|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+50lifetec Spartan1948 flov1982 Razvan Tudor decward marius664 billy752-istu cristi ar bobi gabrielcr sibiustation dan tm cristy79 ATM mielutu zburator TonyGFR ALEXCFR phnegativ CalinPiatraNeamt allred unguru22 Teodor Radu Tudor ANDU2100HP AndreiStefan Luna adytm Andrey_tm Sabik Vale didinul Jhonyla Adirmvl cardinal DUAL IonutCFR2009 Vitosa Mihai531 EuroNight maris.constantin 92Dragos Adrian78 manuela cristi CFR Dr2005 baiazid Nesebar razvan - trenuri Rarau Vlad 54 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 25 Ian 2015, 23:16 | |
| Desiro pentru 10 ore de mers? Apăi ăla chiar o să care aerul, plus că o să crape la 2 zile. Dimineața și decesul șobolanului. Pe distanța aia, cu zgomotul din șobolan, scârțâitul de burduf și scaunele superbe, eventual să-i și pice aerul condiționat din lipsă de freon sau din cine știe ce cauze, și ajungi ambalat la destinație. Desiro, exclus. Au RT un AM care face Brașov - Ploiești - Iași, dar nu se compară, AM-ul Regiotrans e mult mai confortabil, și e la un preț foarte bun, cu mers de IR. (Am mers cu el, și spun din experiență). |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6641 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 25 Ian 2015, 23:35 | |
| Desiro cu 70 de locuri nu e chiar asa de rau...parerea mea, cel putin. Daca ar fi facut ca RE, standardele de calitate ar fi scazute corespunzator.
(bine, nu ca ar exista AC nici pe garnitura actuala a lui 1540, dar deh, vagoanele 20-54 sunt parfum iarna dpdv al confortului/caldurii -daca sunt si bine ingrijite, adica).
Nu sunt eu mare fan Desiro, dar decat sa vad trenul anulat, totusi...orice e mai bine decat nimic. Ori, daca 1540 nu aduce repejor clienti, ma indoiesc c-or sa-l mai lase mult in viata.
Partea cu fiabilitatea...eh...aici m-ai prins. Locomotive de schimb se mai gasesc cum-necum, dar automotoare mai greu. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 25 Ian 2015, 23:56 | |
| Desiro, Z6100... chiar şi Malaxa 700, că şi aşa merg doar 2-3 de la un capăt la altul. Dacă nu vor face rapid ceva, la prima rectificare de buget am impresia că trenul ăsta va fi primul care va zbura. _________________ :TTT:
|
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6641 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 26 Ian 2015, 00:09 | |
| Nu Malaxa stiu ca ai spus-o doar in sens generic si nu vorbeai serios, dar la Malaxa trag linie. Alea-s bune doar pentru curse locale de 40-50 km maxim... Mda, din pacate IR-urile de pe linia 501 nu prea au soarta buna de ceva timp incoace. Cum Brasovul are totusi cateva Z6100, asta mi s-ar parea miscarea logica (impreuna cu retrogradarea la RE). Iar regiourile brasovene dezmostenite de 6100-le respectiv pot primi compunere de vagon+locomotiva. E totusi mai Ok sa plimbi o locomotiva+garnitura (cat-de-cat plina, spre Rupea) pentru 80 km, decat goala spre Iasi pentru 450 km... (evident, ar fi de-a dreptul superb sa se repare conservele care stau la gard, pentru a nu fi nevoit sa tai de-altundeva, dar sa nu speram la prea mult). |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5871 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 26 Ian 2015, 07:34 | |
| Trenul acesta are deja oferta de reducere tarifara importanta, preturile sunt deja practic de RE ... El nu are calatori din cauza timpilor foarte lungi de parcurs (umflati aiurea de "specialisti") care fac sa ajunga in Iasi dupa ora 1 noaptea... Inca de la inceput cand i-am vazut trasa am spus ca nu are cum sa aiba calatori - cel putin nu pe intreaga distanta, si ma tem ca si daca il fac Regio va fi aceeasi situatie. Trebuie sa ii schimbe mersul astfel incat sa ajunga in Iasi la o ora normala la cap si atunci poate-poate vor mai impusca ceva clienti... Sau daca il fac cu Malaxa - cine stie poate dau atunci oamenii navala si vor trebui sa lege vreo 3-4 era o gluma... cine stie poate unii chiar iau ideea in serios Lasand gluma la o parte - asa cum arata acum trenul e nascut mort, nu il vad bine nici cu ochelarii din dotare... In curand probabil va disparea de tot ca specialistii nu stiu decat sa anuleze ca e mai simplu pt creierele lor odihnite. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 26 Ian 2015, 08:18 | |
| Brasov-Iasi pe 501 e bun dar nu ca IR ci ca RE doar ca ei nu vor sa bage trenuri ieftine si cum lumea a descoperit ca autocarul e mult mai rapid e clar ca nu vine la tren cu toate ofertele lor trenul face mult fata de autocar si in ziua de azi lumea cauta ceva rapid nu sa stea pe drum o zi intreaga. Daca va uitati pe mersul autocarelor si cautati Brasov-Bacau o sa vedeti 8 curse in decrusul unei zile care fac de la 3:15 pana la 4:00 ore, depinde de firma. In schimb trenul face 6:46, deci aproape 7 ore, realizati acest timp? Deci 7 ore trenul si 3:30 autocarul, in cazul asta cine sa vina la tren???
Singurul tren care ar avea clienti pe 501 ar fi un IR Galati-Cluj-Galati, nu are concurenta cu autocarele, si ar lega mai multe resedinte de judet, deci eu garantez succesul acelui tren dar specialistii cum sunt batuti in cap si incapatanati, nu realizeaza aceasta oportunitate si continua bataia de joc fata de populatie. Le convine sa tina in circulatie un tren gol fata de a introduce un tren care sigur ar fi plin. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 26 Ian 2015, 09:03 | |
| 1541 e făcut pentru a fi folosit pe bucăţi... - Karpaty a scris:
- Daca va uitati pe mersul autocarelor si cautati Brasov-Bacau o sa vedeti 8 curse in decrusul unei zile care fac de la 3:15 pana la 4:00 ore, depinde de firma.
Nici Schumacher nu face atâta... autocarele fac 5h30 - 6h pe drum, aşa zice www.autogari.ro. Pe şosea sunt 303 km prin Oneşti şi 366 km prin Cheile Bicazului. În schimb, trenul face 469 km, de aici şi cele 8 ore jumate petrecute pe traseu. Tot atât se face şi prin Ploieşti, pe unde sunt 456 km. Ruta asta e ca Braşov - Târgu Mureş, nu merge nimeni cu trenurile astea de la un capăt la altul, când calea ferată e atât de ocolită faţă de şosea. Despre Cluj - Galaţi pe 501 s-a mai discutat de multe ori, nici măcar Galaţi - Târgu Mureş nu avea clienţi. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 26 Ian 2015, 09:27 | |
| Pe autogari.ro scrie clar ca Apetrans face 3:15, apoi altele 3:35, 3:48, 3:50 deci asta e durata Brasov-Bacau. Trenul face 7 ore. "Despre Cluj - Galaţi pe 501 s-a mai discutat de multe ori, nici măcar Galaţi - Târgu Mureş nu avea clienţi." Exact ce ziceam, daca mineta este ingusta nu ai ce sa ceri mai mult. Cum sa compari Tg Mures cu Cluj, ce-ti ofera Tg Mures in materie de legaturi feroviare si ce-ti ofera Cluj, nici nu suporta comparatie dar daca atat ii duce capul atat fac. Am explicat de 1000 de ori, un tren care vine la Tg Mures nu-ti ofera sansa sa mergi mai departe la Cluj/Oradea/Satu Mare/Baia Mare/Sighet si alte orasele din Ardeal, in schimb daca acel tren ar merge la Cluj lumea ar avea legaturi diversificate spre restul Ardealului, e greu rau sa judeci acest aspect, pentru speciliastii de r...t din CFR e greu de judecat, nu stiu de ce avem pretentii asa mari de la ei cand ei spun ca Tg Mures e egal cu Cluj. Vai steaua lor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 26 Ian 2015, 09:51 | |
| E o ţară liberă, eşti liber să îţi înfiinţezi propriul operator de transport feroviar şi să faci trenuri Galaţi - Cluj. Să vedem cât rezişti până la faliment... părerea mea e că maxim o lună, hai două dacă banca la care te-ai împrumutat să cumperi trenul e mai înţelegătoare. Ăia 2-3 călători de la Galaţi pentru Cluj pot schimba trenul la Bucureşti sau Braşov, că nu le cad picioarele. Eventual, dacă vor să vadă juma' de ţară, pot schimba la Iaşi, chiar au legătură acolo. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 26 Ian 2015, 09:59 | |
| Spui CFR si tragi apa, gandirea specialistilor ma lasa rece cum de altfel ia lasat rece si pe ceilalti care au renuntat la tren si se duc cu masina personala din fata blocului pana in varful muntelui si nu sta dupa trenurile lor cu schimb pe la mama dracului sa faca pe drum 14 ore cand cu masina pot face 6 sau daca erau trenuri bune si directe la fel se facea dar asta clar nu in Romania unde am ramas doar cu incompetenti in CFR si minister. Cei cu ceva cap au plecat la studii in tari straine pe salarii adevarate nu au ramas la saracia asta. Aici au mai ramas incompetentii care compara Tg Mures cu Cluj si zic "ce ba, daca nu erau calatori pana la Tg Mures cum sa fie pana la Cluj" cam asta e mintea specialistului roman. Vai steaua noastra de CFR si de tot, cu o asa gandire, o sa ajungem departe rau, in prostie, evident. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 26 Ian 2015, 10:56 | |
| Nu era pe aici o discutie mai demult ca e o problema faptul ca Tirgu Mures- Cluj Napoca cu trenul e mai ocolit decit pe sosea?
Karpaty, pe ce te bazezi cind propui capat de linie Galati? tocmai ce spunea userul cardinal ca galatenii nu prea pleaca asa departe de orasul lor.
Se pare ca zona aia Deda-Adjud pur si simplu nu da calatori. A fost Galati -Timisoara Nord, eu am mers cu el si la Simeria si la Alba Iulia ba chiar si Gheorghieni-Timisoara Nord insa niciodata nu a fost plin. Calatori putini. A fost si Timisoara Nord-Iasi atasat la cel de Galati tot fara bune rezultate.
A mai fost si Iasi -Vaslui prin Adjud pina la Brasov.
Ce e de facut? Problema pare acolo pe 501 nu in introducerea unor trenuri cu capetele de linie cit mai indepartate.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 26 Ian 2015, 14:14 | |
| 10 milioane de călători în plus pe calea ferată în ultimul an Cred că asta poate descrie cel mai bine activitatea MT şi a CFR S.A., precum şi a operatorilor de transpor tferoviar, atât de stat, cât şi privaţi. Dar cârcotaşi se vor găsi întotdeauna. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 26 Ian 2015, 14:41 | |
| Cu autocarul am fost in septembrie 2014 si am facut 2 h si 40 minute de la Onesti la Brasov (cu oprire 15 minute in mijlocul muntiilor la un restaurant), am platit 22 lei pret intreg. Si am avut de ales intre 3 curse in interval de 2 ore la pranz. De la Bacau la Brasov se fac 4 ore in medie si costa 30 ron. |
| | | sibiustation
Numarul mesajelor : 21 Localizare : Sibiu Reputatie : 4171 Data de inscriere : 16/07/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 26 Ian 2015, 16:07 | |
| Parerea mea e ca in loc de Brasov-Iasi nu mai bine lasa transa de Sibiu-Iasi(Suceava) sau mai fain de la Craiova sa plece si in Podu Olt sa ataseze grupa de la Sibiu si il facea tren de noapte si ajungea de dimineata in Iasi/Suceava in loc sa ajunga noaptea la ore "frumoase"?Am calculat eu timpul aproximativ cu plecare de la 18 din Craiova si sosire la 9 dimineata in Iasi. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 26 Ian 2015, 17:16 | |
| - dan tm a scris:
Karpaty, pe ce te bazezi cind propui capat de linie Galati? tocmai ce spunea userul cardinal ca galatenii nu prea pleaca asa departe de orasul lor.
Nu am spus ca nu pleaca departe, ci ca pleaca la Bucuresti Dar poate aia din Tecuci, Marasesti(desi din Marasesti sunt personale pana la Miercurea Ciuc) sa fie mai plimbareti |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |