| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+50lifetec Spartan1948 flov1982 Razvan Tudor decward marius664 billy752-istu cristi ar bobi gabrielcr sibiustation dan tm cristy79 ATM mielutu zburator TonyGFR ALEXCFR phnegativ CalinPiatraNeamt allred unguru22 Teodor Radu Tudor ANDU2100HP AndreiStefan Luna adytm Andrey_tm Sabik Vale didinul Jhonyla Adirmvl cardinal DUAL IonutCFR2009 Vitosa Mihai531 EuroNight maris.constantin 92Dragos Adrian78 manuela cristi CFR Dr2005 baiazid Nesebar razvan - trenuri Rarau Vlad 54 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8370 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Feb 06, 2014 9:16 pm | |
| Se poate cumpara bilete la intern cat si international. Are vagon clasa dar din acest an Bvmz-ul ungresc nu ne mai baga vom avea un vagon 19-80 care circula ca clasa a doua. O sa-l incerc eu pe Curtici-Giurgiu sau Ruse. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Feb 06, 2014 9:19 pm | |
| Stii si ce tarife pratcica pentru trenul asta? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Feb 06, 2014 9:26 pm | |
| - adirmvl a scris:
- Stii si ce tarife pratcica pentru trenul asta?
Anul trecut Budapesta-Burgas era 58 euro la clasa 2 . Pe intern CFR este tarifat IR . |
|
| |
phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5102 Data de inscriere : 31/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Feb 06, 2014 9:27 pm | |
| Stie cineva daca la unguri le dam "imprumut" doar vagoanele sau sunt si cu personal insotitor romanesc (cum fac cu sezonierele de la noi, adica se duc la Bp. si apoi -> Burgas -> Bp. -> Buc) ??? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Feb 06, 2014 9:30 pm | |
| - phnegativ a scris:
- Stie cineva daca la unguri le dam "imprumut" doar vagoanele sau sunt si cu personal insotitor romanesc (cum fac cu sezonierele de la noi, adica se duc la Bp. si apoi -> Burgas -> Bp. -> Buc) ???
Vagoanele vor fi inchiriate pe perioada cat va circula acest tren deci fara personal CFR , serviciile in vagoanele CFR pe relatia Budapesta-Burgas/Varna-Budapesta va fi asigurat de MAV (service staff Utasellátó) |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8370 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Feb 06, 2014 9:41 pm | |
| Exact, prima data ma gandeam sa fie conductori romani la cusete dar aceste vagoane se inlocuiesc cusete BC MAV deci vor sa faca insotitori mavisti cum au inchirat cusete/dormit ZSSk asta inseamna ca la gara keleti or sa faca curatenie prin vagoane si ne le vor trimite acasa doar in caz daca o da defect. |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2204 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6756 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin Ian 09, 2015 10:48 pm | |
| IR 1928 Sibiu (18:10) - Avrig Hm(18:41-18:48) - Fagaras (19:34-19:35) - Codlea Hm (20:27-20:37) - Brasov (20:55-21:10) - Predeal (21:36-21:37) - Sinaia (21:55-21:56) - Ploiesti Vest (22:40-22:42)- Ploiesti Sud (22.47-22.49) - Buzau (23:55) ramura pentru IR 1952 IR 1929 Buzau (04:06) - Ploiesti Sud (05:13-05:15) - Ploiesti Vest (05:20-05:22) - Sinaia (06:10-06:12) - Predeal (06:30-06:31) - Brasov (07:00-07:15) - Sercaia Hm (08:08-08:18) - Fagaras (08:34-08:35) - Sibiu (09:53) ramura de la IR 1953
Ultima editare efectuata de catre ALEXCFR in Vin Ian 09, 2015 11:41 pm, editata de 2 ori |
|
| |
TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6379 Data de inscriere : 24/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin Ian 09, 2015 11:07 pm | |
| Ce e IR 1952/3? Daca e vreun sezonier, nu are rost. E 1944 si 1932 si 1934 cu legatura in Nord + restul trenurilor ce trec prin zona, 1642, 1644, 1538 pentru cine vrea seara si schimb cu 2802 noaptea, asa ca nu ar avea nici un rost. Cu atat mai mult daca o ia pe 702 cum cred eu - nu ar avea in cazul asta ABSOLUT NICIUN rost. |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2204 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6756 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam Ian 10, 2015 10:02 pm | |
| IR 1761 Bucuresti Nord (09:10) - Rusetu Hm (11:00-11:07) - Faurei (11:21-11:22) - Tecuci (13:08-13:10) - Barlad (13:48-13:50) - Crasna (14:21-14:23) - Vaslui (14:38-14:40) - Buhaiesti (14:59-15:00) - Barnova (15:25-15:27) - Nicolina (15:41-15:42) - Iasi (15:47) IR 1762 Iasi (17:00) - Nicolina (17:05-17:06) - Barnova (17:20-17:22) - Buhaiesti (17:47-17:49) - Vaslui (18:08-18:10) - Crasna (18:25-18:27) - Barlad (18:58-19:00) - Tecuci (19:38-19:40) - Faurei (21:24-21:25) - Bucuresti Nord (23:30) |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6985 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum Ian 11, 2015 1:12 am | |
| Nu ar avea rost un tren Iași - București pe la Făurei - Tecuci. Linia aia e bătută de soartă, și nu salvezi atât de mult timp pentru că nu e ca în cazul unui sezonier, care ar fi obligat să se târâie pe Buzău - Făurei... Mai degrabă să bage o pereche de RE (CFR, desigur) cu plecare la prânz din Iași, sosire pe înserat la Galați (18.00) și plecare spre Bucureși mai apoi. Duminica ar fi full, ar acoperi și Tecuci - Barboși pt navetiști, și mai apoi ar acoperi Galați - Făurei pentru aceiași călători. Un tren extrem de ușor de pus și util ar fi Galați - Timișoara, grupă atașată lui 1732. Un vagon, care în Brașov se pune la 1621, timp e berechet pentru manevră. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum Ian 11, 2015 1:33 am | |
| Cat as fi eu pro grupa/tren direct cu vagon la 1732 pentru 1621 nu sunt de acord, as face altceva in schimb, as prelungi Transilvania la Galati si astfel ai avea tren care soseste dimineata devreme in Galati(pe la 5) si ai avea tren care pleaca seara din Galati(pe la 23), plus legatura directa Galati-Brasov/Sibiu/Deva/Arad/Budapesta. Cine e la curent cu mersul trenurilor din trecut acest tren exista doar ca circula prin Sighisoara si se numea Muntenia, Galati-Budapesta-Galati. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6985 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum Ian 11, 2015 6:18 pm | |
| Ok, de acord cu tine; un tren de noapte. Totuși, de ce nu ești de acord cu acea grupă? Mie mi se pare foarte ok, ajunge pe la 3-4 în Sibiu (oraș turistic), deci după începutul zilei hoteliere, iar condițiile de călătorie sunt bune, m-aș gândi la un AVA200 salon sau un 20-83 pentru această grupă de Tm. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum Ian 11, 2015 6:26 pm | |
| Karpaty greu de crezut ca se gasesc calatori de la Galati la Budapesta cand autocarele sunt pline si majoritatea calatoresc spee Italia si Spania |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6466 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum Ian 11, 2015 6:57 pm | |
| Îmi place propunerea lui Karpaty. Chiar dacă e puţin probabil să existe mulţi călători de la Galaţi, Brăila, Buzău pentru Budapesta, pe intern gradul de ocupare ar fi rezonabil. Am auzit că o firmă de transport naval intenţionează să introducă curse cu nave rapide între Galaţi şi Sulina deci sunt perspective şi pentru tranzitul de turişti străini. |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6637 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum Ian 25, 2015 9:55 pm | |
| - Cine e la curent cu mersul trenurilor din trecut acest tren exista doar ca circula prin Sighisoara si se numea Muntenia, Galati-Budapesta-Galati. Wink a scris:
A circulat doar in MT1996/1997, ca R372/373, fiind de fapt o rebranduire a expresului intern 72/73. Era format din 7 vagoane Bauzen/Gorlitz, dintre care unul de dormit (Buc Grivita), unul de cl. 1, si 5 de cl. 2 (de Galati, dar detasate special pentru trenul asta de Grivita). Din astea 5 de clasa a doua, 3 dintre ele mergeau la Szombathely ca statie finala, iar doua la Zalaegerszeg (ungurii mai atasau un vagon de-al lor la ciotul asta de doua vagoane). Evident, vorbind de 1997, intelegem ca garnitura asta de 7 vagoane nu indica un succes deosebit, asa ca anul urmator adio sezonier de Galati, trenul a fost redirijat cu plecare din Bucuresti, utilizand oarecum trasa trenului Carpati (R25). Din ce stiu eu (si excluzand tentativele alea de trenuri spre Reni) e singurul international pe care l-a avut vreodata Galatiul. Pe alt plan, ating si trenul IR1540/1541, BV-Iasi via Ghimes. Desi exista inca, stim bine ca trasa asta a suferit dintotdeauna de lipsa de pasageri care sa ii asigure stabilitatea de la un MT la altul. Combinat cu mesajul lui florin29sv, care a si circulat cu el recent (si a zis ca un tren de 3 vagoane era gol...) intreb si eu ca tot omul - decat un EA cu 3 vagoane care circula sub catenara (gol) nu ar fi totusi mai recomandabil sa se incerce cu un Desiro? cum sunt mai mari consumurile cu carburant/uzura - in forma actuala sau cu un automotor? poate ca s-ar strange totusi suficienti oameni cat sa faca profitabil un Desiro de 70 de locuri - macar pana reinveti oamenii la trasa respectiva si poti relua in plan o garnitura de locomotiva+vagoane. Altfel, cat de curand, in ritmul asta o sa fie anulat iar... Desigur, mai exista varianta - si mai cinstita - sa il faca naibii RE (si-asa are mers de RE partial) si sa il execute cu rama electrica Z6100. Numai ca rame 6100 functionale (si fiabile) nu prea avem, dar nici vointa sa incercam ceva nou nu prea exista... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|