|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+50lifetec Spartan1948 flov1982 Razvan Tudor decward marius664 billy752-istu cristi ar bobi gabrielcr sibiustation dan tm cristy79 ATM mielutu zburator TonyGFR ALEXCFR phnegativ CalinPiatraNeamt allred unguru22 Teodor Radu Tudor ANDU2100HP AndreiStefan Luna adytm Andrey_tm Sabik Vale didinul Jhonyla Adirmvl cardinal DUAL IonutCFR2009 Vitosa Mihai531 EuroNight maris.constantin 92Dragos Adrian78 manuela cristi CFR Dr2005 baiazid Nesebar razvan - trenuri Rarau Vlad 54 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 19:51 | |
| - sibiustation a scris:
- Si sunt curios de inca un lucru ,se uita vreun specialist pe forumul asta ca sa vada ce zice "vocea poporului"?
Vocea Poporului NU conteaza pentru niste "specialisti" incompetenti din CFR proaspat iesiti de pe bancile scolii si se dau mari cunoscatori iar in realitate sunt vai steaua lor. Ani de zile am avut trenuri adevarate in tara asta, am avut atat pe rute interne cat si pe international, legaturi cu diverse capitale Europene iar pe intern diverse legaturi intre resedintele de judet dar si din capitala tarii spre diferite destinatii turistice (gen Bucuresti-Rodna Veche) acum istorie ca asa stiu "specialistii" sa distruga tot. Daca ani de zile a fost bine si trenurile erau pline iar lumea traversa tara in lung si in lat s-au gasit sa vina 2-3 ciurii-burii sa ne spuna ca nu mai avem nevoie de trenuri si ca anuleaza, taie, ciopartesc, distrug, ca asa au ei frustrarile si reinventeaza ei mersul cu trenul. Uite ca nu reinventeaza nimic, trenurile sunt din ce in ce mai slab cautate de populatie, lumea nu mai sta la bataia de joc oferita de CFR si s-a orientat spre masina personala in primul rand, urmata de autocar/duba directa iar trenul prea putin mai e folosit de oameni calumea, multi sunt tigani, navetisti, hoti, talhari si pierde vara, care se duc de la sat la oras sa mai fure ceva iar seara se intorc la ei in sate. Calatorii pe distante lungi ce erau pe vremuri se cam duc, ca a avut grija "Gigi de la gaze" sa distruga mersul trenurilor. Nu vedeti ce raspunsuri de tot rahatul pot sa trimita petitiilor, ei nici nu cunosc tara asta, pentru ei e egal Tg Mures cu Cluj, adica e mare nod feroviar Tg Mures si ofera legaturi spre tot Ardealul cum ofera Cluj de asta nu sunt in stare sa bage un tren Galati-Cluj, ca raspund cu placa "a fost tren Galati-Tg Mures dar nu era foarte folosit" Cat de dobitoc poti sa fi sa spui asa ceva, pana si unu de 5 ani ar judeca ca din Cluj ai multe variante spre tot Ardealul in schimb din Tg Mures nu ai variante spre nimic, dar atat ii duce capul si daca atat ii duce capul atat fac. Declinul CFR a inceput, acum asistam la distrugerea lui incet dar sigur. Ei daca se duc pe Valea Prahovei toata ziua, au impresia ca toata tara asta inseamna doar Bucuresti-Brasov, alte rute nu ne mai trebuie, e logic daca ei nu stiu altceva si nu cunosc tara e normal ca gandesc cu tocul de la pantof. Asta e, trenurile romanesti, nu vor mai fi ce au fost, eram pe locul 3 in Europa pana in '89, eram cineva, a doua armata in tara, s-a ales prafu de tot. Vai steaua lui de CFR si de trenuri si asta datorita "specialistilor" de 2 bani. |
| | | sibiustation
Numarul mesajelor : 21 Localizare : Sibiu Reputatie : 4168 Data de inscriere : 16/07/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 20:16 | |
| Ai foarte mare dreptate Domnule Karpaty pe vremurile de glorie a CFR existau multe trenuri care unea un oras cu altul si iti era cel mai drag sa circuli cu ele si mie ciuda cum s-au dus pe apa sambetei toate dar eu inca sper ca poate se va mai remedia ceva la CFR si o sa fie mai bine dar "Remedierea" asta nu pleaca doar de la un singur om ci de la mai multi dar pana atuncea stam si observam de pe margine si inca speram la minuni din partea celor din CFR. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 20:16 | |
| - cardinal a scris:
- Pe bune daca inteleg obsesia ta cu GL CJ.
Nu esti nici din GL, nici din CJ. Ce ti-a casunat pe ruta asta, nu stiu. Este nevoie, mai scoti orasu ala din izolare, nu vezi ca a ajuns izolat de restul tarii, ca nu are legaturi spre nimic, are 4 trenuri la Bucuresti si 2 la Iasi plus 1 la Brasov ca ala de Constanta nu se pune. Nu este obsesie, e nevoie ca o resedinta de judet mare sa aibe legaturi bune cu restul tarii, e ceva normal si firesc, cum era si inainte, iar faptul ca nu cunosti tu oameni care sa mearga din GL la CJ nu inseamna ca sti toate doleantele de la 249.432 cat are GL la care se adauga si populatia din Braila care poate sa vina in GL sa ia trenul asta la Cluj.
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Mar 27 Ian 2015, 20:18, editata de 1 ori |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 20:16 | |
| - gabrielcr a scris:
- Dubele au trasee de noapte catre Bucuresti si Aeroportul Otopeni, in timp ce ultimul tren ajunge in Bucuresti la ora 21.28, iar primul abia la 8.33. Este o diferenta de 11 ore neacoperita de trenuri...
Catre Otopeni poate, dar spre Bucuresti nu am auzit. Ai vreun link ? - Karpaty a scris:
- faptul ca nu cunosti tu oameni care sa mearga din GL la CJ nu inseamna ca sti toate doleantele de la 249.432 cat are GL la care se adauga si populatia din Braila care poate sa vina in GL sa ia trenul asta la Cluj.
De fapt, cunosc vreo 2 care lucreaza la Cluj. De Timisoara am spus ca nu stiu vreunul. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 20:27 | |
| - cardinal a scris:
- Karpaty a scris:
- [
faptul ca nu cunosti tu oameni care sa mearga din GL la CJ nu inseamna ca sti toate doleantele de la 249.432 cat are GL la care se adauga si populatia din Braila care poate sa vina in GL sa ia trenul asta la Cluj. De fapt, cunosc vreo 2,3 care lucreaza la Cluj. De Timisoara am spus ca nu stiu vreunul. No, deci vezi. Clujul in primul rand e cel mai mare centru universitar din Ardeal, trebuie sa aibe aceasta legatura directa cu Galati, e ceva normal si firesc. La faptul ca nu sunt din GL da ai dreptate dar eu mereu am luptat pentru toata tara indiferent de oras, am luptat sa fie bine pentru toata lumea ca toti suntem romani si toti avem acelasi drepturi, de ce unul din Bucuresti sa aibe legaturi spre toata tara si ala din Galati (in cazul nostru) sa nu aibe altceva in afara de Galati-Bucuresti, trebuie sa aibe si GL o legatura buna cu tara, macar Galati-Cluj. Am mai luptat sa uneasca un tren Galati-Bucuresti cu unu Bucuresti-Timisoara si asa se va naste un tren direct Galati-Timisoara prin Bucuresti, deci va fi folosit atat de cei ce merg la Bucuresti cat si cei ce merg mai departe, gen Craiova/Severin si alte orasele dar nu ai cu cine sa te intelegi in acest CFR, ei stiu una si buna: Nu avem, Nu se poate. Ai dracu cu capu vostru sec dar zile mai aveti? Ca nu sunt din Cluj, aici e discutabil, langa Cluj am tara si de acolo se trage bunica, acolo ma duc la tara. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 20:38 | |
| 2 e foarte putin :shock: Ma gandesc ca, daca ar fi inundati de cereri pentru un tren GL CJ, chiar l-ar pune. Dar foarte probabil ca nu sunt inundati de astfel de cereri, ca nu e cerere. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 20:45 | |
| Ca fapt divers, in decembrie cand am mers de la Marasesti la Tecuci cu 7571, erau in tren langa mine 5 oameni Baia Mare-Galati, si cum au venit, pai, Baia Mare-Siculeni cu 4091/1642, apoi 5202 Siculeni-Marasesti, apoi 7571 Marasesti-Galati. Daca era trenu asta Cluj-Galati direct nu crezi ca era mai simplu Baia Mare-Cluj si apoi Cluj-Galati? Logic ca era mai bine, de asta tot am spus ca e normal sa fie din Cluj ca ofera legatura spre tot Ardealul cu alte trenuri si nu se compara cu Tg Mures-Galati la care nu aveai cum ca ajungi ca nu aveai cu ce sa ajungi in Mures din restul Ardealului , de asta nu era folosit, ca nu avea lumea cum ajunge la acel tren. E simplu si logic, daca stai putin si gandesti, dar pentru "specialisti" e greu sa judece. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 21:15 | |
| Din partea mea, sa-l bage. I give up.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 21:21 | |
| Dacă voi credeţi că 5 călători sunt suficienţi pentru un tren... Nici măcar duba de maxi-taxi nu pleacă de la cap de linie pentru 5 călători. Ar trebui să vă daţi jos ochelarii de cal şi să priviţi realitatea. În 2013 am avut o scădere de doar 200.000 mii de călători pe an, iar în 2014 am avut o creştere de aproximativ 10 milioane! Asta fix după ce s-a renunţat la trenurile goale după care plângeţi voi atâta şi s-a suplimentat acolo unde era nevoie. Iar după finalizarea - măcar parţială - a lucrărilor de pe coridorul IV, valoarea asta va mai creşte, datorită îmbunătăţirii timpilor de parcurs. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 21:31 | |
| Ochelarii de cal ii aveti voi, idei blocate si vai steaua lor de specialisti de 2 bani. Daca nu ii duce capul sa inteleaga ca un tren direct aduce de 3 ori mai multi calatori fata de o ruta rupta in bucati sau de ocolit pe la mama dracu prin Bucuresti in cazul de fata Galati-Bucuresti si Bucuresti-Cluj iar durata calatoriei este de 17-18 ore, va inselati amarnic, si in cazul asta nu va merge nici dracu dar e greu pentru mintea specialistului care e odihnita, e prea odihnita sa gandeasca, e blocata, nu merge, de asta nu gandeste mai departe de lungu nasului, atat vede, el zice ca azi a avut 5 calatori, pai cum mama dracu ca poti fi atat de incuiat si sa nu vezi in viitor ca un tren direct e mult mai profitabil fata de o ruta care implica 4 schimburi, atat de incompetenti au ajuns acesti specialisti. Te iei cu mainile de cap in ce hal de inculti poti fi acesti specialisti. La ce nivel de prostie a putut sa ajunga acest CFR, e de domeniul fantasticului, si mai ales oameni tineri inculti ca in zilele de azi, te lasa rece si zici "in ce hal am putut sa ajungem" |
| | | Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Corona Mar 27 Ian 2015, 22:02 | |
| - Dr2005 a scris:
- Dacă voi credeţi că 5 călători sunt suficienţi pentru un tren... Nici măcar duba de maxi-taxi nu pleacă de la cap de linie pentru 5 călători.
Ar trebui să vă daţi jos ochelarii de cal şi să priviţi realitatea. În 2013 am avut o scădere de doar 200.000 mii de călători pe an, iar în 2014 am avut o creştere de aproximativ 10 milioane! Asta fix după ce s-a renunţat la trenurile goale după care plângeţi voi atâta şi s-a suplimentat acolo unde era nevoie. Iar după finalizarea - măcar parţială - a lucrărilor de pe coridorul IV, valoarea asta va mai creşte, datorită îmbunătăţirii timpilor de parcurs. doar pentru ca Dr2005 se lasa foarte greu de convins: acei 5 calatori, nu sunt doar 5: daca ar fi tren direct, am avea mult mai multi calatori. si de calatori pentru moldova din partea de vest a tarii: am venit acasa de la Budapesta cu Corona, in Ungaria erau calatori destui de multi, chiar si pentru Oradea, dar la granita aproape toti s-au dat jos si s-au dus cu masini personale pana la Oradea, nu asta e ideea. Am zis super, de aici pana la Cluj vagonul e al meu, dar cand am ajuns in Oradea sa vezi tu lume: vagonul in care eram s-a umplut total, pot sa zic ca locurile erau ocupate in proportie de 95%. Prima data ma gandeam, o fi chiar asa demulti pentru zona Ciuc si Brasov? Nici vorba, majoritatea aveau bilet cu schimbare in Siculeni. Mai departe nu trebuie sa povestesc ... Sustin ideea introducerii trenului de Galati, dar cu plecare din Oradea seara si de acolo prin Dej sau prin Tg. Mures, nu stiu care ar fi mai buna. |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 22:04 | |
