|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+50lifetec Spartan1948 flov1982 Razvan Tudor decward marius664 billy752-istu cristi ar bobi gabrielcr sibiustation dan tm cristy79 ATM mielutu zburator TonyGFR ALEXCFR phnegativ CalinPiatraNeamt allred unguru22 Teodor Radu Tudor ANDU2100HP AndreiStefan Luna adytm Andrey_tm Sabik Vale didinul Jhonyla Adirmvl cardinal DUAL IonutCFR2009 Vitosa Mihai531 EuroNight maris.constantin 92Dragos Adrian78 manuela cristi CFR Dr2005 baiazid Nesebar razvan - trenuri Rarau Vlad 54 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 22:24 | |
| Cand eu va zic ca avem "specialisti" de 2 bani care nu stiu pe ce lume traiesc stiu ce vorbesc. Eu merg pe teren, prin trenuri si aud ce zice lumea, lumea cauta tren direct, asta cer 99% la casa de bilete, vin si spun asa, vreau sa merg la X sau la Y iar daca nu este direct imediat spun ca nuuuuuuu, nu vor sa schimbe, ei vor direct. Tot in decembrie eram prin Dej si vine o tipa la casa de bile ca vrea sa plece la Constanta, si ia zis casiera ca schimba in Bucuresti, tipa a zis nu, ea vrea direct, are bagaje, e femeie, e singura, nu sta sa schimbe, vrea direct! Atunci casiera ia zis clar, ala direct circula doar vara, atat, in secunda urmatoare tipa a zis ok, multumesc si a iesit din gara sa dea un telefon. Probabil vorbea cu sotul/prietenul, cine stie, dar era foarte suparata ca ea singura pe tren cu bagaje si mai ales NU e tren DIRECT. In final a venit in gara iar si la casa de bilete a intrebat cam care e durata schimbarii in Bucuresti, ia explicat casiera ca pleaca cu 1642 si apoi are pe 1581, dar tot nu a cumparat bilet ca nu ii convenea treaba cu schimbatul.
Specialistii lu' peste prajit de 2 bani din CFR, intelegeti ca lumea are nevoie de trenuri directe intre principalele orase ale tarii, si nu schimbari pe la mama dracu, gen Siculeni, o gara uitata de lume si fara incalzire in mijlocul polului frigului, sa schimbi trenul pe acolo la -15 grade si sa mai si stai 2-3 ore pentru a lua un tren amarat pana la Marasesti si acolo iar stationare de 3 ore pana ai legatura la Galati ca asa aveti voi fanteziile erotice pe timp de noapte si obligati populatia sa faca cum vreti voi.
Galati-Cluj-Galati pe 501 ; Oradea-Constanta-Oradea ; Timisoara-Constanta-Timisoara ; Sibiu-Iasi-Sibiu pe 501 ; Satu Mare-Constanta-Satu Mare ; Galati-Timisoara-Galati eventual prin Bucuresti, sunt trenuri care ar trebui sa circule tot timpul anului. Pentru a oferi calatorilor/populatiei legaturi bune si directe tot timpul anului intre diferite mari, orasele importante din tara, e musai sa existe! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 22:38 | |
| Dupa cum arata cei care au mai mers cindva pe 501 aceasta sectie nu prea da calatori de iR de lung parcurs. Adica exista riscul ca un eventual tren Galati-Cluj Napoca sa nu fie decit o garnitura folosite pe sectiuni, Galati-Onesti de exemplu si apoi cam 5 calatori pina pe la Ciceu si de acolo ceva calatori la Cluj Napoca, dar nu prin Ludus ci prin Beclean Pe Somes. Sa zicem ca ar fi ceva.
Dar pina la urma pentru iesirea din izolare a Galatiului este legatura spre Cluj Napoca cu schimb in Iasi. IR+IR 1864+1831. Si intors la fel cu schimb in Iasi nu cred ca moare nimeni daca schimba trenul.plus ca se dau reduceri, fidelitate+anticipatie+on line, aproape pensionar.
Dar pina la urma poate cardinal are dreptate si galatenii nu se inghesuie in numar mare dincolo de Carpati. In primul rind in perioada cind din Moldova migrau spre Banat si Ardeal in cautarea unui trai mai bun, o buna parte plecau si la Galati unde era combinatul. Deci se poate presupune ca galatenii nu au avut nevoie sa plece prea departe avind o viata buna pe loc.
Si atunci putem prezuma ca le sint suficiente trenurile care le au si nu sint izolati. Dar scoaterea din izolare de ce ar incepe cu Galatiul? mai sint resedinte, Resita, Zalau, Alexandria, Tulcea. Mi se pare ca nici astea nu sint prea legate de alte resedinte.
Pentru ce ar trebui sa circule tot anul Timisoara-Constanta? ca sa il calareasca blatistii de la Rosiori si Videle si sa il salubrizeze cu calatorii in el in Bucuresti Nord? dupa 9 ore de la Timisoara. Ca apoi ar fi doar o garnitura directa ca nu merge nimeni cu el cap coada ci in Bucuresti ar deveni un tren Bucuresti -Constanta. care ar fi logica trenului? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 22:51 | |
| - dan tm a scris:
Pentru ce ar trebui sa circule tot anul Timisoara-Constanta? ca sa il calareasca blatistii de la Rosiori si Videle si sa il salubrizeze cu calatorii in el in Bucuresti Nord? dupa 9 ore de la Timisoara. Ca apoi ar fi doar o garnitura directa ca nu merge nimeni cu el cap coada ci in Bucuresti ar deveni un tren Bucuresti -Constanta. care ar fi logica trenului? Pentru ruta asta eu nu as baga tren nou, pur si simplu as uni 2 trenuri deja existente si asa as face economie de niste vagoane, de exemplu trenul 1696 l-as prelungi la CT cu o mica modificare de program pentru a fi unit cu trasa trenului 1581 si astfel vagoanele de la 1696 ar merge la CT iar garnitura actualului 1581 ar fi buna pentru alt tren. Care ar fi rolul acestui tren, pai in primul rand oferi populatiei o ruta directa, poate ca sunt calatori din Severin la Constanta sau poate sunt calatori din Caransebes la Constanta, se gasesc calatori pe anumite relatii si pentru a face populatia fericita si multumita bagi in circulatie trenuri directe. In felul asta cei ce raman in Bucuresti coboara iar cei ce urca din Bucuresti se urca in acest tren, ce ai rezolvat e faptul ca 10-20-30-40 de calatori nu mai sunt obligati sa se trambaleze din tren in tren. Am spus si mai sus, lumea fuge de schimbat, mai ales femeile singure dar si barbatii, de la 35 de ani, hai 40 incep sa te mai doara oasele, incep diferite probleme medicale, nu-ti mai arede sa calaresti trenurile si vagoanele, atunci incepi sa ai pretentia de trenuri directe. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 23:04 | |
| Galați Cluj prin Beclean, sau prin Târgu Mureș ?
|
| | | billy752-istu
Numarul mesajelor : 197 Varsta : 32 Localizare : brasov Reputatie : 5354 Data de inscriere : 29/10/2010
| Subiect: trenuri Mar 27 Ian 2015, 23:12 | |
| Eu as propune urmatoarele: IR Constanta-Cluj Napoca pe 501 si grupa de vagoane de Galati-Cluj Napoca. In legatura cu 1540/1541 o varianta ar putea fi asa: BV 16:10 SF.Gh. 16:36 2 16:38 B.T.17:10 1 17:11 M.Ciuc 17:35 2 17:37 Siculeni 17:44 3 17:47 Livezi Ciuc 18:08 3 18:11 Ghimes 18:40 4 18:44 Comanesti 19:19 2 19:21 Saline Hc.19:42 1 19:43 Onesti 20:00 2 20:02 Adjud 20:40 15 20:55 Bacau 21:36 9 21:45 Iasi 23:50 si acest mers se poate face cu usurinta pentru ca are rang de IR si nu ar trebui sa stea prin toate statiile Si IR 1541 Iasi-Brasov Iasi 06:00 Bacau 08:07 8 08:15 Adjud 08:46 18 09:04 Onesti 09:40 2 09:42 Saline 09:59 1 10:00 Comanesti 10:21 2 10:23 GHimes 10:58 2 11:00 Livezi Ciuc 11:30 2 11:32 Siculeni 11:54 3 11:57 M.Ciuc 12:05 2 12:07 B.T. 12:30 1 12:31 SF.GH.13:03 2 13:05 Brasov 13:32 si se poate realiza fiind ore bune spun eu :TDD: :TDD: :AA16: :AA16: :AA16: :AA16: :AA16: :AA16: :AA16: |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 23:16 | |
| - cardinal a scris:
- Galați Cluj prin Beclean, sau prin Târgu Mureș ?
Ma intrebi pe mine? Daca ar fi dupa mine l-as baga prin Mures ca e resedinta de judet si ar genera mai multi calatori plus Ludus si Iernut care ar genera ceva calatori la IR si sa nu uitam de faptul ca daca ar fi bagat asa Galati-Comanesti-Tg Mures-Cluj ar aparea tren IR direct Mures-Cluj, deci inca o ruta care e posibil sa aibe calatori, deci nu trebuie sa ne gandim doar la calatorii Galati-Cluj pentru ca pe parcurs trenul opreste in diferite gari si lumea ar merge cu el pe diferite relatii, de exemplu Tecuci-Cluj, sau Adjud-Cluj ori Onesti-Cluj, Comanesti-Cluj, iaca cate orase maricele nu au in prezent legatura directa la Cluj si acest tren o poate rezolva. Daca il bagi prin Beclean inseamna ca doar Saratel adica din Bistrita sa vina cineva la acest tren plus Beclean si Dej, deci mult mai putine orase fata de ruta prin Mures unde ar fi Reghin, Mures, Ludus, Iernut, si un oras destul de maricel Campia Turzii plus Turda care este imediat langa, deci observam cat de bine ar fi prin Mures. Eu unu zic ca ma gandesc la toate orasele prin care trece respectivul tren nu cum gandesc "specilaistii" fix cap-coada, nu asa trebuie gandit, e total gresit, daca trenul respectiv opreste in 15 statii pe parcurs, lumea urca si coboara, deci se foloseste si pe diferite bucati nu neaparat cap-coada. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 23:26 | |
| - Karpaty a scris:
- Ma intrebi pe mine?
Da' pe cine ? Nu umbli tu mult pe teren ? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 23:43 | |
| - billy752-istu a scris:
- Eu as propune urmatoarele:
IR Constanta-Cluj Napoca pe 501 si grupa de vagoane de Galati-Cluj Napoca. Sa sti ca si eu m-am gandit la varianta asta dar trebuie putin facuta trasa si vazut cum stam cu durata calatoriei. De exemplu as incerca ceva de genu Constanta-Galati-Tecuci-Comanesti-Tg Mures-Cluj asta implica de 2 ori bucata Barbosi-Galati, dus-intors iar daca dureaza prea mult se poate face schimbul in Barbosi, EA-ul cu care vine de la CT la Barbosi pleaca la GL cu 2 vagoane care circula pe ruta Constanta-Galati iar in Barbosi e sosit de la Galati DA-ul cu 2 vagoane Galati-Cluj. Compunerea ar putea fi ceva de genul: 1 si 2 Constanta-Galati 3-4-5 Constanta-Cluj 6 si 7 Galati-Cluj IonutCFR poate ne ajuta cu o trasa imaginara sa vedem cam cum stam daca ar fi si cat ar dura aceasta calatorie. |
| | | gabrielcr
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 45 Localizare : Craiova Reputatie : 4327 Data de inscriere : 01/07/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 23:58 | |
| - cardinal a scris:
- gabrielcr a scris:
- Dubele au trasee de noapte catre Bucuresti si Aeroportul Otopeni, in timp ce ultimul tren ajunge in Bucuresti la ora 21.28, iar primul abia la 8.33. Este o diferenta de 11 ore neacoperita de trenuri...
Catre Otopeni poate, dar spre Bucuresti nu am auzit. Ai vreun link ?
- Karpaty a scris:
- faptul ca nu cunosti tu oameni care sa mearga din GL la CJ nu inseamna ca sti toate doleantele de la 249.432 cat are GL la care se adauga si populatia din Braila care poate sa vina in GL sa ia trenul asta la Cluj.
De fapt, cunosc vreo 2 care lucreaza la Cluj. De Timisoara am spus ca nu stiu vreunul. nu am link. spun ce stiu de la cei care folosesc aceste dube . |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 28 Ian 2015, 00:13 | |
| A mai fost cindva o efervescenta cu trenurile directe, era userul manuela. Ca si atunci subiectul a deraiat.
Asadar avem aici o propunere de tren Constanta-Galati-Cluj.
Dar nu vad unde e trenul direct? Constanta -galati -Cluj e cu ocol maaaaaare facata de direct. Ce calatori ar da de la Constanta?
Sa fie asa un tren doar ca sa vedem pe tabla Constan-Cluj via Galati? intrebunde se salubrizeaza?
Sau sa vedem un tren direct Galati-Cluj prin Siculeni. Cite resedinte de judet leaga? Galati-Focsani-Tirgu Mures Cluj Napoca.
Prin Tirgu Mures? mai sint orase si E POSIBIL sa vina calatori? Mai intii ca Tirgu Mures -Cluj Napoca nu e avantajat de tren de vreme ce soseaua merge direct iar trenul spre Razboieni. Apoi din Turda nu vine nimeni cu trenul traficul de calatori fiind scos chiar de comunisti inca din anii 60.
Nu putem cere tren direct ca pe la 40 de ani nu mai avem chef de schimbare.
Dar nici se pot introduce trenuri asa pe trairi nu pe minime studii economice, pe poate o sa vina calatori. A mai fost un tren extrem parca, Satu Mare-Constanta si nu a a vut succes.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 28 Ian 2015, 00:39 | |
| - Karpaty a scris:
- Cand eu va zic ca avem "specialisti" de 2 bani care nu stiu pe ce lume traiesc stiu ce vorbesc. Eu merg pe teren, prin trenuri si aud ce zice lumea, lumea cauta tren direct, asta cer 99% la casa de bilete, vin si spun asa, vreau sa merg la X sau la Y iar daca nu este direct imediat spun ca nuuuuuuu, nu vor sa schimbe, ei vor direct.
Ai vorbit cu 99% din cei 60 de milioane de călători de pe calea ferată din 2014? Eşti tare, cred că nici Andreea Esca nu e ascultată de un public atât de mare Acel 99% al tău e relativ, e raportat la oamenii care trec prin gară la ora la care eşti tu acolo... cum te plimbi preponderent cu trenuri de navetişti, nimereşti nişte ore la care nu prea vine lumea la casă. Plus că un tren opreşte în multe staţii pe traseu, iar tu nu te dai jos în fiecare să interoghezi fiecare potenţial călător ce vrea. Dar şi aşa rezultatul ar ieşi viciat, pentru că în funcţie de gară şi oră, vei da peste diverse categorii de călători, nu poţi să faci ca la exit-poll să iei fiecare al 11lea călător şi să obţii un sondaj viabil. Aşa au făcut cei cu Master Planul şi rezultatul a fost varză de Bruxelles, pentru că au luat câţiva călători din fiecare tren... dar dacă în tren a fost unul ca tine, care a declarat că a venit din capătul celălalt al ţării cu 7 trenuri, respectivul a dat peste cap toată statistica, chiar dacă a fost unul singur într-un tren în care mai erau alţi 200 care merseseră pe distanţe mai scurte... şi care nu au fost prinşi în statistică. De aia cel mai bine să estimezi cererea de transport e să vezi câte bilete se vând, iar unde nu ai destule, să sondezi piaţa, să vezi unde ai şcoli, unde ai fabrici, unde ai alte obiective de interes care pot genera călători frecvenţi, pentru că un operator din asta trăieşte - din navetişti, nu din călătorii ocazionali (cu excepţia perioadelor de sezon turistic - adică ianuarie-februarie la munte şi iunie-septembrie la mare, când sunt fluxuri mari de călători spre zonele respective). Numai la CFR Călători e pe dos, dar se schimbă uşor-uşor, chiar dacă CFR S.A. îi pune beţe-n roate. Să analizăm puţin situaţia SNCFR-ului de pe vremea ,,ailaltă", cu trenuri de oriunde până oriunde: - nu se făcuse împărţirea societăţilor, aşa că transportul de marfă ducea în spate pe cel de călători (banii intrau toţi într-un cont, deci per total SNCFR putea ieşi pe plus) - nu aveai alternative - pentru o Dacie aşteptai ani buni, benzina era limitată (strângeai cota de benzină 3 - 4 luni ca să poţi să îţi faci concediul o dată pe an), transport cu autobuze nu era, ia-mă nene nu găseai, că nu erau maşini. Deci nu aveai de ales, aşa că suportai şi ocolul a juma' de ţară şi condiţiile de cacao şi aşteptarea prin diverse halte după ce coborai din Accelerat până la 5 dimineaţa sau la 4 după-masă când îţi venea personalul pentru satul tău, asta dacă nu venea vecinul/unchiul cu căruţa să te ia - pe vremea aia, cum aveai o meserie (deci fie după ce terminai un liceu vocaţional/tehnic, fie după facultate, fiecare după posibilităţi), primeai imediat loc de muncă... care, de regulă, era în colţul celălalt al ţării. Asta însemna că trebuia să călătoreşti, iar în concediu sau - dacă era distanţa mai decentă - sâmbătă seara plecai acasă şi te loveai iar de punctul anterior cu lipsa alternativei de transport În condiţiile astea, SNCFR îşi permitea să ţină trenuri cum dorea, că avea cu ce. În prezent, lucrurile s-au mai schimbat: - CFR Călători trebuie să trăiască din ce produce, nu mai e susţinut de transportul de marfă, de fapt nu mai e susţinut nici de stat, cu excepţia compensaţiei pentru călători*km şi tren*km, pe care le primesc şi privaţii după aceleaşi criterii - alternative există berechet - fie maşina personală, fie autobuze/autocare. Când calea ferată are 200 km şi şoseaua are 50, alegerea e clară, oricât de ieftin şi comod ar fi trenul - timpul costă bani, nu-ţi mai permiţi să pierzi toată ziua în tren sau să aştepţi legătura cu orele - puterea de cumpărare e mai mică, iar majoritatea industriei e fier vechi... cei cu repartiţii fie şi-au găsit altceva, fie s-au întors în localităţile de unde au plecat, deci lumea nu mai are motive să călătorească pe distanţe mari În condiţiile actuale, CFR Călători - şi orice alt operator - încearcă să câştige călătorii pe care îi poate atrage la tren şi care să circule cât mai des. Mai mulţi călători pe distanţe scurte aduc mai mulţi bani decât 2 - 3 care merg de la un capăt la altul al ţării cu acelaşi tren. Plus că ăia de pe distanţe scurte merg de 5 ori pe săptămână, nu de 2 ori pe an. _________________ :TTT:
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 28 Ian 2015, 00:40 | |
| - gabrielcr a scris:
- nu am link. spun ce stiu de la cei care folosesc aceste dube .
Or fi facand sport sangeros, merg noaptea pana la Otopeni, si apoi cu 783-ul. Oameni amarati. Mi se pare sinistru sa fii nevoit sa faci asta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 28 Ian 2015, 01:07 | |
| Nu există trasee oficiale de curse regulate de autobuz/maxi-taxi care să treacă pe la Aeroportul Henri Coandă din Otopeni, cu excepţia celor 2 linii RATB şi a dubei de transfer la tren. Restul aşa-ziselor curse sunt, cel mult, încadrate la curse ocazionale (adică contractate în avans şi cu tabel nominal de pasageri la bord) care fac legătura autogărilor cu aeroportul sau invers, pe bază de comandă fermă. De multe ori, acestea nu sunt nici măcar declarate ca şi curse ocazionale, fiind făcute cu autoturisme de 8+1 locuri (sau chiar mai mici, în funcţie de numărul de clienţi), care nu au tahograf sau licenţă de transport şi se pot conduce cu B-ul. --- Deşi e de preferat ca vagoanele să ruleze cât mai mult şi să stea cât mai puţin, există nişte operaţiuni care trebuie întreprinse cu regularitate... revizii tehnice în parcurs dar, mai ales, curăţenie şi alimentare cu apă a toaletelor. Cu toţii ştim cum e călătorul român, dovadă că 1822 când ajunge la Bucureşti deja e plin de jeg, nu mai are apă, nu mai are săpun, nu mai are hârtie igienică... În plus, astfel de garnituri nu sunt flexibile, e greu să le modifici capacitatea de transport pe tronsoanele mai puţin utilizate (implică ataşări/detaşări de vagoane, rebrusări etc. consumatoare de timp şi bani). În plus, o întârziere apărută pe traseu, dă peste cap traficul de pe toată trasa. Un mers cadenţat ar rezolva toate problemele astea, iar cu un interval decent între trenuri nu ar mai fi nevoie de aşteptări de trenuri, de întârzieri ş.a..
De exemplu, de la Arad la Bucureşti prin Timişoara ar putea fi trenuri la 4 ore, să zicem la 5, 9, 13, 17, 21, cu sosire la Bucureşti Nord la 15, 19, 23, 3, 7. De la Bucureşti la Constanţa ar putea fi trenuri la 5:30, 7:30, 9:30, 11:30, 15:30, 17:30, 19:30, 21:30 (iar în sezon din oră în oră). Să presupunem şi că 1822 ar sosi la 5 (ar pleca la 18:30 în loc de 19 din Arad). În extra-sezon va sosi oarecum la timp în Bucureşti, deci clienţii vor prinde trenul de 5:30. În sezon va circula direct, însă nu va încurca deloc circulaţia pe Bucureşti - Constanţa, pentru că dacă va ajunge la 6 în loc de 5, vagoanele sale vor pleca cu trenul de 6:30 (sau de 7:30 dacă întârzie 2 ore cum a întârziat când l-am folosit eu). Trenul cu plecare la 21 din Arad se va ataşa şi el vara la trenul Bucureşti - Constanţa de 7:30 (sau de 8:30 dacă întârzie). Desigur, mai sunt mici probleme gen ,,ce facem dacă din Bucureşti se suie mai mulţi?", însă, inând cont că întârzierea se cunoaşte, se pot inversa garniturile trenurilor pentru a nu apărea probleme. Aşa că cine vrea din Arad la mare, va avea mai multe alternative şi de zi şi de noapte (iar 1822 nu ar mai trebui dublat de 10192). Tot legat de 900, alte segmente vor fi suplimentate, astfel că intervalul va fi: - Arad - Timişoara: 1 oră - Timişoara - Lugoj: 1 oră - Drobeta - Craiova: 2 ore - Craiova - Bucureşti Nord: 1 oră -> ordinea trenurilor fiind Timişoara - Tg. Jiu - Craiova - Tg. Jiu - Timişoara şi aşa mai departe, în aşa fel încât Tg. Jiu - Bucureşti să aibă tren la 2 ore.
Cam aşa aş organiza circulaţia pe 900. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 28 Ian 2015, 22:14 | |
| Pai Doctore asta inseamna ca eu care vin din Arad sa ma trezesc chiaun de somn la 5 sa-mi mut catelul , copilul si eventual nevasta in alt tren?!? Din cate stiu 1822 si 1821 au destul de mult succes...pentru ce sa-l fractionam in Bucuresti? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 28 Ian 2015, 22:17 | |
| - marius664 a scris:
- Pai Doctore asta inseamna ca eu care vin din Arad sa ma trezesc chiaun de somn la 5 sa-mi mut catelul , copilul si eventual nevasta in alt tren?!? Din cate stiu 1822 si 1821 au destul de mult succes...pentru ce sa-l fractionam in Bucuresti?
Ca asa au unii frustrarile. Ideile crete si tot ce tine de prostie fara limiute. Asa se face mersul trenurilor in RO la CFR, cum le bubuie lor capul sec, aia pun in aplicare, nu conteaza nevoile cetatenilor, nu domnule, ce conteaza ce vrea lumea sau ce nevoie are populatia, ei fac ce vor si ce viseaza noaptea sau ce frustrari au aia pun in aplicare. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |