|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+50lifetec Spartan1948 flov1982 Razvan Tudor decward marius664 billy752-istu cristi ar bobi gabrielcr sibiustation dan tm cristy79 ATM mielutu zburator TonyGFR ALEXCFR phnegativ CalinPiatraNeamt allred unguru22 Teodor Radu Tudor ANDU2100HP AndreiStefan Luna adytm Andrey_tm Sabik Vale didinul Jhonyla Adirmvl cardinal DUAL IonutCFR2009 Vitosa Mihai531 EuroNight maris.constantin 92Dragos Adrian78 manuela cristi CFR Dr2005 baiazid Nesebar razvan - trenuri Rarau Vlad 54 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6907 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 08 Feb 2015, 21:25 | |
| E transport public, fratilor. Cum sa nu trebuiasca sa isi permita oricine sa mearga cu trenul? Voi va auziti ? ) In jegul asta, numit si CFR, nici macar nu trebuie sa isi permita oricine sa mearga cu el....carevasazica, CFR-ul isi poate selecta clientela ? ) Voi de ce credeti ca merge lumea cu "nasul"? De ieftine ce sunt preturile? CFR-ul si-a dat mai multe suturi in *oaie de-a lungul timpului, si isi va mai da in continuare, prin numeroasele si abruptele scumpiri. Atat de incompetenti sunt cei de acolo incat, nu isi dau seama ca scumpind preturile incurajeaza in mod direct mersul cu nasul si automat, venituri mai mici in conturile companiei... . Dar de', specialistii lu' peste prajit, stiu mai bine ). Este exact aceeasi problema si in sistemul fiscal...unde, ca o paranteza, o relaxare fiscala ar duce la o evaziune fiscala mai scazuta. Doamne fereste....auzi' tu....nu trebuie sa isi permita toata lumea sa mearga cu trenul ) |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 08 Feb 2015, 21:29 | |
| CFR Călători nu e agenţie de transport social. Există trenuri mai scumpe şi trenuri mai ieftine, în funcţie de piaţă. 7,5 lei pentru 60 km nu-i mult. Cât ţi s-ar părea ţie că ar fi un preţ normal?
Dar nu toată lumea îşi permite, pe de altă parte, de ce ar trebui să îşi permită toată lumea? _________________ :TTT:
|
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6907 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 08 Feb 2015, 21:36 | |
| Stai stai stai. 7,5 lei pt 60km in zonele unde si exista astfel de trenuri, sa fim bine intelesi (daca mai aud iar de exemplul Bucuresti-Brasov, zau ca vomit) ) CFR este companie de stat, de transport PUBLIC. Adica, este in serviciul poporului. Pe langa faptul ca practica niste preturi cu adevarat nesimtite, pe 90% din teritoriu, ca acel "serviciu" de care vorbeam este incompetent, execrabil, de rahat (te rog, nici nu incerca sa ma contrazici aici ) ), nici macar nu trebuie sa aiba acces la el toata lumea. Adica, dupa ce statul le da m**e oamenilor prin "n" taxe si impozite, salarii mizerabile, ... cand e vorba de transport....ii jecmaneste iar pe oameni. Pe aia care isi permit, ca dupa mintea voastra, "badea Ion" din nu-stiu-care sat, nu trebuie sa isi permita sa mearga cu trenul, ca deh... ). Sa iti raspund pe intelesul tau, totusi....de ce NU ar trebui sa isi permita toata lumea? |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 08 Feb 2015, 21:38 | |
| - Spartan1948 a scris:
- E transport public, fratilor. Cum sa nu trebuiasca sa isi permita oricine sa mearga cu trenul?
trenul ) Sunt de acord ca e cam scump, dar totusi, nu trebuie sa mearga 100 la suta din populatie cu el. |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6907 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 08 Feb 2015, 21:39 | |
| Ideea e alta. Trebuie sa poata merge 100% din cei care au nevoie, din cei care doresc. Maine-poimaine ajungem sa discutam, dupa mintea unora (no offence Dr) sa spunem ca e un lux sa mergem cu jegul asta, numit de unii CFR.
La preturile practicate de CFR, ideea sustinuta de Dr2005, mi se pare cel putin jenanta...penibila. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 08 Feb 2015, 21:48 | |
| La clasa a II-a ar trebui toți să și permită să meargă. La clasa I, la dormitor, acolo nu. Acolo sunt de acord cu Dr2005. |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6907 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 08 Feb 2015, 21:52 | |
| Pai eu de cls. a IIa vorbeam. Acolo sunt preturi obscene. Ce se intampla la cls. I ...nici macar nu pot sa ii iau in serios pe aia de la CFR. ). Consider preturile de acolo drept o gluma foarte proasta. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 08 Feb 2015, 21:55 | |
| Probabil ca pretul biletului nu e (numai)pentru confort, ci ca sa nu mergi laolalta cu toate maimutele. Plus ca maimutele respective mai si distrug, deci paguba ar fi mai mare, pentru CFR, daca ar fi mai ieftin. Iarasi repet, o ieftinire de 10 la suta mi se pare OK. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 08 Feb 2015, 23:39 | |
| - Spartan1948 a scris:
- Stai stai stai. 7,5 lei pt 60km in zonele unde si exista astfel de trenuri, sa fim bine intelesi (daca mai aud iar de exemplul Bucuresti-Brasov, zau ca vomit) )
CFR este companie de stat, de transport PUBLIC. Adica, este in serviciul poporului. Pe langa faptul ca practica niste preturi cu adevarat nesimtite, pe 90% din teritoriu, ca acel "serviciu" de care vorbeam este incompetent, execrabil, de rahat (te rog, nici nu incerca sa ma contrazici aici ) ), nici macar nu trebuie sa aiba acces la el toata lumea. Adica, dupa ce statul le da m**e oamenilor prin "n" taxe si impozite, salarii mizerabile, ... cand e vorba de transport....ii jecmaneste iar pe oameni. Pe aia care isi permit, ca dupa mintea voastra, "badea Ion" din nu-stiu-care sat, nu trebuie sa isi permita sa mearga cu trenul, ca deh... ).
Sa iti raspund pe intelesul tau, totusi....de ce NU ar trebui sa isi permita toata lumea? Trenuri regio există peste tot... şi şi le permite cam toată lumea. De ce ar merge badea Ion cu trenul? Ca să vadă cum e? Sunt multe motive pentru care serviciul e ,,de rahat". Unul ar fi chiar călătorii, care distrug tot ce prind. Nu se rup singure scaunele, nu se sparg singure geamurile, iar hârtia igienică şi săpunul de la budă nu se evaporă. Mie cea mai mare problemă mi se pare mersul de tren. CFR S.A. refuză să dea trase cadenţate din diverse motive. Apoi avem şi o infrastructură slabă pentru că avem o legislaţie varză (inclusiv pentru depunerea de proiecte cu finanţare nerambursabilă; nici cu banii de la buget nu e prea bine, că Ministerul de Finanţe refuză sistematic să dea bani pentru investiţii în infrastructura feroviară... cine ştie, poate cândva va intra DNAul şi pe aici)... sunt multe lucruri de schimbat, mult mai importante decât preţul. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 08 Feb 2015, 23:46 | |
| Pretul actual la IR este exagerat de mare in raport cu salariile, preturile trebuie corelate cu salariul si cum multi primesc 1000 pe luna la IR trebuie introdusa grila de la RE, ala ar fi un pret corect. Daca mergi 60 km cu IR platesti la fel ca la R dar inca 4 lei pentru loc nu ceri 18,50 pentru 60 km, cum sa dai aproape 20 de lei pentru 60 km, trebuie sa te prosteasca foamea sa mergi cu IR 60 km si sa platesti 18,50 cand la Regio este 7,5 , deci cu Regio mergi dus-intors si iti raman bani si de 3 covrigi iar cu IR mergi un drum si apoi fluieri la stele a paguba ca ti-au mancat astia de la CFR banii si te-au prostit pe fata, 60 km cu 18,50. Deci este foarte mare tariful de la IR, a ajuns trenul unde mergi la gramada cu toti papagalii sau maimutele(vorba lui cardinal) dar si alte specii ciudate sa fie mai scump ca masina personala, :shock: :shock: :shock: pai cum vine asta, adica merg la comun cu sute de oameni si platesc mai mult fata de cat as da la benzina in masina mea? :shock: Pai nu mai merg cu trenu, dal dracu de tren, cum sa platesc mai mult si sa stau si la comun cu altii. Trenul este mijloc de transport in comun, trebuie sa fie ieftin sa poata circula cu trenu si aia saraci, cand e vorba de subventie stiu sa urle ca vor subventie de la stat ca trenul e transport social, dar cand vine vorba sa ajusteze tarifele sa poata merge toata lumea nu mai e transport social, vin cu ideiile alea minunate cum ca "nu trebuie sa isi permita toata lumea trenul" pai daca nu isi permite trenul atunci cu ce sa mearga, cu caruta eventual ca in evul mediu. In ce hal am putut sa ajungem. Trenul e sustinut de stat prin acea subventie pentru a fi accesibil tuturor nu sa fie un lux, se pare ca in Romania trenul este un lux. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 09 Feb 2015, 00:01 | |
| Trebuie introduse urmatoarele trenuri pentru o buna deservire a populatiei:
Craiova 5 - Cluj 13 ; Cluj 15 - Craiova 23 . este fostul Accelerat 1831/1832 din 2011 Astfel cei ce vin de la Craiova la Cluj au legatura spre Satu Mare/Baia Mare/Zalau/Oradea si Sighet. La fel si pe retur, vine lumea din alte orase din Ardeal si din Cluj are legatura spre Craiova dupamasa iar seara e la destinatie. Din Cluj ar trebui sa fie legaturi directe spre toate zonele din tara! 1931/1932 Oradea-Bucuresti-Constanta cu circulatie permanenta iar in Brasov primeste/detaseaza grupa pentru Sibiu, astfel se rezolva si problema trenului de noapte Bucuresti-Sibiu-Bucuresti. Cluj 23 - Galati 10 ; Galati 23 - Cluj 10 , aceeasi problema, vine lumea in Cluj cu acest tren si are legatura spre restul Ardealului cu alte trenuri de lagatura, la fel si pe retur, un singur schimb in Cluj, simplu si comod. Trenul 1696 combinat cu 1581 rezulta tren direct Timisoara/Resita-Bucuresti-Constanta, retur 1588 combinat cu 1695, rezulta tren direct Constanta-Bucuresti-Timisoara/Resita. Trenul 1692 combinat cu 1773, cu diverse modificari la orar rezulta tren direct Timisoara-Bucuresti-Galati, la fel si pe retur 1772 combinat cu 1691 cu modificari la orar rezulta tren direct Galati-Bucuresti-Timisoara. 1945/1944 Satu Mare-Constanta-Satu Mare cu circulatie permanenta. Trenurile IR de pe 201 transformate in RE, la fel si trenurile Bucuresti-Pitesti/Targoviste facute RE. Singurele IR pe la Pitesti sa ramana cele ce merg la Craiova.
Aceste trenuri daca se introduc se mai schimba ceva in bine si ar exista legaturi bune intre diverse orase principale din tara iar lumea ar avea cu ce sa circule. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 09 Feb 2015, 01:11 | |
| - Karpaty a scris:
- 1931/1932 Oradea-Bucuresti-Constanta cu circulatie permanenta iar in Brasov primeste/detaseaza grupa pentru Sibiu, astfel se rezolva si problema trenului de noapte Bucuresti-Sibiu-Bucuresti.
Grupă Sibiu - Constanţa a mai fost acum câţiva ani, în sezon. Tot pe atunci era şi rapid Bucureşti - Arad prin Sibiu. Mergeau goale de la Braşov la Sibiu, de aia s-au şi anulat. În schimb Bucureşti - Oradea pe trasa lui 1931 ar aduce încasări substanţiale. N-ar fi nevoie să circule la Constanţa în extrasezon, ar strica mersul cadenţat care s-ar preta pe o secţie gen Bucureşti - Constanţa. Pentru întoarcere, 1742 are un orar destul de bun, dar se poate tăia oprirea din Buftea, iar celelalte opriri de pe traseu să fie mai scurte (stă 2 - 3 minute peste tot în loc de 1 minut). - Citat :
- Cluj 23 - Galati 10 ; Galati 23 - Cluj 10 , aceeasi problema, vine lumea in Cluj cu acest tren si are legatura spre restul Ardealului cu alte trenuri de lagatura, la fel si pe retur, un singur schimb in Cluj, simplu si comod.
Nu merită financiar, cel mult să ataşezi/detaşezi vagoanele lui 1731/2 la un tren Bucureşti - Cluj, dar pierzi timp aiurea în Ploieşti Vest, unde nu ai nici partidă de manevră. - Citat :
- Trenul 1696 combinat cu 1581 rezulta tren direct Timisoara/Resita-Bucuresti-Constanta, retur 1588 combinat cu 1695, rezulta tren direct Constanta-Bucuresti-Timisoara/Resita.
Nu ar avea de ce să circule un astfel de tren în extrasezon. Poate doar pentru economie de vagoane, pe de altă parte pe Bucureşti - Constanţa nu-ţi permiţi să trimiţi vagoanele nesalubrizate şi fără apă la budă după ce au venit 500 km. Plus că, fiind o rută lungă, întârzierile sunt la ordinea zilei, aşa că vei perturba mersul pe toată secţia, ca să nu mai zic de trenul de Mangalia, care va trebui să te aştepte şi care va da şi el peste cap secţia lui. Dacă pe Bucureşti - Constanţa ar fi trenuri la o oră dimineaţa şi 2 ore după-amiaza, nu ar mai fi nevoie ca vreun tren care soseşte în Bucureşti să plece mai departe spre Constanţa (cu excepţia celor de Braşov), mai ales dacă vine de mare distanţă. - Citat :
- 1945/1944 Satu Mare-Constanta-Satu Mare cu circulatie permanenta.
A mai fost acum câţiva ani, a circulat vreo 3 luni. În cele din urmă şi-au dat seama că transporta aer şi l-au anulat. Constanţa pur şi simplu nu generează călători în extra-sezon. Doar Bucureşti - Constanţa atrage ceva, dar şi aici problema e că rar umpli mai mult de 2 vagoane (uite la ce ar fi bune câteva rame electrice decente). - Citat :
- Trenurile IR de pe 201 transformate in RE
De acord. - Citat :
- , la fel si trenurile Bucuresti-Pitesti/Targoviste facute RE. Singurele IR pe la Pitesti sa ramana cele ce merg la Craiova.
Clar nu, aceste trenuri îşi scot cheltuielile fără să fie nevoie de supracontrol în fiecare zi. Sunt şi o metodă mai civilizată de a călători, fără să ai de-a face cu discriminaţii de la Mătăsaru şi Văcăreşti. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 09 Feb 2015, 01:26 | |
| Cu un om ca tine la mersul trenurilor se va duce dracu tot, in ideile tale nu mai trebuie nimic direct nicaieri. Tu esti total impotriva trenurilor de lung parcurs, asta e problema ta, nu vrei tren de lung parcurs, vrei sa anulezi trenurile de lung parcurs sis a ramai cu navetele si cu tiganii, asa mult iubesti navetistii si tiganii. Navetistii si tiganii sunt cei mai rai oameni care distrug si aduc prejudiciul cel mai mare la CFR dar nu intelegi asta, tu tot pe ei ii iubesti si tot lor vrei sa le oferi trenuri iar de restul sa-ti bati joc. Nu e problema, multi oameni nu mai vin la tren si vei ramane cu tigania. O sa repari vagoanele/automotoarele in fiecare an de 2 ori la ce prejudiciu iti vor aduce, crezi ca te imbogatesti cu astia, pe o parte iei bani din abonamente si pe partea cealalta bagi bani in reparatiile materialului rulant, in concluzie nu ai facut nimic, da na, asa zici tu ca e mai bine, sa ne batem joc de populatie si sa tinem in brate tigania. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 09 Feb 2015, 02:15 | |
| În toată Europa, traficul de navetă reprezintă grosul călătorilor cu trenul. Numai la noi e pe dos, la noi se face naveta cu maşina personală sau cu duba.
Este posibil ca, în curând, mersul trenurilor să fie făcut de stat, la fel cum este acum cu cel al transportului auto şi licitat trasă cu trasă. Într-un fel ar fi mai bine... cu condiţia să fie acolo oameni competenţi, nicidecum fosile comuniste. În alt fel... ar duce la dispariţia concurenţei în folosul călătorilor (în schimb, statul ar încasa mai mult prin TUI mai mare), iar trenuri IR cu tarif (şi subvenţie) de R nu vor mai exista. De aia nu prea sunt de acord cu ideea asta, dar nu e după mine.
Eu aş merge pe alt sistem, acela al finanţării în proporţie mai mare pentru numărul de călători, să zicem un 70% pe călător-km şi 30% pe tren-km, cu excepţia secţiilor pe care mai mult de 50% din localităţi nu sunt conectate la un drum asfaltat (adică Dornişoara, eventual Rodna) şi/sau la alt mijloc de transport în comun la data emiterii actului normativ care ar introduce aceste reglementări, secţii pentru care s-ar acoperi şi diferenţa până la 5% profit. În acest fel, ar dispărea trenurile care merg aiurea şi ar creşte numărul de trenuri acolo unde e nevoie, fără ca statul să se implice prea mult în trase (şi la auto au rezultat aberaţii, curse care trec prin unele localităţi şi nu opresc pentru că ARR nu a considerat necesar ca maşina Bucureşti - Târgovişte, de exemplu, să oprească şi în Chitila), lăsând şi principiul cererii şi ofertei să funcţioneze. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 09 Feb 2015, 08:04 | |
| Fosilele comuniste care zici tu sunt oameni pe la 50-55 de ani, iar sa cataloghezi acesti oameni cu aceste cuvinte ......... ar trebui sa-ti fie putin rusine, ei sunt oamenii care au cladit tara pana acum, nu cei de 20 de ani de acum au cladit tara ci cei care acum au 50-60 de ani, cu carca lor s-a facut ce s-a facut si ei au trait anumite vremuri urate in care s-au chinuit si au crescut tinerii de 20 si ceva de ani printre care si tu iar tu ii denumesti "fosile comuniste", foarte urat.
Daca statul ar face mersul trenurilor atunci va fi bine pentru ca asa e posibil sa vedem trenuri din est in vest si din nord in sud, nu bucatele si bucatele ca acum care nu ajuta pe nimeni. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |