluj Napoca-Deva,Galati-Brasov.Ca acum nu e plin pe toata durata distantei(tot din cauza lor ca au limitat distantele),uni urca ,alti coboara,de aia e tren.Calatorii in general apeleaza la inceput la mersul trenului,exemplu clar Tg.Jiu,Petrosani ,se uita daca au tren catre Alba Iulia,Cluj Napoca si surpriza,nu exista,apoi suna la Normandia,unde vad ca au doua curse directe,la fel si cei din Craiova si Rm.Vlacea ,se uita la mersul trenului unde constata ca nu exista si suna la Dacos,surpriza vine, au o gramada.Sau sa mergi din Craiova la Brasov sau Iasi cu un microbuz,in care soferul la treceriile cu calera ferata ignora semnele sau oboseala isi spune cuvantul,nu prea e ok pentru calator dar nu are ce face alege duba pentru ca tren nu are.Sunt dezamagit ca preluati ideile ca unele trenuri nu ar fi rentabile,din contra ar fi calatori ,dar trebuie imbunatatita oferta,puse trenuri directe,pentru ca nu mai e cazul sa astepte 2-3 ore, calatorul ,legatura intr-o statie,sau cu schimbare,sa nu mai fie trenuri pe bucati,gen Galati-Brasov,schimbare Brasov-Cluj Napoca,mai prinzi si o intarziere de 100 de minute,s-a dus si legatura si tot,si fugi repede la duba, ca nu mai astepti inca 3-4 ore pana la urmatorul.Si sper sa nu mai vina cineva sa imi zica ca de ce Arad-ul are nevoie de 2 trenuri catre litoral,sau de ce sa se formeze in Craiova,pentru ca trebuie refacuta legatura directa(cu 3-4 trenuri si doua grupe de vagoane ar fi rezolvata problema,care aceste trenuri sunt dar circula pe bacatele) intre toate orasele mari sau mici,gen Arad-Sibiu;Timisoara-Iasi(Botosani);Craiova,Rm.Valcea-Cluj Napoca,Brasov,Iasi;Tg,Jiu,Petrosani-Cluj Napoca,Alba Iulia-Sibiu;Brasov-Iasi;
Sus In jos
Continut sponsorizat





RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   RE 2801/2802  Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 24 Icon_minitime

Sus In jos
 
RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
Sus 
Pagina 24 din 40Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» IR 1688/1687 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
» IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
» IR 10192/10196/10198 Timisoara Nord/Deva/Resita Nord - Mangalia
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» Ramnicu Valcea - Sibiu 12.08.2009

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-
Mergi direct la: