| Semnale luminoase | |
|
+65Cipri Andrei Neculai c o r v i n laurentzu gheorghita alinx3330 alex.barac.5 CristyanC ets2oltromânia johnsmoke TonyGFR lokomo69 cristi ar AleXxX daniel_c mielutu zburator Dionis IonutChircu Petre_IFTE dan tm tcm TVlad Dutzu Vitosa yeu1 alex_trs Lafont AndiCFR Simply18 Cont.dezactivat DPS Adirmvl cfr500 Bobby_TM Katalin4653 @ndrey marcelbanu cont dezactivat . redeme Czirjak Arpad cristi CFR NicuS Cont dezactivat George Sergiu rmn electrica912 Adrian78 Nesebar AndreiStefan Razvan Tudor 19jimmy84 ANDU2100HP Raduku09 Dr2005 Jhonyla DUAL ionutz72 ldh80 puscasflaviu Andrey_tm Balto Teodor Vlad Semafor Costin.H COSTACHE MIHAIL 69 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Semnale luminoase Dum 30 Iun 2013, 11:04 | |
| Adica e reglementata verificarea caii dar nu si verificarea macar periodica a luminilor semnalelor? ciudat Din ce am remarcat pe teren, mecanicii ar trebui sa anunte sau sa faca raport,(cum se spune?) si cu privire la semnalelel care nu se mai vad de la distanta din cauza vegetatiei. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnale luminoase Dum 30 Iun 2013, 11:26 | |
| Se face verificare periodica insa nu zilnic ca sa se poata depista becurile arse. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Semnale luminoase Dum 30 Iun 2013, 11:50 | |
| Erau mecanici CFR Marfa,pe M300,se intorceau acasa la Predeal de la Ploiesti,si unul dintre ei a zis ceva de genul.Posibil sa fi ratat el semnalul?Stiu ca a zis ca a franat violent cand s-a trezit la realitate,si a vazut macazul care era pe abatuta. Era cu modernizarile la M300 treaba.Posibil sa fi fost pe TMV,statia respectiva,si eu am presupus BLA.Oricum si TMV are protectie banuiesc. |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Semnale luminoase Dum 30 Iun 2013, 12:30 | |
| Confirm ca un semnal nu se pune pe liber daca un foc din doua e ars.Probabil ca acolo mecanicul nu a fost atent. Revizia la semnale se face o data la doua luni (parca),dar efectiv masuratori la becuri se fac la revizia bianuala,sau cand acesta se arde. Visavis de vegetatie,vizibilitatea se face de pe locomotiva,de catre organe CT,dar nu stiu sa zic la ce perioada. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnale luminoase Lun 01 Iul 2013, 08:10 | |
| - DUAL a scris:
- Erau mecanici CFR Marfa,pe M300,se intorceau acasa la Predeal de la Ploiesti,si unul dintre ei a zis ceva de genul.Posibil sa fi ratat el semnalul?Stiu ca a zis ca a franat violent cand s-a trezit la realitate,si a vazut macazul care era pe abatuta.
Era cu modernizarile la M300 treaba.Posibil sa fi fost pe TMV,statia respectiva,si eu am presupus BLA.Oricum si TMV are protectie banuiesc. E posibil să fi fost o defecţiune. Era pe AFER un raport de pe M800 despre un incident cu nişte fire inversate. Din cauza acelor fire, instalaţia vedea primul macaz pe directă deşi pe teren era în abatere. IDM a pus pe liber semnalul de intrare la directă, pe panou apărea că e pe directă, semnalul de intrare era pe galben, noroc că mecanicul a văzut la timp macazul şi a frânat că altfel intra în trenul aflat la abătută. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Semnale luminoase Lun 01 Iul 2013, 08:25 | |
| dar cum este posibil asa ceva? Nu se fac probe? Am vazut aici in Gara de Nord ca atunci cind sint vre-o trei-patru in jurul unui macaz erau in legatura cu turnul si il tot manevrau. Adica era manevrat la comanda telefonica a unuia din teren.
Cum sa-l pui pe directa si el face macazul in abatere? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnale luminoase Lun 01 Iul 2013, 08:28 | |
| Nu mai ştiu exact cum a fost. Ştiu că atunci se lucra la modernizarea magistralei. Trebuie căutat raportul şi studiat. |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Semnale luminoase Lun 01 Iul 2013, 11:01 | |
| La orice interventie electrica la macaz sau orice altceva SCB, se face concordanta intre teren si luminoschema/aparat de comanda...sau cel putin ar trebui.:roll: Parerea mea,ca scb-ist ar trebui sa fi incostient sa nu faci asta cand intervi intre fire,sa dormi linistit noaptea... |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Semnale luminoase Lun 01 Iul 2013, 11:06 | |
| ce se intampla daca avem liber pe directa dar dupa ce trecem de acel semnal semnalul pica? niciun bec aprins trenul a oprit dupa ce a trecut locomotiva si primul vagon peste macaze s-a intamplat la Ronat Triaj Grupa D semnal iesire fir 2 |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnale luminoase Lun 01 Iul 2013, 11:22 | |
| Dacă iniţial semnalul era pe liber, şi defecţiunea e de la semnal sau inductor, atunci nu se întâmplă nimic. Mecanicul ia legătura cu IDM şi după ce acesta îi comunică faptul că totul este în regulă, porneşte şi îşi vede mai departe de drum.
Depinde din ce cauză s-a anulat semnalul. Poate fi de la o barieră talonată, de la ocuparea liniei de după semnal etc. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Semnale luminoase Lun 01 Iul 2013, 11:25 | |
| din sens opus pe fir unu venea un marfar cu masini la Ronat Triaj h mecanicul a primit un ordin de circulatie de la oprirea peste macaze pana la urmatorul semnal (prevestitor ce era pe verde) am mers cu 10 km/h |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnale luminoase Lun 01 Iul 2013, 11:28 | |
| Deci semnalul nu era pe liber? A trecut pe lângă semnal pe roşu sau stins? A oprit şi înainte de semnal sau numai după el? |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Semnale luminoase Lun 01 Iul 2013, 11:34 | |
| eram pe geam in ultimul vagon (al treilea) cand a trecut locomotiva era pe verde semnalul la al doilea vagon s-a stins semnalul nu indica absolut nimic (niciun bec aprins) la acea diagonala la iesire din Ronaț spre Timisoara locomotiva a oprit |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnale luminoase Lun 01 Iul 2013, 11:40 | |
| Dar nu a stat mult şi a plecat în continuare, nu? Probabil defecţiune la inductor. Iar la semnal era ars becul roşu, de aceea a rămas stins complet. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Semnale luminoase Lun 01 Iul 2013, 11:41 | |
| 10 minute am stat. am plecat cu 10 km/h pana la urmatorul semnal
Ultima editare efectuata de catre Jhonyla in Lun 01 Iul 2013, 11:48, editata de 1 ori |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Semnale luminoase | |
| |
|
| |
| Semnale luminoase | |
|