| Galati-Timisoara nu era folosit cap coada, ci pe bucati, de cate ori l-am vazut placand din Arad avea destui calatori in cele 4-5 vagoane cate avea ultima data cand a circulat. Iar de schimbat trenul lumea fuge ca dracuu de tamaie. Oamenilor le-a intrat in cap ca trenurile intarzie si pierd legatura, in gari e plin de aurolaci si alte persoane dubioase si salile de asteptare arata jalnic, daca au bagaje multe e cam greu pentru roman sa se trambaleze dintr-un tren in altul, de ex o colega merge de la Arad la Blaj are un singur tren Dacia, de legatura cu schimbare nici nu vrea sa auda si acuma cauta duba sau bus. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 22:16 | |
| Numărul total de călători a crescut fix după ce s-au desfiinţat aceste pseudo-trenuri Galaţi - Tg. Mureş, Iaşi - Braşov (resuscitat acum cine ştie pentru cât timp) şi altele ca ele. În loc să se transporte câţiva călători cu acestea, s-au introdus trenuri acolo unde era nevoie, unde traficul era ridicat. Altfel, CFR Călători ar fi mers pe pierdere (s-ar putea să fie pe zero în 2014... cine ştie, poate în 2015 vedem şi ceva profit) şi s-ar fi afundat în noroi şi mai mult. Avem de-a face cu o piaţă feroviară liberalizată... pur şi simplu, este ilegal ca statul să trateze preferenţial CFR Călători. Până în 2011 se putea... de aia îşi şi permiteau să ţină trenuri aiurea, pe principiul timpu' trece, leafa merge. Acum, când trebuie să se întreţină singuri, şi-au reanalizat activitatea şi au refăcut mersul trenurilor, în aşa fel încât să şi scoată bani din trenuri. Asta este realitatea, fie că vă place, fie că nu. Dar nu, voi refuzaţi să o vedeţi, voi trăiţi cu impresia că toţi sunt proşti, numai voi deştepţi, că voi ştiţi mai bine decât oameni cu studii în domeniu, cu vechime, unii chiar şi de zeci de ani în calea ferată. Apoi, tot aveţi impresia că în Palatul CFR e lupul cel rău... nu cunoaşteţi sistemul, credeţi că bate din palme ministrul şi vă pune tren între oricare două fundături din ţara asta. Nu ştiţi unde sunt remizele de vagoane, unde sunt depourile, câţi călători sunt între 2 puncte... S-au făcut studii serioase pe tema asta (şi mă refer la studii adevărate, nu gluma aia de Master Plan impusă de UE) şi se încearcă punerea lor în practică (ceea ce s-a văzut în ultimii 2 ani prin îmbunătăţirea serviciilor), cu toată opoziţia de la FMI, BERD, UE şi alţii ca ei. Încă mai sunt câţiva oameni care ştiu cu ce se mănâncă calea ferată. În momentul în care ei vor fi maziliţi de stăpânire, se va alege praful. _________________ :TTT:
|
| | | Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 22:18 | |
| - cristi ar a scris:
- Galati-Timisoara nu era folosit cap coada, ci pe bucati, de cate ori l-am vazut placand din Arad avea destui calatori in cele 4-5 vagoane cate avea ultima data cand a circulat. Iar de schimbat trenul lumea fuge ca dracuu de tamaie. Oamenilor le-a intrat in cap ca trenurile intarzie si pierd legatura, in gari e plin de aurolaci si alte persoane dubioase si salile de asteptare arata jalnic, daca au bagaje multe e cam greu pentru roman sa se trambaleze dintr-un tren in altul, de ex o colega merge de la Arad la Blaj are un singur tren Dacia, de legatura cu schimbare nici nu vrea sa auda si acuma cauta duba sau bus.
Spune colegei sa se duca linistit cu Dacia, ca are vagoane directe pentru Blaj. IR 1628 se formeaza din vagoanele Daciei. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Ian 2015, 22:20 | |
| IR 1920/1920-1 Craiova (05:35) - Bals (06:04-06:05) - Piatra Olt (06:17-06:27) - Dragasani (06:53-06:55) - Zavideni Hm (07:03-07:15) - Babeni (07:34-07:39) - Ramnicu Valcea (07:53-07:55) - Calimanesti (08:12-08:13) - Pausa h. (08:18-08:19) - Caineni (08:57-09:20) - Podu Olt (09:55-10:05) - Fagaras (11:07-11:09) - Brasov (12:19)
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Mar 27 Ian 2015, 22:34, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |