Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 05 Feb 2014, 10:42
Personal cred ca nu vom vedea niciodata o astfel de trasa de tren (EN 370/371), deoarece orice tren sezonier mai ales international este gandit in primul rand prin prisma orei hoteliere care este 12.00-14.00, ori acest tren ajunge seara la Constanta si noaptea la Mangalia, ceea ce inseamna zi pierduta pentru turist si sanse mici pentru cazare. Daca mai punem si intarzierile inevitabile s-ar putea ca turistii sa doarma in gara calare pe bagaje pe la 2-3 noaptea asteptand sa fie cazati a doua zi tot pe la 12.00.
In fine, nu inteleg ce or sa faca aradenii cu un astfel de tren care ajunge la ore neconforme.
Si sunt si alte doua chestiuni imposibile la trasa asta, cum ar fi dar si faptul ca trenul face pe mers 1h34 intre Fetesti si Constanta sau ca sta in Mangalia sau Budapesta doar cca 1h20' pana schimba numarul desi intarzierile la acest tren sunt in general in medie de 2 ore si vor ramane la fel pana in 2020 . Iar faptic poate sa faca si 3 ore intre Fetesti si Constanta dar pe mers putin probabil.
Alta treaba imposibil de realizat este conectarea ciudata a Bucurestiului la acest tren , este absurd sa trasezi un astfel de tren international fara legatura directa Constanta-Bucuresti.
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 05 Feb 2014, 13:24
E facut dupa trenul R 980/981 nu stiu exact la ce ora avea sosire la litoral dar din Bucuresti a plecat dupa ora 23 cu tot cu intarzieri.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 05 Feb 2014, 14:31
Acest tren nu prezinta interes pentru CFR , el trebuie facut de MAV , iar MAV are legatura la Marea Neagra dar in Bulgaria (Varna si Burgas) si cum acestea nu sunt asa aglomerate o alta legatura pentru "acelasi" litoral nu prezinta interes . Rangul de IC pentru Romania nu se justifica in prezent din cauza vitezei reduse de deplasare apoi mai este si pretul care la IC este foarte mare iar romanul nu isi permite acest lux drept pentru care propunerea nu este justificata , ca atare se respinge !
_________________
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 05 Feb 2014, 15:04
Mavul ne ne pasa noua. L-am bagat pana acolo totusi pe mine m-ar intersa un sezonier Curtici-Mangalia problema e ca de la Budapesta daca vine trebuie respectat si celalte doua trenuri ister si dacia.. In rest n-ar fi rau ca tren intern cu plecare din Curtici in jurul orei 16.30, iar returul cum am propus eu. Imi amintesc de 2011 cand a venit R935 ultimul tren dinspre Mangalia la Costinesti s-a intunecat in august.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 05 Feb 2014, 15:32
Ai Arad-Mangalia ; Timisoara-Mangalia ; Oradea-Mangalia ; Satu Mare-Mangalia deci din toate orasele mari din vestul tarii ce se afla aproape de granita au trenuri spre litoral . Din toate orasele astea ai legatura spre Ungaria .
_________________
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 06 Feb 2014, 01:44
Lasa sa nu le mai introduca acum cat sunt lucrari pe magistrale... decat sa faca intarziere de 1-2 ore in plus fata de timpii si asa foarte mari.
BAIAZID :
Ne putem duce la un hotel sau pensiune in orice ora din zi si noapte in Romania deoarece ne va primi cu bratele deshise. Numai fraieri vor pierde clienti (turisti) pentru ca nu este ora de cazare...
In toata UE acum sunt curse de tren, avion, autocar, vapor care ajung in statiuni de litoral, munte, zone turistice si seara, noaptea sau ziua cu turisti sau asemenea care vor sa fie cazati atunci nu doar dupa 12 ziua.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 06 Feb 2014, 10:25
Dacă ajungi după ce începe ziua hotelieră şi anunţi din timp asta n-are ce să se întâmple. E drept, dacă tu ajungi la 3 - 4 noaptea, plăteşti toată noaptea, că hotelul a ţinut camera aia pentru tine.
Îmi aduc aminte cum era prin 1997-1998... ziua hotelieră începea pe la 13 - 14, trenurile de la Bucureşti ajungeau pe la 9 - 10 pe Litoral, iar camerele erau gata pe la 15, asta dacă te mulţumeai cu camerele pline de igrasie de la parter, pentru restul trebuia să mai cotizezi în plus la recepţioneră (în bani, în ţigări, în cafea etc.) şi la femeia de serviciu, la fel şi dacă voiai o cameră fără gândaci sau cu nişte instalaţii sanitare mai de Doamne ajută. Mă refer, evident, la biletele luate prin sindicat şi la hotelurile de 1 - 2 stele, cum erau majoritatea prin anii ăia. Desigur, pe atunci oamenii mergeau la mare ca să se bronzeze şi să facă plajă, nu să stea prin cluburi. După aia a început privatizarea hotelurilor, au început să urce preţurile şi numărul de stele (dar serviciile nu prea)... şi a apărut litoralul bulgăresc
_________________ :TTT:
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 06 Feb 2014, 14:14
Lasa ca in acest an vom avea legatura directa cu Varna si Burgas. Sa vedem ce tarife vor fi si daca la Burgas vor merge calatori, caci la Varna nu imi fac sperante pentru ca este mult timp, si cei care au gratis sau pasionati vor merge.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 06 Feb 2014, 14:23
Razvan, dar nu era vorba ca trenul MAV-ului pentru Bulgaria nu e pentru calatorii de la noi? Sau nu iti puteai lua bilet pentru trafic intern?
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 06 Feb 2014, 14:31
razvan - trenuri a scris:
Lasa ca in acest an vom avea legatura directa cu Varna si Burgas. Sa vedem ce tarife vor fi si daca la Burgas vor merge calatori, caci la Varna nu imi fac sperante pentru ca este mult timp, si cei care au gratis sau pasionati vor merge.
In acest an ? Legatura spre Varna si Burgas cu Nesebar/Albena a fost in fiecare an doar ca din Romania nu se pot da bilete la acest tren spre Bulgaria .
_________________
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 06 Feb 2014, 14:38
Pentru trafic intern se putea cumpăra bilet. Era acel vagon de clasa I, folosit pentru clasa a II-a.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 06 Feb 2014, 14:45
andrey_tm a scris:
Pentru trafic intern se putea cumpăra bilet. Era acel vagon de clasa I, folosit pentru clasa a II-a.
Da , pentru trafic intern in Romania se pot cumpara bilete , in Bulgaria acest tren circula in regim inchis , am vrut sa merg cu el din Ruse la Burgas si ei nu pot vinde bilete la acest tren cum nici noi nu putem vinde bilete la el spre Bulgaria . Din Romania se pot vinde bilete la acest sezonier spre Ungaria . Din Bulgaria din Burgas/Varna poti lua bilete la el atat pentru Romania cat si pentru Ungaria .
_________________
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 06 Feb 2014, 15:01
razvan - trenuri a scris:
BAIAZID :
Ne putem duce la un hotel sau pensiune in orice ora din zi si noapte in Romania deoarece ne va primi cu bratele deshise. Numai fraieri vor pierde clienti (turisti) pentru ca nu este ora de cazare...
Nimeni nu a zis ca se inchide usa la receptie, insa atunci cand pleci in concediu iti alegi cu grija mijlocul de transport astfel incat sa ajungi cat mai devreme la locul de destinatie pentru a nu pierde acea zi, nemaivorbind de riscul oricaror inatarzieri atunci cand vorbim de un tren de lung parcurs international. Daca pui tren care ajunge noaptea pe litoral, ai rentabilitate zero pentru acel tren atata vreme cat poti ajunge la ora normala de cazare 12-14 cu masina personala, autocarul sau avionul.
razvan - trenuri a scris:
In toata UE acum sunt curse de tren, avion, autocar, vapor care ajung in statiuni de litoral, munte, zone turistice si seara, noaptea sau ziua cu turisti sau asemenea care vor sa fie cazati atunci nu doar dupa 12 ziua.
Comparatie absolut irelevanta. ,,In toata UE'' nu exista doar un tren sezonier pe zi care sa lege ditamai capitala europeana cu o zona litorala asa cum se poate intampla doar pe viitor in Romania. Pentru ca ,,in toata UE'' mai putin Bulgaria, Cipru si alte mici exceptii exista mult mai multe trenuri internationale decat la noi care leaga zone turistice de hub-uri de transport intermodal. Si chiar si asa nu trenurile EN ajung noaptea ci cele normale, trenurile EN pleaca noaptea si ajung in general dimineata sau dupa-amiaza.
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 06 Feb 2014, 16:02
Karpaty a scris:
Din Romania se pot vinde bilete la acest sezonier spre Ungaria . Din Bulgaria din Burgas/Varna poti lua bilete la el atat pentru Romania cat si pentru Ungaria .
Acest tren are și vagoane pentru Praga. Din România se pot lua bilete pentru Cehia?
Vagoanele de la Praga sunt primele două, iar vagonul pentru trafic intern este ultimul:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 06 Feb 2014, 16:27
andrey_tm a scris:
Acest tren are și vagoane pentru Praga. Din România se pot lua bilete pentru Cehia?
Asta nu stiu , probabil ca da , eu cand am fost intr-o zi acum 2 ani la agentie in fata mea erau ceva straini care eu luat bilet din Tg Jiu la Budapesta la Nesebar .
_________________
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.
Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.