|
| RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
+67Razvan Tudor mielutu zburator marius_catalin84 Dutzu kristi kkk marius664 @ndrey dan tm Mihay AndiCFR DPS DB Robert Grigor 63-1143-5 gtavicecity cardinal AlexD TVlad Luna unguru22 Balto romaniaetc NicuS alexand3r sovidiu Shinkasen MariusM Spartan1948 allred sibiustation halmarius maris.constantin AMX 97-0548-4 dan_dinamo_bm florin29sv Andrey_tm ATM baiazid cristy79 ANDU2100HP COSTACHE MIHAIL Teodor crystynyca didinul Vitosa mureseanu_976 Radu Tudor Vlad AndreiStefan Desiro256 phnegativ manuela Jhonyla Adrian78 92Dragos billy752-istu IonutCFR2009 cristi CFR Dr2005 Katalin4653 razvan - trenuri Alex Avram Nesebar Adirmvl mariuscfrbucuresti DUAL ionutz85 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 10 Sept 2013, 18:33 | |
| Fac același lucru ce au făcut și cu sezonierele Suceava-Mangalia și Iași-Mangalia. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 10 Sept 2013, 19:39 | |
| Am mai scris pe forum, 1632 a fi putut fi pusprin Craiova sau chiar prin Valea Oltului, si asa ar inlocui si sobolanul de la 5:25 sau la cat pleaca la Bucuresti din R. Valcea. E drept, ala circula cuplat de la Valcea la Caracal cu Sibiu - Tg. Jiu, dar solutii se pot gasi daca se vrea. |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 10 Sept 2013, 19:56 | |
| Dual te contrazic putin,relativ nou pe acest site,da....dar in calea ferata am 3 ani deja,pe langa faptul ca sunt pasionat de trenuri si Cfr Calatori de cand eram copil,sper sa nu mai zici nici in gluma ca 1822/1821 sa fie spart ca poate vede cineva si vine cu idea geniala(glumesc,nu au cum),si in mare parte mergem pe aceleasi idei dupa cum observ....Cu referire la IR 1632/1631 si IR 1742/1741 e o soltuie temporara pana la noul mers de tren,din cauza intarzieriilor mari de pe M300,si am vazut cu totii ce intarzieri a acumulat 1632/1631 din mai pana azi,ca daca tampitii nu il anulau pe 1625/1626 era de acum solutia,ca pentru un tren nou acum e o avere si lasa pana se va face mersul nou.Probabil ei s-au bazat si pe M800 si pe 1632/1631 si 1821/1822 ,nu s-au asteptat la intarzieri asa mari la 1632/1631.Spre fericirea noastra,si cei de la Cfr Calatori,i-au in calcul de la noul mers sa il reintroduca pe IRN 1625/1626 si pe IRN 1991/1992 din cauza ca au fost foarte aglomerate si debandada pe trenuriile 1695/1696 si 1821/1822 in sezon,si foarte multe sesizari anul asta pentru cele doua trenuri.Nu stiu cine a avut idea tampita sa prelungeasca trenuriile ,de noapte, pentru capitala,la Managalia in sezon,sau cine a vrut sa isi bata joc in halul asta de calatori prin incercarea de anul asta cu ele prelungite pana pe litoral.Si poate,din cauza asta il anuleaza pe 1632/1631,ca se bazeaza ca vor pune o grupa de la Cluj Napoca in Vintu la 1625/1626,de la noul mers,(si din nou ma repet sa nu imi sara in cap din nou IR1822 ca de ce Arad-ul are nevoie de 2 trenuri pentru litoral,pentru ca e chiar nevoie de 1625/1626 pe tot timpul anului,din statia de formare Arad).Sa speram ca la anul in sezon vor circula si cele doua sezoniere din Ardeal, si anume, si Bihor si Liviu Rebreanu,pe trasa lor de anii trecuti,pe langa RE 2801/2802.Si cand nu e sezon sa fie vreo 5 perechi de trenuri ce leaga capitala de Constanta,ca in sezon vor fi 8 trenuri de 14-15 vagoane care vor circula pe M800,cum s-ar vedea noul mers.Oricat ar incerca si astia de la Cfr Calatori,nu au alte solutii,se pare,chiar insotitorii de vagoane de dormit si cuseta spun ca sefii lor(id***ti) i-au in considerare sa puna in circulatie toate fostele sezoniere pe care anul asta le-au tinut anulate,fara bataia de joc de anul asta in prelungirea celor pentru capitala la Mangalia |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 10 Sept 2013, 20:55 | |
| Pai actualul 372/373 Transilvania,e un tren international care merge la Budapesta,si nu vad de ce sa ii incurce cand 1625/1626 ar fi un tren de noapte,plus ca acel tren e tinut din motive stiute doar de ei,in loc sa-l faca ok,cu o trasa normala,nu Sibiu-Deva-Arad-Budapesta,un tren chiar nerentabil,parerea mea,sunt vreo 2o de calatori pentru Deva si Arad,si se mai urca din Arad vreo 15 pentru Budapesta.Sa-l tina anulat pana se reface infrastructura pe M300,si introdu-l din nou pe relatia Brasov-Sighisoara-Deva-Arad-Budapesta,cu grupa de la Sibiu atasata in Vintu,parerea mea,si atunci chiar si-ar merita si denumirea de Transilvania,daca chiar vor acest tren international. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 11 Sept 2013, 09:35 | |
| - DUAL a scris:
- baiazid a scris:
- Se pot trage insa niste concluzii, deoarece nu mai suntem in anul 1989 si nici nu vom mai fi vreodata:
1. trenurile de lung parcurs (peste 400km) nu mai sunt cautate din ,,n'' motive: tariful ridicat, lipsa de mobilitate a populatiei, viteza comerciala scazuta. Si atunci esti nevoit sa reduci trenurile de lung parcurs..
restul acestui punct,perfecta dreptate... Dar ce ai scris aici , tu cu manuta ta,am contrazis-o prin simplul fapt ca 1821/1822 circula cu 13 vagoane.Ce-i drept a fost si sezon,dar in extrasezon tot are 6,7. Mai nebunule, eu ti-am spus de ce a procedat CFR Calatori asa, pentru ca an de an au disparut din trenurile astea de lung parcurs, ce nu intelegi ? Din 1989 in prezent ! Si am mai spus in alta postare ca trenurile astea IR au prea multe opriri si trebuie regandite din acest punct de vedere, pentru ca altfel le lasi asa sau mai rupi din ele cu legatura si le faci RE ( dar nu de la Timisoara la Bucuresti cu rupere la Craiova pentru ca asta mi se pare o prostie), pentru ca rutele lungi (peste 400km cu aproximatie ca si aici depinde de gari si alte treburi) ar trebui sa fie doar IR si nu RE. Esti de acord cu mine ? Daca faci treaba asta este foarte posibil sa introduci din nou trenuri IR care acum nu mai exista. Sunt o gramada de trenuri IR care in medie au oprire la fiecare 20-25 km parcursi ceea ce nu mi se pare O.K., daca erau RE mai treaca-mearga, dar altfel mi se pare cam bataie de joc, un fel de maxi-taxi cu bani de RATB.
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Mier 11 Sept 2013, 10:26, editata de 1 ori |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 11 Sept 2013, 10:00 | |
| N-o sa rupi acuma IR Timisoara N-Bucuresti N la Craiova pentru inca 133 km.
Am mai scris undeva. De la craiova IR trebuie sa circule fara oprire pina la Bucuresti pentru a cistiga timp, urmind ca pasagerii din statiile de pe sectie sa circule cu RE Craiova-Bucuresti N.
Idem si pentru alte sectii, doar s-a spus pe aici ca trebuie gasite solutii ca trenurile de foarte lung parcurs sa nu mai devina personale pe unele distante. Cum era ala de Satu Mare pe care il opreau peste tot pe valea Prahovei. |
| | | sovidiu
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4226 Data de inscriere : 13/08/2013
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 23 Mar 2014, 20:02 | |
| Trenul Regio Sibiu - Mangalia, va circula si in acest sezon, incepand cu data de 26 iunie 2014.
Trenul este mentionat cu R, si va pleca din Sibiu la ora 17.45 sursa: Panoul din statia CFR Sibiu |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 23 Mar 2014, 20:26 | |
| Este trecut si in mersul trenurilor , cine a cumparat cartea stie acest aspect , pe infofer apare cu o luna inainte de a incepe .
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 23 Mar 2014, 20:29 | |
| Ar fi bine sa apara cu o luna inainte |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 23 Mar 2014, 20:32 | |
| Intre Sibiu si Bucuresti ar fi bine sa fie tot anul un tren de noapte, prin Valcea. Dar raspunsul lor e unul de gaga: exista tren intre cele doua orase, prin Caracal. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 23 Mar 2014, 20:42 | |
| - adirmvl a scris:
- Intre Sibiu si Bucuresti ar fi bine sa fie tot anul un tren de noapte, prin Valcea. Dar raspunsul lor e unul de gaga: exista tren intre cele doua orase, prin Caracal.
Ei zic ca este , 1722+1520 , doar ca sari dintr-un Desiro in altul , asta nu ar fi o problema , daca pleci la noapte din Sibiu si iei biletul inainte sa pleci atunci vei da 100 de lei :shock: cat ? :shock: da , 100 de lei Sibiu-Valcea-Bucuresti cu trenul si cu Desiro , pe bune ? asta e o gluma buna sau o bataie de joc ? Cred ca este o mare bataie de joc si in aceste conditii , "oare de ce nu mai merge lumea cu trenu" ........................... Conform infofer daca schimbi in Valcea pretul e 91 de lei , daca schimbi in Caracal e 98 , asta din cauza zonelor km , dar tot este foarte scump in conditiile in care autocarul este 40-50 de lei si face 5 ore iar trenul 7 .
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Dum 23 Mar 2014, 20:47, editata de 1 ori |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 23 Mar 2014, 20:47 | |
| Eeeeee, stai asa. Eu le-am cerut sa lase un RE intre Sibiu si Bucururesti noaptea, dar ei au zis ca e tren intre orasele astea doua pe Valea Oltului, dar aproape mi-au cerut scuze pentru ca nu e prin Pitesti ci prin Caracal. De asta se jenau baietii... |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 23 Mar 2014, 21:00 | |
| Lumea/oamenii nu mai circula cu trenul din mai multe motive... - acelasi material rulant de 10/15 ani...solutii sunt dar nu se vrea. - cand cresti preturile la modul cel mai nesimtit si viteza de circulatie scade proportional cu scumpirile, prost sa fii sa te mai urci in tren. Eu unul nu vreau viteza de 160km/h dar macar duma la Ploiesti constant cu 140km/h sau la CT la fel nu cu restrictii la fiecare macaz/semnal de pe M1000 sau M800 si fara opriri din 15 in 15km la trenurile IR de pe rutele respective. - nu mai discutam de mizerie si calitatea calatorului care a scazut considerabil(calatorii platitori migrand spre privati) - mers de tren facut la cel mai prost nivel posibil(personal cred ca si sa platesti pe cineva sa-l faca mai nasol si nu poate) fara nici o legatura decenta intre majoritatea trenurilor.
Si s-o spunem pe aia buna, orice om/familie cu capul pe umeri isi poate permite achizitionarea unui automobil, mult mai util in majoritatea cazurilor decat trenul.
Datele si situatia economica e alta fata de anii 80-90 dar daca CFR Infra nu e in stare sa sustina o viteza constanta de 120km/h(Buc-Iasi in 4 ore sau TM in 5ore) pe magistrale atunci vorbim degeaba, mult si bine.
Trenul asta 2802/1 are calatori din 2 motive: 1. E ieftin. 2. E singurul tren R/RE care pleaca din Nord si ajunge la CT/MG, daca ar mai fi fost un RE permanent Buc-Branesti-Fundulea-Lehliu-Ciulnita-Fetesti-Cernavoda-Constanta pe la 35lei beletul desfinta R de Obor si IR de Buc Nord la modul ca toti calatorii mergeau la RE dar nu se vrea, nu inteleg gandirea asta ingusta de la CFR cand privatii profita/ jongleaza din plin cu rangurile... |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 21 Mai 2014, 06:22 | |
| Anul asta va circula ca anul trecut? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 21 Mai 2014, 08:00 | |
| - maris.constantin a scris:
- Anul asta va circula ca anul trecut?
In livret apare , doar ca are data de incepere 28 Iunie , ramane de vazut ce va fi , si 1944 avea data de incepere 21 dar au hotarat sa inceapa din 14 , normal era ca daca toate incep din 14 sa il bage si pe 2801 tot din 14 . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
| |
| | | | RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |