|
| RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
+67Razvan Tudor mielutu zburator marius_catalin84 Dutzu kristi kkk marius664 @ndrey dan tm Mihay AndiCFR DPS DB Robert Grigor 63-1143-5 gtavicecity cardinal AlexD TVlad Luna unguru22 Balto romaniaetc NicuS alexand3r sovidiu Shinkasen MariusM Spartan1948 allred sibiustation halmarius maris.constantin AMX 97-0548-4 dan_dinamo_bm florin29sv Andrey_tm ATM baiazid cristy79 ANDU2100HP COSTACHE MIHAIL Teodor crystynyca didinul Vitosa mureseanu_976 Radu Tudor Vlad AndreiStefan Desiro256 phnegativ manuela Jhonyla Adrian78 92Dragos billy752-istu IonutCFR2009 cristi CFR Dr2005 Katalin4653 razvan - trenuri Alex Avram Nesebar Adirmvl mariuscfrbucuresti DUAL ionutz85 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 21 Iul 2013, 12:44 | |
| Dupa parerea mea, la puterea de cumparare din Romania de azi si starea infrastructurii, nu ar trebui sa existe decat rangurile: R pt navetisti pe distante scurte, RE pe distante scurte si medii (eventual cu regim de rezervare obligatiorie a locului) si rangul IR mentinut doar pe distante lungi de ordinul a multe sute de km. Cfr a inceput timid cu R 2021/2, R 5080/1, acumn si cu sezonierul RE 2801/2, am vazut ca IR 365/6 Cluj_Tg Mures a devenit si el RE... dar cu o floare nu se face primavara. Eu sunt gata sa scriu o petitie pe site-ul lor privind acest aspect. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 21 Iul 2013, 12:44 | |
| Intri pe www.cfrcalatori.ro si acolo la contact ai adauga sugestie/reclamatie .
http://www.cfrcalatori.ro/contact |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 21 Iul 2013, 14:48 | |
| - Karpaty a scris:
- @cristy79 , asa am spus si eu , 2801/2802 ar fi bun si in extrasezon iar unele IR sa fie RE pentru a putea fi acesibile tuturor oamenilor , sunt multi oameni in aceasta tara care sunt saraci si nu au bani sa mearga la rude sau in alte locuri cu diferite treburi de asta eu am dat un exemplu si anume daca intre Bucuresti si Iasi circula 5 IR pe zi atunci unu din ele sa fie facut RE , aceeasi situatie si pentru Bucuresti-Suceava sau Bucuresti-Galati unde macar unu din cele 2-3 IR care merg prin Ploiesti sa fie facut RE , compenseaza pretul mic cu durata mare pe care o face prin Ploiesti , si daca lui x si y nu le convine ca este RE atunci nu este obligat sa il foloseasca , raman destule IR la care pot apela eventual si clasa 1 daca au asa multi bani de aruncat pe fereastra .
Eu am propus ca trenurile 1741/1742 ; 1765/1766 ; 1663/1662 ; 1647/1648 ; 1651/1652 ; 1573/1574 ; 1691/1694 (cu plecare din Timisoara la 4:00 sau la 12:00) ; 1751/1750 Brasov-Ghimes-Suceava cu grupa de Iasi care se ataseaza/detaseaza in Adjud ; acestea sa fie facute RE .
p.s.-sa si facem ceva in acest sens nu doar sa stam cu mainile in san si sa scriem doar aici pe forum , sa trimitem cererile noastre la CFR ca poate poate cineva le ia in considerare . Da sa trimitem cateva cereri , sugestii celor ce se ocupa cu conceperea mersului , si buna ideea cu acele trenuri sa fie transformte in RE numai ca in loc de 1573/1574 sa fie 10572/10573 si 1571/1572, poate chiar si 1670/1671 pentru ca pretul sa fie atractiv si timpul relATIV mic de parcurs si un pret sub cel al dubelor mai ales pe relatia Galati/Braila Bucuresti! Pe M500 e foarte bun sa se transforme acel IR de care ai zis dar si inca altele gen 1753/1754, 1653.1654 si ICurile sa fie IR si sa ramana singurele cu rang de IR retrogradate de la IC ! Si IR 1645/1646 ar trebui facut RE , IR 1843/1844, si multe altele pentru ca sa vina lumea la tren macar atrasa de pretul scazut daca timpul de parcurs e destul de mare . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 21 Iul 2013, 15:01 | |
| Pot să vă spun sigur că trenurile care au călători nu vor fi retrogradate la alt rang (de ex. 1741, trenurile de Galaţi). Tocmai pentru că au destui călători dispuşi să plătească tariful, iar 3 vagoane cu călători care plătesc dublu sunt mai ieftin de exploatat decât 5 vagoane cu călători care plătesc mai puţin. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 21 Iul 2013, 15:11 | |
| @Katalin4653 , deja ceri prea mult , totusi nu suntem in Somalia sa nu avem dupa ce bea apa , nu au cum sa iti ofere toate trenurile la pret mic , eu am spus ca e bine ca macar 1 tren care pleaca din capitala pe fiecare magistrala sa fie RE , adica sa dai posibilitatea si celor fara bani sa se poata deplasa prin tara si cu siguranta daca intre Bucuresti si Galati de exemplu sunt 5 IR iar unu din ele ar fi RE atunci cei fara bani sau cei ce vor sa plateasca putin pentru acel drum ar sta dupa trenul cel mai ieftin . Am mai spus de 1647/1648 , acesta cum merge in spatele lui 1641/1642 si cum nu are multi calatori poate cu pretul redus din IR la RE sa atraga mai multi calatori . Ceea ce a spus Dr2005 , cam este adevarat , daca un tren IR are calatori si se plateste tariful de IR atunci nimeni nu il va scadea din rang , cu alte cuvinte prost e ala care da nu ala care cere . |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 21 Iul 2013, 17:29 | |
| Este adevarat ca trenurile IR care au calatori nu vor fi retrogradate, dar acesti calatori sunt cei cu reduceri diverse care platesc sa zicem la jumatate si le convine, pretul acesta redus fiind de fiind de fapt pretul normal care poate fi suportat de un om cu venituri medii. Evident ca CFR isi recupereaza cealalta jumatate de la institutii gen Ministerul Educatiei (pt elevi-studenti) deci le convine de minune situatia. Problema este ca elevii si studentii mai sunt si in vacanta cateva luni pe an si nu stiu in ce masura pot asigura doar ei incasarile necesare pt a tine compania pe linia de plutire. Pentru ca s-a ajuns la situatia in care un om obisnuit pur si simplu nu mai poate plati pret intreg pe multe rute si s-a orientat evident catre autocare si dube. Se pare ca CFR si-a asumat aceasta situatie care ii convine: daca am face un sondaj privind calatorii dintr-un astfel de tren, cred ca spre 90% au diverse reduceri si deci cei care nu beneficiaza de ele sunt exclusi din start, CFR se pare ca nu are nevoie de acesti calatori. Pe de alta parte am vazut atatea trenuri IR care taraie 2-3 vagoane goale sau o sageata amarata cu 5 calatori, incat ma intreb cat mai trebuie sa treaca oare ca macar aceste trenuri-fantoma sa devina RE? |
| | | florin29sv
Numarul mesajelor : 102 Reputatie : 4428 Data de inscriere : 28/01/2013
| Subiect: Trenuri IR au preţuri exagerate doar pe anumite rute Dum 21 Iul 2013, 21:19 | |
| E puţin exagerat când vorbim că toate trenurile IR sunt mult prea scumpe.... sa luăm ca exemplu două rute pe care le-am folosit relativ frecvent.... Suveava-Bucureşti Nord şi Iaşi-Bucureşti Nord.....timpii de parcurs sunt relativi buni iar pretul mai mare decât la autocar cu 10-15 lei....asa este şi normal să fie, cam în orice ţară trenul e ceva mai scump ca transportul auto.... si astea nu sunt rute pe care să se meargă doar cu bilete de reduceri în nici un caz.... din contră se merge şi la clasa I vagoane de dormit etc.....
Reduceri de preţ la IR ar trebui pe distanţe mici şi pe liniile unde timpii de parcurşi sunt foarte proşti (în unele cazuri s-au făcut reduceri în timp ce pe altele, Suceava-Braşov de exemplu, trenul a fost anulat, decizia proastă după părerea mea) |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 21 Iul 2013, 21:39 | |
| Daca observati atent au fost puse trenuri RE pe acele rute unde linia OCOLESTE fata de un drum intre doua sau mai multe orase importante, unde REGIOTRANS, TFC au bagat trenuri cu mers de IR dar tarif de REGIO sau unde cererea pentru IR este foarte redusa.
Sa ne RUGAM la TFC, REGIOTRANS sa mai introduca trenuri pentru ca si CFR CALATORI sa-i urmeze - de voie sau nevoie. Probabil ca vor urma si alte rute unde vor merge RE : Bucuresti - Pitesti, Bucuresti - Buzau, Craiova - Brasov etc. CFR CALATORI observ ca este reticent in a introduce RE dar nu isi da seama ca pierde pasageri. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 21 Iul 2013, 22:05 | |
| Exact asta spuneam si eu, pe distante mici si chiar medii (sub 200 km) preturile la IR sunt sfidare si jaf pe fata... Cum sa ceri 12 Ron de ex intre Brasov si Predeal la IR??? Cand am intrebat la casa ne-a bufnit rasu si pe mine si pe casiera cand am auzit cat costa... Pe rutele sub 150-200 km e jale, preturile sunt pur si simplu aberante. Pe distante lungi e alta poveste, inca e ok. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 21 Iul 2013, 22:23 | |
| Deja intram in offtopic se poate muta discutia pe topicul discutii generale despre transport |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Lun 22 Iul 2013, 00:08 | |
| Până acum, CFR Călători a exclus din start posibilitatea de a face bani din rutele scurte. S-a bazat doar pe călătorii pe distanţe lungi... care sunt din ce în ce mai puţini, atât din cauza preţurilor (care sunt puţin mai mari decât cele din Ungaria, ţară cu un salariu mediu de vreo 4 ori mai mare decât al nostru), cât şi din simplu fapt că... nu mai au de ce să călătorească. Există webcam-uri, există abonamente cu mii de minute la telefon şi alte metode mai ieftine de a fi ,,aproape" de cei de la distanţă. În plus, au crescut şi preţurile la cazări, prin urmare sunt mai puţini şi cei ce pleacă în concediu în colţul opus al ţării. Pe când pe distanţe mici, există un trafic de navetă care poate fi constant (cu condiţia să nu umbli la mers odată ce ai descoperit la ce oră ai cel mai mare număr de călători), mai ales pe perioada şcolii (elevi, ăştia de regulă încep la 8 şi 12/13 cei de la schimbul 2 şi termină la 12/13, respectiv 17/18). Poţi trăi bine din câteva automotoare de 50 - 100 locuri şi călătorii cu pricina. Sunt convins că pentru un bilet întreg de 6 RON şi unul redus de 3 RON, ăia ar face naveta 60 km şi cu Malaxa, dacă timpul de parcurs ar fi decent (să zicem o oră), decât să dea câte 15 - 20 RON pe dubă (că duba, de regulă, are tariful cam ca un IR, sunt situaţii când un drum de 10 km costă 5 RON, ba chiar la Iaşi era o rută de 12 km la 11 RON biletul că, deh, nu au concurenţă). Aici e un cerc vicios: mers prost, material rulant supradimensionat şi energofag, salarii plătite la oră, nu la performanţă. _________________ :TTT:
|
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Lun 22 Iul 2013, 01:33 | |
| In statia Ramnicu Valcea este un afis mare intitulat " trenurile litoralului ", sau ceva de genul, si dadea date despre aceste trenuri. E bine ca se promoveaza, tot mai sus ! |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Lun 22 Iul 2013, 01:39 | |
| Sa inteleg ca in prezent acest RE cu 14 vagoane etajate este cel mai aglomerat tren din toata tara. Acest lucru ma bucura foarte mult ca da de gandit la ceferisti. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Lun 22 Iul 2013, 05:44 | |
| Trenul are 14 vagoane etajate??? Eu stiam de 8-9... oricum are succes, eu am spus de la inceput ca acesta este rangul care poate salva CFR si poate reintoarce lumea la tren... Si tineti cont ca sezonul acesta nu este la fel de bun ca anul trecut (ma refer ca vreme si preturile pe litoral au cam saltat binisor fata de anul trecut). Trenul poate fi insa folosit foarte bine din Bucuresti de exemplu si pt partea cealalta Valea Oltului-Sibiu, ceea ce voi si face peste cateva zile(ma rog nopti...))))) |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Lun 22 Iul 2013, 08:27 | |
| @Dr2005 , lumea chiar calatoreste din Est in Vest si din Nord in Sud dar nu cu trenu ci cu masina personala ca este mult mai ieftin , daca pui in masina 3-4 persoane si pleci din Oradea la Galati iesi mult mai ieftin cu masina fata de pretul la trenul IR , de asta trenurile sunt goale si merg cu 3-4 vagoane pe cand pe sosele se merge bara la bara . Sa puna trenuri directe si la un tarif accesibil oamenilor de rand ca majoritatea din tara asta au un salariu mic si mediu , se stie foarte bine care sunt veniturile romanilor iar tarifele de la CFR sunt foarte ridicate comparativ cu salariile noastre . Solutia sa atragi calatorii la tren sunt trenurile directe si la tarife bune , cum am mai spus si mai sus , intre A si B ai 3 trenuri directe dar unu din ele sa il faci cu un tarif minim , eventual la jumatate fata de celalalte , ofera posibilitatea de a calatorii tuturor nu doar celor cu bani iar cei ce au bani nu vor veni la tren si uite asa trenurile merg goale . Nu sunt de acord ca trenurile sa fie in mare parte pentru navetisti , acestia strica si distrug plus ca merg cu nasul cu 1-2 lei depidne de distanta si daca ii obligi sa plateasca biletul au si gura mare . In primul rand sa fie trenuri care traverseaza tara din colt in colt iar pentru navetisti e de ajuns ceea ce este acum .
Acest RE 2801/2802 probabil are 14 vagoane pe relatia Bucuresti-Mangalia dar pe relatia Sibiu-Bucuresti a ramas tot cu 3 vagoane ? As fi bucuros sa ramana permanent acest RE , peste cateva zile il folosesc si eu pe relatia Valcea-Bucuresti si peste alte cateva zile il folosesc pe relatia Bucuresti-Mangalia , eventual in Septembrie am sa am nevoie de el pe relatia Sibiu-Bucuresti , deci acest tren ar fi foarte bun sa ramana chiar pe intreaga ruta ca nu vad cu ce ar deranja daca in Noiembrie ar circula acest tren din Sibiu la Constanta/Mangalia , cu siguranta ar avea calatori si atunci , e drept ca nu de 14 vagoane dar 3-4 vagoane pe intreaga distanta tot ar fi solicitate mai ales ca este cu pretul acesta mic . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
| |
| | | | RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |